معرفی و دانلود کتاب صوتی تماس

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تماس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تماس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تماس

کتاب صوتی تماس از مجموعه داستان‌های برگزیده جایزه ادبی اُ. هنری، شامل آثاری برگزیده از نویسندگان بزرگ جهان در سال 2008 است.

مجموعه داستان تماس شامل چندین داستان کوتاه از نویسندگان آمریکایی سرشناس و گاه کمتر شناخته شده برای مخاطب ایرانی است. هر یک از داستان‌های این مجموعه و نویسندگان آن‌ها در آفرینش ادبی، شیوه و انگیزه‌ای متفاوت از یکدیگر و منحصر به فرد داشته‌اند. برخی از آن‌ها از فضای داستان برای روایت و تصویرسازی از اندوه عمیق خود استفاده کرده‌اند و برخی دیگر برای خلق یک ژانر خاص قدم در میدان داستان‌نویسی گذاشته‌اند. گفتنی است «تماس»، «برای چه می‌خواهید بدانید؟» و «جنون دو نفری» سه داستان منتخب این مجموعه هستند.

جایزه اُ.هنری یک جایزه سالانه آمریکایی است که به داستان‌های کوتاهی که ارزش استثنایی دارند داده می‌شود. این جایزه نام نویسنده هنرمند آمریکایی اُ.هنری نام‌گذاری شده ‌است. داستان‌های جایزه نویسندگی اُ.هنری مجموعه سالانه بیست داستان برتر در ایالات متحده و مجلات کانادایی است که به زبان انگلیسی نوشته شده ‌است.

هدف داستان‌های جایزه اُ. هنری همچون گذشته تقویت ژانر داستان کوتاه است. داستان آهنگ‌ساز و طوطی‌هایش به قلم هاجین روایتی خطی از خلق هنری و همچنین عشق است. فنلین آهنگ‌ساز قبول می‌کند طوطی دوستش را برای مدتی نگه دارد و به تدریج توجه او به طوطی به عشق تبدیل می‌شود. معمای داستان کم‌کم رو می‌شود و در نهایت به این پرسش بنیادی می‌پردازد که عشق و هنر چگونه با هم یکی می‌شوند.

هاجین در سال 1956 در چین به دنیا آمده است. پنج رمان، سه مجموعه داستان کوتاه و سه دفتر شعر در کارنامه خود دارد. او تا‌کنون جوایز متعددی مانند جایزه ملی کتاب، جایزه ادبی فاکنر، و جایزه همینگوی را دریافت کرده است. هاجین در دانشگاه بوستون ادبیات و نگارش تدریس می‌کند.

در داستان رز ترمین (Rose Tremain)، بازی ورق موجب تثبیت دوستی میان دو مرد سوئیسی می‌شود. در این بازی برد و باخت مهم نیست و آنچه اهمیت دارد تعمیق دوستی از طریق بازی است. حفظ ثبات و نظم موجود به عنوان نشانه‌ای از امنیت بر سراسر داستان سایه افکنده است. رز ترمین در لندن به دنیا آمد و در لندن و فرانسه به تحصیل پرداخت. رمان‌ها و داستان‌های کوتاه او در بیست و پنج کشور منتشر شده و جوایز متعددی را نصیب او کرده است. وی در لندن و نورفولک زندگی می‌کند.

این داستان چندگانه هم از عشق مادری سخن می‌گوید و هم از دنیایی بی‌رحم که با پول می‌توان مادری اجاره‌ای یافت. یی یون لی در پکن بزرگ شد و در سال 1996 به ایالت متحده رفت. مقالات و داستان‌هایش در نشریات معتبر به چاپ رسیده است و جوایز معتبری نظیر جایزه پن، و جایزه همینگوی کسب کرده است. لی در میلز کالج تدریس می‌کند و ساکن منطقه بی‌اری است.

در قسمتی از کتاب صوتی تماس می‌شنویم:

ماه سپتامبر بود که من و بقیه‌ی بچه‌ها به تماشای رود رفتیم. تا چشم کار می‌کرد درختان بی‌سری بود که مردها داخل آب انداخته بودند. پدر که سر کارگر بود، بالای سراشیبی رود ایستاده بود، رو به مردها نعره می‌زد، دست ناقصش را تکان می‌داد و از آنها می‌خواست الوارها را داخل آب بیندازند. داد می‌زد: «بچه‌ها، این آب پول داره. یالا، یالا!» آن تابستان ده ساله بودم، ولی هنوز در نظرم پدرم را مردی غول‌پیکر تجسم می‌کنم، هرچند مادرم می‌گوید او آن‌قدر قد بلند نبوده که برای عبور از آستانه‌ی در مجبور باشد سرش را خم کند؛ آن هم خانه‌ی کارگری کوچکی با ایوانی سرپوشیده در پشت کارخانه‌ی چوب‌بری.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
مرگ دیگران
13 دقیقه
نوشتن به بیوه
18 دقیقه
تغییر در مد
25 دقیقه
کنار دریاچه
17 دقیقه
بازی ورق
17 دقیقه
آهنگ‌ساز و طوطی‌هایش - بخش اول
19 دقیقه
آهنگ‌ساز و طوطی‌هایش - بخش دوم
19 دقیقه
صحنه‌هایی از زندگی تنها دختر واتر شیلد، آلاسکا
17 دقیقه
خون
26 دقیقه
زندان - بخش اول
21 دقیقه
زندان - بخش دوم
21 دقیقه
زندان - بخش سوم
17 دقیقه
جنون دو نفری - بخش اول
15 دقیقه
جنون دو نفری - بخش دوم
14 دقیقه
جنون دو نفری - بخش سوم
17 دقیقه
پسر بچه - بخش اول
22 دقیقه
پسر بچه - بخش دوم
17 دقیقه
پسر بچه - بخش سوم
16 دقیقه
تاریخچه موسیقی مدرن - بخش اول
16 دقیقه
تاریخچه موسیقی مدرن - بخش دوم

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تماس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تماس

برای دریافت کتاب صوتی تماس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.