معرفی و دانلود کتاب صوتی خاطرات ایران

عکس جلد کتاب صوتی خاطرات ایران
قیمت:
85000 تومان - 8.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاطرات ایران

کتاب صوتی خاطرات ایران، روایتگر سرگذشت و خاطرات خانم ایران ترابی از شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان در دوران جنگ و دفاع مقدس است. او در این کتاب از حوادثی که به چشم خود دیده، از ماجراهایی که در آن‌ها قدم گذاشته و از چگونگی دفاع از کیان دین و سرزمین‌مان سخن می‌گوید.

خانم ترابی در سال 1334 به دنیا آمد. او با وجود چند سال ترک تحصیل، با هدف خدمت به مردم، وارد کار درمان شد. این انگیزه در دوره انقلاب و سال‌های دفاع مقدس، صورت ایثارگرانه به خود گرفت و در روزهای نخستین جنگ تحمیلی، داوطلب رفتن به مناطق مورد هجوم شد.

یاد و خاطره سال‌های مقابله و مقاومت در برابر دشمن متجاوز آن‌قدر ارزشمند و عزیز هست که سراغ قهرمانانش بروید و پای صحبت‌هایشان بنشینید. هر کدام از مردان و زنان آن روزگار حرف‌هایی دارند شنیدنی و قابل تأمل. در این میان هرکس بخش یا بخش‌هایی از آن حادثه‌ی بزرگ را روایت می‌کند. کم و زیادش مهم نیست. مهم صداقت و باوری است که در این گفته‌ها می‌توان یافت و به آن دل سپرد.

کار مصاحبه و تحقیق پیرامون موضوعات مورد روایت خانم ترابی به سال‌های 84-83 برمی‌گردد و تا آخرین مراحل قبل از سپردن کار به دست نشر که انتخاب و گویا کردن عکس‌ها بود، فرصت پرسش و واکاوی محفوظات ذهنی راوی این کتاب را از دست ندادیم، تا اطلاعات افزوده و مستند ایشان فضای روشن‌تری را پیش روی مخاطب بگشاید. این کتاب با هدف شناسایی حوادث و رزمندگان، با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش تاریخی افراد حماسه‌ساز تهیه شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی خاطرات ایران می‌شنویم:

در ماشین را باز کردم و بالا رفتم، تمام صندلی ها را برداشته و مجروحین کف اتوبوس نشسته بودند. هنوز لباس منطقه را به تن داشتند روی هر کدام یک پتو انداخته بودند که سرما نخورند. تمام تنشان تاول شده و صورت هایشان باد کرده بود، طوری که چشم شان جایی را نمیدید. هیچ کدام از آن ها بالای سی سال سن نداشتند. دست اولین نفر را که گرفتم تا پیاده اش کنم، با صدای خفه و گرفته ای، که به زحمت شنیده می شد، گفت: «دست مرا نگیرید.»گفتم: «باشد من کوشه این پتو را میگیرم. شما هم گوشه پتوهای همدیگر را بگیرید و آهسته پشت سر هم بیایید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
قسمت اول
26 دقیقه
قسمت دوم
26 دقیقه
قسمت سوم
25 دقیقه
قسمت چهارم
22 دقیقه
قسمت پنجم
23 دقیقه
قسمت ششم
24 دقیقه
قسمت هفتم
26 دقیقه
قسمت هشتم
26 دقیقه
قسمت نهم
24 دقیقه
قسمت دهم
26 دقیقه
قسمت یازدهم
22 دقیقه
قسمت دوازدهم
25 دقیقه
قسمت سیزدهم
22 دقیقه
قسمت چهاردهم
25 دقیقه
قسمت پانزدهم
28 دقیقه
قسمت شانزدهم
27 دقیقه
قسمت هفدهم
27 دقیقه
قسمت هجدهم
24 دقیقه
قسمت نوزدهم
22 دقیقه
قسمت بیستم
23 دقیقه
قسمت بیست و یکم
22 دقیقه
قسمت بیست و دوم
23 دقیقه
قسمت بیست و سوم
27 دقیقه
قسمت بیست و چهارم
20 دقیقه
قسمت بیست و پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاطرات ایران
نویسنده
راویبهناز بستاندوست
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه صوتی
85000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات ایران

پارسا آریانا
۱۴۰۱/۷/۱۶
من کتابش رو تو پادگان وقتی که سرباز بودم مطالعه کرده بودم، الان دوباره با صدای زیبای گوینده تمام لحظات قشنگ خوندن کتاب واسم زنده شد.
درود به زنانی که غیرت و شجاعت دارند مثل خانم ایران، کتاب واقعا شنیدنی هست.
خوشا به حال اون ملتی که زنان این چنینی دارد.
بیشتر به خانم‌ها پیشنهاد میدم این کتاب رو گوش بدن.
زهرا بابایی
۱۳۹۸/۲/۱۸
بد نبود. یادش بخیر دانشگاه و سرکار که میرفتیم از انجمن اسلامیا میترسیدیم. خاطراتش زیبا بود. سهمیه‌های دانشگاه‌ها و یه سری امکاناتی که خانواده‌های شهدا و جانباز استفاده میکنه جوون‌ها رو اذیت میکنه. من اعتقاد دارم اونا با خدا معامله کردن
حسین اسکیور
۱۴۰۰/۱/۹
بسیار عالی نقش یک شیر زن را در راهبردهای انقلاب و جنگ را میگویید که یک زن تا چه حدی میتواند برای اطرافیانش تاثیر گذار باشد. عالی بود
زینب اسفندی
۱۳۹۸/۱/۲۶
بسیار عااالی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاطرات ایران

برای دریافت کتاب صوتی خاطرات ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.