معرفی و دانلود کتاب رژیم عضله‌ساز

برای دانلود قانونی کتاب رژیم عضله‌ساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رژیم عضله‌ساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رژیم عضله‌ساز

در کتاب رژیم عضله‌ساز، از حرف‌های تکراری خبری نیست، بلکه سبک جدیدی از تغذیه و استفاده صحیح از مکمل در کنار چربی‌سوزی مطلق و عضله‌سازی خواهید داشت.

آگاهی از علم تغذیه و استفاده صحیح از مواد غذایی نقش بسزایی در موفقیت هر انسانی در زندگی روزمره خود دارد. به همین دلیل تاکنون گمانه زنی‌ها، آزمایشات، فرضیه پردازی‌های غیرقابل اثبات، رویا پردازی‌ها و... زیادی شکل گرفته که هر یک مدعی حل مشکل اضافه وزن و چاقی هستند و از آنجا که مواد مغذی بدن انسانی تنها از سه گروه کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها و پروتئین‌ها، تشکیل شده‌اند هر کسی که به معضل چاقی پرداخته، در ‌‌نهایت ترکیبی متشکل از درصدهای مشخصی از هر یک از این سه دسته غذایی را با تاکید بر اهمیت یکی از آن‌ها ارائه کرده‌اند. اما در این بین آن گروه که بیش از همه مغفول مانده و حتی به ناحق مجرم اصلی اضافه وزن معرفی شده، چربی‌ها هستند!

کتاب رژیم آنابولیک (Anabolic Diet) هم به مانند بسیاری از متون تغذیه‌ای دیگر تلاش خود را بر ارائه راه‌حلی در درمان و کنترل چاقی و اضافه وزن مخاطبین خود قرار داده؛ اما این کتاب را می‌توان از چند حیث ممتاز و متمایز شمرد: اول اینکه به واسطه روان و آسان بودن متن کتاب شما به هیچ عنوان احتیاج ندارید برای فهم مطالب ارائه شده یک دوره آموزشی دانشگاهی مفصل را بگذرانید! کافی است تصمیم گرفته باشید که از شر چربی‌های اضافه‌تان خلاص شوید. دوم اینکه این کتاب مدعی است رژیم آنابولیک همزمان برای افراد عادی و ورزشکاران می‌تواند مفید و تاثیرگذار باشد و این یعنی شما احتیاجی ندارید در این کتاب به دنبال فرمول مختص به خود بگردید. سوم اینکه شما در این کتاب، برخلاف روال معمول در کشور ما که عموم متخصصین و صاحب نظران به مخاطبین خود لیستی از مواد غذایی که به شدت در قالب وعده‌های غذایی خاص و اختصاصی طبقه بندی شده و مدعی‌اند برای موفقیت باید رنج پیروی مطلق و بی‌چون و چرای از آن را تحمل کنید، می‌دهند نبوده و شما برای موفقیت در این مسیر، که سال‌هاست برای ما تبدیل به غول بی‌شاخ و دمی شده است، کافی است سبک زندگیتان را کمی تغییر داده و از خوردن چربی‌های مفید نترسید! چهارم اینکه این کتاب به قدری این تغییر سبک زندگی را ساده می‌داند که پس از معرفی آن، وارد مقولات حرفه‌ای‌تر ورزشی از جمله مکمل‌های ورزشی شده و تمرکز خود را به جای طولانی کردن توضیح در خصوص سبک زندگی‌ای که بدون تردید بهترین گزینه پیش‌رو برای زندگی سالم می‌داند، بر بهینه‌سازی رشد عضلانی اختصاص می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مزایای رژیم غذایی آنابولیک
فصل 2: تاریخ رژیم‌های غذایی بدنسازان
فصل 3: رژیم غذایی آنابولیک چگونه کار می‌کند و چرا کاربردی است
فصل 4: مکمل‌ها
فصل 5: تغییرات خاص - به روش خود این کار را انجام دهید
فصل 6: برخی سوالات متداول
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رژیم عضله‌ساز
نویسنده
مترجمامیرحسین رحمانپور، لیدا باقری طلب، سمیرا نجار صادقی
ناشر چاپیانتشارات نور دانش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات۱۱۰
زبانفارسی
شابک978-964-413-275-9
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۰۰۰ ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رژیم عضله‌ساز

Хусэен Аг
۱۳۹۶/۹/۱
سلام دوستان،
اخیرا دانشمندان ژاپنی یه پروتئینی کشف کردن که اسمش NPGL هستش که هم اشتها و هم چربی سازی رو کنترل می‌کنه؛
و طی آزمایشاتی که روی موش‌ها انجام دادن فهمیدن که ترشح این پروتئین چه وقتی رژیم موش‌ها پرکالری (پر چربی و پر قند) باشه و چه وقتی در حدی باشه که فقط بتونن زنده بمونن، چربی سازی به
طور قابل توجهی بالاست. و وقتی برعکس
ضد اون پروتئین رو به کار بردن،
مشاهده کردن که چربی سازی در حد پایینی می‌مونه، چه در رژیم پر کالری و چه در رژیم کم کالری؛
و نکته جالبترش اینجاست که مقدار ترشح این پروتئین رابطه‌ی مستقیمی با ترشح انسولین داره، یعنی وقتی بالا میره مقدار این پروتئین هم بالا میره و وقتی پایین مقدار این پروتئین هم پایین.
یعنی میشه اینطور گفت بدن لج کرده چربی درست کنه.
برای اطمینان می‌تونین اسم پروتئین رو سرچ کنین.
hamid fathi
۱۳۹۶/۵/۱۱
ممنون از اقای رحمانپور بخاطر ترجمه بی‌نظیرشون. ایشون چند ساله ثابت کردن در زمینه مربیگری واقعا در ایران نمونه هستند و همجنین علم به روزی دارند و همیشه به فکر مردم هستن. و الان با انجام این کار که این کتاب عالی رو بصورت نسخه الکترونیکی بفروش گذاشتن و این کار در کمتر استفاده شدن کاغذ و همچنین کم کردن هزینه‌ها برای ما شد. واقعا تشکر. امیدوارم بقیه کتاب‌ها که ترجمه خودتون هست اون هارو فروش الکترونیکی داشته باشید ان شاالله. موفق و پیروز باشید. حتما این کتاب رو خریداری کنید
علیرضا آرمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
کتاب بسیار خوبیه، دید جدیدی نسبت به رژیم کتوژنیک به ما میده
برای دوستان بدنساز پیشنهاد میکنم کتاب «بزرگتر عضله‌ای تر و قوی تر» رو هم مطالعه کنند و تمرینشون رو مطابق اون کتاب و رژیمشون رو با استفاده از آموزه‌های این کتاب انجام دهند تا بیشترین پیشرفت رو داشته باشند.
در آخر هم ممنون از اپلیکیشن فوق العاده زیبای کتابراه که مطالعه رو برامون آسون و کم هزینه کرده است. 🙏🌹❤️
ژاله هاشمی
۱۳۹۶/۵/۱۶
سلام،
ژاله هستم از برزیل، بطور خیلی اتفاقی با پیج ایستاگرام دوپامین و این کتاب آشنا شدم؛ از آنجاییکه بدنسازی رو بتازگی شروع کرده‌ام و علاقه‌ای به کارب ندارم؛ خیلی سریع کتاب رو خریدم و شروع کردم به خوندن.... دریچه بسیار زیبایی بروی من باز شد و میدونم و یقین دارم که زندگیم عوض خواهد شد! کشور ما به امیرحسین رحمانپورهای بیشتری نیاز دارد... درود بر شما و مانا و پیروز باشید.
Javad Saadati
۱۳۹۶/۵/۱۱
آقای رحمانپور را 5ساله میشناسم... پسر فوق العاده با سواد با شخصیت و دوست داشتنی هستند. سه کتاشونو تهیه کردم و شنیدم تا آخر سال کتاب‌های زیادی ازشون بیرون میاد. خیلی خوشحالم که مربی من ایشون هستند و واقعا از روزی که با ایشون آشنا شدم، فهمیدم بدون داروها چقدر راحت میشه بدن خوش فرم ساخت
علیرضا دزیانیان
۱۳۹۶/۷/۲
کتاب خیلی خوبی بود و در مورد تغذیه در بدنسازی دید خوبی بمن داد. البته نکات تکراری هم داشت و دیگه اینکه عمل به موارد این کتاب و در برخی موارد تطبیق دادنش با ‌چیزی که در ایران در دسترس داریم ممکنه پر هزینه باشه اما خوندنش قطعا توصیه میشه. با تشکر از کتابراه‌، ناشر و مترجم محترم
Amir Adib
۱۳۹۶/۶/۲۵
با سلاماین کتاب بسیار مطالب تکراری که واقعا خواننده زو خسته وکسل میکنه، و یک مطلب مهم تر رفرنس رژیم غذایی با ساختار ایران سازگاری نداره و کمی مشکل هستش برای معاپل سازیمورد خیلی مهم تکرار مطالب هستممنون
علی صفری
۱۳۹۶/۵/۱۱
ممنون آقای رحمان پور ممنون از کار زیبایی که کردید. منتظر کتابهای دیگر شما هستیم. تشکر فراوان. من که از این کتاب خیلی بهره بردم و از دوستان میخوام کتاب رو بخونیین چون خیلی کاربردی هست. از کتابراه هم تشکر فراوان دارم
محمد واحدی
۱۴۰۱/۷/۴
نکات خیلی مهمی توی کتاب میگه نکته مهم برای اضافه کردن وزن اینه تعداد وعده‌های غذایی رو بالا ببرین ولی مقدر کمی توی هر وعده بخورین در روز به جای سه وعده شیش وعده بخورین ولی مقدار خیلی کم تو هر وعده
null null
۱۳۹۷/۱/۱۰
کتاب خوبیه و آقای رحمان پور کارش درسته این کتاب طرز رژیم سالم و طرز رژیم‌های خوب رو به شما آموزش میده میتونید بخونید و استفاده ببرید امیدوارم که کتابهای بهتر و دیگری قای رحمانپور ترجمه کنن
Afshin Zargar
۱۳۹۶/۵/۱۲
وااااااای خداروشکر😍😍😍😍😍مرسی اقای رحمانپور گللللللللل
کتاب عالیه عالی
منتظر کارای جدیدتون هستم
هرگز مشاوره‌ای که پیشتون اومدم را فراموش نمیکنم به امید کتاب‌های بعدیتون🙏
محمد مسجدیان
۱۴۰۰/۸/۱۲
کتاب بدی نیست ولی زیادی پرگویی کرده و مطالب مفید کتاب بیشتر از ۱۰ صفحه نیست. در ضمن بارها به نتایج تحقیقات مختلف اشاره کرده ولی هیچ جا نگفته کدام تحقیقات معتبر!
احمد نوری
۱۳۹۸/۱/۱۴
ب عنوان یک دانش آموخته تغذیه ورزشی پیشنهاد میکنم درکنار مطالعه این‌کتاب دیکر کتابهای ترجمه جناب رحمانپور را مطالعه کنید رسیدن به درک وسپس اقدام را پیشنهاد میکنم
محمود روشن روان
۱۳۹۶/۷/۲۹
بهترین کتابی که در طول عمرم مطالعه کردم همین کتاب بوده. واقعا دیدگاهمو نسبت به رژیم غذایی عوض کرد. کاملا به صورت علمی تشریح شده. 👌👌👌👌
احمدرضا صدوق
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
قبل خرید کتاب این رو در نظر داشته باشین درسته که مطالب کتاب خوب هستش ولی مواردی که تو کتاب اشاره شده رو نمیشه به راحتی اجرا کرد به خاطر هزینه بالا
مشاهده همه نظرات ۶۲

راهنمای مطالعه کتاب رژیم عضله‌ساز

برای دریافت کتاب رژیم عضله‌ساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.