معرفی و دانلود کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم

عکس جلد کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم

کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم یکی از افتخارآمیزترین آثار داستانی آمریکا در سال 2007 بود. جاشوا فریس در این رمان ماجرای همکارانی را روایت می‌کند که در آژانس تبلیغاتی مشغول به کارند و با کاهش تقاضای مشتریان، به مشکلات مالی و شخصی دچار می‌شوند. این اثر پرفروش ملی، جوایز متعددی مانند PEN/Hemingway برای بهترین رمان اول را از آن خود کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم

اولین رمان جاشوا فریس که مانند طوفان جوایز و افتخارات سال 2007 را درو کرد، شرحی کم‌نظیر از زندگی کارمندی است. او با قلمی جذاب و طناز از روابطی می‌گوید که در محل کار شکل می‌گیرد، از اتفاقات خوشحال‌کننده یا اسف‌باری که در این محیط رخ می‌دهد و از ما می‌خواهد با نگاهی جدید به اطراف خود نگاه کنیم. شخصیت‌های کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم (Then We Came to the End) شاید در نگاه اول اغراق‌آمیز باشند، اما همه ما در دنیای کارمندی با نمونه‌ی این افراد برخورد داشته‌ایم. ما با آن‌ها کار می‌کنیم، کنارشان ناهار می‌خوریم، ‌همدیگر را دست می‌اندازیم و گاه خوب از خجالت یکدیگر درمی‌آییم ولی این داستان تحسین شده، ما را وادار می‌کند تا آن‌ها را واقعا ببینیم.

روزمرگی ذات زندگی اداری و کار هشت ساعت در روزی است که به‌جز پایان هفته دست از سر ما برنمی‌دارد. بعد از مدتی این حالت روانی-عاطفی چنان بر ما غالب می‌شود که فراموش می‌کنیم تا چه حد به همکارانمان نزدیک هستیم. کمتر کسانی به اندازه‌ی زنان و مردانی که در اتاق جلسه کنارمان می‌نشینند و خوب می‌دانند کدام غذای یخچال متعلق به ماست، ما را می‌شناسد. پس بیراه نیست که بگوییم یک شرکت/اداره تجسمی از خانواده با همه‌ی ویژگی‌هایش است: شایعات، شوخی، استراحت، تلاش، بدگویی، عصبانیت و البته مهربانی.

رمان مقابل شما داستانی از همین جنس است، روایت یک خانواده‌ی کاری که در آژانسی تبلیغاتی در شهر شیکاگوی آمریکا اتفاق می‌افتد. شاغلان تمام‌وقت این شرکت را می‌شود به کندویی سرزنده و پر از حیات تشبیه کرد که زنبورهایش همیشه مشغول فعالیتند. آن‌ها پرانرژی از سمتی به سمت دیگر می‌دوند و به نظر خستگی‌ناپذیر می‌آیند. شخصیت‌های کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم مصممند که بر روزمرگی‌های کارشان غلبه کنند و شخصا برای ایجاد نشاط آستین بالا می‌زنند، چیزی که این جماعت الحق در این کار ماهرند!

جاشوا فریس که در زمان تالیف کتاب سی‌وسه سال داشت روحیه‌ی هیجان‌طلب مردم قصه‌اش را به‌خوبی در لحن هم گنجانده، اما تصمیم ندارد خوشبختی آن‌ها را بیش از این ادامه‌دار کند. هول دادن صندلی‌ها در راهرو، قایم کردن پیتزای مخلوط پشت میز همکار تا بوی راسو بدهد، ‌کش رفتن عینک آفتابی درحالی که هیچ مشکل مالی برای تهیه‌ی آن وجود ندارد و غیبت پشت‌سر همکاران با پایان دهه‌ی نود میلادی تمام می‌شود. آژانس به‌دلایلی رو به تعطیلی است و اتفاقاتی مثل تشخیص سرطان و ازدواج‌های شکست خورده اوضاع را برای کارمندان آن سخت می‌کند... .

جوایز و افتخارات کتاب آنگاه به پایان رسیدیم

  • کتاب پرفروش ملی (2007)
  • فینالیست جایزه‌ی ملی کتاب داستانی (2007)
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین رمانِ اول از PEN/Hemingway در سال 2007
  • دومین کتاب داستانی برتر سال از دیدگاه مجله تایم (2007)
  • نامزد لیست بلند گاردین برای جایزه‌ی رمان اول (2007)
  • برنده‌ی جایزه‌ی PEN/Robert W. Bingham در سال 2008
  • نامزد لیست بلند فایننشال‌تایمز برای بهترین کتاب تجاری (2007)
  • حضور در لیست بهترین کتاب‌های سال که توسط New York Times Review Book، Boston Globe، St. Louis Post Dispatch و New York Magazine

نکوداشت‌های کتاب آنگاه به پایان رسیدیم

  • قطعا با این داستان خواهید خندید اما مواظب باشید! موج غمی که در آن وجود دارد شاید شما را غرق کند. (استفن کینگ)
  • رمانی فوق‌العاده و سراسر شوخ‌طبعی. (نیک هورنبی)
  • روایت متفاوت فریس که از زبان اول شخص جمع بیان می‌شود خیلی خوب از کار درآمده و این کتاب را به شاهکاری عالی بدل می‌کند. (نیویورکر)
  • داستانی که همه‌ی ما با تمام وجود وقایع آن را درک می‌کنیم. آفرین آقای فریس! (امیلی بابرو، New York Observer)
  • باور کنید، نمی‌خواهید این کتاب معرکه را از دست بدهید! (کارن لانگ)

کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر به تمامی دوستداران ادبیات آمریکا توصیه می‌شود.

با جاشوا فریس بیشتر آشنا شویم

جاشوا فریس، زاده‌ی 1974، نویسنده‌ و داستان‌نویس آمریکایی است. او تحصیلات خود را در رشته‌ی زبان و فلسفه در دانشگاه آیووا و سپس در رشته هنرهای زیبا در دانشگاه کالیفرنیا، به پایان رسانده است. جاشوا فریس در سال 1999 کار داستان‌نویسی را آغاز کرد و اولین داستان خودش را در مجله‌ی آیوا ریویو به چاپ رساند. آثار این نویسنده تا امروز به 24 زبان ترجمه شده‌اند. کتاب‌ «آنگاه به پایان رسیدیم» از مشهورترین آثار جاشوا فریس (Joshua Ferris) است که جایزه‌ی پن بنیاد همینگوی را نیز از آن خود کرده است. او در نیویورک زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم می‌شنویم

دوران تعدیل نیرو فرا رسید. ماه‌ها بود که قضیه سر زبان‌ها افتاده بود،‌ اما حالا دیگر رسمی شده بود. اگر خوش‌شانس بود می‌توانست شکایت کند. اگر کسی سیاه‌پوست، سالمند، زن، کاتولیک، یهودی، همجنس‌باز،‌ چاق یا معلول بود بهانه‌ای برای شکایت کردن داشت. چند روز دیرتر یا زودتر همه‌مان کارمان را از دست می‌دادیم. به‌خاطر پیرهن تام که شده ما را حتما اخراج می‌کردند. خود تام لعنتی در فهرست اخراجی‌ها بود. فقط ما از او بیزار نبودیم، همسر سابقش از تام متنفر بود.

قضیه به تسلط محدودکننده مربوط می‌شد. تام احساس می‌کرد وظیفه‌اش این است که بر دو بچه‌اش مسلط باشد. زنش به فونیکس رفت تا از شرش خلاص شود. ما در سایه توافقی جمعی به این نتیجه رسیدیم که تام را لعنتی صدا بزنیم. امبر لودویگ از وقتی باردار شد با این کار مخالفت کرد، اما واقعا اسم شایسته دیگری پیدا نکردیم و اعتراض امبر به جایی نرسید. تام وقتی خبر اخراجش را شنید تصمیم گرفت رایانه‌اش را از پنجره اتاق بیرون بیندازد. بنی شاسبرگر آن لحظه کنارش بود. بنی دوست نزدیک تام نبود اما کسی بود که با تام ناهار می‌خورد و بعد پیش ما می‌آمد و اخبار را گزارش می‌کرد... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
23 دقیقه
بخش اول
31 دقیقه
بخش دوم
52 دقیقه
بخش سوم
43 دقیقه
بخش چهارم
61 دقیقه
بخش پنجم
53 دقیقه
بخش ششم
41 دقیقه
بخش هفتم
41 دقیقه
بخش هشتم
36 دقیقه
بخش نهم
41 دقیقه
بخش دهم
35 دقیقه
بخش یازدهم
48 دقیقه
بخش دوازدهم
36 دقیقه
بخش سیزدهم
33 دقیقه
بخش چهاردهم
31 دقیقه
بخش پانزدهم
35 دقیقه
بخش شانزدهم
24 دقیقه
بخش هفدهم
40 دقیقه
بخش هجدهم
32 دقیقه
بخش نوزدهم
42 دقیقه
بخش بیستم
25 دقیقه
بخش بیست‌ویکم
39 دقیقه
بخش بیست‌ودوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم
نویسنده
مترجمعلی فامیان
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم

Jahan Jahan
۱۴۰۲/۶/۱۳
کتاب خوبی در ترسیم روابط اجتماعی و کاری و احساسی اشخاص در یک جامعه کوچک به نام شرکت و محیط کار و‌کنش‌ها و‌واکنشهای آن‌ها در تقابل با اتفاقات و تصمیم سازی‌های آن‌ها مبتنی بر منافع و شخصیت افراد مختلف می‌باشد و از جمله مواردی است که چه بسا هر شخص در محیط کار و یا جوامع اینچنین تجربه نماید، شاید با و شنیدن با شنیدن این کتاب بتوانیم از برخی پیشداوری‌ها در خصوص دیگران اجتناب نماییم.
به این کتاب نمی‌توان به عنوان یک داستان جذاب دنباله دار نگریست.
بنده در مجموع از شنیدن آن لذت بردم و استفاده کردم
علی خردمند
۱۴۰۲/۶/۱۰
بسیار کتاب سرگرم کننده و آموزنده‌ای است که با چاشنی طنز آمیخته شده و گویندگی بسیار دلنشینی دارد و به تقویت حس تصویرسازی ذهنی کمک میکند که خود برای ساختن ضمیردناخوداگاه به طور غیر مستقیم تاثیر دارد. شخصیت‌های داستان به طرز باورنکردنی‌ای واقعی به نظر میرسند و انگار دارید یک فیلم را تماشا میکنید.
Samira Noorishirazi
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
عالی بود، روایتی از زندگی و روزمره گی‌های کاری. روابط بین افراد یک شرکت یا یک اداره. ترس از تعدیل نیرو و بازنشستگی در زمان غیر معمول، همه و همه در قالب طنز، به کتاب جلوه خوشایندی بخشیده
ممنون از کتابراه
Sh.a A A
۱۴۰۲/۷/۳
این کتاب جالب بود منهم تجربه کار گروهی داشتم تقریبا به همین منوال بوده در کنار همه چی قرار گرفتن طنز بسیار کتاب را جذاب تر و دلنشین تر کرده بود، سپاس کتابراه
مریم حاجی مهدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
زندگی واقعی کارمندی همون گفتگوها حرف زدنها
ماندانا ناظمی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
نصفه ولش کردم از نظر من وقت تلف کردن بود و پول حرام کردن
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم

برای دریافت کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.