معرفی و دانلود کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

عکس جلد کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه
قیمت:
54600 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

اگر دوست دارید به‌عنوان یک مدیر کیفیت، بهره‌وری تیم خود در سازمانتان ارتقا بخشید، کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه را گوش کنید. برایان تریسی در این کتاب نحوه مدیریت و انگیزه دادن به کارکنان یک شرکت را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه:

پیش از شروع جنگ جهانی دوم، عاملی که موجب پیشرفت مدیریتی در یک سازمان می‌شد، توسعه علم و تکنولوژی بود. اما حالا سالیان سال است که ارتباط بین انسان‌ها و تعاملشان با یکدیگر در میزان کارایی و سوددهی یک شرکت تأثیر قابل توجهی دارد. برایان تریسی، نویسنده برجسته کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت، عوامل روان‌شناسی که موجب افزایش سوددهی یک سازمان می‌شوند را کشف کرده و در کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه (Motivation) با شما در میان گذاشته است.

برایان تریسی به این نکتهٔ مهم اشاره می‌کند که برای شروع یک تغییر بزرگ، باید «خویشتن‌بینی» خود را تقویت کنید. این کلمه به معنی تغییر و اصلاحات درونی است که اهمیت خیلی زیادی در پیشرفت یک سازمان دارد. در واقع می‌توان گفت اعضای یک تیم هر یک به‌تنهایی، بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان به شمار می‌آیند. کاری که این افراد انجام می‌دهند، موجب رشد، موفقیت و توسعه آن شرکت نیز می‌شود.

مدیر یا رهبر یک تیم باید این توانایی را داشته باشد که مدام افراد خود را ترغیب کند و انگیزه لازم برای ادامه دادن را به آن‌ها بدهد. اما این کار چگونه ممکن است؟ راهکارهای زیادی برای این موضوع وجود دارند که برایان تریسی مهم‌ترین آن‌ها را در کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه به شما معرفی می‌کند. تمامی مدیران با به‌کارگیری این راهکارها در محل کار خود می‌توانند شاهد نتایج فوق‌العاده آن باشند. با کمک این راهکارها یاد می‌گیرید کارمندان و اعضای تیمتان را به کار بیشتر تشویق کنید و فضایی ایجاد کنید که لبریز از عشق و آرامش باشد. در این صورت است که خودتان و تیمی که دارید در زمان‌هایی که با چالشی مواجه می‌شوید، آرامشتان را حفظ می‌کنید و به‌راحتی چالش را پشت سر می‌گذارید. 21 روش قدرتمند و کارآمدی که تریسی آن‌ها را در این کتاب ارائه می‌کند، حاصل تجربیات فراوان خودش در زمینه انگیزه دادن به دیگران است.

شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید حس اشتیاق به کار را به کارمندان خود تزریق کنید و با سپردن وظایف انعطاف‌پذیر آن‌ها را به چالش بکشید. تنها با انگیزه‌های شما است که ترس آن‌ها از شکست کاهش و تمایلشان به ریسک افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه درآمد شرکت شما به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه:

- کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه را بسیار توصیه می‌کنم. (The Midwest Book Review)
- این یک کتاب استثنایی است... شما می‌توانید حرفه مدیریت خود را با آن تغییر دهید. من آن را تضمین می‌کنم. (PCB007. com)
-هر فصل این کتاب شامل یک مقاله کوتاه از یک استراتژی اثبات شده برای بهبود بهره‌وری می‌شود. (School Administrator)
- همه آنچه برای کمک در ایجاد انگیزه نیاز دارید در این کتاب کوچک است. (The Representor)
-در یک کتاب در اندازه جیبی می‌توانید انگیزه بیشتری کسب کنید و آن را به کتابخانه محل کارتان اضافه کنید. (Barbara Weltman)
- جملات خردمندانه تریسی با مثال‌های جذاب و ابزارهای عملی، تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها را در هم می‌آمیزد. (Sales & Marketing Management)
- این کتاب 21 مورد از سریع‌ترین و قدرتمندترین روش‌های کشف شده برای افزایش کارایی هر فرد یا گروه را فراهم می‌کند. (Support Industry. com)

کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال پیشرفت شغلی هستید یا به‌عنوان مدیر سازمان سعی دارید تا تغییری در روند شرکت خود ایجاد کنید، این کتاب کمک زیادی به شما می‌کند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

او از بهترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در سطح جهان است که تاکنون در 70 کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده. تعداد سمینارهای وی حدود 5000 هزار با بیش از 2000 شرکت‌کننده تخمین زده می‌شود. برایان تریسی (Brian Tracy) همچنین رئیس و بنیان‌گذار شرکت بین‌المللی برایان تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه افراد و سازمان‌ها فعالیت می‌کند.

این سخنران و مدیر موفق، همواره در مورد موضوعاتی همچون توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت‌نفس و موفقیت رسید. تریسی اظهار دارد خود در ابتدای مسیر، میلیونرهای خودساخته را الگوی کارش قرار داده تا به یک فرد ثروتمند و قوی تبدیل شود.

این نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه نویسندگی بسیار فعال بوده و تاکنون 45 کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به «سرتاسر جهان»، «روان‌شناسی موفقیت»، «فروش بهتر» و «قورباغه‌ات را قورت بده» اشاره کرد که آثارش در ایران به‌عنوان یکی از پایه‌های بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه می‌شنویم

هدف شما به‌عنوان مدیر آزادکردن پنجاه درصد از کارایی و حسن انجامی است که کارمندانتان در وجود خود حبس کرده‌اند. با ایجاد انگیزه در کارمندانتان سبب می‌شوید که کارهایشان در سطح بالاتری صورت پذیرد. چون در این حالت می‌خواهند کاری را انجام دهند. نه اینکه مجبور به انجام آن باشند.

به‌خاطر داشته باشید نمی‌توانید از دنیای بیرون کسی او را تحریک کنید. فقط می‌توانید محیطی خلق کنید که باعث تحریک درونی فرد شود و در نتیجه کارایی‌اش بالا برود. مدیریت بر اساس استثنائات ابزار مدیریتی فوق‌العاده‌ای است که در هر شرایطی می‌توان از آن استفاده کرد. این محرکی نیرومند در افزایش کارایی است. زیرا سطح اعتمادبه‌نفس و مهارت افراد را بالا می‌برد.

این روش مدیریتی همچنین به شما امکان می‌دهد که کارها و طرح‌های بیشتری را به انجام برسانید، مهارت‌هایتان را بالا ببرید، استعدادهایتان را پرورش دهید و وقتتان را مدیریت کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
فصل یکم: فاکتور ایکس
11 دقیقه
فصل دوم: افراد مناسب را انتخاب کنید
9 دقیقه
فصل سوم: مقتدرانه شروع کنید
8 دقیقه
فصل چهارم: انتظارات خود را به طرزی روشن و شفاف انتقال دهید
10 دقیقه
فصل پنجم: مدیریت همراه را تمرین کنید
12 دقیقه
فصل ششم: چهار عامل ایجاد انگیزه
10 دقیقه
فصل هفتم: سه حرف R
11 دقیقه
فصل هشتم: مدیریت گزینش براساس ارزش‌ها
9 دقیقه
فصل نهم: مدیریت براساس اهداف
7 دقیقه
فصل دهم: مدیریت براساس استثنائات
10 دقیقه
فصل یازدهم: از قانون پارتو استفاده کنید
7 دقیقه
فصل دوازدهم: معلم باشید
9 دقیقه
فصل سیزدهم: آموزش و پرورش پیوسته
9 دقیقه
فصل چهاردهم: روی اصل نقص صفر پافشاری کنید
9 دقیقه
فصل پانزدهم: معرفی چرخه‌های کیفیت، تیم‌های کیفیت
11 دقیقه
فصل شانزدهم: ممارست در اندیشه‌پردازی
9 دقیقه
فصل هفدهم: مشاور باشید
8 دقیقه
فصل هجدهم: سرمشق باشید
10 دقیقه
فصل نوزدهم: به کارمندتان گوش بسپارید
9 دقیقه
فصل بیستم: عامل دوستی را به خاطر داشته باشید
7 دقیقه
فصل بیست و یکم: جادوی انگیزشی خلق کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
54600 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

زهرا شاه
۱۴۰۲/۲/۲۱
این کتاب بیشتر به درد مدیران شرکت‌ها و صاحبان مشاغل میخوره اما بعنوان یه فرد عادی مطالب کتاب کمک میکنه چطور انگیزه رو در خودمون و دیگران بالا ببریم
Ahmad Irannezhad
۱۴۰۱/۸/۱۳
عالی،، یه کتاب لذت بخش که حتما باید شنیده یا خوانده شود
نیلوفر سفیداری
۱۴۰۱/۱/۲۵
کتاب خوبی بود، مطالب خوبی بیان شد، صدای گوینده خوب نبود....
مهدی شیرزاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
کتاب خوبیه ولی صدای گوینده خوب نیست
کاووس هاشمی
۱۴۰۱/۷/۲۲
بسیار خوب وعالی.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

برای دریافت کتاب صوتی راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.