معرفی و دانلود کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن

عکس جلد کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن
قیمت:
۲۷۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن

کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن اثری ورزشی از نیلا ری است که با همراهی مویس هلر به نگارش درآمده. این اثر که در زمینه‌ی ورزش و بدن‌سازی نوشته شده می‌تواند برای ورزشکاران، مربیان و همچنین افرادی که می‌خواهند زندگی سالمی را دنبال کنند مرجع مفیدی باشد. کتاب نامبرده ذیل مجموعه‌ی «آمادگی جسمانی» به انتشار رسیده است.

درباره‌ی کتاب 200 برنامه‌ی تمرینی بدون وسیله با وزن بدن

کتاب ورزشی 200 برنامه‌ی تمرینی بدون وسیله با وزن بدن توسط نیلا ری (N. Rey) نوشته شده و مویس هلر به عنوان نویسنده‌ی همراه در این پروژه حضور داشته است. این کتاب مصور برای کسانی مناسب است که زمان کافی برای به باشگاه رفتن ندارند یا برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود مجبور شده‌اند باشگاه رفتن را به طور کامل از برنامه‌های زندگی خود حذف کنند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، نباید نگران باشید؛ چراکه این کتاب مصور برنامه‌‌های گوناگونی برای شما تدارک دیده است. در واقع نویسنده‌ی کتاب حاضر به شما می‌گوید که با این برنامه‌های ورزشیِ پیشنهادی برای چربی‌سوزی، بهبود هوازی و همچنین رسیدن به حجم مناسب عضلات دیگر هیچ نیازی به وسایل یا ابزارهای ورزشی ندارید. کتاب 200 برنامه‌ی تمرینی بدون وسیله با وزن بدن را می‌توان به عنوان یک کتاب الگو برای ورزش در خانه به کار گرفت.

در کتاب 200 برنامه‌ی تمرینی بدون وسیله با وزن بدن (100 No-Equipment Workouts) نیلا ری به همراه مویس هلر به شما می‌گوید که اگر وزنه‌های ورزشی، میله‌های گوناگونی که در باشگاه‌ها می‌بینید یا میله‌ی بارفیکس در خانه ندارید و دسترسی به آن‌ها برای شما ممکن نیست، با استفاده از وزن بدن‌تان و با انجام درست دویست تمرین که تنها به واسطه‌ی بدن شما طراحی شده، می‌توانید دوباره ورزش را به طور تخصصی پی بگیرید و بدن ایده‌آل‌تان را بسازید.

معرفی و دانلود کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن

البته نباید این نکته را کتمان کرد که انجام این تمرینات در نگاه نخست ابداً ساده به نظر نمی‌رسد و ممکن است در اولین تلاشی که دارید در انجام آن‌ها با شکست مواجه و به کلی مأیوس شوید. نیلا ری و مویس هلر در کتاب 200 برنامه‌ی تمرینی بدون وسیله با وزن بدن به شما پیشنهاد می‌دهند که سعی کنید با به کار گرفتن ضرب‌آهنگی آرام با این تمرینات همراه شوید و پیش از آنکه این تمرینات را شروع کنید نسبت به مقاومت بدن‌تان آگاهی یابید. به همین دلیل نیلا ری و مویس هلر به شما پیشنهاد داده‌اند که حتماً میزان استراحتی که برای هر تمرین نیاز دارید را اعمال کنید و به هیچ عنوان با وارد کردن فشارهای جسمانی، خودتان را مغلوب این تمرینات نکنید.

نیلا ری علاوه‌ بر این کتاب، آثار گوناگون و متعددی در باب بدن‌سازی و برنامه‌های ورزشی منتشر کرده است و می‌توان گفت نویسنده‌ی زن شناخته‌شده‌ای در حوزه‌ی کتاب‌های ورزشی به شمار می‌آید. نیلا ری همچنین مؤسس و بنیان‌گذار «دارِبی» است که در واقع مرجعی در بدن‌سازی و تحقیقات در باب این ورزش محسوب می‌شود. نیلا ری سعی دارد تا در کتاب‌های خود شیوه‌هایی که ورزش بدن‌سازی عمل می‌کند را برای مخاطبان در دسترس‌تر و ساده‌تر کند تا هر شخص با هرگونه شرایط زیستی‌ای که در آن قرار دارد بتواند از نکات مثبتی که در این ورزش وجود دارد بهره‌مند شود. روش‌های او توسط محققین مؤسسه‌ی «داربی» آزمایش شده‌اند و سلامت این تمرینات ورزشی تأیید شده است. نیلا ری زمانی که در «داربی» حضور ندارد به دنبال روش‌هایی است که بتواند ورزش را برای مردم لذت‌بخش‌تر بکند. از کتاب‌های شناخته‌شده و موفقی که نیلا ری به نگارش درآورده می‌توان به کتاب «صد چالش بدن‌سازی» اشاره کرد.

کتاب 200 برنامه‌ی تمرینی بدون وسیله با وزن بدن برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به تمام کسانی که به بدن‌سازی علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود.

(حجم این کتاب بالای 20 مگابایت است. لطفاً پیش از خرید نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش فایل در تلفن‌همراه یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن می‌خوانیم

ورزش بوکس بدون تمرینات شکم مثل قایقرانی کردن بدون پارو است. این عضلات خودبه‌خود تقویت نمی‌شوند، شما باید برای داشتن عضلات شکم قوی تلاش کنید. این عضلات تاثیر بسیار زیادی در اجرای تمام مهارت‌های ورزشی و فعالیت‌های ما در زندگی روزمره دارند. این برنامه شامل 9 حرکت است که 4 عضله اصلی ناحیه شکم را هدف قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید مثل یک بوکسور تمرین کنید از همین حالا شروع کنید و به‌سرعت نتیجه آن را در بخش شکم و تاثیر آن را بر عملکردتان مشاهده خواهید کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن
نویسنده،
مترجممرتضی بهرامی نژاد، نرگس کاظمی آشتیانی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات409
زبانفارسی
شابک978-600-355-505-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن

ریحانه جنتی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
کتاب عالی‌ای هست برای کسانی که میخوان برای مربی گری ثبت نام کنند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن

برای دریافت کتاب 200 برنامه تمرینی بدون وسیله با وزن بدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.