معرفی و دانلود کتاب صوتی مارتا کیست؟

عکس جلد کتاب صوتی مارتا کیست؟
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مارتا کیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مارتا کیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مارتا کیست؟

کتاب صوتی مارتا کیست؟ به قلم توانا و سبک خلاقانه‌ی ماریانا گاپوننکو، به روایت آخرین روزهای زندگی پرنده‌شناس پیری می‌پردازد که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. این اثر در سال 2012 منتشر شد و با استقبال بسیاری روبه‌رو شد و در سال 2016 نیز در فهرست کتاب‌های پرفروش سال قرار گرفت.

خلاصه‌‌ی کتاب صوتی مارتا کیست؟

داستان کتاب صوتی مارتا کیست؟ (Who Is Martha?)، درباره‌ی پرنده‌شناس نود و شش ساله‌ای است که پزشکش به او می‌گوید که زمان مرگش بسیار نزدیک است و هر لحظه ممکن است به دیار باقی بشتابد. پرنده‌شناس باید تصمیم بگیرد که روزهای پایانی عمر خود را چگونه بگذراند. آیا او باید در حسرت و اندوه باشد یا به خاطر آگاهی از مرگ خود خوشحال باشد و از تک‌تک لحظات آخر عمرش نهایت لذت را ببرد؟

او تصمیم می‌گیرد که روزهای باقی مانده از عمر خود را در یکی از بهترین و باشکوه‌ترین هتل‌های جهان به بهترین نحو زندگی کند، خوش بگذراند و با شرافت بمیرد.

دربار‌ه‌ی کتاب صوتی مارتا کیست؟

کتاب صوتی مارتا کیست؟ دید تازه و متفاوتی به موضوع مرگ و زندگی می‌اندازد و نظر بسیاری از منتقدان را جلب کرده است. منتقدان ادبی کشورهای بسیاری همانند آلمان، از سبک نگارش شیوای ماریانا گاپوننکو تقدیر کرده‌اند و به او لقب شاهزاده خانم روسی داده‌اند که هم شخصیت خودش و هم رمانش حیرت‌آور و شگفت‌انگیز است.

ماریانا گاپوننکو (Marjana Gaponenko)، در نگارش متن و قالب داستان، از نوآوری‌ها و سنت‌شکنی‌های جالب و جذابی استفاده کرده است که موجب شده این کتاب در دسته‌ی داستان‌های پست‌مدرن قرار بگیرد. قدرت و توانایی او در ارائه توصیفات محیطی و شریک ساختن مخاطب در احساسات و افکار قهرمان داستان، قابل توجه است و می‌تواند برای شما تجربه‌ای جدید در رمان‌خوانی محسوب شود.

افتخارات و جوایز کتاب صوتی مارتا کیست؟:

- برنده‌ی جایزه ادبی آدِلبرت فون شامیسو
- برنده‌ی جایزه ادبی آلفا رمانی
- جزو کتاب‌های پرفروش سال 2016

ماریانا گاپوننکو را بیشتر بشناسیم:

ماریانا گاپوننکو، شاعر و نویسنده اهل اوکراین در سال 1981 چشم به جهان گشود. در 16 سالگی آموختن زبان آلمانی را شروع کرد. پس از فارغ‌التحصیل شدن در رشته زبان و ادبیات آلمانی از دانشگاه اودسا، چندین سال در ایرلند و لهستان زیست و در حال حاضر نیز در وین و ماینتس زندگی می‌کند. او کتاب‌هایش را به زبان آلمانی به نگارش درمی‌آورد.

وی ابتدا فعالیت ادبی‌ خود را در سال 2000 با سرودن مجموعه اشعار سوارکاران بی‌اشک آغاز نمود. نخستین رمانش با عنوان گُل آنوشکا در سال 2010 منتشر شد و مارتا کیست؟ دومین رمان نویسنده است که در سال 2012 منتشر و با استقبال بسیاری روبه‌رو شد.

در قسمتی از کتاب صوتی مارتا کیست؟ می‌شنویم:

سرد است عشق. عشق سرد است. ولی در قبر می‌سوزیم، ذوب و به طلا تبدیل می‌شویم... لوادسکی منتظر جاری شدن اشک‌هایش شد. ولی اشکی نیامد. با وجود این، صورتش را پاک کرد. چه چندش‌آور! همین چند لحظه قبل تلفن را بهت‌زده قطع کرده بود. اگر آنچه از صدای نفس کشیدن پزشک خانوادگی‌اش احساس می‌شد بی‌قراری نبود، پس چه بود؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
بخش اول
39 دقیقه
بخش دوم
36 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
33 دقیقه
بخش پنجم
33 دقیقه
بخش ششم
10 دقیقه
بخش هفتم
18 دقیقه
بخش هشتم
25 دقیقه
بخش نهم
18 دقیقه
بخش دهم
28 دقیقه
بخش یازدهم
25 دقیقه
بخش دوازدهم
47 دقیقه
بخش سیزدهم
26 دقیقه
بخش چهاردهم
23 دقیقه
بخش پانزدهم
44 دقیقه
بخش شانزدهم
44 دقیقه
بخش هفدهم
41 دقیقه
بخش هجدهم
57 دقیقه
بخش نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مارتا کیست؟
نویسنده
مترجمحسین تهرانی
راویمیلاد تمدن
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مارتا کیست؟

Farah Hadad
۱۳۹۹/۸/۱۰
به راوی و صدای او همچنین تکنیک‌های خوانش او هیچ ایرادی نمیتوان متذکر شد. روایت، موضوعِ جالب و صمیمیت خاصی در تار و پودش دارد. به خود داستان نمره متوسط میدهم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مارتا کیست؟

برای دریافت کتاب صوتی مارتا کیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.