معرفی و دانلود کتاب عشق کافی نیست

عکس جلد کتاب عشق کافی نیست
قیمت:
65000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق کافی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق کافی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق کافی نیست

مارک منسن در کتاب عشق کافی نیست استدلال می‌کند که عشق، تمام چیزی محسوب نمی‌شود که برای داشتن رابطه‌ای موفق به آن نیاز دارید و با توصیه‌های فوق‌العاده‌اش به شما یاد می‌دهد که با خودتان صادق باشید و واقعیت را آن‌گونه که هست و نه آن‌گونه که دوست دارید باشد، بپذیرید.

مارک منسن (Mark Manson) نویسنده‌ی این اثر به شما می‌گوید که در زندگی علاوه بر عشق به چیزهای دیگری هم نیاز دارید که در آن صورت متوجه می‌شوید تنها عشق کافی نیست (Love is not enough).

شما می‌توانید در زندگی خود عاشق افراد زیادی شوید که یا برایتان مناسب‌اند یا نه! می‌توانید از راه‌های سالم و ناسالم دلبسته شوید. راه‌های زیادی برای عاشق شدن وجود دارد. عشق خاص نیست اما عزت نفس و توانایی‌تان در اعتماد کردن بسیار مهم است. شما می‌توانید در طول زندگی‌تان، زیاد عاشق شوید؛ اما وقتی عزت نفس، شخصیت، یا توانایی‌ در اعتماد کردن در شما از بین برود، دیگر نمی‌توانید آن را به راحتی به دست آورید.

عشق تجربه‌ای بسیار قشنگ است که همه انسان‌ها در آرزوی تجربه کردن آن هستند و هدیه‌ای بزرگ است که زندگی به شما می‌دهد. اما عشق می‌تواند هم سالم باشد و هم ناسالم! مانند هر تجربه‌ی دیگر، نباید اجازه بدهید اهداف زندگی‌تان را تحت تأثیر قرار دهد و هویت و شخصیتتان را نابود کند زیرا در این صورت هم خودتان را از دست می‌دهید هم عشق را!

در بخشی از کتاب عشق کافی نیست می‌خوانیم:

به یاد داشته باشید که تنها راهی که می‌توانید به طور کامل از عشق در زندگی لذت ببرید این است که تصمیم بگیرید به چیزی «مهم‌تر از عشق» در زندگی‌تان بپردازید.

می‌توانید در زندگی خود عاشق افراد زیادی شوید. می‌توانید عاشق افرادی شوید که برای‌تان مناسب‌اند یا مناسب نیستند. می‌توانید به شیوه‌های سالم و ناسالم عاشق شوید. می‌توانید در جوانی یا در ایام پیری عاشق شوید. عشق منحصر‌ به فرد نیست. عشق خاص نیست. عشق کمیاب نیست؛ اما عزت نفس این‌گونه است، و همچنین شأن و توانایی‌تان در اعتماد کردن. به طور بالقوه در طول زندگی‌تان، ممکن است عشق‌های زیادی داشته باشید؛ اما وقتی عزت نفس، شأن، یا توانایی‌تان در اعتماد کردن را از دست می‌دهید، به دست آوردن مجدد آن‌ها کار بسیار دشواری است.

عشق تجربه‌ای فوق‌العاده است. یکی از بزرگ‌ترین تجاربی است که زندگی به ما تقدیم می‌کند و چیزی است که همه باید آرزوی احساس‌کردن آن و لذت‌بردن از آن‌را داشته باشند؛ اما عشق مانند هر تجربه‌ی دیگری، ممکن است سالم یا ناسالم باشد. مانند هر تجربه‌ی دیگر، نباید اجازه بدهیم هویت‌مان یا اهداف زندگی‌مان را تعریف کند. نباید اجازه بدهیم نابودمان کند. نباید هویت و ارزش خودمان را قربانی‌اش کنیم؛ چون وقتی این کار را بکنیم، هم عشق را از دست می‌دهیم و هم خودمان را.

در زندگی، به چیزهایی بیش‌تر از عشق نیاز دارید. عشق عالی است، عشق ضروری است، عشق زیباست؛ اما عشق کافی نیست.

فهرست مطالب کتاب

واقعاً چقدر خودتان را می‌شناسید؟
اصول پنج‌گانه برای گرفتن تصمیمات بهتر در زندگی
چگونه از طریق دردهای‌تان رشد کنید؟
در جانب‌داری از متوسط‌ بودن
چگونه ناامنی‌تان را می‌خرند و می‌فروشند؟
چگونه اصل هشتاد بیست را در زندگی‌تان اعمال کنید؟
بهای پنهان شادی
چرا باید داستان بخوانید؟
چیزی را که عاشقش هستید پیدا کنید و اجازه دهید شما را بکُشد
روشی کاملاً جدی برای یافتن جفت مناسب
سه مرحله‌ی خودآگاهی
شما به ده دلیل شکست می‌خورید
عشق کافی نیست
گوشی هوشمند، سیگار با لباس جدید
نظریه‌ی دل‌بستگی
نُه دروغ ظریفی که همه‌ی ما به خودمان می‌گوییم
ارزش واقعی پول
چگونه شاگرد بهتری شویم؟
چهار مرحله‌ی زندگی
راهنمای شادکامی
سه توضیح ساده برای این‌که چرا هنوز مجرد هستید
سه مزیت غیر منتظره‌ی ازدواج
سه مهارت مهم زندگی که تاکنون هیچ‌کس به‌تان یاد نداده
مرض بیش‌ترخواهی
اهداف‌تان را زیادی بزرگ می‌کنید
بیست تناقضی که حقیقت دارند
چگونه زندگی‌تان را می‌سنجید؟
شادی‌های ساده، پرمعناترین شادی‌ها
گشایش دگرگون کننده و بزرگ زندگی‌تان قبلاً رخ داده است
مهم‌ترین مهارت در زندگی
همه چیز به فنا رفته و مطمئنم که تقصیر اینترنت است
پی‌نوشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق کافی نیست
نویسنده
مترجمسیمین محمدی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات221
زبانفارسی
شابک978-600-8812-99-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
65000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق کافی نیست

نیلوفر معتبر
۱۴۰۰/۶/۷
به شمایی که میخواین این‌ کتاب رو مطالعه کنین، پیشنهاد می‌کنم حتماً به قسمت "فهرست مطالب" یه نگاهی بندازین؛ چون عنوان این کتاب، صرفاً اسم یکی از فصل‌های این کتابه و به کل کتاب اختصاص نداره و متاسفانه در بخش "معرفی کتاب" هم به این موضوع اشاره‌ای نشده و این آدم رو به اشتباه میندازه...
ترجمه خوب و و
روان بود خود کتاب هم سرشار از مطالب مفید و آموزنده ست که که واقعاً تو زندگیتون به دردتون میخوره. حتماً مطالعه‌اش کنین...
امیرعلی عسکری
۱۴۰۰/۲/۲۵
واقعا عالی و شگفت انگیز، حقیقتا نمیتونم با کلمات لذتی که از خوندن این کتاب بردم و توصیف کنم...
با اطمینان کامل میگم همین کتاب به تنهایی برای کل زندگی از ابتدا تا انتها کافیه
من تا میتونم دارم این کتاب رو به بقیه معرفی میکنم و مرتبا دارم این کتاب رو هدیه میدم... زندگی منو عوض کرده و دیدم رو به زندی و تفکر و فعالیتم تو ندگی واقعا زیبا کرده، ازتون خواهش میکنم از دستش ندید.
Niki Niksefat
۱۴۰۱/۱/۱۱
مارک منسن آدم پخته‌ای هست و تو مقالاتش عمدتا صحبت‌های درست و موثق داره. این کتاب مجموعه‌ای از مقالات مارک منسن بود و شخصا خیلی دوستش داشتم. یکی از دلایلش هم این بود که وقت ندارم یکدفعه یک کتاب کامل و دنباله دار رو بخونم و این کتاب چون مقالات مختلف و جدا از هم بود باعث می‌شد هرموقع که وقت کنم یه مقاله بخونم و جلو ببرمش
Glenda yousefi
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
من هنوز تمومش نکردم اما تا همینجا که خوندم به نظرم کتاب خیلی خوب و کاربردیه با نثری راحت و صمیمی که مجموعه‌ای از برخی مقالات نویسنده است. به شخصه تا الان چیزای خیلی مفیدی ازش یاد گرفتم
محمد حقیقی
۱۴۰۳/۱/۱
مارک منسون، جزو بهترین نویسنده‌های جهان در حوزه‌ی روانشناسیه
از قلم روانش تا فکر واقع بینش تا تحقیقات گسترده اش
خیلی خوشحالم که این کتاب و کتابهای دیگه اش
برای مدتی هم ک شده، حال منو بهتر کرد
نرگس علی پور
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
هنوز این کتاب و مطالعه نکردم
ولی دوستان کتابهای مارک منسون بینظیره
شیوه نویسندگی این نویسنده و طرز بیان و قلمش؛ خبر از تجربیات بسیار بالای این ادم میده. و خلاصه اینکه عاشقش میشید🤍
بهرام عباسی پسیان
۱۴۰۰/۹/۲۰
مارک منسون کتاب هاش خیلی خوبه، وعده‌های الکی نمیده و کاملا واقعیت هارو بیان می‌کنه و تصمیم رو بر عهده خواننده میزاره... کلا دیدگاه آدم رو نسبت به همه چیز عوض می‌کنه...
دلارام رضایی
۱۴۰۱/۸/۳
خب این کتاب جز کتابهای خوب مارک منسون ولی انتظار داشتم در مورد عشق و روابط عاشقانه باشه ولی بیشتر در زمینه خود سازی کتاب خوبیه، از اون کتاباس که میگی کاش تموم نشه
ایمان کریمپور
۱۴۰۰/۳/۱
به نظر من عشق تنها ۱ بار به وجود می‌اید. و وقتی ۱ نفر عاشق میشود یعنی طرف مقابل خیلی نکته‌های مثبت از دید و علایق خودمون رو داشته. پس اگر عشق واقعی بین ۲طرف باشه برای این زندگی کوتاه کافیست.
ava sabaghian
۱۳۹۹/۱۰/۷
کتاب خوب و روونیه و محتوای خوبی رو ارائه کرده، ولی محتوا یکم از عنوان دور هست و تقریبا میشه گفت حدود ۵ صفحه از متن مربوط به عنوان هست که همین متنی که تو معرفی کتاب اومده هست.
اکرم
۱۴۰۱/۵/۵
عالی، این کتاب بر خلاف عنوانش، فقط مربوط به روابط عاطفی نیست، بلکه کتابیه که به جنبه‌های مختلف زندگی پرداخته. به همه توصیه میکنم این کتاب رو بخونن.
فاطمه بیرانوند
۱۳۹۹/۳/۳۱
این کتاب رو آقای شاهین کلانتری در سری درس‌های آموزش تولید محتوا به ما معرفی کردند تا کاربرد داستان در نوشتن مقاله رو ازش یاد بگیریم.
ftm sch
۱۳۹۹/۳/۱۸
پیشنهاد میکنم واقعا نه تنها برای عشق است بلکه برای تمام ابعاد و حالات انسانی است و بسیار یاری کننده راه صحیح زندگی و خودسازیست عالی بود
میترا اکبری زاده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
کتاب خوبی بود و ضمنا تیتر کتاب فقط مربوط به یک بخشی از کتاب هست من فکر میکردم کلا راجع به روابط با اینحال من بقیه فصلا رو هم دوست داشتم
Zarrin Poya
۱۳۹۹/۳/۲۷
کتاب خوبیه بیشتر به جوانب مهم زندگی میپردازه. یجورایی محتوا از اسم کتاب دوره. اما در مجموع خوبه و پیشنهاد میشه بخونید
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب عشق کافی نیست

برای دریافت کتاب عشق کافی نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.