معرفی و دانلود کتاب واژه نامه والیبال

عکس جلد کتاب واژه نامه والیبال
قیمت:
۵۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه والیبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه والیبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه والیبال

کتاب واژه نامه والیبال نوشته‌ی فرزانه حاتمی و الهام حاتمی شاه میر، دیکشنری‌ای تخصصی از مجموعه‌ی «رشته‌های ورزشی» انتشارات حتمی برای ورزش والیبال است که اصطلاحات تخصصی این رشته را به‌طور کامل به‌همراه معادل‌های انگلیسی و توضیح فارسی ارائه داده است.

درباره‌ی کتاب واژه‌نامه‌ی والیبال

والیبال به نسبت سایر ورزش‌های شناخته‌شده، رشته‌ای نوپا محسوب می‌شود. این ورزش که لقب محبوب‌ترین رشته‌ی ورزشی المپیک را از آن خود کرده، در سال 1895، در ایالات متحده ابداع شد. از آن روز تابه‌حال، این رشته رشد زیادی داشته و تغییرات فراوانی کرده است. والیبال که در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است، جز‌ء رشته‌های ورزشی کم‌خشونت محسوب می‌شود و برای اکثر گروه‌های سنی مناسب است.

در سال‌های اخیر و به دنبال موفقیت‌های چشمگیر تیم ملی والیبال ایران، آموزش این ورزش میان مردم رواج زیادی پیدا کرده است. والدین از سن کم فرزندان‌شان را در کلاس‌های والیبال ثبت‌نام می‌کنند تا بتوانند آینده‌ای درخشان در این رشته داشته باشند. در کنار کلاس‌های آموزش عملیِ باکیفیت که برای این رشته در دسترس است، منابع تئوری و آکادمیک فراوانی نیز برای تکمیل روند آموزش وجود دارد. کتاب واژه‌نامه‌ی والیبال نوشته‌ی فرزانه حتمی و الهام حاتمی شاه‌میر، از منابع باارزش برای بهبود یادگیری والیبال است.

کتاب واژه‌نامه‌ی والیبال شامل لیستی از حروف الفبای انگلیسی است که در ضمن آن، اصطلاحات انگلیسی این رشته که در سراسر دنیا استفاده می‌شود، به ترتیب آورده شده‌اند. این اصطلاحات به همراه معادل رایج فارسی‌شان و توضیح فارسی کوتاهی از مفهوم‌شان ارائه شده‌اند. با مطالعه‌ی این کتاب معنای اصطلاحاتی چون خط حمله، منطقه‌ی عقب، توپ خارج از بازی، پوشش دفاعی و... را به خوبی یاد می‌گیرید.

کتاب واژه‌نامه‌ی والیبال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب واژه‌نامه‌ی والیبال نوشته‌ی فرزانه حاتمی و الهام حاتمی شاه‌میر، برای علاقه‌مندان رشته‌ی ورزشی والیبال مناسب است.

در بخشی از کتاب واژه نامه والیبال می‌خوانیم

Attacker: مهاجم، اسپوکر، آبشارزن

بازیکنی که وظیفه‌ی آن در زمین بازی شامل کامل کردن ضربه‌ی حمله در سومین تماس تیم و عبور توپ از روی تور به زمین حریف است. به عبارت دیگر، آبشارزن، بازیکنی است که توپ را با اسپک به زمین حریف می‌زند.

Attacking Block: دفاع تهاجمی، دفاع حمله‌ای

دفاع تهاجمی دفاعی است که در آن هدف از دفاع، روی تور قرار دادن توپ به طور مستقیم در زمین تیم مهاجم است. به عبارت دیگر، توپ دفاع‌شده به عنوان یک حمله محسوب می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه والیبال
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-5751-94-9
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واژه نامه والیبال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه والیبال

برای دریافت کتاب واژه نامه والیبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.