کتاب‌های انتشارات کتاب درمانی

درباره‌ی انتشارات کتاب درمانی

انتشارات کتاب درمانی فعالیت خود را در سال 1373 آغاز کرد. عنوان این ناشر برگردانی فارسی از کلمه‌ی Bibliotherapy است؛ اصطلاحی شناخته‌شده که از آن تحت عنوان «مطالعه‌درمانی»، «شعردرمانی» و یا «داستان‌درمانی» نیز یاد می‌شود و به یک روش درمانی خلاقانه برای کودکان و بزرگسالان اشاره دارد. درمانگر در این روش از رابطه‌ی فرد با محتوای کتاب، داستان و یا شعر استفاده می‌کند.

انتشارات کتاب درمانی بخش مهمی از آثار خود را به این موضوع اختصاص داده است و در نگاه کلی‌تر، به تهیه و چاپ کتاب‌هایی با موضوعات روان‌شناسی و سلامتی و بهداشت روان می‌پردازد.

کتاب درمانی

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات کتاب درمانی

کتاب «آیین سخنوری» نوشته‌ی دیل کارنگی، کتاب «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟» اثر باربارا دی آنجلیس، کتابی از دکتر نیل بارنارد با عنوان «غذاها و گیاهان ضد درد»، کتاب «نیروی بیکران تفکر مثبت» نوشته‌ی نورمن وینسنت پیل، و کتاب «پیشگیری و درمان کمردرد به زبان ساده» تألیف مهدی فتحی در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات کتاب درمانی قرار دارند.

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات کتاب درمانی

این ناشر از سال 1389 تصمیم گرفت با همکاری ناشران متخصص، از جمله نشر صوتی نوین کتاب گویا، نسخه‌ی صوتی آثارش را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. همچنین، از میان آثار الکترونیکی منتشرشده به کوشش انتشارات کتاب درمانی، تا کنون کتاب «ماساژدرمانی پا، روش طبیعی درمان بیماری‌ها» نوشته‌ی کریس استورمر، کتاب «چگونه دیگران را مدیریت کنیم؟» نوشته‌ی استوارت لوین و مایکل کروم، کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟، کتاب «چگونه قدبلند شویم؟» نوشته‌ی رابرت گرند، و کتاب «سلامت و زیبایی پوست و مو» تألیف مهرداد ربانی و محسن سنایی از بیشترین میزان فروش در کتابراه برخوردار بوده‌اند.

برای خرید کتاب‌های انتشارات کتاب درمانی می‌توانید به سایت و اپلیکیشن کتابراه مراجعه نمایید.

چگونه دیگران را مدیریت کنیم: آنچه یک رهبر و مدیر موفق باید بداند

چگونه دیگران را مدیریت کنیم: آنچه یک رهبر و مدیر موفق باید بداند
اگر می‌خواهید به یک رهبر موفق تبدیل شوید و نقشی مثبت در زندگی خود و اطرافیانتان داشته باشید؛ بنابراین فرصت مطالعه‌ی کتاب «چگونه دیگران را مدیریت کنیم» را از دست ندهید! با استوارت لوین و مایکل کروم می‌آموزید ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کنید و بر روی آن‌ها تأثیر مثبت بگذارید. مطالعه‌ی کتاب «چگونه دیگران را مدیریت کنیم» به کسانی توصیه می‌شود که تمایل دارند به موفقیت‌های بزرگ در زمینه‌ی رهبری و مدیریت برسند.
۶۶۳۰۰ تومان
دریافت کتاب

چگونه قد بلند شویم

چگونه قد بلند شویم
راه حلِ به دست آوردن بزرگ‌ترین راز جذابیت ظاهری در دستان رابرت گرند است! او یک برنامه آموزشی تدوین کرده است که شامل تمرینات فیزیکی و رعایت نکات تغذیه‌ای است؛ با انجام این تمرینات می‌توانید به قد ایده‌آل خود برسید.
۵۳۰۰۰ تومان
دریافت کتاب

آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟
تا به حال عاشق شده‌اید؟ اگر جزو کسانی باشید که با معشوق خود ازدواج کرده‌اند، در دسته خوشبخت‌ترین‌ها قرار می‌گیرید. اما تا به حال شده پس از مدتی از خود بپرسید آیا او واقعاً نیمه گمشده من است؟ شاید در قدم اول ندانید که آیا فرد موردنظر می‌تواند کسی باشد که تا پایان عمر همراهی‌تان کند یا خیر. تشخیص این کار برای با تجربه‌ترین افراد نیز کاری دشوار است و بدون کمک و راهنمایی مشاور ممکن است با شکست مواجه شود. پس اگر دوست دارید از بابت انتخاب شریک زندگی‌تان مطمئن شوید، این کتاب را بخوانید.
۱۳۳۰۰۰ تومان
دریافت کتاب