معرفی و دانلود کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی

عکس جلد کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی
قیمت:
۱۲۹۵۰۰ ۶۴,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی

کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی مملو از متونی است که به زبان انگلیسی و برای آشنایی دانشجویان گرایش‌های علوم ورزشی با متون تخصصی این رشته‌ نگاشته شده‌اند. هادی میری، سمانه سلطانی نجیب پور و نوشین غلامی، در کنار این متون، مجموعه‌ای از آزمون‌های تشخیصی و واژگان و اصطلاحات پرکاربرد زبان تخصصی را نیز برای دانشجویان شاخه‌های تربیت بدنی عرضه کرده‌اند. مطالعه‌ی این کتاب مصور آموزشی برای دانشجویان تمامی مقاطع علوم ورزشی سودمند خواهد بود.

درباره‌ی کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی

رشته‌ی تربیت بدنی و گرایش‌های علوم ورزشی نیز مانند سایر رشته‌ها و علوم بشری، در دهه‌های اخیر با رشد چشمگیری روبه‌رو شده‌‌اند. در حال حاضر، پژوهشگران و صاحب‌نظران این حوزه می‌کوشند با بهره‌گیری از زبان بین‌المللی انگلیسی، نتایج تحقیقات و یافته‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. بدیهی است محققانی که به جایگاه این زبان بین‌المللی در تبادل اطلاعات علمی واقف نباشند، هرگز نمی‌توانند دانش خود را به متخصصان آن سوی مرزها منتقل کنند و گستره‌ی فعالیت‌های علمی‌شان را وسعت ببخشند. با توجه به اهمیت این مسئله، برای گرایش‌های متنوع علوم ورزشی نیز، واحدهایی تحت عنوان زبان تخصصی، در دانشگاه‌های سراسر کشور در نظر گرفته شده است. در سال‌های اخیر، کتاب‌های ارزشمندی نیز به قلم مؤلفان ایرانی به نگارش درآمده‌اند که گزینه‌های بسیار خوبی برای تدریس در کلاس‌های زبان تخصصی به شمار می‌روند. در عین حال، دانشجویان می‌توانند خارج از ساعات کلاس، برای ارتقای سطح اطلاعات خود در مورد واژگان و اصطلاحات تخصصی زبان انگلیسی رشته‌های علوم ورزشی به این کتاب‌ها رجوع کنند.

از میان جامع‌ترین و کاربردی‌ترین آثاری که با محوریت زبان تخصصی شاخه‌های تربیت بدنی تألیف شده‌اند، می‌توان کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی را نام برد. هادی میری، سمانه سلطانی نجیب پور و نوشین غلامی نگارش این اثر را به عهده داشته‌اند. کتاب حاضر، ضمن ارائه‌ی مجموعه‌ای از متون تخصصی، بخش‌هایی را نیز به تعریف واژگان و اصطلاحات پرکاربرد اختصاص داده است.

اثر حاضر به‌طور کلی چهار فصل را دربرمی‌گیرد. در فصل نخست آن مجموعه‌ای از متون تخصصی، در قالب متن‌هایی نسبتاً کوتاه ارائه شده‌اند. هر کدام از این متن‌ها دارای یک تصویر اصلی نیز هستند که به درک بهتر مطالب کمک می‌کند. برخی از اعضای بدن همراه با عنوان انگلیسی آن‌ها روی این تصاویر مشخص شده‌اند. در فصل دوم کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی، گزیده‌ای از تست‌ها و آزمون‌های تشخیصی و عملکردی برای دانشجویان رشته‌ی تربیت بدنی عرضه شده‌اند. مخاطبان می‌توانند از طریق این آزمون‌ها سطح اطلاعات، دانسته‌ها و میزان یادگیری خود را ارزیابی کنند.

هادی میری، سمانه سلطانی نجیب پور و نوشین غلامی در سومین فصل کتاب، لغات تخصصی مربوط به رشته‌های علوم ورزشی را به‌صورت یک‌جا گردآورده‌اند. واژگان تخصصی آن‌ها نیز همگی در فصل چهارم گنجانده شده‌اند.

اثر پیشِ رو به کوشش نشر حتمی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی برای چه کسانی مناسب است؟

دانشجویان رشته‌ی تربیت بدنی، علوم ورزشی، علوم حرکتی و آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی، در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، برای ارتقای سطح اطلاعات و مهارت‌های خود در زمینه‌ی زبان تخصصی این رشته‌ها، می‌توانند به کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی مراجعه کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: متون تخصصی
فصل 2: تست‌ها و آزمون‌های تشخیصی و عملکردی ویژه‌ی تربیت بدنی
فصل 3: لغات تخصصی
فصل 4: واژگان تخصصی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات379
زبانانگلیسی
شابک978-600-355-565-5
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۹۵۰۰ ۶۴,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی

برای دریافت کتاب کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.