معرفی و دانلود کتاب صوتی زبانه‌های خشم

عکس جلد کتاب صوتی زبانه‌های خشم
قیمت:
۶۷۰۰۰ 46900 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زبانه‌های خشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زبانه‌های خشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زبانه‌های خشم

اگر مغزتان پر از سؤالاتی باشد که دست از سرتان برنمی‌دارند و شما را دیوانه کرده‌اند چه می‌کنید؟ کتاب صوتی زبانه‌های خشم، اثر دیو اگرز، داستان تامس است که برای یافتن پاسخ سؤالاتش تصمیم به انجام کاری غیرعادی و خطرناک می‌گیرد. تامس مدام سؤال می‌کند. چرا میلیاردها دلار صرف جنگ می‌شود؟ واقعیت سفر به ماه چه بود و... اما پرسش اصلی‌ای که ذهن تامس را درگیر کرده چیست؟

درباره‌ی کتاب صوتی زبانه‌های خشم

اگر شما هم به‌جای تامس بودید، درد میگرن دست از سرتان برنمی‌داشت و افسار زندگی از دستتان خارج شده بود، احتمالاً مثل او تصمیم به انجام کار پرریسکی می‌گرفتید. کتاب صوتی زبانه‌های خشم (Your Fathers, Where Are They? And the Prophets, Do They Live Forever?)، داستان راهی است که تامس برای رسیدن به پاسخ سؤالاتش انتخاب کرده.

تامس یکی از فضانوردان ناسا را می‌رباید و به ساختمان متروکه‌ای می‌آورد که قبلاً یک پایگاه نظامی بوده. این ساختمان در قسمت دورافتاده‌ای از سواحل کالیفرنیا واقع شده و مدت‌هاست که کسی در آن اطراف دیده نشده است.

فضانورد درحالی به هوش می‌آید که دست‌هایش با زنجیر به یک تیر محکم بسته شده‌اند. تنها کسی که فضانورد در آن ساختمان می‌بیند تامس است. از آن موقع تامس شروع می‌کند به پرسیدن سؤالاتش و انتظار دارد که همه‌ی پاسخ‌ها صادقانه و بادقت انتخاب شوند. دیالوگ بین این دو نفر کم‌کم به جاهای باریکی کشیده می‌شود. اما بااین‌حال حقیقت کم‌کم آشکار می‌شود.

دیو اگرز (Dave Eggers) در کتاب صوتی زبانه‌های خشم به مرور ما را با ساختمان‌های دیگری که در این پایگاه نظامی متروکه قرار دارند آشنا می‌کند. با ساختمان‌ها و احتمالاً افرادی که در آن‌ها هستند!

دیو اگرز در کتاب صوتی زبانه‌های خشم، ما را با احتمالاتی روبه‌رو می‌کند که خشم می‌تواند آن‌ها را به فعلیت درآورد. تامس به‌خاطر تجربیات سختی که در زندگی داشته خیلی‌ها را مقصر می‌داند. آتش خشم نه‌تنها خودش بلکه افراد مختلفی از جامعه را هم خواهد سوزاند. برخوردها و اتفاقات مختلف، آرام‌آرام دیو را تا اینجا پیش آورده‌اند و اکنون چیزی جلودار او نیست.

کتاب صوتی زبانه‌های خشم را انتشارات کتاب‌سرای نیک با ترجمه‌ی زروان بختیار و گویندگی هوتن شاطری‌پور، فریبا فصیحی و شهره روحی منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی زبانه‌های خشم

  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبی و بین‌المللی دابلین در سال 2016 (IMPAC)
  • راه‌یافته به لیست کتاب‌های پیشنهادی گاردین، نیویرک تایمز و ایندیپندنت

نکوداشت‌های کتاب صوتی زبانه‌های خشم

  • داستان مردی که تقلا می‌کند تا بفهمد اهل چطور سرزمینی است و برای یافتن پاسخ سؤالاتش از تنها راهی که بلد است کمک می‌گیرد. کتاب زبانه‌های خشم را می‌توان یک‌نفس خواند. داستان کسی که تصمیم گرفته از کل جهان انتقام بگیرد، به‌خاطر اینکه نمی‌داند چطور می‌شود در این جهان زندگی کرد. (روزنامه‌ی یو.اس.ای تودی)

  • کتابی که از نظر سیاسی و مباحثاتی که در آن مطرح می‌شود شبیه به کارهای زولا و دیکنز است. رمان دیگری که در آمریکایی ترسناک و درحال فروپاشی رخ می‌دهد. (گاردین)

  • بی‌شک چنین داستانی، اثر نویسنده‌ای است که استعدادی منحصربه‌فرد دارد. داستان‌های دیو اگرز، یکی بعد از دیگری تأثیرگذارتر و تکان‌دهنده‌تر می‌شوند. (ایندیپندنت)

کتاب صوتی زبانه‌های خشم مناسب چه کسانی است؟

کتاب صوتی زبانه‌های خشم به تمام کسانی که اهل خواندن آثار ادبی و رمان هستند توصیه می‌شود. گوش سپردن به این کتاب صوتی برای تمام علاقه‌مندان به رمان‌هایی که مضامین سیاسی و اجتماعی دارند و برای طرفداران ماجراهای رازآلود مناسب خواهد بود.

با دیو اگرز بیشتر آشنا شویم

دیو اگرز، نویسنده‌ی رمان، فیلم‌نامه‌نویس و ویراستار آمریکایی است که در سال 1970 در بوستون متولد شد. او پیش از نویسنده شدن، مدت زیادی را صرف تحصیل و فعالیت در رشته‌ی روزنامه‌نگاری کرد. دیو اگرز کتاب‌های بسیار مشهوری نوشته است که او را به موفقیت‌های بسیاری ازجمله کاندید شدن برای دریافت جایزه‌ی پولیتزر رسانده‌اند. «جاده‌ای به ناکجا»، «درهایی در تاریکی»، «اثری غم‌انگیز از نبوغی بهت‌آور»، «زیتون»، «چطور گرسنه هستیم» و «هولوگرامی برای شاه» ازجمله کتاب‌های منتشرشده‌ی او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی زبانه‌های خشم می‌شنویم

- تو این کارو کردی؟ تو من رو به تیر زنجیر کردی؟

- چیز جالبی نیست؟ نمی‌دونم بهش می‌گن تیر یا هرچی که هست. خیلی محکمه. از اول اینجا بود. اینجا یه پایگاه نظامیه. برای همین از این چیزهای عجیب‌وغریب اینجا پیدا می‌شه. چیزی که تو به‌ش زنجیز شدی می‌تونه تا ده‌هزار پوند وزن رو تحمل کنه. هرکدوم از این ساختمون‌ها هم یکی از این تیرها داره.

- کمک!

- داد نزن! تا چند مایلی اینجا هیچ‌کس نیست. اقیانوس هم اون‌ور تپه‌ست. از لابه‌لای صدای امواج باد صدای شلیک توپ هم به‌زور می‌شنوی. البته اون‌ها دیگه توپ شلیک نمی‌کنن.

- کمک!

- خدایا! بس کن! زیادی صدات بلنده. اینجا همه‌ش از بتنه. انعکاس رو می‌شنوی؟ فکرش رو می‌کردم که دادوفریاد کنی. اگه الان تمومش می‌کنی بهم بگو. وقتی این‌کارو می‌کنی نمی‌تونم اینجا بمونم. احترامم نسبت بهت داره کم میشه.

- کمک!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
41 دقیقه
بخش اول - ساختمان 52
41 دقیقه
بخش دوم - ساختمان 53
43 دقیقه
بخش سوم - ساختمان 54
37 دقیقه
بخش چهارم - ساختمان 55
7 دقیقه
بخش پنجم - ساختمان 52
2 دقیقه
بخش ششم - ساختمان 52
5 دقیقه
بخش هفتم - ساختمان 55
2 دقیقه
بخش هشتم - ساختمان 52
11 دقیقه
بخش نهم - ساختمان 52
1 دقیقه
بخش دهم - ساختمان 57
2 دقیقه
بخش یازدهم - ساختمان 52
17 دقیقه
بخش دوازدهم - ساختمان 57
2 دقیقه
بخش سیزدهم - ساختمان 53
35 دقیقه
بخش چهاردهم - ساختمان 57
3 دقیقه
بخش پانزدهم - ساختمان 55
12 دقیقه
بخش شانزدهم - ساختمان 60
9 دقیقه
بخش هفدهم - ساختمان 53
27 دقیقه
بخش هجدهم - ساختمان 48
6 دقیقه
بخش نوزدهم - ساختمان 53

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زبانه‌های خشم
نویسنده
مترجمزروان بختیار
راویهوتن شاطری پور، فریبا فصیحی، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۷۰۰۰ 46900 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زبانه‌های خشم

شاهین ف
۱۴۰۲/۴/۳
با اینکه سوالات جالبی مطرح شد و فکر ادم رو مشغول میکرد، ولی داستان پایان بسته نداشت.
البته صدای راویان و کارگردانی صدا و صدا گذاری‌ها بسیار جذاب بود.
فرهاد.
۱۴۰۲/۴/۱۵
به به این شد یه کتاب با حال کتابی که شمارو به خوندن کتاب تشویق نمیکنه بلکه تورو معتاد به گوش کردنش میکنه اطلاعات حقیقی در قالب یه داستان جنائی تقریبا
عرفان زارع
۱۴۰۲/۷/۲۰
کتاب خوبی بود لحن گویندگان عالی بود مخصوصا شخصیت اصلی
پریسا صمدی
۱۴۰۲/۵/۶
اصلا نتونستم ارتباط برقرار کنم.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زبانه‌های خشم

برای دریافت کتاب صوتی زبانه‌های خشم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.