معرفی و دانلود کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم

عکس جلد کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم
قیمت:
۱۲۵۰۰۰ ۶۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم

کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم، رمانی جنایی نوشته‌ی پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک‌تایمز، مری هیگینز کلارک است. این رمان نفس‌گیر، درباره‌ی زنی است که پس از پنج سال از کشته شدن مرموز همسرش، دست به تولید برنامه‌ای تلویزیونی درباره‌ی قتلی قدیمی می‌زند. او به تدریج درمی‌یابد، شاهدان قتل که در برنامه حاضرند، هر کدام چیزهایی برای مخفی کردن دارند. اما همه‌ی این موضوعات چگونه به هم مربوط می‌شوند؟

درباره‌ی کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم

داستان‌های جنایی و معمایی، همواره یکی از پرطرفدارترین ژانرهای رمان بوده است. مری هیگینز کلارک (Mary Higgins Clark) یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز است. او بیش از چهل رمان معمایی و جنایی دارد که به بسیاری از زبان‌های زنده‌ی دنیا ترجمه شده و در کشورهای مختلف جزو کتاب‌های پرفروش بوده است. کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم (I've Got You Under My Skin) نیز، یکی از همین‌ کتاب‌های پرطرفدار است که به زعم خوانندگانش، وقتی شروع به خواندنش می‌کنی، نمی‌توان آن را برای لحظه‌ای کنار گذاشت.

رمان تو را با تمام وجود احساس می‌کنم درباره‌ی زنی به نام لوری است که همسرش 5 سال پیش، در زمین بازی به قتل رسیده است. تنها شاهد قتل، پسر سه ساله‌ی لوری است که فقط یک نشانه از قاتل به یاد می‌آورد: چشم‌های آبی. علاوه بر این، قاتل تهدید کرده است که کارش هنوز تمام نشده و به سراغ لوری و پسرش هم خواهد آمد. پرونده‌ی بسته نشده‌ی قتل همسر و این تهدیدات، لوری را مضطرب کرده است. با این حال، او که یک تولید کننده‌ی قوی برنامه‌های تلویزیونی است، می‌خواهد برنامه‌ای درباره‌ی پرونده‌های جنایی بسته نشده روی آنتن ببرد.

معرفی و دانلود کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم

در پایلوت این برنامه، پرونده‌ی قتل مرموز زنی بررسی می‌شود که پس از جشن فارغ‌التحصیلی دخترش و سه دوست او این حادثه اتفاق می‌افتد و هیچوقت هم پرونده‌ی آن بسته نمی‌شود. حالا، پس از بیست سال، قرار است که شرکت کنندگان مهمانی، داستان قتل را تعریف کنند. اما به زودی مشخص می‌شود که هر کدام از این افراد، چیزهایی برای مخفی کردن دارند. اما چه چیزی...؟ و این پرونده‌ها، چه ارتباطی با قتل همسر لوری دارند؟

کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم با فضاسازی درخشانش، شما را در حال و هوای داستان نگه می‌دارد. همین‌طور شخصیت‌پردازی دقیق این رمان، باعث می‌شود بتوانید شخصیت‌ها را پیش‌بینی و موقع حل معماها، با خود زمزمه کنید، میدانستم! البته داستان به قدری حوادث غیرقابل پیش‌بینی دارد که نمی‌توانید به راحتی، اتفاقات آن را حدس بزنید و همیشه از چرخش‌های داستانی‌اش به وجد می‌آیید.

کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم را فرزام حبیبی اصفهانی بسیار روان و خواندنی ترجمه و انتشارات لیوسا به چاپ رسانده است.

کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم برای چه کسانی مناسب است؟

رمان تو را با تمام وجود احساس می‌کنم برای علاقه‌مندان به رمان‌های پرهیجان، معمایی و جنایی جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم می‌خوانیم

تمام این سال‌ها را به کمک چوب زیر بغل راه مى‌رفت. و نینا کریگ، که آن‌ها او را «مو سرخ آتشى» صدا مى‌کردند. رجینا حتى به خاطر مى‌آورد که حتى در دانشگاه وقتى نینا از دست کسى عصبانى مى‌شد، واى به حالش بود و اگر معلمى به او نمره‌ى بد مى‌داد، هرچه از دهانش درمى‌آمد به آن معلم مى‌گفت. نفر آخر هم که خودِ او بود. در پانزده‌سالگى هنگامى‌که درِ گاراژ خانه‌شان را باز کرده بود تا دوچرخه‌اش را سر جایش بگذارد، پدرش را دیده بود که از یک طناب آویزان شده بود. چشمانش از حدقه درآمده و زبانش روى چانه‌اش افتاده بود. رجینا همیشه از خودش مى‌پرسید که اگر پدرش مجبور بود خودش را حلق‌آویز کند، چرا این کار را در دفتر کارش نکرده بود؟ او مى‌دانست رجینا اولین نفرى خواهد بود که پیدایش مى‌کند. رجینا او را خیلى دوست داشت و همیشه فکر مى‌کرد پدرش چطور دلش آمده بود با او چنین کارى کند؟ کابوس‌هاى رجینا پایانى نداشت و همواره از پیاده‌شدن از دوچرخه‌اش شروع مى‌شد.

پیش از آنکه به پلیس یا به مادرش تلفن کند که براى بازى بریج به منزل همسایه‌شان رفته بود، یادداشتى را که پدرش قبل از اقدام به خودکشى نوشته بود، پیدا کرده بود. رجینا آن را برداشته و زیر پیراهنش پنهان کرده بود. وقتى پلیس آمده و گفته بود که اغلب آنهایى‌که خودکشى مى‌کنند یادداشتى براى خانواده‌شان باقى مى‌گذارند، مادرش گریه‌کنان دنبال آن یادداشت گشته و رجینا هم وانمود کرده بود که در این کار به مادرش کمک مى‌کند. رجینا به یاد دوستانش افتاد. آن دخترها تنها علت علاقه‌ى او به ادامه‌ى زندگى و بهترین دوستانش بودند. پس از آن جشن و مرگ بتسى، او و کلر و نینا ساقدوش‌هاى آلیسون در جشن عروسى‌اش بودند، که این حرکتى احمقانه بود. این اتفاق اندکى پس از مرگ بتسى افتاده بود و روزنامه‌هاى جنجالى عروسى را مضحکه کرده بودند. عنوان همه‌ى روزنامه‌ها درباره‌ى آن قتل در شب جشن بود و همان‌موقع بود که هر چهار نفرشان فهمیده بودند که مورد سوءظن هستند؛ شاید تا آخر عمر.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-600-340-034-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۵۰۰۰ ۶۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم

نرگس صیادی
۱۴۰۳/۴/۱۹
داستان بسیار کش دار و سنگین و بدون هیجان بود و اصلا کشش لازم برای جذب خواننده را نداشت و مثل بقیه ی آثار نویسنده پر از اسم و شخصیت های مختلف و گیج کننده بود میشه گفت از آثار ضعیف نویسنده بود
زیبا رهبر گنجه
۱۴۰۳/۳/۲۲
تا صفحات آخر کتاب بیشتر تکرار مکررات هست ودر چند صفحه پایانی گره ها باز می شه اگه این سبک رو دوست دارین جالبه وگرنه خیلی خسته کننده می شه
Tannaz jamı
۱۴۰۳/۳/۲۵
همه‌ی آثار مری هیگینز عالی است و آدمو غافلگیر میکنه و پایان خوبی داره این کتابم خوب بود
یاسمین زارع دزفولی
۱۴۰۳/۴/۲۳
سلام. خیلی کشدار و پر از تکرار و پایان هم کاملا سرهم بندی شده و هندی
A Yeganafard
۱۴۰۳/۳/۲۶
داستانی دلپذیر دیگر ازکلارک
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم

برای دریافت کتاب تو را با تمام وجود احساس می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.