معرفی و دانلود کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند

عکس جلد کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند

چه کار می‌کنید اگر قاصد مرگ به سراغتان بیاید و اعلام کند که امروز آخرین روز زندگی شماست؟ آدام سیلورا در کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند، کاراکترهای مختلف داستانش را در این موقعیت قرار می‌دهد تا ببینیم هرکدام چه تصمیماتی می‌گیرند و آخرین لحظات زندگی خود را با چه انگیزه و معنایی می‌گذرانند.

درباره‌ی کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند

چیزی که به زندگی معنا می‌بخشد مرگ است. آدام سیلورا (Adam Silvera) داستان کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند (They Both Die at the End) را حول این باور پرورانده است.

در جهانی که آدام سیلورا برای داستان خود خلق کرده است، قاصدان مرگی وجود دارند که چند ساعت قبل از مرگ افراد، آن‌ها را از پایان یافتن زندگی‌شان باخبر می‌کنند. این‌بار قرعه به نام دو پسر جوان افتاده که غریبه هستند و هیچ شناختی از یکدیگر ندارند؛ اما همین سرنوشت مشترک بهانه‌ای برای شروع رابطه‌ای میان آن دو می‌شود.

متیو پسری آرام و خجالتی است و روفئوس، برخلاف او، بسیار اجتماعی و پرسروصدا. هر دو نفر، چند دقیقه پس از نیمه‌شب خبر مرگ خود را در روز پیش‌رو دریافت می‌کنند. آن‌ها از طریق برنامه‌ی آخرین دوست با یکدیگر آشنا می‌شوند و می‌فهمند که هر دو، فرصتی کوتاه برای زندگی خود در اختیار دارند. همین فرصت کوتاه، دوستی عمیقی را میان این دو نفر ایجاد می‌کند. کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند، مرگ را از زاویه‌ای دیگر به ما نشان می‌دهد. آدام سیلورا مرگ و از دست دادن را عاملی قوت‌بخش به معنای عشق و زندگی می‌داند.

کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند را نشر صوتی نون با صدای مریم محبوب و حامد فعال و براساس ترجمه‌ی میلاد بابانژاد و الهه مرادی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات نون به چاپ رسانده است. هر دو نسخه‌ی صوتی و متنی این کتاب را می‌توانید از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه و به کتابخانه‌ی خود اضافه کنید.

درباره مجموعه قاصد مرگ

آدام سیلورا در مجموعه قاصد مرگ (Death-Cast)، داستان افرادی را روایت می‌کند که بناست برای آخرین لحظات زندگی خود تصمیم بگیرند و انتخاب کنند که این مدت را چگونه بگذرانند. افرادی که یکدیگر را نمی‌شناسند، اما سرنوشت مشترکی دارند. جلد اول این مجموعه با نام «هر دو در نهایت می‌میرند» در سال 2017 منتشر و با استقبال زیادی از جانب مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد. سپس آدام سیلورا تصمیم گرفت، این داستان را ادامه دهد و در سال 2022، جلد دوم مجموعه قاصد مرگ را ، با نام «اولین کسی که در نهایت می‌میرد (The First to Die at the End)» منتشر کرد.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های فهرست نیویورک تایمز
  • کتاب برگزیده‌ی ویراستاران بوک لیست
  • بهترین کتاب سال 2017 به انتخاب School Library Journal
  • بهترین کتاب سال 2017 به انتخاب Kirkus
  • بهترین رمان نوجوانان در سال 2017 به انتخاب مجله‌ی Bustle
  • بهترین کتاب نوجوانان در سال 2017 به انتخاب مجله‌ی Paste
  • بهترین کتاب سال 2017 برای نوجوانان به انتخاب BookPage
  • برنده‌ی جایزه‌ی لینکلن
  • از منتخبان بهترین رمان نوجوان سال 2017 به انتخاب سایت گودریدز

نکوداشت‌های کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند

  • داستانی دوست‌داشتنی، مجذوب‌کننده و درخشان از فقدان، امید و قدرت نجات‌بخش دوستی. (لورن اولیور، نویسنده‌ی کتاب پرفروش پیش‌ازآنکه بمیرم)

  • بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی. (بوک لیست)

  • کتاب درخشان دیگری از آدام سیلورا. کتاب هر دو در نهایت می‌میرند، همان‌طور که از عنوانش برمی‌آید بسیار گیرا است، قلب را به تپش می‌اندازد و فکر را درگیر می‌کند. (Kirkus Reviews)

  • در یک روز پرحادثه، این پسران جوان وارد گفت‌وگویی صادقانه و صمیمانه با یکدیگر می‌شوند. آن‌ها در مورد سرنوشت خود، معنای زنده بودن و خشمشان نسبت به بی‌عدالتی‌های نهفته در آن صحبت می‌کنند و دوستی‌شان آرام‌آرام به اتفاق بزرگ‌تری بدل می‌شود. (Publishers Weekly)

کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند برای علاقه‌مندان به رمان‌های فانتزی و داستان‌هایی با مضامین مربوط به دوستی، عشق، مرگ و معنای زندگی مناسب است. این کتاب مناسب مخاطبان در تمام رده‌های سنی و به‌خصوص نوجوانان پانزده سال به بالاست.

با آدام سیلورا بیشتر آشنا شویم

آدام سیلورا، نویسنده‌ی آمریکایی رمان‌های نوجوانان است. کتاب‌های او ازجمله پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند و با استقبال بسیار خوبی از طرف نوجوانان روبه‌رو می‌شوند. آدام سیلورا از ده‌سالگی، تلاش برای نوشتن را آغاز کرد. او ابتدا در آن سن، براساس کتاب‌های موردعلاقه‌اش داستان خلق می‌کرد و بعد از آن کم‌کم قادر شد داستان‌های مستقل خودش را بنویسد. آدام سیلورا که متولد سال 1990 در نیویورک است، زندگی پرفرازونشیبی را تجربه کرده؛ مدتی را به‌عنوان گارسون کار می‌کرده، مدتی به‌عنوان کتاب‌فروش و زمانی هم در مقام یک منتقد. او که دشواری‌های روانی زیادی، ازجمله افسردگی را نیز پشت سر گذاشته است، قادر شده تا در کتاب‌های خود مستقیماً عواطف مخاطبانش را هدف قرار دهد. «شادتر از غصه (More Happy Than Not)»، «چه می‌شد اگر ما می‌شدیم (What If It's Us)» و «اولین کسی که در نهایت می‌میرد» ازجمله کتاب‌های منتشرشده از آدام سیلورا هستند.

در بخشی از کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند می‌شنویم

قاصد مرگ در حال زنگ زدن است و می‌خواهد اخطار مرگم را بدهد. امروز قرار است بمیرم. چیزی را که گفتم فراموش کنید. چون اخطار کلمه‌ی خاصی است؛ کلمه‌ای که معمولاً وقتی بتوان از چیزی دوری کرد، از آن استفاده می‌شود. مثل ماشینی که برای کسی، موقع گذشتن از چراغ قرمز بوق می‌زند تا به او اخطار دهد خودش را کنار بکشد. اما این تماس فقط برای اطلاع‌رسانی است. صدای زنگ مخصوصشان شبیه ناقوسی است که تمامی ندارد؛ مثل زنگ کلیسا که از یک چهارراه آن‌طرف‌تر به گوش می‌رسد و بلندگوی گوشی‌ام از آن سمت اتاق مدام پخشش می‌کند.

هنوز هیچی نشده، حسابی ترسیده بودم. صدها فکر در خودشان غرقم می‌کردند. شرط می‌بندم این همان بحرانی است که اولین‌بار، وقتی چترباز می‌خواهد از هواپیما به بیرون بپرد تجربه می‌کند، یا حسی که پیانیست در اولین کنسرتش پیدا می‌کند. هرچند، دیگر هیچ‌وقت فرصتش را ندارم که بفهمم واقعاً این‌گونه است یا نه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
28 دقیقه
قسمت اول
40 دقیقه
قسمت دوم
37 دقیقه
قسمت سوم
43 دقیقه
قسمت چهارم
50 دقیقه
قسمت پنجم
60 دقیقه
قسمت ششم
33 دقیقه
قسمت هفتم
38 دقیقه
قسمت هشتم
36 دقیقه
قسمت نهم
16 دقیقه
قسمت دهم
22 دقیقه
قسمت یازدهم
22 دقیقه
قسمت دوازدهم
29 دقیقه
قسمت سیزدهم
28 دقیقه
قسمت چهاردهم
16 دقیقه
قسمت پانزدهم
39 دقیقه
قسمت شانزدهم
31 دقیقه
قسمت هفدهم
13 دقیقه
قسمت هجدهم
53 دقیقه
قسمت نوزدهم
13 دقیقه
قسمت بیستم
18 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
15 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
29 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند
نویسنده
مترجممیلاد بابانژاد، الهه مرادی
راویحامد فعال، مریم محبوب
ناشر صوتینشر نون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند

مریم سلیمانی
۱۴۰۲/۷/۲۷
چند هفته ست که از تمام کردن کتاب میگذره اما هنوز توی ذهنم واضح و پررنگه این کتاب رو نه یک بار، بلکه هزاران بار باید خوندهر جایی که زیاد غرق زندگی و مشکلات شدیم.. هر وقتی که از همه چیز خسته شدیم یا زمانی که از هر چیزی به ستوه اومدیم... فقط نیاز داریم این کتاب رو گوش بدیم و فکر کنیم اگر فقط میدونستیم اخرین روز از زندگیمونه و فقط همین امروز رو فرصت داریم تا زندگی کنیم.. هیچ وقت هدرش نمیدادیم.. غصه نمیخوردیم و خودمون رو درگیر چیزایی نمیکردیم که باعث ازارمون بشن.. قدر هر چیزی که اطرافمون هست رو بیشتر میدونستیم چون می‌دونستیم احتمالا اخرین باریه که می‌بینمشون.. یه امروز رو اونجوری زندگی میکردیم که دلمون میخواست و کسانی رو که دوستشون داریم محکمتر و طولانی تر بغل میگرفتیممن بهتون میگم حتی یک ثانیه هم گوش کردن یا خوندن این کتاب رو عقب نندازید، اگر گوشش دادید باز هم گوشش بدید، اگر خوندید باز هم بخونیدتوی زندگی امروز که پر از نا امیدی و غم و سختیه، یه چیزی باید باشه که بهمون یاداوری کنه همه چیز موقتیه و ممکنه امروز آخرین روز از زندگی هرکدوم از ما باشه، پس خیلی خودت رو ازار نده.. بیشتر لذت ببر.. بیشتر بخند.. بیشتر بغل کن.. کمتر غصه بخور.. با شنیدن این کتاب گریه میکردم، از ته دل، چون هر جمله ش توی کل وجودم نفوذ میکرد... خیلی چیزایی رو یادآوری میکرد که کاملا فراموششون کرده بودماز حسرتهای یه فردی میگفت که روز آخر زندگیش بود.. و من اونا رو داشتم.. اما قدرشون رو نمیدونستمیه جمله‌ای توی کتاب بود که خیلی دوستش داشتممیگفت: همه می‌میرند، اما میراثی که از خودشون به جا میذارن باعث زنده ماندن اونها میشه.
مصطفی محمدزاده
۱۴۰۲/۶/۶
هر دو درنهایت می‌میرند» داستانی است الهام‌بخش، احساسات برانگیز، دلربا و خیره‌کننده که به ما یادآوری می‌کند بدون مرگ، زندگی و بدون غم، عشق و دوستی معنایی ندارد و می‌شود حتی در یک روز هم که شده زندگی و دنیایمان را عوض کنیم. پنجم سپتامبر، قاصد مرگ به لیدیا زنگ نزد، چون او قرار نیست امروز بمیرد. اما به اگر قرار بود بمیرد، مطمئناً عزیزانش می‌گفت، برعکس بهترین دوستش که حقیقت را پنهان کرده و نگفته بود که قرار است بمیرد. لیدیا خودش مسئله را فهمیده بود. تک‌تک نشانه‌ها را دیده و همه را کنار هم چیده بود: متیو صبح خیلی زود آمده بود، حرف‌های مهربانانه و ناگهانی‌اش درباره اینکه لیدیا چقدر مادر خوبی است، پاکت نامه‌ی روی کابینت آشپزخانه که چهارصد دلار پول داخلش بود و مسدود شدن شماره‌اش که درواقع، خودش یاد متیو داده بود. آدام سیلورا، نویسنده‌ی جوان اما باتجربه که این روزها در آمریکا ستاره‌ای در حال اوج شناخته می‌شود، در نیویورک متولد شد. قبل از اینکه به نویسندگی روی بیاورد، کتاب‌فروش بود و بعد به شرکت درحال‌توسعه‌ای پیوست که برای جوان‌ها و نوجوان‌ها به شیوه‌ای نوین و خلاقانه کتاب نقد می‌کرد. پس‌ازآن، شروع به نوشتن کرد و کتاب‌هایش، یکی پس از دیگری، جزئی جدانشدنی از فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز شدند و ده‌ها جایزه‌ی ریزودرشت را از آنِ این نویسنده‌ی جوان کردند
Seita
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
ترجمه خوب کتاب در کنار صداگذاری عالی، تجربه منحصر به فردی را ارائه داد. البته که شاید مواردی سانسور در کتاب وجود داشته باشد، اما من در ترجمه متوجه چیز خاصی نشدم و فکر نمیکنم به کیفیت کتاب لطمه‌ای وارد کرده باشد. این کتاب فارغ از فانتزی بودن من را به تفکر درباره آینده و بیشتر از آن حال وا داشت، و تا فکر میکنم مدت‌ها روی تصمیمات‌ام اثر خواهد گذاشت، عاشقانه کتاب خوب است، فضاسازی ساده و قابل تصوری دارد و در دنیایی بسیار شبیه حال اتفاق می‌افتد، تشبیه‌ها و استعاره‌ها حال و هوای خوبی دارند و من دوست داشتم که آن‌ها را یادداشت میکردم. ریتم کتاب گاهی تند و گاهی آرام است اما هیچگاه خسته کننده نیست. زاویه اول شخص چرخشی کتاب بهترین انتخاب برای انتقال احساسات کاراکتر‌ها از منظر خود و دیگران بود و شاید که چه بسا نقطه عطف کتاب محسوب میشود. موسیقی‌هایی کتاب از آن‌ها نام می‌برد، از منظر من، بار احساسی مهم و خوبی دارند اما متاسفانه برخی آن‌ها حاوی فرهنگ آمریکایی هستند و چه بسا برای یک فرد نا آشنا، از تاثیر عمیق آن کاسته میشود. پیچش داستانی کتاب شاید ساختگی به نظر برسد اما هیچ گاه کلیشه‌ای یا قابل حدس نیست.
در نهایت این کتاب در مورد دوستی، خشم، کارما، ارزش زندگی، ارزش دوستی، شکست، موفقیت، غم، شادی، باطن، قدرت فوق العاده انسان‌ها در تغییر و اثبات خود و در نهایت امر:
زندگی میگذرد و ما منتظریم تا زندگی کنیم
- فردریش نیچه
SH
۱۴۰۳/۱/۱۱
سال نو مبارک بنظرم این رمان در نهایت اشاره به این داشت که لحظه به لحظه زندگى را باید زیست و لذت برد. در لحظه و اکنون زندگى کردن، بزرگترین سرمایه آدمى است. روبرو شدن با ترسها و عبور از واهى بودنشان … عشق ورزیدن به افرادى که بدون آن‌ها زندگى مفهومى ندارد … و در نهایت خودِ واقعى را زیستن بدون ترس از و قضاوت شدن …. نکته آخر اینکه به نشانه‌ها دقت کنیم بی تفاوت رد نشویم،،، خرابى گاز (متییو) و بی توجه رد شدن از خیابان (روف) و از روى خشم قضاوت کردن (دالاى لاما) و…… مادامى که این افراد کنار هم بودن نقاط ضعف هم رو پُر میکردن و ناخودآگاه مراقب هم بودن!! اما مرگ هر کدام در تنهایى بسراغشان آمد … بنظرم اطرافیان ما چه خوب و چه بد، یه جورایى مراقبین ما هستند (در مقام ناظر) رمان جذابى بود بخصوص نحوه گویش، گویندگان عزیز طورى بود که میشد در ذهن، داستان را مجسم کنم… جالبتر اینکه، اجراى خوانش بنحوى بود که، ترغیب شوم براى شنیدن بقیه داستان، یعنى بهیچ عنوان خسته کننده نبود و به بهترین نحو این رمان را لذتبخش کردن، با تشکر از همگى؛ گروه خوانش و کتابراه
Rz
۱۴۰۳/۲/۱
اگر اهل شنیدن داستان درباره این موضوع هستین، احساسی و یا نوجوون هستین، کتاب خوبیه. اما اگر دنبال جمله‌های مفیدی هستین که بتونه پایه و اساس ذهنیتتون رو تغییر بده، بهتون کتاب "هنر رندانه به.... گرفتن" از مارک منسون رو پیشنهاد می‌کنم. راستش خودم در حال حاضر به قسمت پنجمش رسیدم و داستان بیشتر شکل طنز و رمان گرفته تا اینکه بخواد مثل قسمت اولش یه سری جملات عمیق بهم انتقال بده. من تقریبا ۲۵ سالمه و ترجیح میدم وقت زیادی صرف این کتاب نکنم چون بیشتر اهل کتابای رشد فردی و بهبود عملکرد (Productivity) و فلسفی و روانشناسی و بازرگانی هستم. مگر این که ذهنم کار نکنه و بخوام همینطوری کتاب و پلی کنم که باز هم با وجود دیالوگ‌های فشرده ش، اکثر اوقات مجبور میشم یه قسمتش و چند بار گوش بدم تا بفهمم چی گفته. ☠️انرژی مثبت خاصی هم که توی داستان نیست. پس شاید بهتر باشه توی این سن گوش ندم..!
Hani🌻
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
قبل از اینکه نظرم در مورد کتاب رو بنویسم خواستم از گویندگان یه تشکر ویژه بکنم به شدت خوانش فوق العاده‌ای داشتن موزیک‌هایی که زیر قسمت‌هایی از کتاب گذاشته بودن به شدت جنبه احساسی کتاب رو بالا برده بود واقعا ممنون
داستان کتاب خیلی جالب و احساسی بود رابطه‌ای که روفوس و متیو داشتن انگار مختص به یه و
زمان کوتاه نبود بلکه انگار سالیان سال باهم بودن یه رفاقت قدیمی بینشون بود تنها انتقادی که میتونم داشته باشم پایان کتاب بود که توقع داشتم باز نباشه و مرگ روف هم توش نشون داده بشه هرچند که احساسی‌ترین قسمت کتاب همون پایانش بود که با شنیدن صدای متیو به پایان رسید اما بازم توقع داشتم پایان انقدر باز نمیموند ولی به هرحال چیزی از عالی بودن کتاب کم نکرد:) 🤍
ستایش نوروززاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
زیبا بود واقعا. من این کتاب رو خیلی دوست داشتم. کتاب راجع به تجربه مرگ نوشته میشه. در جهانی که آدم‌ها قبل از این که بمیرند، مطلع میشن و بهشون اطلاع میدن که حدود ۱ روز زمان دارن. داستان حول محور دو شخصیت اصلی میچرخه. دو تا پسر. با دو زندگی‌کاملا متفاوت. یکی جسور و بی باک و بزرگ شده در نوانخانه، ان و یکی ترسو کم تجربه. دوستی این دو تا وقتی هر دوشون دارند میمیرند، چیزهای جالبی داشت. اسم کتاب چه قدر بی نظیره همان ابتدا داره انتهای کتاب رو مشخص میکنه وقتی کتاب تموم میشه بدون این که واقعا به مرگ اشاره کنه، شما میدونی که داستان قرار بوده اینجوری تموم بشه" هر دو در نهایت می‌میرند"
زهرا نوری
۱۴۰۳/۱/۱۵
آیا در همه مدت عمر، زیسته ای یا فقط زنده بوده ای؟ آیا آن را انتخاب کرده ای؟ آیا زندگی، تو را انتخاب کرده؟ آیا زندگی را دوست داری؟ آیا از زندگی کردن پشیمان شده ای؟ مفهوم درک کردن زندگی در حد کمال، همین است. خوندن این کتاب من رو یاد این جمله از اروین یالوم انداخت. شاید ما زندگی رو سخت گرفتیم و زندگی همین لحظات کوچک و بزرگ همین خطاهایی هستن که برای خودمون انجام دادیم. بعد از خوندن این کتاب شدیدا تو زندگیم جای خالی دوستی مثل متیو و روفوس رو احساس کردم و چقدر خوب میشد در این زندگی کوتاه آدم بتونه اونجوری که خوشحالش میکنه زندگی کنه.
ز اسلامی
۱۴۰۲/۷/۳۰
نکات مثبت کتاب این بود که کاشکی واقعا یه همچین چیزی بود که میشد فهمید ممکن تو یه تایمی بمیری وکاشکی حتی اگه تایمشو نمیدونی حداقل این حس داشته باشی که یه روزی میمیری هم سعی کنی انسان خوبی باشی هم از تمام زندگی لذت ببری لذت مثبت نکات منفی صدای راوی که دلنشین نبود وحس میکردی مخاطبت زن به جای مرد ودوست داشتم زندگی درمورد دوجوان بوپ تا نوجوان پایانش دوست داشتم بهتر تموم بشه وبیشتر شبیه قتل‌های سریالی بود تا تماس مرگ از کتابراه ممنونم بابت کتابهای صوتی خوبی که در اختیارمون میذاره
راضیه زارعی
۱۴۰۲/۶/۲
کتاب فوق العاده‌ای بود خوانش زیبایی هم داشت. مرگ اتفاقی که قراره بیفته و میفته. مهم اینه که تا قبل از اون اتفاق چطور زندگی میکنی. من هم گاهی فکر میکردم که چقدر مسخره است! به دنیا میایم که بمیریم!! اما با این کتاب فهمیدم ما به دنیا میایم که قبل از مردن زندگی کنیم!! من روحیه حساسی دارم وحتی فیلم‌هایی که کمی ناراحت کننده باشند نمیبینم و کتابهایی که غم انگیز باشند نمیخونم. به همه پیشنهاد میکنم این کتاب را بخونن یا بشنون.
Hannaneh
۱۴۰۳/۱/۲۴
این کتاب را به همه‌ی کتاب خوان‌هایی که از قضا دوست دارند به کلمه کلمه کتاب خود فکر کنند و در حقیقت کتاب آن‌ها را به درون خود غرق کند پیشنهاد میکنم کتابی است که می‌تواند در نهایت با اینکه اشکتان را در می‌آورد قانع‌تان کند که این بهترین پایان ممکن بود و مخصوصا نویسنده بسیار در شخصیت نگاری هنرمندانه و عمل کرده است خواندن کتاب را هم دوست داشتم اما می‌توانست بهتر باشد مثلا می‌توانست وقفه‌های کمتری در حرف زدن یک شخصیت باشد اما در کل هم خوانش هم خودکتاب عالی بود
Uyscuti
۱۴۰۳/۱/۱۵
کتاب بدی نیست، مخصوصا برای کسانی که از مرگ یا تجربه کردن چیزهای جدید میترسند کتاب الهام بخشیه، همچنین صدا گذاری خوبی هم برای این کتاب در نظر گرفته شده بود. اما خب بنظرم کتاب ریتمی نداشت و خسته کننده بود مخصوصا که از همان اول اخرش معلوم بود و هیچ هیجانی نداشت، البته خب هدف کتاب چیز دیگه ایه و دلیلی هم نداره دنبال هیجان بگردیم ولی خب در مقایسه با کتابخانه نیمه شب این کتاب واقعا چیز زیادی برای گفتن نداشت و بطبع ارزش این همه تعریف و معروفیت رو هم نداشت
سمیرا رحیمی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
فضای خیلی غمگینی داشت البته چون موضوع مرگ بود انتظار دیگه‌ای نمیرفت یکم حالت افسردگی به آدم دست میده ولی پیام خوبی داشت برای ما که غرق در زندگی هستیم و به مرگ زیاد فکر نمی‌کنیم و گاهی با چیزای خیلی کوچیک و بی معنی خودمون و یا دیگران رو آزار میدیم و یا کارایی که دوست داریم انجام بدیم رو عقب که ما نه میندازیم.
خوشحالم قاصد مرگ نداریم!!! ترجیح میدم خبر نداشته باشم برای خودم نه نزدیکانم. حس میکنم اینطوری بیشتر عذاب میکشم!!
خوانش کتاب هم بسیار عالی بود خسته نباشین
Fereshte Akbari
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب الهام‌بخش و جذابی بود اما‌ نمیدونم‌چرا فقط آخراش واسم‌جذاب شد اولاش و وسطاش یکم‌خسته کننده بود. کل داستان درمورد اینکه قدر زندگیمونو بدونیم‌و هر کاری ک دوس داریمو انجام بدیم‌و همیشه‌هوای همدیگه رو داشته باشیم. واس سرگرمی خوب بود و بیشتر بدرد سن زیر ۲۲ سال‌میخورد شاید منیکه ۲۷ سالمه یکم واسم در پرمحتوا نبود. اما کل ارزش وقت‌گذاشتن داش پشیمون‌نیستن واس شنیدنش. و راوی‌ها صدا گذاری خیلی عالی بود اشکمو درآورد دو فصل آخر. ممنون از کتابراه
Rose
۱۴۰۲/۹/۵
کتاب جالبیه ایدش متفاوت و جالب بود وادار میکرد هی بخونی و بخونی تا برسی اخرش و ببینی چه ساعتی قراره بلاخره اتفاق بیوفته میگن کتاب خیلی سانسور شده ولی من نسخه انگلیسی اصلیشو هم کنارش میخوندم بعد قسمت اهنگ خوندن اونا به عشقشون اعتراف کردن ولی تو نسخه سانسور شده فقط دوست بودن. در اون حدم سانسور نشده و بود از زیباییش کم نمیکرد.
لحن و نحوه بیان گوینده‌ها و موسیقی‌های ابتدا و پایان پارت هارو هم خیلی دوست داشتم.
مشاهده همه نظرات 155

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند

برای دریافت کتاب صوتی هر دو در نهایت می‌میرند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.