معرفی و دانلود خلاصه کتاب امپراتوری اپ: پولدار شوید، زندگی کنید و اجازه دهید تکنولوژی در خدمت شما باشد

عکس جلد خلاصه کتاب امپراتوری اپ: پولدار شوید، زندگی کنید و اجازه دهید تکنولوژی در خدمت شما باشد
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب امپراتوری اپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب امپراتوری اپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب امپراتوری اپ: پولدار شوید، زندگی کنید و اجازه دهید تکنولوژی در خدمت شما باشد

امروزه اپلیکیشن‌ها بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ما شده‌اند. چاد مورتا در خلاصه کتاب امپراتوری اپ، راهکارهایی ارائه می‌دهد تا بتوانید در دنیای شگفت‌انگیز برنامه‌های موبایل، کسب‌وکار نوینی راه بیندازید بی‌آنکه به پیشینه‌ی فناوری یا سرمایه‌ی اولیه‌ی چندانی نیاز داشته باشید. نویسنده باور دارد که می‌تواند شما را به آرزوی کارآفرین شدن‌ برساند.

درباره‌ی خلاصه کتاب امپراتوری اپ

چرا باید وارد کسب‌وکار اپلیکیشن‌ها شویم؟

تکنولوژی موبایل هرگز از بین نخواهد رفت و روز‌به‌روز پیشرفته‌تر خواهد شد. اشتهای سیری‌ناپذیر جهان برای اپلیکیشن‌ها با سرعتی باورنکردنی درحال افزایش است. بیش از 21 میلیارد برنامه، تنها برای دستگاه‌های اپل و اندروید دانلود شده است و انتظار می‌رود که ظرفیت بازار در چند سال آینده به 30 میلیارد دلار در سال برسد. پس اینک بهترین زمان است که کار خود را در این زمینه آغاز کنید. خلاصه کتاب امپراتوری اپ (App Empire) نقشه‌ی راه را به شما نشان می‌دهد تا در مسیر کارآفرین شدن گام بردارید. چاد مورتا (Chad Mureta) با لحن جذاب و رویکرد واقع‌بینانه‌اش ویژگی اپ‌های موفق و استراتژی‌های درآمدزایی را توضیح می‌دهد.

خلاصه کتاب امپراتوری اپ با مثال‌های الهام‌بخش و قابل‌فهم، به شما می‌آموزد که چگونه استراتژی‌های بازاریابی را کشف کنید. چاد مورتا در فصل پنجم از کتاب خود، به‌روشنی بیان می‌کند که برای نتیجه بخش بودن ایده‌هایتان نیاز به برنامه‌نویسانی چیره‌دست دارید، ازاین‌رو راهکارهایی عملی را برای انتخاب و محک زدن و مدیریت برنامه‌نویسان پیشنهاد می‌دهد.

گردآوری و ترجمه‌ی این کتاب توسط گروه سبکتو انجام شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی میکروبوک‌‌ها

میکروبوک‌ها چکیده‌ای از کتاب‌ها هستند که عادت به مطالعه‌ی روزانه را می‌توان از طریق آن‌ها در خود پرورش داد. در میکروبوک‌ها، مطالب بنیادین کتاب حفظ می‎شود و فرصت یادگیری به‌هیچ‌وجه از دست نمی‌‎رود. از میکروبوک‌ها با عنوان کتابچه یا خلاصه‌ی کتاب یاد می‌شود.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب امپراتوری اپ

- راهکار‌های درآمدزایی از طریق اپلیکیشن‌ها که در این کتاب آمده‌اند، ساده، موثر و ثابت‌شده هستند. در دنیای اپ تعداد کمی هستند که می‌توانند چنین کتابی بنویسند و چاد، بر اساس موفقیت‌های پی‌درپی‌اش از ابتدا تاکنون، یکی از آن‌هاست. (آلن جانسون - ناشر اپ، با 18 میلیون دانلود و 11 اپ در برترین‌ها)

- پنج سال پیش، شروع به طراحی اپلیکیشن برای آیفون کردم و روزانه حدود 25 دلار درآمد داشتم. تا این‌که با چاد آشنا شدم. با استفاده از تکنیک‌هایی که چاد فقط در یک جلسه به من یاد داد، توانستم بارها جزو 20 اپ برتر در اپ‌استور باشم و حتی گاهی سود دریافتی‌ام از دو هزار دلار بیشتر باشد. قطعا این کتاب را نمی‌توانید نخوانده در کتابخانه‌تان بگذارید؛ از اول تا آخرش را بخوانید، چراکه رازهای ساده‌ی آن مردم را میلیونر می‌کند. (تری اسمیت- توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های آیفون)

خلاصه کتاب امپراتوری اپ برای چه کسانی مناسب است؟

امپراتوری اپ‌ برای تمام کسانی که دوست دارند با دنیای جذاب اپلیکیشن‌ها آشنا شوند و کسب‌وکاری در این زمینه راه بیندازند، کتابی مفید و مناسب است.

با چاد مورتا بیشتر آشنا شویم

چاد مورتا، توسعه‌دهنده‌ی اپ، نویسنده، سخنران و سرمایه‌گذار است. او پیش از رو آوردن به کسب‌وکارهای اینترنتی، در زمینه‌ی املاک و مستغلات کار می‌کرد و بحران‌های اقتصادی سبب شد نتواند به کارش ادامه دهد. یک تصادف سخت و دوران نقاهتی که به‌ناچار باید پشت سر می‌گذاشت او را به فکر انداخت که شیوه‌ی کارش را تغییر دهد و به اپلیکیشن‌سازی بپردازد. 90 درصد اپ‌های او با موفقیت روبه‌رو شده و برخی از برنامه‌هایش بیش از 155 میلیون‌ بار دانلود شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب امپراتوری اپ می‌خوانیم

برای اینکه در کاری موفق باشید باید بتوانید مهارت‌های لازم در تجارت مورد نظر خود یاد بگیرید. زمانی که در زمینه املاک فعالیت می‌کردم از این استراتژی‌ها استفاده کردم. یعنی به هدف نهایی خودم نگاه کردم، تحقیقات کافی در بازار انجام دادم، مانند یک مشتری به قضیه نگاه کردم و افراد موفق را الگوی خودم قرار دادم و از آن‌ها تقلید کردم.

در زمینه اپلیکیشن هم همین راهکارها را اجرا کردم. به این ترتیب شما می‌توانید در میدان جنگ رقابت و التهاب بازار زخمی نشوید و به سود خوبی هم برسید. به صدای بازار گوش دهید و تِرِندها را دنبال کنید. به عنوان یک اپ‌آفرین باید بتوانید مشتریان خود را به خوبی درک کنید. نیاز مشتری، عامل موفقیت شما خواهد بود.

بالا بردن آگاهی

هر کسب‌وکاری یک فروشگاه دارد. اپ‌استور هم فروشگاه شماست. اپ‌استور همان بازاری است که باید بتوانید به خوبی آن را بشناسید. شاید باورتان نشود ولی بسیاری از کسانی که در زمینه ساخت اپ فعالیت می‌کنند، اهمیتی به این قسمت از کار نمی‌دهند و با بهترین اپلیکیشن‌ها آشنایی ندارند.

اگر من در حال حاضر موفق هستم به این دلیل است که از بازار مورد نظر آگاهی کامل داشتم. یکی از برنامه‌های روزانه من چک کردن اپ‌استور بود. بهترین اپ‌ها را دانلود می‌کردم و مدتی با آن‌ها کار می‌کردم. حتی در مورد نحوه ورود این اپ به بازار اطلاعات بسیار جامعی به دست می‌آوردم. زمانی که بیشتر با اپ‌ها وقت بگذرانید می‌توانید متوجه شوید که چرا یک برنامه اینقدر پرطرفدار است و شما برای اینکه موفق شوید باید چه کارهایی انجام دهید. تبدیل شدن به یک معتاد اپ، لازمه این کسب‌وکار است. در این میان نباید فقط به اپلیکیشن‌ها پولی تکیه کنید. باید اپ‌های رایگان و در حال رشد را هم به خوبی زیر نظر داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره‌ی کتاب
درباره‌ی نویسنده
مقدمه
فصل اول: گنجینه‌ای در دست شما
فرصتی بهتر از اینترنت
سرعت غیرقابل تصور
بازیکن‌ها
اندروید
راه‌اندازی فروشگاه
فصل دوم: نصبش کن
باورهای برنده در حرفه اپ
طرز فکری طلایی برای خودتان بسازید
کیفیت یک طرز فکر برنده
فصل سوم: این دنیای جدید را کشف کن
بالا بردن آگاهی
دو مدل از اپلیکیشن‌ها
کشف اپلیکیشن
توسعه‌دهندگان چگونه درآمدزایی می‌کنند؟
خرید آنی
ویژگی اپ‌های موفق
تفریحات جدی
فصل چهارم: فرصت طلایی اپ شما
عاشق ایده‌های خودتان نشوید
دست از تنفر بردارید، بازآفرینی و تقلید کنید
وقت‌شناسی همه چیز است
قدم‌ها کوچک بردارید
فصل پنجم: آن‌ها کار هستند و شما اندیشه
در برنامه‌نویس‌ها به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟
پیدا کردن و انتخاب برنامه‌نویس خوب
چطور ایده‌تان را مطرح کنید؟
محک زدن برنامه‌نویس‌های استخدام شده
چگونه برنامه‌نویس‌ها را مدیریت کنیم؟
چگونه اپلیکیشن‌های خود را امتحان کنید؟
فصل ششم: جذابیت بصری اپ
حسابی به ظاهر آن برسید
قدرت اپ‌های رایگان
اصلاح امور
فصل هفتم: حفظ امتیاز
آمار و ارقام مهم
کاهش ضرر
فصل هشتم: تکنیک‌های نینجایی که باعث رشد و پیشرفت اپلیکیشن شما می‌شود
فصل نهم: پول را به من نشان بده
3 الگوی درآمد
مدل‌های دیگر درآمد زایی اپلیکشن‌ها
ترجمه اپلیکیشن‌ها
بک‌اند «Back End»
فروختن کسب‌وکار
فصل دهم: کروز کنترل «Cruise Control»
7 رکن اساسی حرفه اپلیکیشن
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب امپراتوری اپ: پولدار شوید، زندگی کنید و اجازه دهید تکنولوژی در خدمت شما باشد
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات197
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب امپراتوری اپ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب امپراتوری اپ

برای دریافت خلاصه کتاب امپراتوری اپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.