دانلود کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC)


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC)

ری نیلا در کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC)، با ارائه‌ی تمرینات طلایی و رژیم‌ غذایی صحیح در رابطه با تقویت عضلات شکم به شما کمک می‌کند تا چربی‌های اضافی‌تان را بسوزانید و به اندام ایده‌آل خود دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC):

ری نیلا (Rey Neila) در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چطور عضلات شکم خود را تقویت کنید تا شش تکه شود. همانطور که می‌دانید عضلات شکم از چهار گروه متفاوت عضله راست شکمی، مورب خارجی، مورب داخلی و عضلات عرضی تشکیل شده است.

هر کدام از این عضلات نیازمند تمریناتی خاص هستند تا تقویت شوند و همانند تمامی گروه‌های عضلانی دیگر در برابر تغییر مقاوم خواهند بود تا زمانیکه به صورت مداوم توسط ترکیبی از تمرینات تخصصی در معرض چالش قرار بگیرند. حقیقتاً انجام تمرینات ورزشی برای تقویت عضلات شکم کار راحتی نیست اما این کتاب به شما کمک می‌کند تا در مسیر صحیحی قرار بگیرید.

اگر فردی هستید که نسبتاً لاغرید و فقط چربی جزئی در شکم دارید فکر نکنید با انجام تنها یک سری تمرینات ورزشی، بدن می‌تواند چربی ذخیره شده در مناطق خاص را بسوزاند، بلکه شما زمانی به نتیجه می‌رسید که غذای خود را کاهش و سطح فعالیت بدن را افزایش دهید.

بدون شک برای تفکیک عضلات شکم نیازمند به صبر، رژیم سالم و داشتن یک سری تمرینات صحیح هستید. رسیدن به هدف فقط با تلاش مستمر امکان‌پذیر است. امیدواریم با مطالعه و به کارگیری تمرینات کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC) (ABS 100 Workouts) به نتیجه‌ی دلخواه خود دست پیدا کنید.

کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال منبعی مناسب و کاربردی برای انجام تمرینات صحیح ورزشی هستند تا بتوانند عضلات شکم خود را تقویت کنند.

در بخشی از کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC) می‌خوانیم:

اگر چربی بدن شما در حال حاضر بسیار کم است، روند کار رو به جلو و بسیار سرراست است. تنها چیزی که می‌خواهید انجام دهید ساخت به اندازه‌ی کافی عضلات و منفجر کردن آن‌ها است. حداقل سه تمرین در هفته از بخش "ساختن" استفاده کنید و نتایج را به سرعت مشاهده کنید.

تنها چیزی که باید در نظر بگیرید تغذیه شما است، عضله سازی نیازمند مواد ساختنی است و بیشتر افرادی که قبلا لاغر بوده‌اند فرصت کافی برای انجام این کار نداشته‌اند.

به غیر از کار شکمی شما همچنین نیاز دارید تا توجه خود را بر روی مواد غذایی دریافتی متمرکز کنید تا به معنای واقعی روند تغذیه در عضله سازی را انجام داده باشید. کیفیت اینجا بسیار مهم است. شما باید اطمینان حاصل کنید که غذای دریافتی روزانه شما از کربوهیدرات‌های پیچیده و پروتئین باشد، بنابراین بدن شما چیزی برای کار کردن با آن دارد. کربوهیدرات‌های ساده مانند شکر و نان به شما انرژی می‌دهد اما آن‌ها منابع خیلی خوبی برای ساختن عضله نیستند، آن‌ها منابع بهتری برای انرژی هستند.

یک اشتباه رایج در تغذیه این است که به هنگام ساختن عضله تمرکز انحصارا بر روی دریافت پروتئین است اما این دقیقا مانند مصالح ساختمانی است که کارگران کافی برای ساختن چیزی ندارند. شما نیازمند هر دو انرژی و مواد ساختنی برای استفاده می‌باشید، بنابراین تعادل مهم است. شما تقریبا به زودی با دو هفته کار سخت و مداوم نتایج را مشاهده خواهید کرد. در ابتدا شما خواهید دید خطوط عضلات شکمی در قسمت مرکزی بدن که از قسمت پایین سینه به سمت پایین می‌آید سپس این بخش‌های فردی به سطح خواهند آمد (سکس پک). اگر تغذیه شما فاقد پروتئین و یا کربوهیدرات‌های پیچیده باشد این بخش‌ها صاف خواهند ماند.

 ۱۱۰ صفحه، ۷ مگابایت، زبان فارسی، EPUB، 
شابک: 978-600-993243-6 

چاپ ۱۳۹۹، قیمت الکترونیکی: ۱۵۰۰۰ ت - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

فهرست مطالب

علم
اگر من نیاز به کاهش وزن ندارم
اگر من تمرینات دیگری را انجام می‌دهم.
رژیم برای عضلات شکم
توصیه
کتابچه‌ی راهنما
تمرین، 2 دقیقه‌ای شکم
6 دقیقه، تمرین شکم
تمرین اتک‌ای بی
تمرین ساختن شکم
تمرین کرانچ
تمرین‌ای بی مستر
تمرین‌ای بی مود (دفاعی)
تمرین عضلات شکمی و عرضی
تمرین اسکالپت
تمرین محدود و مشخص
تمرین تا کردن شکم
فولاد کردن عضلات شکم
آتش زدن بر عضلات شکم
تمرینات پیشرفته
تمرین باز کردن شکم
تمرین آپ گراد
تمرین پلانک فعال
تمرینات شکم در همه جا
تمرین زرهی شکم
هنر عضلات شکم
تمرین شکم در خانه
تمرین بک آپ
تمرین شکم مبتدیان
تمرین شکم بوکسورها
تمرینات خشن شکم
تمرین کارور
تمرین شکم برروی صندلی
تمرین شکمی کد
تمرین عضلات عرضی بتنی
تمرین ساختن عضلات عرضی
تمرین ارتباط مرکزی
تمرین کنترل مرکزی
تمرین کور کراشر
تمرین چرخاندن
کراپ تاپ
تمرین کرانچ تایم
تمرین روزانه
تمرین اکسپرس
تمرین شدید عضلات شکم
5دقیقه پلانک
تمرین شکمی، صبح بخیر
تمرین سخت عضلات عرضی
تمرین سلام
تمرین خانگی
تمرین سفت و محکم
تمرین قاتل
تمرین قاتل عضلات عرضی
تمرین مستر پک
تمرین مستر پلانک
تمرین میکرو شرید
تمرین اوریگامی
تمرین خورد کن
تمرین سیکس پک
تمرین شکم بر روی کاناپه
تمرین سوپر کات
تمرین سوپر هیرو (ابرقهرمان)
تمرینات کامل
تمرین تاوت کوکی
تمرین واش بود
تمرین دکودر
تمرین هاب
تمرین آنتی پووچ
تمرین بیر بلی
تمرین سوزاننده شکم
تمرین ذوب کردن شکم
تمرین بالت پروف
تمرین بورن مود
کاردیو و تمرین عضلات عرضی
تمرین کاردیو و عضلات عرضی
تمرین کاردیو کرانچ
تمرینات مبل و کاردیو
تمرین چیسل
تمرینات قدیمی
تمرین بازگشت
تمرین به آتش کشاندن عضلات عرضی
تمرین ساختن عضلات عرضی
تمرین ذوب کردن عضلات عرضی
تمرین کور فیوشن
تمرین کور اسکالپ
تمرین تحویل سریع
تمرینات فوق العاده
تمرین شکم صاف
تمرینات انفجاری شکم
تمرین هل رایزر
تمرین هاولر (جیغ زدن)
تمرین هدف‌دار و لاغرکننده
تمرین لاو هندل
تمرین ذوب کردن
تمرین مافین تاپ
تمرین اوت کست
تمرین آور هول (تعمیرات اساسی)
تمرین پرسفون
تمرین جهش
تمرینات قدرتی
تمرین ریپید فایر
تمرین (سیزلر) سوزننده
تمرین تندرو
تمرینات ایستاده
تمرینات کامل عضلات عرضی
تمرین تون آپ

راهنمای دانلود کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC)

برای دانلود کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC) و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب  صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC)

نظرات کتاب صد مجموعه تمرین برای عضلات شکم (ABC)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.