معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های کله شق: ارتقای آگاهی برای تبدیل شدن به نسخه‌ی بهتر خودتان

عکس جلد کتاب صوتی عادت‌های کله شق: ارتقای آگاهی برای تبدیل شدن به نسخه‌ی بهتر خودتان
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های کله شق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های کله شق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادت‌های کله شق: ارتقای آگاهی برای تبدیل شدن به نسخه‌ی بهتر خودتان

جین سینسرو در کتاب صوتی عادت‌های کله شق، همان‌طور که در کتاب‌های قبلی خود در مجموعه‌ی تو کله خر هستی بیان کرده، اعتقاد دارد که افکار ما با طی کردن مراحل مختلف و گذر از اعتقادات و عادات ما، در نهایت به خود ما تبدیل می‌شوند. او در این کتاب صوتی تصمیم گرفته است با تاکید بر مراحل شکل گیری عادت‌ها، جریان به‌وجود آمدن ویژگی‌هایی را بررسی کند که تعیین‌کننده‌ی ماهیت ما هستند.

درباره‌ی کتاب صوتی عادت‌های کله شق

حتماً همه‌ی ما خاطره‌ای از تلاش‌هایی ناموفق برای تغییر مسائل مختلف داریم. همین باعث می‌شود که احساس کنیم هیچ‌وقت نمی‌توانیم به تعدادی از کارها و اهدافی که دوست داریم برسیم. در چنین شرایطی ناامیدانه فکر می‌کنیم، هرچقدر تلاش کنیم کاری از دستمان ساخته نخواهد بود. اما جین سینسرو (Jen Sincero) در کتاب صوتی عادت‌های کله شق (Badass Habits) خیال ما را از بابت این نگاه منفی راحت می‌کند و به ما اطمینان می‌دهد هیچ کاری نیست که از پسِ آن برنیاییم.

یکی از مهم‌ترین اجزایی سازنده‌ی هویت ما، عادت‌های مختلفی است که در زندگی روزمره داریم. عادت‌ها به‌صورت ذاتی در هیچ فردی وجود نداشته‌اند؛ بلکه محصول نوع افکار و تجربیات او در زندگی هستند. درست است که تغییر دادن عادت‌های قدیمی که سال‌ها با آن زندگی کرده‌ایم دشوار به‌نظر می‌رسد، اما این مسئله ناممکن نیست. جین سینسرو در کتاب صوتی عادت‌های کله شق، چرخه‌ی تبدیل شدن به آدمی که هستیم را به ما یادآوری می‌کند و به این طریق استدلال می‌کند که با تغییر دادن هر بخش از این چرخه، محصول نهایی آن، یعنی خودمان، تغییر خواهد کرد.

همه‌ی ما درگیر عادت‌هایی هستیم که به دست و پایمان زنجیر شده‌اند. جین سینسرو در مقدمه‌ی کتاب صوتی عادت‌های کله شق اشاره می‌کند که در مراحل آماده‌سازی این کتاب خودش هم با یکی از همین عادت‌های رایج بین انسان‌ها به چالش خورده است. این عادت که می‌توان آن را تمرکز بر نکات منفی نامید، عامل اصلی بسیاری از کارهای عقب‌افتاده‌ی ماست که همیشه به بهانه‌ای واهی به تعویق افتاده‌اند. جین سینسرو می‌گوید در این موقعیت‌ها به‌جای تمرکز بر توانایی‌های خود، ضعف‌هایمان را به یاد می‌آوریم و از یاد می‌بریم که واقعاً که هستیم.

عادت‌هایی مانند عادت تمرکز بر نکات منفی چیزها، مسیر زندگی ما را تغییر می‌دهند و قادرند از ما آدمی متفاوت، با دستاوردهایی متفاوت بسازند. کتاب صوتی عادت‌های کله شق به ما کمک خواهد کرد که با یک برنامه‌ی بیست‌ویک‌روزه، عادت‌هایی که نمی‌خواهیم را کنار بگذاریم، با عادت‌های خوب جایگزینشان کنیم و مسیر زندگی خودمان را به دست خودمان تغییر دهیم.

کتاب صوتی عادت‌های کله شق را نشر صوتی نوین کتاب گویا با صدای دکتر محمد نظری و براساس ترجمه‌ی صفورا شریعتی‌نیا منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات کتاب‌درمانی به چاپ رسانده است. این کتاب با عنوان فرعی ارتقای آگاهی برای تبدیل شدن به نسخه‌ی بهتر خودتان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی عادت‌های کله شق

  • در دنیای آموزش مهارت‌های زندگی، جین سینسرو یک کله شق درجه‌یک است. (آسوشیتد پرس)

  • جین سینسرو به کتاب‌های بی‌روح خودیاری و مهارت‌های زندگی، گرمایی زنانه می‌بخشد. لحن او هیچ شباهتی به آن لحن‌های خشک آکادمیک ندارد و در هر صفحه از کتاب با شوخی‌های او روبه‌رو می‌شویم. تمام این‌ها به‌خاطر آگاهی دقیق او از سلیقه و نیازهای مخاطبش است. (پابلیشرز ویکلی)

  • جین سینسرو، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در این کتابش به‌سراغ هسته‌ی اصلی تغییر و تحول رفته است؛ یعنی عادت‌ها. او در کتاب عادت‌های کله شق درباره‌ی درک کردن، ساختن و شکستن عادت‌هایی صحبت می‌کند که درگیر آن‌ها بوده‌اید. (آمازون)

کتاب صوتی عادت‌های کله شق برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی عادت‌های کله شق برای تمام کسانی که تصمیم گرفته‌اند خودشان را تغییر دهند و به شیوه‌ای کاملاً متفاوت با شیوه‌ی قبلی خود زندگی کنند مناسب است. جین سینسرو به شما کمک می‌کند از شر عادت‌هایی که مزاحمتان هستند خلاص شوید.

با جین سینسرو بیشتر آشنا شویم

جین سینسرو نویسنده‌ی مجموعه کتاب پرفروش تو یک کله شقی (You Are a Badass) است. او سال 1965 در ایالت نیویورک آمریکا متولد شد و کودکی و جوانی خود را هم در همان‌جا گذراند. پدر او یک پزشک ایتالیایی‌الاصل، به نام دومنیکو سینسرو بود. جین سینسرو تحصیلات خود را در رشته‌ی ادبیات و زبان انگلیسی در دانشگاه کلرادو گذراند و پس از آن در حرفه‌ی بازاریابی مشغول به کار شد. از سال 2000 او فعالیت خود در حوزه‌ی نویسندگی را آغاز کرد و امروز در کنار پرداختن به این حرفه، یک سخنران و مربی موفقیت مشهور هم هست.

«عادت‌های کله خری»، «تو کله خر هستی؛ برو پیش، موفق می‌شوی» و «تو کله خر هستی؛ برو پیش، پولدار می‌شوی» ازجمله کتاب‌هایی هستند که تابه‌حال از جین سینسرو منتشر و به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های کله شق: ارتقای آگاهی برای تبدیل شدن به نسخه‌ی بهتر خودتان می‌شنویم

حتی افراد بسیار موفق نیز اعتراف می‌کنند که گاهی اجازه می‌دهند تا احساسات منفی و احساس عدم‌کفایت آن‌ها را احاطه کند. از برخی از آن‌ها شنیده‌ام که می‌گویند هرچندوقت یک‌بار فراموش می‌کنند که چقدر کاری را که انجام می‌دهند دوست دارند. تشویق‌های دیگران و بازخوردهای بی‌نظیری را که از دنیای خارج دریافت می‌کنند نادیده می‌گیرند و تمام توجه خود را معطوف به آن نظر سرشار از نفرت در اینستاگرام می‌کنند که می‌گوید آن‌ها گند زده‌اند. بلندگو را به او تحویل داده و اجازه می‌دهند تا نظرش، تمام نظرات مثبت و مشوق را در خود ببلعد. اگر می‌خواهید بر ذهنیت قدرتمند و مثبت خود در جهت بالا بردن بازی عادت‌ها تسلط داشته باشید، باید آگاه باشید و از پرسه زدن افکار منفی حول اینکه الان دارم چه غلطی می‌کنم جلوگیری کنید. و این تنها با آگاهانه اندیشیدن درباره‌ی افکار همسو با کسی که می‌خواهید بشوید به دست می‌آید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
شناسنامه - مقدمه
52 دقیقه
فصل اول: عادت بودن چه کسی را دارید؟
82 دقیقه
فصل دوم: مرزهای سالم؛ قهرمانان ستایش‌نشده‌ی عادت‌های موفق
34 دقیقه
فصل سوم: تغییر شکل به شمای جدید
86 دقیقه
فصل چهارم: بیست‌ویک روز تا عادت‌های کله‌شق - بخش اول
48 دقیقه
فصل چهارم: بیست‌ویک روز تا عادت‌های کله‌شق - بخش دوم
41 دقیقه
فصل چهارم: بیست‌ویک روز تا عادت‌های کله‌شق - بخش سوم
13 دقیقه
فصل پنجم: بی‌پروایی در خودتان بودن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادت‌های کله شق: ارتقای آگاهی برای تبدیل شدن به نسخه‌ی بهتر خودتان
نویسنده
مترجمصفورا شریعتی نیا
راویمحمد نظری
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادت‌های کله شق

ALI REZAEI
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
نقد کتاب: کتابی با داستان‌های جذاب اما کمی خسته کننده
کتاب خوبی رو شاهد هستیم. کتابی که به موضوع خوبی دامن زده و اون رو به خوبی توصیف و تعریف کرده. از مثال‌های کاربردی تا سوال‌هایی برای گرم کردن و درگیر شدن در کتاب. این کتاب از نگارش خوب و قوی برخورداره که باعث میشه در درک مفاهیم به مشکل خاصی و
برنخوریم. قلم نویسنده میشد گفت حرفه‌ای بود با داستان‌های کوچک فهم هر چیزی رو برای ما اسان میکرد این کتاب در کتاب‌های عادت یکی از بهترین هاست و میشد بهترین این سری کتاب رو عادت‌های اتمی بیان کرد ک واقعا قوی بود گویندگی صدا هم بکی از نقاط قوت این کتاب بود و همچنین میزان زمانی که داره. نه زیاد نه خیلی کم حتما این کتاب ارزش خرید بالایی رو داره اما در جاهایی حس میشد که نویسنده رفته تو جاده خاکی و کلام از دستش در رفته اما در مجموع خوب بودخلاصه کتاب خوبی رو شلهد هستیم و میشد گفت که ارزش خرید بالایی هم داره چون محتوای کاربردی در زندگی روزمره داشت و میشد از اونها استفاده کرد.
موارد مثبت قلم روان نویسنده گیرایی ساده منفی تناقض در برخی جاها
در اخر از کتابراه تشکر میکنم
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۱۰/۲
با تشکر از اجرای عالی آقای محمد نظری، همه پدیدآورندگان کتاب و کتابراه عزیز با هدیه آخر هفته‌ای کتاب "عادتهای یک کله شق" نوشته جن سینسرو. کتاب در کنار توجه دادن ما به ناخوشایند‌ترین عادت بشر به نام" تمرکز بر نکات منفی " و اینکه " برخلاف تصور عموم عادتها بیشتر از درباره کاری که انجام می‌دهید باشند که درباره این هستند چه کسی می‌خواهید بشوید. " راهکار‌های خوبی   برای تبدیل شدن به " خود بهتر " می‌دهد. در طول مطالعه کتاب از قابلیت نشان گذاری کتابراه خیلی استفاده کردم تا بعدا بعضی از آن‌ها را در بخش ثبت نظر یاداشت  کنم: "در هر لحظه توانایی برای انتخاب دارید که بلافاصله یا به مرور زمان عادات واقعیت‌تان را کاملا تغییر می‌دهد. " " عادات‌تان مشخص می‌کند که چه کسی هستید مرزهای‌تان فضای مورد نیاز شما را مشخص می‌کند تا کسی که باید، باشید. " " آنچه را که بیشتر مسخره می‌کنید همان می‌شوید پس عاقلانه مسخره کنید. " " آنچه شما بیشتر به آن توجه می‌کنید بیشتر از آن چیز تولید می‌شود بنابر این ازشما می‌خواهم روز را با تمرکز بر اینکه مجبور نیستید روی عادت خود تمرکز کنید بگذرانید..... ".
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۲
برای ایجاد هر عادت جدیدی، تنها کافیه که فضا، ابزار، اطلاعات و انگیزه داشته باشید تا خود اصیل شما و کسی که واقعا هستید، اجازه‌ی آشکار شدن پیدا کنه
تفاوت اصلی «عادت‌های کله‌شق» با کتاب‌های مشابه، معرفی روش‌های کاملاً کاربردی برای ایجاد و از بین بردن عادت‌های مختلف، بیان ساده و ذکر مثال‌های ملموس است
که نویسنده بسیاری از اونها رو در زندگی خودش و مراجعانش به کار برده است؛ همین امر باعث می‌شه تا بعد از خواندن «عادت‌های کله‌شق» احساس کنید مطالب مفیدی را یاد گرفتید
امیدوارم که با خوندن این کتاب و اجرای راهکارهای معرفی شده، بتونید عادت‌های مفیدی در خودتون ایجاد کنید و عادات مضر را ترک کنین و در نهایت خودتون را بیشتر دوست داشته باشید؛ همان طور که نویسنده در آخرین جمله‌ی کتاب می‌گه «دوست داشتن تمام وجودتان، به سادگیِ یک عادت است؛ عادتی که قطعاً ارزشش را دارد.»
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۰/۲
عادت‌های کله شق، اثر جین سینسرو، کتابی خاص و متمایز از کتاب‌های عادت سازی نیست اما برای باورسازی و ساخت عادات جدید، کتابی جامع است که سیر این تحول را عادت سازی را به دقت نوشته است.
در مبحث تحول سازی در بیست و یک روز و بخش انتهایی ۱۳ دقیقه کتاب، نگارش ویژه‌ای از مطالب تغییر عادات جین به نگارش در و
آورده است.
سینسرو، خودش با کتاب درگیر ساخت شخصیت دوست داشتنی جدیدش بوده است و با این تحول، خط سیر نگارش متن را پیش می‌برد بنابراین کتاب تجربه محور است.
اقدام‌های خوب و قابل اجرای راحتی را جین در کتابش برای مخاطب به زبان ساده قلم او، دارد. تا اجرایش نکنی آن‌را به دست نمی‌آوری.
مدیتیشن، نه گفتن، تمرکز بر گفتن، ابراز احساسات، عزت نفس و تقویت آن، قوت اعتماد به نفس و قلاب عادات داشته به عادت‌های جایگزین و... از تکنیک‌ها و مباحث درست و نیک کتاب است.
رضا میری
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
با عرض سلام و ادب خدمت عزیزان و تشکر ویژه از کتابراه بابت ارائه این اثر ارزشمند از جین سینسرو. در خصوص عادت‌ها، تقویت عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد و روش‌های موجود در این زمینه، کتاب‌های زیادی به رشته تحریر درآمده، وجه تمایز این کتاب بیشتر در خصوص ایجاد مانتراهای خوب یا همان وا‌گویه‌های مثبت هست و که بر اساس فرمول ارائه شده می‌توان از آن بهره جست. قلم شیوه بیان ساده و قابل فهم و همچنین گویندگی زیبای گوینده محترم نیز به دلنشین بودن و تاثیرگذاری آن کمک می نماید‌. لازم هست از ترجمه خوب کتاب نیز تشکر کرد. با توجه به طولانی نبودن و مفید بودن این اثر، گوش کردن آن را به دوستان عزیز کتابخوان پیشنهاد میکنم. با سپاس فراوان
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتابی سرشار از نکات مهم و کاربردی برای کسانی که در زندگی نیاز به برنامه ریزی دقیق تر و راحت تری دارند که بتونند اجراش کنند. نویسنده با اندیشه‌های قدرتمند و قلمی روان به خوبی تونسته در اینجا به مشکلاتی اشاره کنند که هر کسی تو زندگی می‌تونه باهاشون رو به و رو بشه راهکارهایی بیان کرده‌اند که به نظر بنده بسیار ساده و عملی هستند. با کمی تامل و تفکر می‌تونیم تغییرات اساسی در روزمرگی خودمون شکل بدهیم و به هدف مهم خودمون برسیم. ترجمه بسیار خوب و خوانشی مطلوب داره این کتاب خوب. در آخر سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب عالی
هادی محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
درود کتاب مورد تایید من نیست چون در زمانی که باید موشکافانه به عمق فرد ورود کند به حاشیه رفته و سطحی نگری را حس کردم، این دیدگاه من است و بسیار منتقد نقد هستم و نقد را هرگز نمی‌پذیرم چون بیشتر فردی که درگیر کار است به مسائل و موارد آشنا و برای راه حل تلاش کرده اما کسی که نقد میکند همه چیز را راحت می بینه و قضاوت می‌کنه و ذهن فریبی ایجاد می‌کنه به این دلیل تنها یک نظر از خود تایید نکردنم را می نامم. نظرم فقط در مقایسه با کتاب های هم سبک داده شده شاید برای فردی که کمتر در این موضوع ورود کردند و کتاب کمتری مطالعه کردند شروع خوبی باشد سپاسگزارم
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۷
این داستان خیلی دوست داشتم، سبک تحلیل داستان و ادامه و قدرت تصوری که از این تحلیلیه میشه داشت، مقداری طول دادن آن باعث خستگی مخاطب میشود که به مرور زمان این مشکلاتی برای مخاطب و کم حوصلگی ایجاد نشود، البته از استراتژی این کتاب برای مخاطب که دلیلی برای کنار گذاشتن عادتهایی که برای او باعث شده تا از روند رشد یا اشتباهاتی که ثمره چندانی در کسب تجربه نداشته جالب بوده، بشخصه خواندن این کتاب را توصیه میکنم که، عوامل آن با شکل گیری مراحل باعث ایجاد ماهیت فردی میشود را مثمر ثمر دانست، ما تلاش‌های تغییر وضعیت انجام دادیم که باعث تغییر وضعیت شده
وحید
۱۴۰۳/۱/۱۱
با سلام خدمت کتابراهی های عزیز در مورد نقد کتاب باید بگم یه کتاب که برای عادت های یک فرد نوشته میشه باید دقیقا به صورت علمی بیان بشهحتی آزمایشات و تحقیقات مختلفی هم روش صورت بگیره ولی تحقیقات نشان داده این باور که 21 روز برای جا افتادن یک عادت لازمه یک باور ضعیف هستش و کاملا بی ربط با اون چیزیه که میخونیم و یک طیف چند روزه تا چندین ماه برای تبدیل شدن به یک عادت نیاز مبرمه. بنابراین انتظار میره با دقت علمی کمی از این کتاب روبه رو بشیم. هر چند ه لازمه برای ترک عادت اول یه اراده قوی باید باشهدوما مشوق های خوب و راهنمایی های کارشناسانه
عسل مهاجران
۱۴۰۳/۱/۲۸
در این کتاب بسیار به درستی و دقیق به شکل گیری عادت پرداخته شده است، اینکه محیط و چه چیزهای دیگری مثل بوها، صداها، افکار و... میتوانند باعث ایجاد زنجیره ی عادت شوند. سپس یک برنامه مفید و کاربردی 21 روزه داده شده برای ترک یک عادت نامناسب یا ایجاد یک عادت خوب. با گوش کردن به این کتاب درمورد چیستی آگاه عادتها میشویم و آگاهی قدم اول برای ایجاد تغییر میباشد، و همچنین تغییر مهمترین و قدرتمندترین ابزاری است که ما انسانها برای خودسازی و تبدیل شدن به نسخه برتر خودمان به آن نیاز داریم. مرسی از این کتاب سازنده
سپیده کهنمویی
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب راهنمای عملی تبدیل شدن به خود برتر است و راهکارهای عملی و پله به پله برای تغییر عادت ارائه میکند. در کل نمیتوانم بگویم نکته بسیار تازه و بکری دارد ولی راه نمی‌کاری خوبی است. از آن کتاب هایی نیست که بخوانید و بفهمید و کنار بگذارید بلکه مثل درسنامه باید بارها به آن رجوع کرد و همراه آن تغییر کرد. با حواس جمع به آن گوش دهید برای کتاب همراه رانندگی یا کاری که احتیاج به حواس جمعی دارد مناسب نیست. سرعت روخوانی راوی خوب و مناسب است. بدون اشتباه و روان میخواند و گوش دادن به کتاب را راحتتر میکند
javidan
۱۴۰۲/۱۲/۱
کتاب خوب با بحثهای جذاب اما پر حاشیه صدای اقای نظری برای گویندگی عالی ورساست منتها من سالها با تلویزیون ایشون ومیشناسم اصلا به عنوان خواننده کتابی که باید با تمرکز بهش گوش بدم ارتباط نگرفتم اکثر مفاهیم کتاب روزمرگی‌هایی که انسانها متوجه نیستند و با تکرار مکررات به خودشون اسیب میزنن به نظر من اگر تر حاشیه‌های ماجرا کمتر بود خیلی مفاهیم قابل درک وبلذت بخش تر میشد. از اسم کتاب مشخص که مطالعه‌اش برای افرادیکه در روزمرگی وحوادث زندگی درگیر هستند مفیده
مهناز کیان مهر
۱۴۰۳/۱/۹
نویسنده برای کتاب اسم جذابی انتخاب کرده. آدم فکر می‌کنه که با کتاب خیلی جذابی طرفه اما خود کتاب چیز جدیدی زیادی نداره.
مطالب در کتاب‌های مشابه که در مورد عادت هست اومده.
کتاب علمی نیست و از قانون جذب و مطالب شبه علمی در آن بسیار استفاده شده. و از بخش‌های علمی که در مورد محرک و پاسخ بود سرسری و
عبور کرده بود
روند بیست یک روزه هم جالب بود.
ترجمه روان بود
صدای گوینده مناسب و دلنشین هست.
در کل کتاب مفیدی هست و بیشتر مطالب آن کاربردی هست.
Tαɾα 𝘎𝘩𝘰𝘳𝘣𝘢𝘯𝘪
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب خوبی بود. اینکه بگم از این کتاب چیزی یاد گرفتم که به عمرم نشنیده بودم، قطعا درست نیست. اما گاهی لازمه بعضی مباحثی که ته قلبمون بهش آگاه هستیم از زبان یک شخص سوم هم شنیده بشه.
به عقیده‌ی من این مساله دید بهتری بهمون میده. برای من این کتاب همین حکمو داشت و از طرفی اینکه رو عادات بد تمرکز نداشت و این پیشنهاد که میتونید ۵ عادت خوب رو هم یادداشت کرده و سعی کنید بیشتر پرورشش بدید، برام جالب بود.
Ali
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
کتاب خیلی خوبیه ولی ضعف‌های هم داره مثلا:
کتاب گاهی اوقات به تکرار مفاهیم و ایده‌های قبلی می‌پردازد و ممکن است برای برخی خوانندگان کسل‌کننده باشد.
کتاب برخی از مسائل و چالش‌های پیچیده و مهم را به سادگی بیش از حد توضیح می‌دهد و ممکن است برای برخی خوانندگان نارضایتی ایجاد کند.
کتاب بیشتر به و و
مثال‌ها داستان‌های مربوط به زندگی شخصی نویسنده می‌پردازد ممکن است برای برخی خوانندگان کمتر جذاب و قابل ارتباط باشد.
مشاهده همه نظرات 158

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادت‌های کله شق

برای دریافت کتاب صوتی عادت‌های کله شق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.