دانلود کتاب صوتی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر


خرید کتاب صوتی

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب صوتی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

مایکل متیوس در کتاب صوتی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر، به شما یک تمرین دقیق و رژیم غذایی مناسب ارائه می‌دهد تا به حداکثر نتیجه در حداقل زمان برسید و شادابی، سلامت و تناسب اندام خود را برای یک عمر حفظ کنید.

کتاب صوتی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر (Bigger leaner stronger)، توصیه‌های مفیدی را در زمینه‌ی تغذیه‌ی مناسب و پیشگیری از بروز مشکلات رایج مربوط به رژیم‌های غذایی ورزشکاران ارائه می‌دهد. با این کتاب می‌توانید در سه ماه اول بدنسازی 4.5 تا 7 کیلوگرم عضله بدست آورید. این یک تغییر خیلی عالی است. مردم حتماً از شما درباره توصیه‌های تمرینی خواهند پرسید. حتی اگر شما یک مبتدی در بدنسازی هم نیستید، می‌توانید در هفته 450 گرم توده بدون چربی بدست آورید، تا جایی که از سایزتان راضی باشید.

اگر هدف شما تنها چربی‌سوزی است، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه 900-450 گرم از چربی‌ها را در هفته بسوزانید و چگونه به این روند ادامه دهید.

مهم نیست که فکر می‌کنید چقدر ژنتیک بدی دارید، مهم نیست چند بار بعد از تمرینات احساس شکست کرده‌اید، قطعا به طور مثبت می‌توانید همانطور که رویای آن را دارید، بدن‌تان را کات و عضلانی کنید.

چرا بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر متفاوت است؟

• نیاز نیست صدها دلار در ماه برای مکمل‌های بی‌ارزش که در تبلیغات شیادی استروئید معرفی می‌کنند، خرج کنید.

• نیاز نیست به طور مداوم روال ورزش خود را تغییر دهید، برای اینکه عضلات خود را «گیج» کنید. مایکل متیوس (Michael Matthews)، نویسندۀ کتاب، کاملاً مطمئن است که عضلات فاقد توانایی‌های شناختی هستند، بنابراین این کار تنها خود شما را گیج می‌کند.

• نیاز نیست هر روز یک سطل پودر پروتئین را خالی کنید، این پروتئین‌ها آن‌قدر زیاد هستند که می‌شود در یک روز نیازهای یک دهکده را برآورده کرد.

• نیاز نیست چند ساعت در روز در باشگاه زجر بکشید و مجموعه‌ای از سِت‌، سوپرسِت، دراپ‌سِت، جاینت‌سِت و غیره را بزنید. چون در واقع بی‌فایده است و همان جایی که هستید می‌مانید.

• نیاز نیست برای آب کردن چربی‌های زشت شکمی و سیکس پک کردن آن، ساعت‌ها کاردیو خسته کننده را انجام دهید.

• نیاز نیست تا رسیدن به درصد چربی بدنی تک رقمی، به طور کامل از «تقلب» مواد غذایی پرهیز کنید. اگر برنامه تقلب وعده‌های غذایی را صحیح انجام دهید، در واقع می‌توانید سرعت سوخت و ساز خود را افزایش دهید و چربی‌سوزی را شدت بخشید.

این موارد فقط یک نمونه کوچک از اشتباهات آسیب‌زا بوده است که خیلی از افراد به آن اعتقاد داشتند! و در نهایت این موارد به خاطر عدم نتیجه درست و واقعی شما را مایوس خواهند کرد.

در بخشی از کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر می‌خوانیم:

آقای ویلیام تامسون، که به نام لرد کولین شناخته می‌شود، یک فیزیک دان مبتکر و مهندس بود. او گفته است: «زمانیکه بتوانید چیزی را اندازه‌گیری کنید و آن را با اعداد بیان کنید، چیزی درباره آن می‌دانید؛ اما وقتی نمی‌توانید اندازه‌گیری کنید و آن را با اعداد بیان کنید، دانش شما کافی نیست.» 

این بینش برای رژیم غذایی و تمرین بسیار قابل اجرا و کاربردی بوده و اگر بتوانید پیشرفت‌تان را اندازه‌گیری کنید و آن را با اعداد واقعی بیان کنید، در این صورت خواهید دانست که مسیر درستی در پیش گرفته‌اید یا خیر. اگر هیچ راهی برای اندازه‌گیری پیشرفت‌تان ندارید، پس کورکورانه به امید بهترین‌ها به جلو می‌روید. یکی از راه‌های موثر برای جلوگیری از افزایش وزن، داشتن یک دفتر یادداشت روزانه رژیم غذایی و تمرین است. ممکن است در ابتدا کمی‌ عجیب به نظر برسد، اما مطمئن باشید با این کار ساده تفاوت بزرگی ایجاد می‌شود که برای رسیدن به نتایج دراز مدت لازم و ضروری است. 

اجازه دهید سوالی از شما بپرسم. خسته کننده‌ترین چیزی که افراد در اجرای تمرین خود با آن مواجه می‌شوند چیست؟ شاید زدن پرس سینه با وزنه‌های تکراری در همه هفته‌ها، یا زدن جلو بازو با دمبل‌های تکراری برای چند ماه؟ با این روند رشد عضلانی قابل توجهی رخ نمی‌دهد و هیچ چیز آزار دهنده‌تر از این نیست که هر روز به باشگاه بروید و هفته‌ها بعد از هفته‌ها مانند قبل به نظر برسید و پیشرفت خوبی نداشته باشید. 

درباره رژیم غذایی چطور؟ آزار دهنده‌ترین موضوع در این رابطه چیست؟ وزن‌تان با سرعت مناسبی که انتظار دارید کم یا زیاد نمی‌شود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند درست غذا می‌خورند، اما به دلایل «غیر قابل توجیه» نمی‌توانند چربی بیشتری از دست دهند یا عضله بیشتری به دست آورند. باید به شما هشدار دهم که اگر تمرین و رژیم غذایی مجلات را دنبال کنید، بدون شک به این مشکلات دچار می‌شوید. تمرین‌تان بی‌اثر می‌شود و قطعاً درست غذا خوردن (به ویژه کم کردن غذا) نیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

فهرست مطالب

۱ دقیقه
پیشگفتار
۳ دقیقه
تعهد
۲ دقیقه
درباره نویسنده
۱۲ دقیقه
مقدمه
۵ دقیقه
فصل 1: مانعی پنهان برای رسيدن شما به تناسب اندام و سلامتی مورد نظرتان
۱۰ دقیقه
فصل 2: آنچه بيشتر مردم درباره سلامتی، تغذيه و تناسب اندام نمی‌دانند! - قسمت اول: علم بدن
۱۱ دقیقه
فصل 3: آنچه بيشتر مردم درباره سلامتی، تغذيه و تناسب اندام نمی‌دانند! - قسمت دوم: مواد مغذی
۸ دقیقه
فصل 4: آنچه بيشتر مردم درباره سلامتی، تغذيه و تناسب اندام نمی‌دانند! - قسمت سوم: سلامتی
۱۵ دقیقه
فصل 5: شش اشتباه بزرگ درباره عضله‌سازی
۸ دقیقه
فصل 6: علم واقعی رشد عضله
۱۳ دقیقه
فصل 7: پنج اشتباه بزرگ درباره چربی‌سوزی
۱۱ دقیقه
فصل 8: علم واقعی چربی‌سوزی
۴ دقیقه
فصل 9: رعايت موارد درونی و بيرونی سلامتی در تناسب اندام
۷ دقیقه
فصل 10: تنظيم اهداف تناسب اندام برای ايجاد انگيزه
۴ دقیقه
فصل 11: قانون يار تمرينی خوب
۱۳ دقیقه
فصل 12: رژيم غذايی خوب بايد قابل اندازه‌گيری باشد
۴ دقیقه
فصل 13: دو اسحله‌ی پنهان شما: شدت و تمرکز
۱۴ دقیقه
فصل 14: بلوک‌های ساختمانی تغذيه مناسب
۲۰ دقیقه
فصل 15: چه چيزهايی بخوريم تا بزرگتر، عضله‌ای‌تر و قوی‌تر شويم؟
۱۰ دقیقه
فصل 16: برنامه‌ريزی وعده‌های غذايی برای به حداکثر رساندن دستاوردها و کسب بهترين نتايج
۴۱ دقیقه
فصل 17: برنامه غذايی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
۳۱ دقیقه
فصل 18: فرمول تمرينی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
۳۶ دقیقه
فصل 19: با حرکات سازنده بدن‌تان آشنا شويد: سه ليفتی که بهترين بدن‌ها را می‌سازند
۷ دقیقه
فصل 20: چگونه درحالی‌که از صدمات پيشگيری می‌کنيد قدرت خود را بهبود بخشيد؟
۲۶ دقیقه
فصل 21: برنامه‌ی تمرينی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
۱۳ دقیقه
فصل 22: راهنمای NO-BS برای مکمل‌ها
۸ دقیقه
فصل 23: مکمل روتين بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
۳ دقیقه
فصل 24: از اينجا بدن شما تغيير خواهد کرد
۱۱ دقیقه
فصل 25: پرسش و پاسخ‌ها
 ۵ ساعت و ۵۱ دقیقه، ۳۲۵ مگابایت، زبان فارسی، MP3، 
چاپ ۱۳۹۷، قیمت الکترونیکی: ۱۴۰۰۰ ت - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب صوتی

راهنمای دانلود کتاب صوتی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

برای دانلود کتاب صوتی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب صوتی  بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
فرید جورشری
۱۳۹۸/۱/۱۳
عالی بود
Shahab Hajhosseini
۱۳۹۸/۴/۱۸
عااااااااااالی،فقط گوینده خانوم یکم نوسان داره.البته بسیار انرژیک و مثبت هستن.فقط یکنواخت تر اگه باشه بهتره به نظرم.با تشکر از کتابراه.
محمد وحید محسنی
۱۳۹۸/۳/۹
این کتاب دانش مورد نیاز برای داشتن بدن ایده التون را به خوبی در اختیارتون قرار می دهد.
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۱۹)