معرفی و دانلود کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور: آشتی با غذا، شفای جسم و کاهش وزن آسان

عکس جلد کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور: آشتی با غذا، شفای جسم و کاهش وزن آسان
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور: آشتی با غذا، شفای جسم و کاهش وزن آسان

کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور اثری از ملیسا کاترین، درمانگر و کارشناس تغذیه، کارشناس هیپنوتیزم، سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی است. کاترین در این کتاب به مخاطبان خود می‌آموزد چگونه از طریق به‌کارگیری ویژگی‌های کهن‌الگوها، به وزن ایده‌آل خود دست یابند.

درباره‌ی کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

آیا به اضافه وزن دچار هستید و قصد دارید برای کاهشِ آن و رسیدن به وضعیت جسمی مناسب و پایدار راهی مطمئن بیابید؟ آیا می‌دانید که بدن افراد با یکدیگر متفاوت است و رژیم غذایی که موجب تناسب اندام یک فرد شده است ممکن است بر دیگری کوچک‌ترین اثری نداشته باشد؟ ملیسا کاترین (Melissa Kathryn) که خود درمانگر و در حوزه تغذیه و روان صاحب‌نظر است، اعتقاد دارد که هر فردی می‌بایست تغذیه‌ی خود را با ویژگی‌های شخصیتی‌اش تطبیق دهد تا به نتیجه‌ی دلخواه دست یابد. او در کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور (Eat Right for Your Archetype) به شما کمک می‌کند تا کهن الگوی شخصی خود را شناسایی کنید و سپس، بر اساس ویژگی‌های آن کهن الگو، بهترین برنامه را برای دستیابی به وزن مطلوب برای خود تنظیم کنید. به این ترتیب، از چرخه‌ی باطل الگوهای تکراری رها خواهید شد و بدون رعایتِ رژیم‌های فشرده، دشوار و نادرست، افتادن در دامِ پرخوری‌ها و کم‌خوری‌های احساسی و استرسی و انجامِ ورزش‌های سنگین، از وزن ایده‌آل و تناسب اندام، لذت ببرید و به بهترین نسخه‌ی خود بدل شوید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

ملیسا کاترین در کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور بر اساس ویژگی‌های کهن‌ الگوها، یک فرمول اصولی و جذاب را برای کاهش وزن و غلبه بر هوس غذا خوردن ارائه کرده است که می‌تواند شما را به شرایط جسمانی مطلوبتان برساند! کاترین چهار تیپِ شخصیتی برای زنان قائل است: اجتناب‌کننده، پرورش‌دهنده، کمال‌گرا و شورشی که هر کدام می‌بایست مطابق با خلق‌وخوی خود، تغذیه کنند. به عنوان مثال، فرد اجتناب‌کننده، با اینکه به اضافه وزن دچار است و می‌داند که باید کاری برای آن انجام دهد، اما در واقعیت دست به هیچ اقدامی نمی‌زند و حتی اگر رژیم یا ورزشی را آغاز کند، آن فرآیندها بیش از یکی دو روز به طول نخواهند انجامید. اگر به دیگر جنبه‌های زندگیِ چنین شخصی بنگرید، انبوهی از کارهای عقب افتاده و پروژه‌های ناتمام را مشاهده خواهید کرد که او با حسرت نگاهشان می‌کند اما در عمل برای هیچ یک، کاری انجام نمی‌دهد. چنین فردی بیشتر از آنکه وقت خود را به پیش بردن فرآیندها اختصاص دهد، در برنامه‌ریزی برای انجام آن‌ها هدر می‌دهد. باور نهانیِ او این است: از آنجایی که همیشه خطر شکست خوردن وجود دارد، بهتر است هیچوقت هیچ تلاشی نکرد تا متحمل شکست نشد.

پیشنهاد ملیسا کاترین برای چنین فردی این است که برنامه‌ای عملی تنظیم کند و متعهدانه و گام‌به‌گام آن را به پیش ببرد و همچنین، خود را همواره مشغول نگه دارد تا از حواس‌پرتی‌ها، خودگویی‌های منفی و سبکِ تغذیه‌ی نامناسب دور بماند. رعایت رژیم غذایی سرشار از پروتئین برای چنین فردی بسیار مناسب و کارآمد است. ملیسا کاترین در ادامه‌ی کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور به دیگر انواع شخصیتی، ویژگی‌ها و تغذیه‌ی مناسب آن‌ها نیز اشاره می‌کند.

کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور را به همت انتشارت جزیره کتاب، با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان و خوانش محمدرضا علیشاهی می‌شنوید.

کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از رژیم‌های فشرده و ورزش‌ها و حرکات بدنی نتیجه‌ی دلخواهِ خود را نگرفته‌اید و علاقه‌مندید تا به وزن مطلوب و تناسب اندامِ ایده‌آل‌تان دست یابید، شنیدنِ کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور: آشتی با غذا، شفای جسم و کاهش وزن آسان می‌شنویم

آیا در تمام روز خوب هستید اما به خانه می‌آیید و شکلات، پاستا، چیپس یا هر چیز دیگری می‌خورید؟ آیا از خواب بیدار می‌شوید و اعلام می‌کنید: امروز یک روز جدید است که خوب خواهید بود و نه میان‌وعده می‌خورید و نه شب دیر غذا می‌خورید اما همان روز تولد کسی در محل کارتان است و شما نه یک تکه بلکه دو تکه کیک خورده‌اید و سپس ساعت ده شب است و خودتان را در آشپزخانه پیدا کرده‌اید؟ این فصل برای شماست. ترک کردنِ هوس، یکی از تخصص‌های من است. من ارتباط مراجعانم با غذا را آغاز می‌کنم تا غذا به چیزی که می‌خواهد تبدیل شود: سوخت و بتوان از آن بدون احساس، لذت برد در حالی که وزن‌های اضافه هم بدون زحمت آب می‌شوند.

مراجعان با دانستن دلیلی برای کاهش وزن به من مراجعه می‌کنند اما مطمئن نیستند چرا. کاری که آن‌ها زمانی برای کاهش وزن انجام می‌داده‌اند، دیگر جواب نمی‌دهد و آن‌ها فراتر از آن، ناامید هستند زیرا همه‌ی روش‌ها را امتحان کرده‌اند اما حقیقت این است که رژیم غذایی که زمانی امتحان کردید و باعث کاهش وزن شد، جواب نداد وگرنه این کتاب را نمی‌خواندید. شما از رژیم غذایی، کالری‌شماری و وسواس درباره‌ی آنچه می‌خورید و عدد روی ترازو رها خواهید شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
قسمت اول
34 دقیقه
قسمت دوم
30 دقیقه
قسمت سوم
26 دقیقه
قسمت چهارم
28 دقیقه
قسمت پنجم
26 دقیقه
قسمت ششم
30 دقیقه
قسمت هفتم
20 دقیقه
قسمت هشتم
25 دقیقه
قسمت نهم
25 دقیقه
قسمت دهم
33 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور: آشتی با غذا، شفای جسم و کاهش وزن آسان
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

محمدتقی محقق
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
ارزش گوش دادن زیادی ندارد. جملات کلیشه ای
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

برای دریافت کتاب صوتی با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.