معرفی و دانلود کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی

عکس جلد کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی
قیمت:
۳۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی

کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی، نوشته‌ی مک اندرسون، نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت است. او در این کتاب پرفروش مجموعه‌ی تجربیاتش را در زمینه‌ی مدیریت و رهبری سازمان به همراه گزیده‌ای از سخنان الهام‌بخش بزرگان گردآوری کرده و با قلمی گیرا و جذاب در اختیار مخاطبان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی

حرفه‌ی کارآفرینی، مسیری پر از فراز و فرود است. شاید آدم‌های باهوش زیادی دیده باشید که مدام به در بسته می‌خورند. برای مثال والت دیزنی (Walt Disney) در شروع کارش مدام شکست می‌خورد. چرا با وجود ایده‌های درخشانش، به موفقیت نمی‌رسید؟ مک اندرسون (Mac Anderson) بسیار به این سؤال فکر کرده است. تجربه‌ی کاری خود او نیز بی‌شباهت به والت دیزنی نبود. او بعد از بررسی‌ها و مطالعات بسیار به پرسش‌ها و نتایج جالب‌توجهی رسیده است؛ از جمله این پرسش ساده که آیا دارد اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها می‌فرستد؟ آیا کسی را برای همکاری انتخاب می‌کند که امیدوار است روزی عقاب شود؟ آیا نگرش و توانایی‌های این فرد مناسب سازمان اوست؟

مک اندرسون، بنیان‌گذار شرکت ساکسِسوریس، یکی از بزرگترین شرکت‌های محصولات انگیزشی و موفقیت است. او حاصل سی سال تجربه‌ی موفق همکاری با سه شرکت نوپا را در کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی (You can't send a duck to eagle school) گردآوری کرده است. تمامی این تجربیات با سخنان الهام‌بخش بزرگانی از حوزه‌های مختلف همراه شده‌اند که به درک بهتر این تجربیات کمک می‌کنند.

خلاقیت و مهارت‌های انسانی بسیار ارزشمند و مهم هستند، اما شیوه‌ی عملی کردن ایده‌ها و مدیریت امور، از جمله مسائلی‌اند که می‌توانند منجر به ناکامی شوند. مک اندرسون در کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی از مسائل مختلفی که در موفقیت یا شکست رهبران سازمان دخیل‌اند، صحبت می‌کند. برای مثال، رهبرانی که گوش شنوا در برابر صحبت‌های کارمندانشان دارند و رهبرانی که نسبت به تغییر پذیرا هستند، موفق‌ترند. در عوض رهبرانی که حاضر نیستند محدودیت‌هایشان را بپذیرند یا کسانی که حرف و عمل‌شان یکی نیست، شکست می‌خورند.

کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی توسط فرخ بافنده به فارسی ترجمه شده و انتشارات پندار تابان آن را منتشر کرده است.

کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب هدیه‌ی مناسبی برای همکاران و کارمندان شماست و مطالعه‌ی آن به تمامی کسانی که قصد دارند مهارت‌های رهبری‌شان را بهبود ببخشند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی می‌خوانیم

هر کسی روش خودش را برای کنترل نگرشش دارد.

برای من، بهترین راه ورزش کردن است. نگرش من و سطوح انرژی‌ام مستقیم با ورزش گره خورده‌اند. من می‌توانم هر کار دیگری را درست انجام دهم، ولی بدون ورزشِ مرتب، احساس می‌کنم نگرشم دارد به سمت منفی می‌رود.

دوستی دارم که شصت‌وپنج ساله است، اما به آدم‌های پنجاه‌وپنج ساله می‌ماند. چند روز پیش او را دیدم و گفتم: «تونی، عالی به نظر می‌آیی!» او گفت: «عالی هم هستم! شغل دومی دست‌وپا کرده‌ام.» من گفتم: «شغل دوم؟ فکر می‌کردم کسب‌وکارِ وارداتت سکه است!» او گفت: «سکه هم هست. شغل جدیدم روی تِرِدمیل از شش تا هفت هر روز صبح است. وقتی به چشم شغل دوم بهش نگاه کردم، به این فکر کردم که آیا می‌خواهم این شغل را داشته باشم یا نه؟» او ادامه داد: «بالاخره به این نتیجه رسیدم که درآمدش افتضاح است، ولی منافعش برای سلامتی‌ام و نگرشم بسیار زیاد است.»

ورزش، بیش از هر چیز دیگری «استرس شکن» است. و خودتان را گول نزنید: استرس قاتل است. در حقیقت، سازمان بهداشت جهانی برآورد کرده که 80% از تمام بیماری‌ها مستقیم یا غیر مستقیم ناشی از استرس‌اند؛ بنابراین اگر شما به دنبال چاره‌ای برای رفع استرس نباشید، به احتمال زیاد او به سراغ شما می‌آید و نابودتان می‌کند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-8593-01-0
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی

برای دریافت کتاب نمی‌توانی اردکی را به مدرسه‌ی عقاب‌ها بفرستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.