معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ: پول‌دار شوید، زندگی کنید و اجازه دهید تکنولوژی در خدمت شما باشد

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ: پول‌دار شوید، زندگی کنید و اجازه دهید تکنولوژی در خدمت شما باشد
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ: پول‌دار شوید، زندگی کنید و اجازه دهید تکنولوژی در خدمت شما باشد

مسیری درخشان برای کسب ثروت بی‌کران! چاد مورتا در خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ، به شما یاد می‌دهد که چگونه و از چه روشی اپلیکیشنی بسازید که باعث جذب مشتریان زیادی شود و سود فراوانی برایتان به همراه داشته باشد. شنیدن این کتاب برای کسانی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را دارند، مناسب و کارآمد است.

درباره خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ:

تولید و ساخت اپلیکیشن‌های موبایل یکی از صنعت‌های جهانی پرسود جهان در حال حاضر است. تقریباً نیمی از مردم دنیا برای انجام کارهای خود یا پیداکردن مکان مناسب برای رفع نیازهایشان به اپ‌های گوشی‌شان متوسل می‌شوند. همچنین در این روزها به‌خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا بسیاری از ارتباطات بین اشخاص به شکل آنلاین و به‌وسیله اپلیکیشن‌های پیام‌رسان انجام می‌گیرد.

در این میان افرادی که به فکر ساختن اپ‌های موبایل هستند ممکن است فریب این آمار را بخورند و تصور کنند هر اپی می‌توانند بسازند و از طریق آن بین کاربران محبوبیت پیدا کنند. اما این‌طور نیست و روند کار دشوارتر از چیزی است که شما فکر می‌کنید. ساخت اپلیکیشن موبایل تکنیک‌ها و مهارت‌های خاص خود را می‌طلبد و اگر آن‌ها را یاد بگیرید می‌توانید شانس موفقیت خود را در بین سیل عظیمی از رقیبان افزایش دهید.

کتاب امپراطوری اپ (App empire) تکنیک‌ها و روش‌های مربوط به این رشته را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید بامهارت بیشتری در این مسیر قدم بگذارید. با شنیدن این کتاب قادر خواهید بود با خلاقیت و انعطاف‌پذیری بیشتری ایدهٔ خود را پیاده‌سازی کنید و تجارت خود را گسترش دهید. نویسنده به شما یاد می‌دهد تا به بهترین نحو از طریق اجرای نقشه‌های ذهنی‌تان به ثروت برسید.

چاد مورتا عقیده دارد برای آغاز کار اپلیکیشن هیچ نیازی به سرمایه، دانش یا مهارت تخصصی خاصی ندارید. بلکه تنها باید گرایش به موفقیت و یک گوشی هوشمند داشته باشید! مزیت اصلی این صنعت این است که شما در هر مکانی می‌توانید کار کنید و درآمد داشته باشید. می‌توانید از این گنجینه‌ای که در دست دارید به نفع خود استفاده کنید و به موفقیت دوچندان برسید.

کتاب امپراطوری اپ شیوهٔ درست‌کردن اپلیکیشن را به شما یاد نمی‌دهد؛ بلکه درست اندیشیدن در عصر حاضر را می‌آموزد، دورانی که همه چیز بر پایه تکنولوژی پیش می‌رود. تنها باید ایدهٔ خاص خود را پرورش دهید تا بتوانید به موفقیت مالی برسید. برای شنیدن کتاب تمرکز خود را بر روی محتوای آن بگذارید و قضاوتی درمورد جنبهٔ سوددهی آن نداشته باشید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ:

- وقتی صحبت از اپ آیفون می‌شود، چاد یک گنگستر به تمام معناست. میزان درآمدی که او در مدت‌زمان کوتاهی به دست آورده، حیرت‌انگیز است. (فرانک کرن - پردرآمدترین مشاور تبلیغات اینترنتی در دنیا)

- چاد باز هم به طور محسوسی بازی را عوض کرد. او بسیار هوشیار و خلاق است و توانست موقعیت فضای اپ موبایل را به چالش بکشد. روش ثابت‌شدهٔ او به روش‌های خسته‌کنندهٔ تحقیقات و تولید اپ موبایل از طریق مارکتینگ و... پایان داد. خواندن «امپراطوری اپ» را به همهٔ کسانی که می‌خواهند در حوزهٔ اپلیکیشن‌های بازی فعالیت کنند یا کسانی که می‌خواهند به‌خاطر یک شغل پردرآمد و ماندگار از کارشان استعفا بدهند، توصیه می‌کنم. این کار یک شغل معمولی نیست، بلکه حرفه‌ای بسیار منعطف است که می‌توانید از هرجای دنیا به آن مشغول شوید؛ ساعات کاری‌تان را خودتان انتخاب کنید و بالاترین سود ممکن را که هر کسب‌وکار دیگری می‌تواند داشته باشد، به دست بیاورید. (تایفون کاردنیز - رئیس شبکهٔ درآمدزایی اپ آیفون)

- پنج سال پیش، شروع به طراحی اپلیکیشن برای آیفون کردم و روزانه حدود ۲۵ دلار درآمد داشتم. تا این‌که با «چاد» آشنا شدم. با استفاده از تکنیک‌هایی که چاد فقط در یک جلسه به من یاد داد، توانستم بارها جزو ۲۰ اپ برتر در اپ‌استور باشم و حتی گاهی سود دریافتی‌ا‌م از دو هزار دلار بیش‌تر باشد. قطعاً این کتاب را نمی‌توانید نخوانده در کتابخانه‌تان بگذارید؛ از اول تا آخرش را بخوانید، چرا که رازهای سادهٔ آن مردم را میلیونر می‌کند. (آمیش شاه، کارشناس تبلیغات شرکت ورلد رینوند و یکی از بنیان‌گذاران شرکت دیجی‌اسپیس)

- راهکار‌های درآمدزایی از طریق اپلیکیشن‌ها که در این کتاب آمده‌اند، ساده، مؤثر و ثابت‌شده هستند. در دنیای اپ تعداد کمی هستند که می‌توانند چنین کتابی بنویسند و چاد، بر اساس موفقیت‌های پی در پی‌اش از ابتدا تاکنون، یکی از آن‌هاست. (آلن جانسون - ناشر اپ، با 18 میلیون دانلود و 11 اپ در برترین‌ها)

خلاصه کتاب امپراطوری اپ مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید با دنیای جذاب اپلیکیشن‌ها آشنا شوید و از آن‌ها به نفع خودتان استفاده کنید، راهکارهای ارائه شده در این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

چاد مورتا را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، سخنران، مشاور و کارآفرین تجربه منحصربه‌فردی در زمینه فناوری دارد و دانش خود را با مخاطبینش به اشتراک می‌گذارد. زندگی او برحسب یک حادثه به مسیر دیگری کشانده شد؛ مسیری که هم‌اکنون در آن قرار گرفته است. چاد مورتا (Chad Mureta) در سال 2009 در یک تصادف رانندگی شدید راهی بیمارستان شد. او در آن برهه از زمان متوجه شد که می‌تواند از طریق ساخت اپلیکیشن‌های موبایل کسب درآمد کند و کار خود را که تجارت املاک و مستغلات بود، رها کرد.

مورتا اولین برنامه موبایل به نام «Fingerprint Security Pro» را ساخت که به یکی از پرفروش‌ترین اپلیکیشن‌های اپ استور تبدیل شد. او بعد از آن متوجه شد که از طریق برنامه‌های تلفن همراه می‌تواند برای خود ثروتی عظیم کسب کند. وی هم‌اکنون هدایت توسعه و بازاریابی 46 برنامه را بر عهده دارد که بیش از 35 میلیون بار در سراسر جهان بارگیری و دانلود شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب امپراطوری اپ می‌شنویم:

شاید به این فکر می‌کنین که ایده‌هاتون چندان مفید و ارزشمند نیستن یا بسیار بلندپروازانه‌اند. اما اینگونه نیست. نباید چیزی یا کسی شما رو تحت فشار قرار بده که از هدفتون دست بکشید. مهم‌ترین قدم اینه که بدونید ایده‌ی شما برای ساخت یه اپ قابل اجراست یا نه. بهترین کار اینه که یه برنامه‌نویس خوب برای خودتون استخدام کنین. برنامه‌نویس‌ها همیشه برای این موضوع جواب‌های جالبی دارن. بعضی از افراد که خودشون برنامه‌نویسن باور دارن که می‌تونن بهترین برنامه‌هارو بنویسن یا میتونن برنامه‌نویسی رو یاد بگیرن. من با هردوی این موارد مخالفم. باید دست از آزمون و خطا بردارید. کدنویسی زمان زیادی میبره و اگه خودتون بخواید اونو یاد بگیرید، تنها نتیجه‌ی اون این میشه که از رقبا عقب می‌مونید. به خصوص یادگیری کدنویسی سخته و این احتمال که شما کارو نیمه رها کنید وجود داره.

باید هرچه سریع‌تر ایده‌ی خودتونو اجرایی کنید و در اپ استور قرار بدید. به طور کلی هدف اینه که زمان زیادی برای خودتون داشته باشید و از سخت کار کردن خلاص شید. برنامه نویسی اپ، به روزرسانی اون و هزاران کار دیگه فقط اتلاف وقته. اما وقتی کار رو به کاردان‌ها بسپارید، اونوقت می‌تونید به عنوان یه مدیر و مالک، وظایف بهتر و مهم‌تری رو انجام بدید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره کتاب
7 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول: گنجینه‌ای در دست شما
14 دقیقه
فصل دوم: نصبش کن
14 دقیقه
فصل سوم: این دنیای جدید را کشف کن
8 دقیقه
فصل چهارم: فرصت طلایی اپ شما
13 دقیقه
فصل پنجم: آن‌ها کار هستند و شما اندیشه
10 دقیقه
فصل ششم: جذابیت بصری اپ
7 دقیقه
فصل هفتم: حفظ امتیاز
8 دقیقه
فصل هشتم: تکنیک‌های نینجایی که باعث رشد و پیشرفت اپلیکیشن شما می‌شود
10 دقیقه
فصل نهم: پول را به من نشان بده
8 دقیقه
فصل دهم: کروز کنترل
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ: پول‌دار شوید، زندگی کنید و اجازه دهید تکنولوژی در خدمت شما باشد
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ

سعید
۱۴۰۱/۷/۲۸
دمش گرم. خیلی خوب و مختصر و با فایده بود. واقعا هیچ دلیلی برای هر فردی که میگه کار نیست، یا درآمد خوب نیست یا.. رو باقی نگذاشته بود. واقعا عالی بود و من به هر کسی پیشنهاد می‌کنم که این کتاب رو گوش بده.
محمد تسلیمی
۱۴۰۲/۲/۲۹
کتاب خوبی بود نکاتش رو هم میشه تو کسب و کار‌های دیگه استفاده کرد هم در ساخت اپلیکیشن برای کسانی که میخوان درباره اپ بدونن توصیه میشه
محمد سلطانی
۱۴۰۱/۳/۲۹
نکات ابتدایی رو گفته که برای شروع و مبتدیان بد نیست و همچنین نسبت به قیمتش خوبه
Ali Tarbor
۱۴۰۰/۸/۱۶
بنظر میاد قدیمی باشه
ویرایش جدیدتری نداره؟
الهه کیان
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
بسیار مفید بود ممنون
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی امپراطوری اپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.