معرفی و دانلود کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر

عکس جلد کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر

کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر نوشته‌ی سید علی اکبر علیزاده بهترین و درست‌ترین روش‌های فروش که باعث افزایش فروش می‌شود و حاصل تجربه بزرگ‌ترین و بهترین فروشندگان ایران و جهان است؛ در اختیار شما قرار دهد.

همه ما دنبال پیشرفت هستیم. همه ما می‌خواهیم پول بیشتری درآوریم و زندگی بهتری داشته باشیم. مغازه خوب می‌گیریم، جنس خوب می‌آوریم، دکورهایمان را عوض می‌کنیم و تبلیغات می‌کنیم تا فروش بیشتری داشته باشیم. اما باز هم آن‌گونه که می‌خواهیم پیشرفت نمی‌کنیم و همیشه هشت‌مان گرو نُه‌مان است. دلیلش را بزرگان دین و دنیا به ما گفته‌اند اما ما گوش نمی‌کنیم. چقدر پیامبران و امامان و بزرگان تأکید کرده‌اند که علم بیاموزید، علم بیاموزید، علم بیاموزید.

اگر می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید، یک بار هم که شده به حرف پیامبر (ص) گوش دهید که فرمودند: "علم را بجویید هر چند در چین باشد زیرا علم جویی بر هر مسلمانی واجب است." تنها با به دست آوردن علم است که یاد می‌گیریم هنگام فروختن جنس به مشتری لازم نیست دروغ بگوییم. لازم نیست با مشتری برخورد نامناسب داشته باشیم. لازم نیست به هر قیمتی جنس خود را قالب کنیم. با به دست آوردن علم فروشندگی یاد می‌گیریم احترام گذاشتن به مشتری و اصرار نکردن به مشتری و راست گفتن به مشتری است که فروش ما را بالاتر می‌برد.

فروشندگان برای فروش بیشتر و کسب سود بیشتر راه‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند. زمانی رقابت بر سر جنس بود. این زمان را (دوران جنس) می‌نامیم. در دوران جنس هر مغازه‌ای که جنس بهتری داشت؛ مشتری بیشتری داشت. اما کم کم وضعیت تغییر کرد. بیشتر مغازه‌ها جنس خوب می‌آوردند و این باعث شد رقابت زیاد شود. در نتیجه فروش کمتر و سخت‌تر شد.

بعد از آن مغازه‌داران به تبلیغات رو آوردند. این زمان را (دوران تبلیغات) می‌نامیم. هر مغازه داری که تبلیغ بیشتری می‌کرد مشتری بیشتری جلب می‌کرد و سود بیشتری به دست می‌آورد. اما چیزی نگذشت که تبلیغات بسیار زیاد شد؛ طوری که اکنون بیشتر مردم دیگر حتی به تبلیغات نگاه هم نمی‌کنند چه برسد به این که برای خرید بیایند. در نتیجه دوباره فروش، کم شد. آقای (مارتین لیندستروم) در تحقیقات خود متوجه شد که در سال 1965 مردم 34 درصد تبلیغات را به خاطر داشتند. در سال 1990 مردم 8 درصد تبلیغات را به خاطر داشتند و در سال 2007 مردم فقط 2 درصد آگهی‌های تبلیغاتی را به خاطر داشتند و بقیه را فراموش می‌کنند.

بعد از این که اثر تبلیغات کم شد؛ مغازه‌داران به سمت زیبا کردن مغازه رو آوردند و دکورهای بسیار زیبا و شیک ساختند تا به این وسیله مشتری را جلب کنند. این زمان را (دوران فضاسازی) می‌نامیم. پس از مدتی تعداد این مغازه‌های شیک، بیشتر و بیشتر شد تا این که بازارها به وجود آمدند و دوباره فروش کم شد.

با بوجود آمدن انواع بازارهای مبل و ساعت و پوشاک و آرایشی و غیره، زمانی فرا رسید که به آن (دوران بازار) می‌گوییم. مردم برای امکانات و آسایشی که بازارها دارند بیشتر برای خرید به بازارها می‌روند. اما گذشت زمان دوباره وضعیت را تغییر داد. با زیاد شدن بازارها باز هم فروش پایین آمد و به زودی پایین‌تر هم خواهد آمد.

پس تا زمان حال حاضر مغازه‌داران برای فروش بیشتر، اجناس خود را تغییر دادند و بهترکردند. تبلیغات خود را تغییر دادند. دکور مغازه‌ها را تغییر دادند. حتی مکان مغازه را تغییر دادند و به داخل بازار بردند اما یک چیز را تغییر ندادند. چیز مهمی که با تغییر دادن آن فروش بسیار بالا می‌رود. در حال حاضر بازارها زیاد شده‌اند، مغازه‌ها زیاد شده‌اند تبلیغات و اجناس زیاد شده‌اند و دوران جدیدی فرا رسیده است که ما آن را (دوران مشتری) می‌نامیم. مغازه‌دارها کم کم می‌فهمند که در دوران مشتری هستیم و مشتری‌ها تغییر کرده‌اند. مشتری‌های امروزی، دیگر گول چرب زبانی‌ها و پرحرفی‌های فروشنده را نمی‌خورند. مشتری‌های امروزی باسوادتر و زرنگ‌تر هستند و توقع ادب و احترام بیشتری از فروشنده دارند؛ بنابراین باید روش فروشندگی خود را عوض کنید. اگر بخواهید با همان روش‌های قدیمی به مشتریان امروزی جنس بفروشید، حتماً فروش پایینی خواهید داشت.

در بخشی از کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر می‌خوانیم:

وقتی فروشنده یک جنس می‌آورد و مشتری نمی‌پسندد؛ فروشنده جنس دیگری به او نشان می‌دهد و اگر باز هم نپسندید جنس بعدی را به او نشان می‌دهد و این کار را ادامه می‌دهد تا مشتری بالاخره یک جنس را انتخاب کند. وقتی که جنس‌ها را یکی یکی می‌آورید؛ بعضی فروشنده‌ها هر جنس را که مشتری نخواست جمع می‌کنند و بعد جنس دیگر را می‌آورند. بعضی‌ها جنس‌ها را روی هم می‌گذارند و روی میز را شلوغ می‌کنند؛ اما بهترین کار این است که اگر مشتری جنسی را نپسندید شما آن را روی میز قرار دهید و سپس جنس دوم را که برای او می‌آورید کنار جنس اول بگذارید تا مشتری بتواند دو تا جنس را با هم مقایسه کند. و اگر جنس سوم را آوردید هر سه جنس را کنار هم قرار دهید تا او بتواند آن‌ها را با هم مقایسه کند؛ زیرا انسان‌ها زمانی که دو چیز را با هم مقایسه می‌کنند تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها را بهتر می‌فهمند و بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند.

مثلاً اگر یک آدم که صورت معمولی دارد کنار یک آدم بسیار زیبا قرار دهیم و مقایسه کنیم آدم معمولی در کنار آدم زیبا، زشت به نظر می‌رسد. اما همین آدم معمولی را اگر کنار یک میمون بگذاریم، آدم معمولی در برابر میمون بسیار زیبا به نظر می‌آید. پس شما از این خاصیت ذهن انسان‌ها استفاده کنید و سعی کنید شرایطی را به وجود آروید تا مشتری بتواند جنس‌ها را با هم مقایسه کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
این کتاب برای چه کسانی نوشته شده است؟
چرا این کتاب را نوشتم؟
چرا باید این کتاب را بخوانید؟
چگونه می‌توان یک فروشنده حرفه‌ای شد؟
(راهنمای خواندن این کتاب)
فروشندگان حرفه‌ای در این کتاب چه کسانی هستند؟
فصل اول: ( (طرز فکر فروشندگان حرفه‌ای) )
( (طرز فکر فروشندگان حرفه‌ای) )
طرز فکر اول: ( (ثروتمند شوید و آرزوهایتان را بخرید) )
طرز فکر دوم: ( (برای موفق شدن، علم فروشندگی را یاد بگیرید) )
طرز فکر سوم: ( (برای به دست آوردن بهترین‌ها، موتور انگیزه خود را روشن کنید) )
طرز فکر چهارم: ( (از کارتان، لذت ببرید) )
طرز فکر پنجم: ( (بزرگ‌ترین سرمایه، خودتان هستید) )
طرز فکر ششم: ( (با مثبت اندیشی، دنیا را زیباتر می‌بینید) )
طرز فکر هفتم: ( (بهترین هدف‌ها را انتخاب کنید زیرا شما لایق بهترین‌ها هستید) )
طرز فکر هشتم: ( (با اعتماد به نفس، دنیا را تکان دهید) )
طرز فکر نهم: ( (فروشندگان حرفه‌ای، همیشه بهترین هستند. ) )
طرز فکر دهم: ( (دو کلید اصلی دروازه موفقیت: چرا؟ چگونه؟) )
طرز فکر یازدهم: ( (با ایده‌های جدید و خلاقیت، همه چیز را به نفع خود تغییر دهید) )
طرز فکر دوازدهم: ( (مشتری را دوست داشته باشید تا او هم شما را دوست داشته باشد) )
طرز فکر سیزدهم: ( (صداقت و راستگویی فروش شما را بالا می‌برد) )
طرز فکر چهاردهم: ( (پشتکار، رمز پیروزی است) )
طرز فکر پانزدهم: ( (خوب سخن گفتن، خوب فروختن است) )
طرز فکر شانزدهم: ( (ترس را احساس کنیم، ولی کار را انجام دهیم) )
فصل دوم: ( (مهارت‌های فروش) )
گام اول: ( (مهارت‌های قبل از ورود مشتری) )
گام دوم: ( (مهارت‌های هنگام ورود مشتری) )
گام سوم: ( (مهارت‌های مشتری شناسی) )
تیپ‌های شخصیتی (شماره 1)
تیپ‌های شخصیتی (شماره 2)
گام چهارم: ( (مهارت‌های مشتری مداری) )
گام پنجم: ( (مهارت‌های معرفی جنس به مشتری) )
گام ششم: ( (مهارت‌های پاسخ به ایرادهای مشتری) )
گام هفتم: ( (مهارت‌های قیمت و تخفیف) )
گام هشتم: ( (مهارت‌های تمام کردن معامله) )
گام نهم: ( (مهارت‌های پیشنهاد فروش اجناس بیشتر) )
گام دهم: ( (مهارت‌های هنگام خروج مشتری) )

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سود بیشتر با فروش بیشتر
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-964-04-9471-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر

عبداله ابراهیمی
۱۳۹۹/۱۲/۶
به نظر من این کتاب برای مغازه دارها و فروشنده‌های ایرانی یه غنیمته چون همه راهکارها بر اساس دو فاکتور علم و فرهنگ و تفکر جامعه ایران ارائه شده. یعنی انگار همه راهکارهای کتابهای کشورهای پیشرفته از یه فیلتر آزموده شدن و تجربه در بازار ایران هم گذشته و بازخوردش توی کتاب اومده. من با اینکه هیچ تجربه با مغازه داری نداشتم ولی فقط استفاده از راهکارهای این کتاب تونستم تا حد زیادی با مشتری ارتباط صحیح برقرار کنم و فروش خوبی داشته باشم. در ضمن از جناب آقای علیزاده ممنونم که علاوه بر تالیف این کتاب با حوصله زیاد سوالاتم رو هم پاسخ دادند. سپاس فراوان
احمد صالحی
۱۳۹۸/۱/۱۶
کتاب خوبی برات بعضی از قانون‌های فروش بیشتر مثل اخلاق ادب صداقت و چیز‌های که در هنگام فروشندگی لازم هست حتما انجام بدیم رو بهت میگه.
باید حوصله‌ی زیادی داشته باشین و کتاب رو تا آخر بخوانید حتما تاثیر دارد من که راضی بودم
مهدی صادقی
۱۴۰۰/۲/۱۵
سلام و خسته نباشید حضور عوامل و عزیزان کتاب راه کتابی که پیش رو دارید میتواند شما را برای رسیدن به اهدافتان که میخواهیدبه آن برسید نزدیک کند البته با بهره گیری از مطالب وبه کار بستن آن و تلاش مضاعف
شاد و موفق باشید
امیر رضایی
۱۳۹۸/۴/۸
هرکس فروشنده است باید این کتاب رو مطالعه کنه نکات جالبی داره ونقطه قوت کتاب این است که به زبان عامیانه وخیلی ساده وروان نوشته شده ارزش مطالعه کردن رو داره
اعظم عباس پور
۱۳۹۷/۱۲/۵
کتاب فوق العاده‌ای است. با این که چند ساله حداقل ماهی دو کتاب در باره فروش میخوانم ولی باز هم برایم جالب بود.
maryam bahari
۱۴۰۰/۳/۱۳
کتاب مفید و کاربردیه از گفتن حاشیه چیزهای بیخود هم دوری کرده و تمام مطالبش واقعا بکار میاد قبل از شروع حتما یه دفتر واسه نکته برداری بردارید
ebrahim aeinparast
۱۳۹۹/۵/۱۶
توصیه میکنم به نظرات الکى توجه نکنن دوستان
اکثر کتب در این باب نویسندگان کشورمون سعى بر کپى کردن از کتابهاى نویسندگان خارجى کردن-من هرچه خریدم مطالب کاملا تکرارى بوده
ali akbar Alizadeh
۱۳۹۷/۱۲/۳
خوانندگان زیادی گفته‌اند این کتاب فوق العاده‌ای است. ساده و کاربردی است.
شادمان کامران
۱۴۰۲/۴/۲۲
کتابی که به همه کاسبان بازار پیشنهاد میکنم
خوشرو و با لبخند از مشتری استقبال کنید
نتیجه ش معجزه میکنه
مسعود سعیدنژاد
۱۴۰۱/۳/۲
کتاب خیلی خوبه، هم مناسب با فرهنگ ماست و اینکه خیلی روان و قابل فهم موضوعات توضیح داده شده
روح الله پورآبیار
۱۳۹۹/۹/۲۸
این کتاب هم کاربردی، هم متن روان و ساده، هم خیلی موثره
خدا پدر و مادر نویسندش را بیامرزه
علی اسدی
۱۳۹۹/۲/۱۶
کتاب بسیار زیبا و کاش کمی بیشتر به بحث روانشناسی فروش پرداخته میشد.
مهلا سیدی
۱۳۹۸/۶/۱
کتاب بسیار خوبیه و خیلی بدردم خورد از اقای علیزاده بسیار تشکر میکنم
بهروز ریاحی
۱۳۹۸/۳/۶
این کتاب یکی از بهترین کتابهای خوبی درموردفروشندگی است
محمود فرد
۱۴۰۱/۵/۸
قبل از هر کاری مخصوص مغازه گرفتن خواهشن این کتاب رو چند بار بخوانید
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر

برای دریافت کتاب سود بیشتر با فروش بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.