معرفی و دانلود کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار: شفاف باشید، اعتماد به نفس داشته باشید و پیش بروید

عکس جلد کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار: شفاف باشید، اعتماد به نفس داشته باشید و پیش بروید
قیمت:
۶۰,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار: شفاف باشید، اعتماد به نفس داشته باشید و پیش بروید

کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار نوشته‌ی مایکل بونگی استانیر راهنمایی عملی‌ست برای اینکه تمرکز خود را به دست بیاورید و برای رشد کردن شجاع شوید. این کتاب، کتابی در سبکِ خودیاری و توسعه‌ی فردی است که به شما کمک می‌کند اهمال‌کاری را کنار بگذارید و انرژی کافی برای شروع کردن پروژه‌های شخصی‌تان را به دست آورید.

درباره‌ی کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب‌ و ‌کار

مایکل بونگی استانیر (Michael Bungay Stanier) در کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب ‌و‌ کار (How to Begin) نشان می‌دهد بهتر است به جای اینکه همیشه به توانایی‌های خود شک داشته باشیم و از اشتباه کردن بترسیم، خودمان را باور داشته باشیم و به جهان نشان دهیم چه توانایی‌هایی داریم و چه از ما بر می‌آید. از نظر او، حسرت خوردن بر زندگی‌ای که آن را به تمامی نزیسته‌ایم فایده‌ای ندارد. از جای خود برخاستن و دنبال کردنِ رؤیا شاید سخت باشد، ولی بسیار هیجان‌انگیز هم هست. کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب ‌و‌ کار به ما می‌گوید بهتر است که همیشه شفاف باشید، اعتماد‌به‌نفس داشته باشید و شجاعانه پیش بروید.

این کتاب، راهنمایی روشن و عملی برای هرکسی‌ست که می‌خواهد یک پروژه و عادتِ جدید را شروع کند و به اهدافِ خود برسد. این کتاب، برای غلبه بر ترس‌ها و تردید‌هایی که معمولاً با شروعِ کار و مواجهه با چالش‌های جدید به سراغ افراد می‌آیند، رویکردی شفاف و مرحله‌به‌مرحله پیش می‌نهد.

یکی از نقاطِ قوتِ کتابِ گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب‌ و ‌کار، سبک نوشتنِ مختصر و شفافِ مایکل بونگی استانیر است. هر فصلِ کتاب، بر یک جنبه از مسائل و مشکلاتی که با شروع کردنِ یک فعالیت ایجاد می‌شوند تمرکز می‌کند: اینکه چطور استقامتِ خود را افزایش دهیم؛ چرایی عملِ خود را دریابیم؛ و در نهایت قدم‌های کوچکی برای رسیدن به هدف‌مان برداریم. مایکل بونگی استانیر، مثال‌ها و مواردی را ارائه می‌کند که بسیار قابل‌درک و الهام‌بخش هستند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که مایکل بونگی استانیر در این کتاب به آن اشاره می‌کند، اهمیتِ برداشتنِ قدم‌های کوچکی‌ست که شما را به اهداف‌تان نزدیک می‌کنند. او می‌گوید شروع کردن، درباره‌ی این نیست که تغییرات بزرگ و چشمگیری را ایجاد کنیم؛ بلکه ما باید به دنبالِ این باشیم که با حرکتِ استوار و هدفمند‌مان ابتکار عمل را در دست بگیریم. علاوه ‌بر ‌این، مایکل بونگی استانیر در کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب ‌و‌ کار بر اهمیتِ داشتنِ چشم‌اندازی دقیق تأکید می‌کند و باور دارد ما باید با تکیه بر این چشم‌انداز، انگیزه‌ی خود را بیشتر و بیشتر کنیم.

کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب‌ و ‌کار، که در سال 2022 توسط مایکل بونگی استانیر نوشته شده بود، در ایران توسط مریم اصغرپور ترجمه شده است و انتشارات اژدهای طلایی آن را برای مخاطبین فارسی‌زبان منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب‌ و ‌کار

  • کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب ‌و‌ کار به طور ویژه برای کسانی مناسب است که کتاب‌های پیش‌پاافتاده‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی را پس می‌زنند و فقط به دنبال این هستند که جهان را کمی بهتر از قبل کنند. (کُرتنی هُن، داستان‌نویسِ ارشدِ گوگل اِکس)

  • به طور برجسته‌ای عملی، هوشمندانه و لذت‌بخش و بسیار زیبا. (ویتنی جانسون، نویسنده)

  • مایکل بونگی استانیر در کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب ‌و‌ کار با ندایی مهربان سخن می‌گوید و دستش را برای راهنمایی مقابل ما می‌گیرد. (آستین کِلیون، نویسنده)

  • بسیار صادقانه، بامزه، زیبا، ارزشمند و بیش از هر چیز، مفید و کمک‌کننده. (جولی لیثکُت-هِیمز)

کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب ‌و‌ کار برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبینِ این کتاب تمام کسانی‌اند که به دنبال این هستند که برنامه‌ها و پروژه‌های شخصی و عقب‌مانده‌شان را دنبال کنند. این کتاب برای کسانی که به علت آشفتگی و پریشانی نمی‌تواند کاری را شروع کنند بسیار مناسب است.

با مایکل بونگی استانیر بیشتر آشنا شویم

مایکل بونگی استانیر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های پرفروشی در زمینه‌ی مربی‌گری و رهبری سازمان‌ها نوشته ‌است. او با سازمان‌های مشهور و بزرگی مانندِ مایکروسافت، وُلوو و سازمان ملل همکاری داشته است و از مشهور‌ترین کتاب‌های وی می‌توان به «عادت مربی‌گری: کمتر صحبت کنید، بیشتر بپرسید و شیوه مدیریت و رهبری‌تان را برای همیشه تغییر دهید» اشاره کرد که یک بار توسط «شهاب حاجی‌زاده» و بار دیگر توسط «سمانه سیدی» ترجمه شده‌ است. مایکل بونگی استانیر در مورد خودش می‌گوید: «من یک معلم هستم، ولی بیشتر فکر می‌کنم یک شاگرد هستم. من هنوز دارم یاد می‌گیرم چطور قدرتِ خودم را بفهمم، آن را هدایت کنم و با دیگران به اشتراک بگذارم».

در بخشی از کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار: شفاف باشید، اعتماد به نفس داشته باشید و پیش بروید می‌خوانیم

وقتی برای اولین بار مارسِلا را دیدم، هر دو تازه برای تحصیل به دانشگاه آکسفورد رفته بودیم. او که در دوران دبیرستان ترک تحصیل کرده بود در آن زمان توانسته بود به جایی برسد که بورسیه‌ی دکترای آن دانشگاه را به‌دست آورد. (می‌دانم، خیلی جالب است.) بر تکه کاغذی روی در اتاق او در خوابگاه نوشته شده بود «زندگی تمرین نهایی تئاتر نیست.» خواننده‌ی‌ عزیز، من با او ازدواج کردم.

درس نهفته در آن یادداشت را خیلی دوست دارم. همه‌ی ما در این زندگی سختی‌هایی را متحمل می‌شویم و ضربه‌هایی می‌بینیم، پس بیشترین بهره را از آن ببرید. کاری را انجام دهید که مهم است. این یعنی دوچندان بلندپرواز و بلندهمت باشید؛ برای زندگی خودتان و برای دنیا.

بلندپروازی و بلندهمتی برای زندگی خود یعنی فوق‌العاده بودن خود را بروز دادن و بهترین نسخه‌ی خود شدن. علم بارها و بارها به ما می‌گوید شادکامی نتیجه‌ی داشتن پول یا شهرت یا موقعیت اجتماعی نیست، حتی اگر شانس کافی برای داشتن هرکدام از آن‌ها را داشته باشید؛ شادکامی از خوب زندگی‌ کردن نشأت می‌گیرد. زندگی‌ای که در آن اجازه نمی‌دهید ترس یا جای زخم‌های گذشته یا مزخرفات ساختگی راه شما را برای رشد کردن، پالایش استعدادهایتان و استفاده از آنها، کاوش و کشف تمایلات شدیدتان و داشتن ماجراجویی سد کنند. واقعیت بخشیدن به این بلندپروازی کار کوچکی نیست و ممکن است برای عده‌ای کافی باشد. ولی می‌خواهم بلندپروازی دیگری را مطرح کنم که امیدوارم شما هم آن را داشته باشید.

بلندپروازی و بلندهمتی برای دنیا شاید به معنای خبرساز شدن باشد: راه‌اندازی سازمان و تشکیلات؛ اختراع فناوری؛ اعتراض علیه استبداد؛ فرستادن انسان به مریخ. ولی این بلندپروازی را در مقیاس خودمانی‌تری هم در نظر بگیرید: ایجاد رابطه‌ای بهتر؛ به پایان رساندن و ارائه‌ی پروژه‌ای سخت؛ رهبری کردن تیمی در حال رشد و شکوفایی؛ برگشت به تحصیل؛ ایجاد و به اشتراک گذاشتن پروژه‌ای ابتکارآمیز؛ ریاست جلسه‌ی انجمن. (اگر می‌خواهید مثال‌های الهام‌بخش دیگری را ببینید به سایت HowToBegin. com مراجعه کنید.)

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
1: مقدمه
2: کانون تمرکزتان را پیدا کنید
3: بلندپروازی و آرزویتان را امتحان کنید
4: مدعی هدفتان شوید
5: ببینید در کجا ایستاده‌اید
6: وضعیت موجود را بسنجید
7: مسیر سفر را با دقت ارزیابی کنید
8: گام‌های کوچک بردارید
9: بهترین‌ نسخه‌ی خودتان را به خاطر بسپارید
تنها سفر نکنید
پایان (FIN)
کاربرگ چگونه شروع کنیم
کتاب‌های پایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار: شفاف باشید، اعتماد به نفس داشته باشید و پیش بروید
نویسنده
مترجممریم اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات220
زبانفارسی
شابک978-622-7950-61-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار

برای دریافت کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.