معرفی و دانلود کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه

عکس جلد کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه

ساموئل کوپر در کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه روش جدیدی را برای کاهش وزن ارائه می‌کند. در این روش فرد طبق زیست‌شناسی خود و تعادل طبیعی بدن با مراقبه و برنامه‌ریزی ذهنی مناسب، برای رسیدن به اندام دلخواهش تلاش می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه

افراد زیادی هستند که دوست دارند زندگی شادتر و سالم‌تری داشته باشند اما سبک زندگی کنونی‌شان اجازه‌ی این کار را به آن‌ها نمی‌دهد. ساموئل کوپر (Samuel Cooper) در کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه (Rapid Weight Loss Hypnosis) به ما کمک می‌کند وضعیت ذهنی موردنیاز برای تغییر سبک زندگی خود را به دست آوریم. او با ارائه‌ی برنامه‌ای بلندمدت، سکان ذهن ما را دوباره در دستان خودمان قرار می‌دهد. در این روش نیاز به انجام ورزش‌های سخت یا شمردن کالری‌ها نیست. بلکه باید با افزایش آگاهی ذهنی و اعتمادبه‌نفس برای حفظ یک رژیم غذایی سالم تلاش کرد.

ذهن‌آگاهی یکی از روش‌های اصلی برای درمان چاقی با هیپنوتیزم است. در این روش فرد باید سعی کند آگاهانه و با توجه به نیازهای بدن برنامه‌ی غذایی خود را تنظیم کند. ساموئل کوپر معتقد است که با استفاده از هیپنوتیزم می‌توان عادت‌های غذایی را کنترل کرد. با این روش ذهن خودآگاه و نیمه‌خودآگاه ما کنترل بیشتری بر عادت‌های غذایی ما پیدا خواهند کرد و از این طریق توانایی بیشتری برای حفظ یک رژیم غذایی خاص خواهیم داشت. با استفاده از تمرین‌های ذهن آگاهی مقاومت فرد در برابر خوراکی‌های خارج از رژیم غذایی افزایش می‌یابد و فرد توانایی بیشتری برای ادامه‌ی رژیم غذایی خود خواهد داشت.

تقویت اعتمادبه‌نفس رابطه‌ای دوطرفه با کاهش وزن دارد. هرچه فرد به وزن ایدئال خود نزدیک‌تر باشد اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا می‌کند و هرچه اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشد بهتر می‌تواند برای به دست آوردن اندام مورد نظرش تلاش کند. یکی از نکات مهم کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه تاکید بر اهمیت اعتمادبه‌نفس است. ساموئل کوپر در این کتاب صوتی راهکارهایی برای افزایش اعتمادبه‌نفس و درنتیجه گرایش کمتر به خوردن بی‌برنامه ارائه می‌کند.

یکی از دشواری‌های ذهنی موجود در مسیر لاغرشدن حمله‌های پرخوری است. معمولا در شرایط نامساعد روانی چنین حمله‌هایی به افراد دست می‌دهد و آن‌ها خودآگاهی ذهنی‌شان در برابر پرخوری از دست می‌دهند. یکی از دلایل اصلی شکست اکثر رژیم‌ها ناتوانی در برابر حمله‌های پرخوری است. ساموئل کوپر در کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه به ما کمک می‌کند که ترمزی ذهنی در برابر چنین حمله‌هایی ایجاد کنیم.

هرچه ما توانایی ذهنی خود را برای حفظ رژیم غذایی افزایش دهیم یعنی مقاومت بیشتری نسبت به تخطی از رژیم غذایی‌مان پیدا می‌کنیم. این فرایند باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و درنتیجه‌ی آن بالارفتن انگیزه برای ادامه دادن به رژیم می‌شود. این راز اصلی کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم است که با راهکارهای ساموئل کوپر دست‌یافتنی می‌شود. علاوه بر کمک به پایبندی به رژیم غذایی، هیپنوتیزم در ریشه‌یابی پرخوری و اضافه‌ی وزن نیز به ما کمک می‌کند. با هیپنوتیزم می‌توان دلیل اصلی اضافه‌وزن خود را فهمید و بر اساس آن برنامه‌ی روانی مناسبی را برای درمان چاقی پیدا کرد.

کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه راهنمایی برای مراقبه‌ی روزانه است که راهکارهای مناسبی برای کاهش وزن سریع، چربی‌سوزی و توقف پرخوری عصبی ارائه می‌کند. این کتاب توسط یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی ترجمه شده است و انتشارات جزیره‌ی کتاب آن را با صدای لیلا ولی پور در اختیار شنوندگان قرار داده است.

کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که از امتحان کردن رژیم‌های متفاوت خسته شده‌اند و توانایی پایبندی به یک رژیم خاص را ندارند می‌توانند از توصیه‌های این کتاب استفاده کنند. اگر به قدرت ذهن و توانایی آن در حل مشکلات باور دارید مطالب این کتاب کمک‌های زیادی به شما خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه می‌شنویم

احساس گناه، پشیمانی یا شرم معمولا بعد از گرسنگی عاطفی ایجاد می‌شود. مردم می‌دانند چه چیزی برای آن‌ها بد یا خوب است. وقتی انتخاب‌های سالمی در مورد غذا انجام می‌دهند، سرشار از رضایت و شادی واقعی می‌شوند؛ چون می‌دانند به‌خوبی از خود مراقبت می‌کنند. آن‌ها فقط زمانی که گرسنه هستند غذا می‌خورند و به احساسشان اجازه نمی‌دهند انتخاب‌های غذایی آن‌ها را تعیین کنند. متاسفانه برای کسانی که ازنظر عاطفی گرسنه هستند احساس گناه پشیمانی و شرم می‌تواند همراهان مکرر رفتارشان باشد.

بعد از اتمام آن بسته‌ی بزرگ چیپس یا آن کیک فوق‌العاده‌ی بزرگ پشیمان می‌شوید چون می‌دانید درست نیست. شما مقصر هستید چون یک‌بار دیگر به خودتان اجازه داده‌اید که در لحظه درگیر شوید. شما همچنین شرمنده هستید چون به‌اندازه‌ی کافی قوی نبوده‌اید که تصمیم درستی بگیرید. یک‌چیز وجود دارد که باید بدانید؛ همه مستعد گرسنگی عاطفی هستند. برخی درواقع ناخودآگاه این کار را انجام می‌دهند. مهم نیست چقدر پیر یا جوان هستید و در چه شرایطی هستید. پرخوری یک گزینه‌ی ثابت است. حالا که تصور بهتری از تفاوت‌های بین گرسنگی فیزیکی یا معمولی و احساسی دارید بهتر می‌توانید این مفهوم را بررسی کنید. حالا می‌توانید تشخیص دهید پرخوری چیست و چه چیزی نیست. قدم بعدی شناخت علل مختلف چنین فعالیت ناسالمی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
معرفی و مقدمه
22 دقیقه
تاثیر تعصب وزنی
21 دقیقه
رابطه‌ات با غذا را درمان کن
22 دقیقه
تغییر طرز تفکر
20 دقیقه
آرامش تصویر بدن
20 دقیقه
راه‌های دیگر برای تمرین ذهن‌آگاهی
20 دقیقه
باعث افزایش قشر خاکستری در مغز می‌شود
16 دقیقه
احساس گناه، پشیمان یا شرم پس از گرسنگی عاطفی
15 دقیقه
با هیپنوتیزم ناهشیارانه غذای سالم بخورید
21 دقیقه
هیپنوتیزم کنترل مقدار غذا
21 دقیقه
عبارات تأکیدی مثبت
18 دقیقه
تکرار عنصر مخفی است
10 دقیقه
جملات تاکیدی برای بهبود خودانگاره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه

برای دریافت کتاب صوتی درمان چاقی با هیپنوتیزم در خانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.