معرفی و دانلود کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1

عکس جلد کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1

سید علی اکبر علیزاده در کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1 به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از شناخت مشکلات سر راهتان، تکنیک‌های مقابله با آن‌ها را کشف کرده و با غلبه بر ترس و تنبلی در هر سنی که هستید با تلاش کمتر پول بیشتری به دست آورید.

همه‌ی افراد می‌توانند زندگی خود را را تغییر دهند و آنچه را که می‌خواهند و به دنبال آن هستند را به دست آورند. سید علی اکبر علیزاده، نویسندۀ کتاب، با مطالعه‌ی بیش از 300 کتاب درباره ثروتمند شدن، باور‌های مالی‌ خود را تغییر داده و با استفاده از قانون جذب، توانست اندوخته‌ی مالی خود را افزایش دهد، اما با این اتفاق نه تنها به موفقیت مالی چشم‌گیری دست پیدا نکرد بلکه دائم متحمل شکست‌های سخت شد. تا اینکه سرانجام؛ جمله‌ای از رابرت کیوساکی وضعیت مالی او را متحول کرد: اگر می‌خواهید به موفقیت مالی برسید باید روش مخصوص خودتان را پیدا کنید.

حال سید علی اکبر علیزاده قصد دارد تا با استفاده از تجربیات خود، موفقیت مالی و پولدار شدن را در قالب ماجرا‌هایی کوتاه توضیح دهد تا شما به درک بهتری از روش‌های پولدار شدن دست یابید. ماجرا‌هایی که همگی برگرفته از حقیقت هستند.

امید است شما با مطالعه کتاب حاضر بتوانید جزو انسان‌های موفق و پولدار شده و مسیر زندگی خود را در جهت بهبود تغییر دهید.

برخی نظرات درباره‌ی کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1:

- من بعد از خواندن این کتاب خیلی انگیزه گرفتم. من عادت دارم هر کتابی که در زمینه موفقیت و ثروت هست در درجه اول در کتابخانه پیدا کنم و از روی آن یادداشت‌برداری کنم و بعد یادداشت‌هایم را مرور کنم. خواستم از این کتاب هم یادداشت‌برداری کنم اما دیدم واقعا باید این کتاب را همیشه داشت و همیشه باید تمام این کتاب را مرور کرد. همچنین مشتاقانه این کتاب را به اطرافیانم معرفی می‌کنم. (محمد ایل بیگی گرو)

- این کتاب به ما نشان می‌دهد غیر ممکن وجود ندارد. با تغییر طرز فکر و استفاده از راه حل‌های این کتاب می‌توانیم به راحتی ثروتمند شویم. (استاد مرتضی نظری)

- این کتاب یک شجاعت خاصی به خواننده می‌دهد که بتواند حتی از فرصت‌های کوچکی که برایش پیش می‌آید به بهترین نحو استفاده کند. یک وقت‌هایی لازم است که تجربه کسب کنی تا بتوانی قدم‌های آینده را محکم‌تر برداری. (نوید ابراهیم‌زاده)

در بخشی از کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1 می‌خوانیم:

کاظم گفت: راست می‌گویی فرهاد. ما که از بی‌پولی خیلی رنج کشیدیم. پدرم سرطان داشت و به خاطر بی‌پولی نتوانست خرج درمانش را بدهد و فوت کرد. مادرم مجبور شد به خاطر بی‌پولی با کسی که اصلا دوستش ندارد ازدواج کند. خودم به خاطر بی‌پولی یک دنیا عُقده و آرزوی برآورده نشده دارم. راستی بچه‌ها آیا شما هم از بی‌پولی رنج می‌کشید؟

فرهاد گفت: ما هم خیلی از بی‌پولی رنج کشیدیم. پدرم راننده نیسان بود که تصادف کرد و دستش فلج شده است. تازه نیسان را هم با کُلّی قرض خریده بودیم. مادرم از بی‌پولی پدرم آنقدر جوش می‌زند که دائم مریض است. من هم مثل کاظم از بچگی آرزوهایی دارم که هرگز برآورده نشده است. من آرزوهای بزرگی دارم که فقط با پول برآورده می‌شود. مثل ماشین آخرین سیستم. خانه ویلایی بزرگ با درختان سر به فلک کشیده و خدمتکاران زیاد.

حامد گفت: ما هم خیلی بی‌پول هستیم. نه خانه داریم و نه ماشین و نه تفریح. ولی من خودم را زده‌ام به بی‌خیالی. چون کاری از دستم برنمی‌آید. خداوند (ج) بی‌پولی و پولداری را تقسیم کرده و سهم ما بی‌پولی شده است. من دیده‌ام که پدرم خودش را به هر دری می‌زند ولی به زور خرج ما را در می‌آورد.

غلام گفت: پول به چه درد می‌خورد؟ همه گناه‌ها زیر سر پول است. ما زندگی ساده‌ای داریم و به آن افتخار می‌کنیم. من از این که بی‌پول هستیم بسیار خوشحالم. وقتی پول داشته باشی همیشه غصه این را داری که چه جوری خرجش کنی که کم نشود. اصل زندگی به ساده زندگی کردن است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قسمتی از سوابق آقای علیزاده
نظر عده‌ای از خوانندگان این کتاب
شماره (1) پولدار شدن به روش (تی هشت): ماجرای شگفت‌انگیز کارتن خوابی که پولدار شد.
شماره (2) پولدار شدن به روش (نردبان شغلی): ماجرای زندگی کارگری که پولدار شد.
شماره (3) پولدار شدن به روش (استاد بزرگ): ماجرای استاد ثروت
شماره (4) پولدار شدن به روش (بامبو): ماجرای جالب یک مرد معمولی که پولدار شد.
شماره (5) پولدار شدن به روش (پادشاهان): ماجرای عجیب پیرمردی که پولدار شد.
شماره (6) پولدار شدن به روش (سیلر): ماجرای واقعاً جالب از عاشقی که پولدار شد.
شماره (7) پولدار شدن به روش (استخدام): ماجرای زندگی چوپانی که پولدار شد.
شماره (8) پولدار شدن به روش یوزپلنگ: ماجرای هیجان انگیز ورشکسته‌ای که پولدار شد.
شماره (9) پولدار شدن به روش (پولدار ترین مرد تاریخ): ماجرای حیرت‌آور تاجر بزرگ.
روش‌های دیگر برای پولدار شدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آوای کتاب پردازان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات270
زبانفارسی
شابک978-622-99153-4-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1

Mehran Dalvandi
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
سلام آقای علیزاده
خوبین
آقا میخواستم بابت کتابتون تشکر کنم
واقعا کتاب عالی و پر معنی بود
و من الان به کمک شما واقعا تصمیم گرفتم پولدار خودساخته شم
امیدوارم با کمک‌های که شما تو کتابتون بهم کردین بتونم پولدار خودساخته شم
فقط یه سوال چه کتاب‌های دیگه‌ای بخونم که کمکم کنه؟
بعد از خوندن این کتاب تازه و
دارم کم کم میفهمم کجای زندگی‌ام حسرت میخورم که چرا زودتر به فکر پولدار شدن و با شما و کتاب‌های شما روبه رو نشدم.
abolfazl ebrahimi
۱۴۰۱/۶/۱۴
انصافاً بهترین کتاب در بین نویسنده‌های ایرانی و خارجی بود که در زمینه ثروتمند شدن و افزایش مهارت خواندم، الکی قانون جذب و چرت و پرت نمیگه، بهترین راهکار‌ها و توصیه‌ها رو ارایه میدن، رو بنده که خیلی تاثیر گذاشت، بعد از دو ماه گذشته که مطالعه‌اش رو به اتمام رساندم و نکته برداری کردم، یقین دارم که به تمام اهدافم در زندگی، به کمک خداوند متعال، خواهم رسید، ممنون از آقای علیزاده بابت کتاب عالیشون و همچنین کتابراه
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۴
داستان‌ها و روش جالب و باور کردنی و جدا از خیال پردازی دروغین بود، روش جالب علمی با داستانها خواندنی و طرز تفکر جالب که روش اون با جامعه هم خوانی داره، ولی فصل اول شفا پیدا کردن اون دختر یکم داستان منحرف کرد یا اصلا میشد پای اون دختر باز نکرد و داستان به روش دیگه جلو برد، نسبتاً این کتاب جالب بود، سپاسگزارم کتابراه🙏🙏😍❤🌷😘😍👑👏
ali akbar Alizadeh
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
سلام
من علیزاده نویسنده این کتاب هستم. لطفا نظرات خود را بعد از خواندن کتاب بنویسید تا دیگران بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.
من ده سال از عمرم را برای نوشتن این کتاب صرف کردم ممنون میشوم چند دقیقه وقت صرف نظر دادن کنید.
پیشاپیش سپاسگزارم
Hossein
۱۴۰۳/۱/۷
همیشه به ما هشدار داده‌اند که پول نمیتواند خوشبختی ما را تضمین کند اما باید پذیرفت که دنیای امروزی، دنیایی است که نمی‌تواند پول را حذف کند بنابراین اگر به دنبال خوشبختی هستید باید دیدگاهمون رو نسبت به این مسئله تغییر دهیم واین کتاب همانی است که دیدگاهمون رو نسبت به پول عوض می‌کند
مهدی غدیرزاده
۱۴۰۰/۶/۴
سلام این کتاب بسیار روان و داستان‌های دلنشینی داشت که مثال‌هایی برای پولدار شدن زده بود این کتاب نور امید در دل شما روشن میکنه ممنون از آقای علیزاده بابت این کتاب زیبا و دلنشین و پر از نکاتی که با عمل کردن به آن‌ها که انسان به هدف می‌رساند
فاطمه بادرستانی
۱۴۰۱/۶/۲۷
کتابی که در قالب داستان‌هایی شیرین به طور انگیزشی روش‌های پولدار شدن رو به مخاطب گوشزد میکنه روش‌هایی که درستیشون از نظر درک و عقل کاملا مورد تایید هست ‌ممنون از اقای علیزاده نویسنده این کتاب خوب وممنون از کتابراه برای نشر اگاهی و دانایی.
محسن عرب
۱۳۹۸/۱۲/۱۶
بسیار کتاب عالی و روانی بود ذهن انسان را باز میکند واقعا راهکارهای ساده و عالی و کاربردی در اختیار خواننده کتاب میگذارد باشد چراغی در تاریکی راه، به امید پیروزی جوانان این سرزمین ممنون از نویسنده کتاب
نرگس خمیس آبادی
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
بسیار کتاب مفید و پندآموزی بود
وفقط صرفا هدف نگارش این کتاب مفید پولدارشدن نیست
شاید درس انسان سازی و درست کاری هم از بازخوردهای کتاب بود
برای من عالی بود
و توصیه میکنم حتما بخونید این کتاب مفید و ارزشمند رو
امیر کاوئی
۱۴۰۱/۸/۱
میتونه بهتون ایده بده و استارت کار رو بزنید... یه نکته: هرگز نباید در یک فرد اهل مطالعه فاصله‌ای بین درک و عمل باشه. موارد متفاوت این کتاب ذهن شما رو قعطا باز میکنه.
محمدرفیع احمدی
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
باسلام کتاب بسیار مفید و کاربردی هست و بنده بسیار استفاده کردم. و به دوستان توصیه می‌کنم مطالعه این کتاب را در اولویت کاری خود قرار دهند.
حسین قاسمی
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
با سلام کتاب را مطالعه کردم کتابی با محتوای غنی و نوشتاری روان که توصیه می‌کنم حتما مطالعه شود بی‌صبرانه منتظر سایر کتاب‌های جناب علیزاده هستم
محمدحسین میثاق پور
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
کتابی عالی و روان. توی این کتاب برخی از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد در قالب داستان بیان شده. از ویژگی‌های مثبت این کتاب منطبق بودن با فرهنگ ایرانی است.
مسعود سمیعی
۱۴۰۰/۳/۲۶
درود و تشکر فراوان به آقای علیزاده
بابت همچین کتاب ارزشمندی که در اختیار عموم قرار دادند.
کتابی روان و فوق العاده مفید به شدت توصیه می‌شود.
محمد سنجانی
۱۳۹۹/۵/۲۹
کتاب بسیار مفیدیست. به زبانی ساده و سلیس نوشته شده و برای همه قابل استفاده است.
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1

برای دریافت کتاب تمام روش‌های پولدار شدن 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.