معرفی و دانلود کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری

عکس جلد کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری

مطالعه‌ی کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری نوشته‌ی مایکل وید و لورا وید را به همه‌ی کودکان و نوجوانانی پیشنهاد می‌کنیم که از کتاب خواندن فراری هستند! در این جلد باز هم با ماجراهای خنده‌دار و پرهیجان سه دوست باهوش و بازیگوش همراه می‌شوید.

درباره‌ی کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری

در جلد نُهم و دهم مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند (And Then it Happened: Book Nine & Ten)، تیم محلی داژبال (همان وسطی خودمان) که بعضی‌هایشان دانش‌آموزان قدیمی مدرسه‌ی دولتی دنگلمور هستند، به مدرسه باز می‌گردند و به بچه‌های کلاس‌های دیگر نشان می‌دهند که چقدر مهارت دارند. مدیر مدرسه، آقای ایوانز، با غرور از بچه‌های قدیمی مدرسه‌اش تعریف می‌کند و برای آن‌ها حریف می‌طلبد. بچه‌های کلاس خانم هاگزبریت، همان کلاسی که راوی کتاب و دوستانش در آن هستند، به‌عنوان تیم مقابل این بچه‌های دبیرستانی انتخاب می‌شوند. حالا جایزه چیست؟ یک ماه معافیت از تکالیف! خانم هاگزبریت مطمئن است که با این جایزه، همه‌ی بچه‌ها برای شکست دادن تیم مقابل از جان و دل مایه می‌گذارند. شما چه فکر می‌کنید؟ در اولین داستان کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری، از سرنوشت این مسابقه‌ی هیجان‌انگیز مطلع می‌شوید.

معرفی و دانلود کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری

شخصیت اصلی کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری گوردون نام دارد و همیشه در حال نقشه کشیدن برای دیگران است. او پسری کنجکاو، خلاق، نابغه و البته کمی بازیگوش است که همراه با دو دوستش، پائولو و راوی ناشناس کتاب، دست به کارهای هیجان‌انگیزی می‌زند. آن‌ها بعضی وقت‌ها موفق می‌شوند و بعضی وقت‌ها هم در دردسر می‌افتند؛ اما از حق نگذریم، ماجراهای خنده‌داری را در کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری رقم می‌زنند.

مایکل وید (Michael Wade) و لورا وید (Laura Wade) که هر دو نویسنده‌هایی کانادایی هستند، در یک حرکت خلاقانه دو سوراخ پشت جلد کتاب قرار داده‌اند! در این صورت می‌توانید این کتاب را مقابل خود بگیرید، از میان دو سوراخ آن برنامه‌ی موردعلاقه‌تان را از تلویزیون تماشا کنید و پدر و مادرتان را راضی نگه دارید. چه چیزی بهتر از این؟

کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری جلد پنجم مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند نشر آفرینگان است که با ترجمه‌ی مریم مفتاحی منتشر شده.

درباره‌ی مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند

مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند شامل 14 جلد کتاب می‌شود و لورا و مایکل وید اولین جلد آن را در سال 2003 در کشور کانادا منتشر کردند. این مجموعه‌ کتاب با روایت اول شخص نوشته شده است و داستان‌های پسری بدون‌نام است که همراه با دو دوست صمیمی‌اش، گوردون و پائولو، دردسرهای بسیاری برای اطرافیانشان درست می‌کنند. داستان‌های هر جلد از یکدیگر مستقل هستند و می‌توانید آن‌ها را بدون ترتیب بخوانید. شخصیت‌های اصلی و فرعی کتاب عبارتند از:

  • راوی: او همیشه از خودش با عنوان «من» یاد می‌کند و در رابطه‌ی دوستانه‌شان نقش دانای کل را دارد.
  • گوردون: او همان کسی است که همه را به دردسر می‌اندازد. البته بعداً همه را از دردسر نجات می‌دهد!
  • پائولو: او مرد عمل است و همیشه با ابزارآلات کار می‌کند. او همراه خانواده‌اش در مزرعه ساکن است.
  • خانم هاگزبریت: معلم این سه پسربچه در مدرسه‌ی دولتی «دانگلمور»
  • آقای ایوانز: مدیر مدرسه
  • آقای باتِرورت: همسایه‌ی راوی
  • ایوان: دایی گوردون

انتشارات ققنوس این مجموعه را در 7 جلد با ترجمه‌ی مریم مفتاحی منتشر کرده است. جلدهای مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند به ترتیب عبارتند از:

  • کلکسیون پرنده‌های مرده و تله برای دزد
  • حمله‌ی مترسک‌ها و داستان دستشویی
  • روز بدشانسی گوردون و خانه‌ی ارواح
  • تعقیب و گریز در برف و مامان‌بزرگ نابکار خلافکار
  • کوسه‌ماهی و وضعیت اضطراری
  • مامان خرسه و وگاس
  • با چنین دوستانی و وقتی بچه بودیم

کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری برای گروه سنی 7 تا 12 سال مناسب است. اگر فرزندتان به کتاب خواندن علاقه‌ای نشان نمی‌دهد، یک جلد از مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند را برای او تهیه کنید.

در بخشی از کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری می‌خوانیم

صبح جمعه بود و بچه‌هاى کلاس به حرف‌هاى مدیرمان آقاى ایوانز گوش مى‌دادند که داشت پشت بلندگو حرف مى‌زد. مدیر شکایت مى‌کرد که هر روز بچه‌هاى زیادى با تأخیر به مدرسه مى‌آیند. گفت در هفته‌ی گذشته، خیلى از بچه‌ها دیر آمدند مدرسه و حالا مى‌خواهد مقررات جدیدى وضع کند. از صبح دوشنبه هر کسى بدون دلیل موجه دیر بیاید مدرسه، خودبه‌خود اخراج موقت مى‌شود، بعدش هم تا یک هفته بعد از زنگ خانه باید در مدرسه بماند. مى‌دانستیم مدیرمان اصلاً قصد خالى‌بندى ندارد، چون زنگ ناهار هم دوباره از پشت بلندگو یادآورى کرد که هر کسى صبح دوشنبه دیر بیاید مدرسه چه چیزى در انتظارش است: اول اخراج موقت، و بعد به دنبالش هم یک هفته ماندن در مدرسه بعد از زنگ خانه. آخر وقت، دوباره آقاى ایوانز پشت بلندگو آمد و براى آخرین بار موضوع را به‌مان یادآورى کرد تا مبادا کسى یادش رفته باشد. اگر دانش‌آموزى صبح دوشنبه بدون دلیل موجهى دیر کند، خودبه‌خود از مدرسه اخراج موقت مى‌شود و یک هفته هم بعد از زنگ مدرسه باید توى مدرسه بماند. هیچ‌کس دلش نمى‌خواست صبح دوشنبه دیر کند.

عجیب این‌که اگرچه گوردون همیشه مى‌خواهد راهى براى جیم شدن از مدرسه پیدا کند، صبح‌ها هیچ‌وقت دیر نمى‌کرد. براى این‌که خیالمان راحت باشد، صبح دوشنبه پنج دقیقه زودتر از همیشه قرار گذاشتیم تا پیاده برویم مدرسه.

فهرست مطالب کتاب

کوسه‌ماهی
1: کوسه‌ماهى
2: پالتوى هزاررنگ
3: روزى که گوردون بازداشت شد
4: وقتى مادربزرگ‌ها حمله مى‌کنند
5: دندان و استخوان
6: افزایش حقوق خانم هاگزبریت
7: چاه مکن بهر کسى، اول خودت دوم کسى
8: آرم
9: یک ماه حبس در خانه
10: لوک گنده
وضعیت اضطراری
1: وضعیت اضطرارى
2: بچه کوچک
3: پاگنده
4: پاکوچولو
5: بوى بد پا
6: استو موش‌خرما
7: زباله‌دانى
8: کشف استخوان دایناسور
9: آتش‌سوزى
10: رودخانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری
نویسنده،
مترجممریم مفتاحی
ناشر چاپیانتشارات آفرینگان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-600-391-303-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری

برای دریافت کتاب کوسه ماهی و وضعیت اضطراری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.