معرفی و دانلود خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری

عکس جلد خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری

خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری، نوشته‌ی جان سی ماکسول، کلیدی‌ترین مؤلفه‌های رهبری را معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان این مهارت را تقویت کرد. کتاب حاضر که حاصل تجربیات سی‌ساله‌ی نویسنده است، تمرین‌هایی دربردارد که مخاطب را برای تبدیل شدن به رهبری تأثیرگذار آماده کرده و راهکاری تضمینی برای دستیابی به موفقیت ارائه خواهد داد.

درباره‌ی خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری

جان سی ماکسول (John C. Maxwell) در خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری (The 21 Irrefutable Laws of Leadership)، تجربه‌ی 30 سال فعالیت حرفه‌ای خود را در قالب چند اصول حیاتی خلاصه کرده و از این طریق به خواننده کمک می‌کند تا با تغییر زندگی خود، به موفقیت نزدیک‌تر شود.

به باور مکسول رهبری، مهارتی است که به رشد و پرورش نیاز دارد و توضیح می‌دهد که هرچند شماری از افراد در راستای مدیریت و جهت‌دهی گروه‌ها عملکرد بهتری دارند، با این حال هیچ‌کدام از ابتدا رهبر به دنیا نیامده‌اند و توانایی آن‌ها حاصل تجربه و تمرین است. این اثر، مهارت‌ها و تکنیک‌هایی را که برای تبدیل شدن به یک رهبر تأثیرگذار و موفق‌ نیاز دارید، معرفی می‌کند و به علاقه‌مندان یاری می‌رساند تا به تقویت این مهارت بپردازند.

اهمیت به‌روزرسانی رویکردهای رهبری، ارزیابی نقاط قوت و ضعف و چگونگی ترغیب دیگران در راستای پیروی از رهبر، شماری از مهم‌ترین مباحث کتاب پیش‌رو هستند. شایان ذکر است تمام فصول این کتاب با تمرین‌هایی همراه شده که به مخاطب کمک می‌کند تا مطالب را تمام‌وکمال دریابد.

کتاب حاضر که اولین جلد از مجموعه کتاب‌های قوانین محسوب می‌شود، 25 سال پس از انتشار در سال 1998، مورد بازبینی نویسنده قرار گرفت. جان سی ماکسول تمام مباحث کتاب را بررسی کرد و آموزه‌هایی را که طی این سال‌ها دریافته بود، به کتاب پیشین خود افزود. نسخه‌ی نهایی خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری با ترجمه‌ی فرزام حبیبی توسط انتشارات لیوسا منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های قوانین

مجموعه‌ی قوانین (Laws series) متشکل از 3 جلد کتاب است که به‌ قلم جان سی ماکسول نگاشته شده‌اند. کتاب‌های «21 قانون انکارناپذیر رهبری»، «15 قانون ارزشمند رشد» و «17 اصل کار تیمی»، آثار این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری توسط انتشارات لیوسا، کتاب 15 قانون ارزشمند رشد به‌ همت مؤسسه‌ی فرصت‌آفرینان بازار، و کتاب 17 اصل کار تیمی توسط نشر تهران به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری

  • مطالعه‌ی خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری، آسان خواهد بود. با این حال، عمق و شفافیت بالایی دارد. همچنین سرشار از امید، راهنمایی، انگیزه و رویکردهای جدید است. (زیگ زیگلار، نویسنده و مربی انگیزشی)

  • جان سی ماکسول دریافته که لازمه‌ی رهبری چیست و از طریق خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری، آن‌ها را به اشتراک گذاشته. من این کتاب را به تمام کسانی که خواهان دستیابی به بالاترین سطوح موفقیت هستند، توصیه می‌کنم. (تام لندری، سرمربی سابق تیم فوتبال دالاس کابوی)

  • جان سی ماکسول در خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری، از زاویه‌ای جدید ماهیت رهبری را مورد بررسی قرار داده. او معتقد است مادامی که اهداف کوچک جای خود را به چشم‌اندازهای بلندمدت بدهند، هرکسی می‌تواند رهبر باشد. (medium)

خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری، یکی از مهم‌ترین منابعی است که مطالعه‌ی آن به تمامی مدیران و رهبران پیشنهاد می‌شود.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم

جان سی ماکسول، سخنران و نویسنده‌ی پرفروش مجله‌ی نیویورک‌تایمز است که در سال 1947 متولد شده. این نویسنده‌ی آمریکایی، بنیان‌گذار شرکت جان سی ماکسول نیز هست. این شرکت، علاقه‌مندان را برای تبدیل شدن به برجسته‌ترین رهبران دنیا تعلیم می‌دهد و کارنامه‌ی درخشانی در این حوزه دارد. نشریه‌ی Business Insider و مجله‌ی Inc، از او به‌عنوان تأثیرگذارترین فرد جهان در عرصه‌ی رهبری نام برده‌اند. دریافت جایزه‌ی مادر ترزا در زمینه‌ی صلح جهانی، از دیگر افتخارات جان سی ماکسول به شمار می‌آید.

در بخشی از خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری می‌خوانیم

ریت تابمن نمونه‌ای بارز از رهبران موردِ احترام است. او که در سال 1820 به‌عنوان برده متولد شده بود، سرانجام به ایالت آزاد پنسیلوانیا گریخت و در آن جا رهبری سازمانی مخفی تحت عنوانِ «راه‌آهن زیرزمینی» را به‌عهده گرفت که به بردگان کمک می‌کرد در امنیت کامل فرار کنند. تابمن با اراده‌ی فوق‌العاده‌ مؤثرش مورد احترام همه‌ی کسانی بود که با آن‌ها کار می‌کرد، به‌خصوص بردگانی که به‌کمک او در سفری پرخطر به شمال گریخته بودند. خطری که تابمن به‌ میل خودش پذیرفته بود، نقش بزرگی در کسب احترام از سوی دیگران برای او داشت.

هربار که او برای انجام مأموریتی دیگر راهی جنوب می‌شد، شهامت و عزمی راسخ از خود بروز می‌داد. هر دفعه شکست و مرگ او را تهدید می‌کرد. هربار که او بردگان بیشتری را آزاد می‌کرد، جنوبی‌ها جایزه‌ای را که برای سر او تعیین کرده بودند، افزایش می‌دادند. اما این تهدیدها کوچک‌ترین تأثیری در او نداشت و در دست‌کم نوزده مأموریتی ‌که او شجاعانه به‌ راهش به‌ منظور آزادی بردگان ادامه ‌داد، بر میزان احترامش افزوده ‌شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-600-340-289-8
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری

مسعود مشایخی
۱۴۰۳/۱/۱
راهبری و مدیریت با جان سی مکسول یاد بگیر
Asd
۱۴۰۳/۱/۴
به صورت کلی نوشته شده است
صادق غریب
۱۴۰۲/۹/۵
کامللش رو بگیرید بهتره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری

برای دریافت خلاصه کتاب 21 قانون انکارناپذیر رهبری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.