معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

رایدر کارول در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال، با ارائهٔ ابزارها و مهارت‌های ساده‌ای به شما یاد می‌دهد تا زندگی‌تان را به بهترین نحو سازماندهی و مدیریت کنید. این اثر که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز بوده است، نحوهٔ صحیح پیگیری کارهای گذشته، ساماندهی برنامه‌های زمان حال و طراحی هدف‌های آینده را به شما می‌آموزد.

درباره خلاصه کتاب صوتی برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال:

هر یک از ما دوست دارد کاری کند که با کمک آن زندگی‌اش را در جهت بهتر شدن تغییر دهد. روش‌های زیادی برای این موضوع وجود دارند که شاید شما هم چندتایی از آن‌ها را امتحان کرده باشید. هرکسی باتوجه‌به سبک زندگی خود و عادات روزانه‌ای که دارد، با یکی از این روش‌ها ارتباط می‌گیرد و از آن در جهت بهتر شدن زندگی‌اش استفاده می‌کند.

در این میان روشی وجود دارد که فارغ از این که شما چند سال دارید، شغلتان چیست و چه هدفی را در زندگی دنبال می‌کنید، برایتان مؤثر واقع می‌شود. درواقع می‌توان گفت این روش برای همه تأثیر دارد و هرکسی می‌تواند آن را به کار گیرد. این ابزار چیزی نیست جز «بولت ژورنال». نحوهٔ استفاده از آن هم بسیار ساده است؛ به این شکل که تنها ابزاری که برای آن نیاز دارید در یک دفتر و یک مداد خلاصه می‌شود!

اگر دوست دارید در مورد این روش بیشتر بدانید و نحوهٔ استفاده از آن را یاد بگیرید، رایدر کارول در کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال (The bullet journal method) آن را به‌خوبی برایتان شرح داده است. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید با این سیستم به‌خوبی آشنا شوید و یاد بگیرید که با استفاده از آن زندگی خود را سازماندهی کنید.

برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال به این شکل است که هرکسی می‌تواند آن را باتوجه به سبک زندگی خود شخصی‌سازی کند و آن را به یک سیستم کامل تبدیل سازد. این ابزار به شما کمک می‌کند که از دو منبع ارزشمند زندگی یعنی زمان و انرژی خود به شکلی آگاهانه استفاده کنید و بدون اینکه وقتتان را هدر دهید از همه روزتان به‌خوبی استفاده کنید.

رایدر کارول طی سال‌های زیادی روش‌های مختلفی را برای برنامه‌ریزی درست زندگی‌اش امتحان کرد. اما هیچ‌کدام مؤثر واقع نشد و با سبک زندگی او مطابقت نداشت. به همین دلیل تصمیم گرفت روشی را مخصوص خودش ایجاد کند تا بتواند زمان خود را به‌خوبی مدیریت و به اهدافش دسترسی پیدا کند.

او روش بولت ژورنال را اوایل به دوستان خود و بعد از آن در فضای مجازی معرفی کرد و با استقبال زیادی مواجه شد. حالا بعد از چندین سال از آن زمان بولت ژورنال به یک جنبش و حرکت جهانی تبدیل شده و افراد زیادی در سراسر دنیا بولت ژورنال خود را با دیگران در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند. تنها دلیلی که این روش توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان پذیرفته شده این است که جواب می‌دهد.

با استفاده از این ابزار نه‌تنها قادر خواهید بود تا کارهای بیشتری انجام دهید، بلکه می‌توانید به شکل درست‌تری آن‌ها را به انجام برسانید. تنها چیزی که نیاز دارید یک خودکار، کاغذ و پنج دقیقه زمان اضافی در روز است. با استفاده از این روش یاد می‌گیرید که وظایف خود را سازماندهی کنید و همچنین با دنبال‌کردن سه مرحلهٔ ساده، زمان و انرژی خود را در آن چیزهایی که واقعاً برایتان معنی دارند صرف می‌کنید. این سه مرحله به این شکل هستند:

مرحله اول: فکر کردن درمورد گذشته و ایجاد گزارشی واضح و جامع از تجربیات و افکار خود.
مرحله دوم: ایجاد فهرست دقیق کارهای مهم به شکلی آگاهانه، سازنده و روشن.
مرحله سوم: طراحی آینده و تعیین اهداف دور و نزدیک و شروع گام‌های عملی برای رسیدن به آن اهداف.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال:

- رایدر در به اشتراک گذاشتن یک متدولوژی جامع و کاربردی برای اجرای تمرین قدرتمند پیاده‌سازی افکارمان کار خارق‌العاده‌ای انجام داده است. این کتاب یک رساله و راهنمای عالی برای رهایی و هدایت هوشیاری ما است. (David Allen)

- بولت ژورنال یکی از زیباترین و مؤثرترین سیستم‌های بهره‌وری است که تابه‌حال با آن روبرو شده‌ام. این روش نه‌تنها به سازماندهی بیشتر شما کمک می‌کند بلکه به شما کمک می‌کند تا فرد بهتری شوید. من این کتاب (و روشی که در آن توضیح داده شده است) را به هرکسی که می‌خواهد از زندگی بیشترین بهره را ببرد توصیه می‌کنم. (کال نیوپورت - نویسندهٔ کتاب کار عمیق)

- روش بولت ژورنال قدرت قلم روی کاغذ نشان را می‌دهد و بدون شک زندگی شما را بیشتر از آنچه تصور می‌کنید تغییر خواهد داد. (هال الرود - نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی موفقیت)

- آیا شما to do list درست‌کردن را دوست دارید؟ پس بولت ژورنال را هم دوست خواهید داشت. (جف هادن)

خلاصه کتاب صوتی برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید به روش مخصوص خود برنامه‌ریزی کنید و زندگی منظم‌تری داشته باشید، می‌توانید از راهکارهای ارائه شده در این کتاب بهره‌مند شوید.

با رایدر کارول بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، مربی زندگی، طراح دیجیتال و مخترع روش بولت ژورنال در اتریش به دنیا آمد و بزرگ شد. او تابه‌حال با شرکت‌های بزرگی مثل آدیداس، سیسکو، آی. بی. اِم، امریکن اکسپرس و اچ. پی همکاری کرده و به آن‌ها کمک کرده تا با استفاده از برنامه‌ریزی دقیق میزان فروش و بهره‌وری خود را تا چند درصد افزایش دهند.

رایدر کارول (Ryder Carroll) پس از نوشتن و انتشار کتاب حاضر به شهرت جهانی دست پیدا کرد و روش برنامه‌ریزی او در حال حاضر توسط افراد زیادی در جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال می‌شنویم:

بولت ژورنال نیاز به نظم داره. اما یادتون باشه که در منظم بودن زیاده‌روی نکنید. چراکه انضباط بیش از حد باعث میشه که دچار حواس‌پرتی شید. مثلا اگه به تمیز کردن خونه بچسبید و برنامهٔ خودتون رو پیش نبرید، احتمالا هرگز چیزی رو در بولت ژورنال خودتون علامت نمی‌زنید. به خصوص زمانی که باید روی پروژه‌های مهمی کار کنید، منظم بودن باعث میشه که به کلی از برنامهٔ خودتون عقب بمونید. شلوغ بودن هم نمیشه باعث افزایش بهره‌وری شما شه. این که بخواید دائم به هر چیزی که در اطرافتون رخ میده واکنش نشون بدید، زمانی برای اجرای برنامهٔ بولت ژورنال باقی نمیمونه.

اگه دائم سر خودتون رو با چیزهای بی‌اهمیت گرم کنید، تاثیر منفی روی زندگی شخصی و کاری خودتون میگذارید. بهترین کار برای بهبود شرایط زندگی اینه که به این چرخه پایان بدیم و در جایی توقف کنیم. نباید به هرچیزی واکنش نشون بدید و به مرور زمان بین واکنش‌های خودتون کمی فاصله بندازید. وقتی فاصله می‌ندازید متوجه می‌شید که موضوع موردنظر شما اصلا اهمیتی نداشته و بی‌جهت زمان و انرژی خودتون رو صرف انجام این کار می‌کردید. البته نباید این موضوعات رو فقط در ذهن خودتون حل و فصل کنید. باید افکار جدید و تغییر یافتهٔ خودتون رو به صورت عملی توی زندگی به اجرا دربیارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
دربارهٔ کتاب
5 دقیقه
مقدمه
41 دقیقه
فصل اول: تهیهٔ مقدمات
19 دقیقه
فصل دوم: سیستم
38 دقیقه
فصل سوم: عمل
9 دقیقه
فصل چهارم: هنر
5 دقیقه
فصل پنجم: پایان
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۹
کتاب عالی و کاربردی بود، وبه نظرمن مقصر اصلی ناتوانی، شکست و عقب‌نشینی‌های بسیاری از ما تمرکز ذهنی است. شما می‌توانید تمرکز کنید اما نه روی چیزهای درست و در زمان مناسب! تابه‌حال به این توجه کرده‌اید که ذهنتان چقدر سریع از رویا و فکری به رویای دیگری می‌پرد؟ این حواس‌پرتی به‌تدریج مسئولیت‌هایتان را و زیادتر خواهد کرد. جسم روحتان به‌تدریج زیر کوهی از آرزوها و افکار مدفون می‌شود تا جایی که زندگی طاقت‌فرسا خواهد شد و شما کم‌کم باور می‌کنید که نمی‌توانید! اما کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال، ثابت می‌کند که این باور تنها یک داستان خیالی و بی‌رحمانه است که ما برای خود تعریف می‌کنیم برنامه ریزی به روش بولت ژورنال با استفاده از آزمایش و خطاهای زیاد، به‌تدریج روشی شگفت‌انگیز را ابداع کرده است که برای دست‌یابی به هر هدفی و رسیدن به هسته‌ی مرکزی ایده‌آل‌ها کاملاً پاسخ‌گوست.
کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال نقطه تلاقی بین یک دفتر برنامه ریزی، دفتر خاطرات، دفترچه یادداشت، لیست کارها و کتاب طراحی است؛ ابزاری عملی و درعین‌حال بسیار راحت که کنترل زندگی و زمان را برای همیشه در دستانتان قرار می‌دهد. 🙏🙏🙏🙏
امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۱۵
کتاب متنی نمونه را دانلود کردم اما چون بیشتر میتونم کتاب صوتی گوش کنم اینو خریدم بنظرم که مدیریت زمان خیلی مهمه و مثل اثرانگشته و هر کسی باید روش‌ منحصر به فرد خودش را برای مدیریت زمان انتخاب کنه اما نویسنده این کتاب با تجاری سازی  ایده مدیریت زمان بزرگترین خدمت را به جامعه کسانیکه اهل برنامه ریزی هستند کرد، و این نعمتی است که خدا بهش عطا کرد، والا خیلی‌ها برنامه ریزی می‌کنند اما کسی برند سازی نکرد و نویسنده فرصت را استفاده کرد، اگر وقت خودمان را با روش‌های نامتناسب با خودمان تلف کنیم؛ اثربخشی لازم در مدیریت زمان را نخواهیم داشت و همین دلیل ممکن است عزت نفس خودمان را له کنیم و به خودمان فحش بدهیم که تو اصلا اهل برنامه ریزی نیستی! در صورتی که مسئله فقط اینه، من روش مناسبی انتخاب نکردم
 دفتر برنامه ریزی هم یکی از این روش‌هاست و شما بعد از یادگیری کامل این روش (و مطالعه‌ی همه‌ی مطالب) باید به این نتیجه برسید که آیا این روش برای شما مناسب است یا نه، اما قطعا برای من مفید بوده است چون دقیقترین روشه،
چون منعطفه، بدور از مجازه، در دسترسه، باعث ارامشه، به فرموده مولا کم رنگ‌ترین جوهرها از قویترین حافظه‌ها قویتره.
علیرضا نیک زاد
۱۴۰۲/۷/۱۹
اصلا این نسخه از کتاب رو پیشنهاد نمیدم بعد از این که این کتاب رو خوندم متوجه شدم که مطالب باهم ناسازگارن و شروع کردم به تحقیق در مورد بولت ژورنال در فضای اینترنت و تهیه کتاب اصلیاون موقع بود که فهمیدم تمام وقتی که برای نکته برداری و گوش دادن به این کتاب گذاشتم کاملا بیهوده بودهبه عنوان مثال ۱_ بهم ساختار مطالب کاملا ریخته و اشتباه هست۲_ مطالبی مثل مهاجرت و ردیاب هارو کاملا اشتباه توضیح داده و با کتاب اصلی زمین تا آسمون فرق داره۳_ مطالبی مثل کلید‌ها رشته کشی رو اصلا توضیح نداده۴_ مطالبی مثل روز نگار، ماه نگار و آینده نگار رو اصلا به خوبی اموزش نداده و عملا کاربردی برای شنونده ندارهخلاصه که این میکروکتاب به هیچ عنوان منبع خوبی برای یادگیری و یا حتی درک بخش کوچکی از روش بولت ژورنال هم نیست
فاطمه مویدی
۱۴۰۱/۲/۲۰
کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال واقعا کتاب فوق العاده‌ای هست. همیشه دنبال همچین کتابی بودم و واقعا خوشحالم که گیرش آوردم.
ولی‌ای کاش کتاب رو تا این حد خلاصه نکرده بودن چون به قدری خلاصه شده که حتما باید کتاب متنی رو خونده باشی که متوجه بشی کارکرد این روش برنامه ریزی چطور هست.
و شاید اگر کسی
فقط کتاب صوتی رو بخونه احساس کنه کتاب مفیدی نیست.
اما واقعیت اینه که کتاب فوق العاده مفیدی هست و هر کس میخواد توی زندگیش با وجود این همه مشغله موفق باشه حتما این کتاب تا حد زیادی میتونه کمکش کنه.
ملیحه عرفان طلب
۱۴۰۱/۸/۱۶
من چندین ساله به دنبال برنامه ریزی بودم، اما بعد مدتی همه چیز درهم میشد و به قول نویسنده کتاب وسط کار، همه چیز رو رها میکردم و یا وقتی کاری به موفقیت نزدیک میشد ناگهانی انگیزه ادامه رو از دست میدادم. این کتاب معجزه است و به کارگیری تکنیکهاش واقن زندگی رو متحول میکنه.
چندبار کتاب چاپی رو مطالعه کرده بودم اما کتاب صوتی دنیای جدید بود و میتونم بگم عاااااااالی بود
Z zarezadeh
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
به نظر من عالی بود چون چند وقت پیش کتاب متنی این موضوع رو خریداری کردم وکمی مطالب آن کتاب برایم نامفهوم بود طوریکه کتاب رونصفه نیمه نخوانده رها کردم اما این کتاب صوتی باخلاصه‌ای که ارائه داده بود باعث شد مطالب کتاب متنی روبهتر بفهمم وترغیب شدم ادامه کتاب متنی روهم بخونم.
متشکرم کتابراه.
Mary Shah
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال بر ارزش لحظات زندگی تأکید دارد. در این کتاب نویسنده سعی دارد مخاطب را با نحوه مدیریت زمان به‌ گونه‌ای ساده و صحیح آشنا کند. این کتاب به مخاطبش می‌آموزد که برنامه‌ای مطابق با شرایط و نیازهای زندگی‌اش طراحی کند.
مسعود نورسعید
۱۴۰۱/۱۰/۷
کتاب بسیار خوبی هست.
متن کتاب بسیار روان هست و گوینده لحن بسیار خوبی دارند.
مطالب بسیار خوب و‌روان ارائه شدند.
راضی بودم از شنیدن این کتاب.
بسیار کاربردی و تکنیکی موارد مرتبط با برنامه ریزی رو عنوان کردن
تشکر میکنم از عزیزانی که این مجموعه رو فراهم کردند.
همینطور از کتابراه عزیز.
Yalda B
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
با اینکه کتاب در نگاه اول بسیار ساده بنظر می‌رسه ولی اگه استفاده از بولت ژورنال رو شروع کنید و راهکارهای کتاب رو بکار بگیرید، بسیار مدیریت زمان در کوتاه مدت و طولانی مدت رو برای شما آسون خواهد کرد و میتونید با هدف گذاری‌های مناسب، حصول اهدافتون رو ممکن کنید.
Morteza erfania
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
همه نسخه هایش رو گوش دادم خوندم و دارم انجام میدم زندگی من رو عوض کرد من یک کار آفرین با مدرک لیسانس مدیریت هستم ۴۷ تا پرسنل دارم ۳ تا شرکت برای من عالی بود ممنونم از دوست خوبم که این کتاب معرفی کرد و ممنونم از کتابراه که این نسخه را داشت تا من مطالعه کنم
Jazzmine
۱۴۰۱/۶/۱۳
فکر میکنم میکرو کتاب زمانی میتونه تاثیر بهتری بذاره که ما خود کتاب اصلی رو از قبل خونده باشیم
میکروکتاب میتونه جمع بندی خوبی از مطالبی که قبلا توی کتاب اصلی خوندیم بهمون بده اما به تنهایی متاسفانه خیلی از مفهوم‌های اصلی کتاب رو ممکنه به خواننده منتقل نکنه
Farnaz Khoshvaght
۱۴۰۰/۸/۱۹
راوی افتضاح بود و جای َ ِ ُ چه تلفظای عجیبی داشت، من هیچوقت عِنوان نشنیدم و فکر میکنم عُنوان درسته کلا تلفظ کلمه‌ها انقدر اشتباه و پر تکرار بود که عصبیم کرد، تو نظرا خوندم که باید کتاب مطالعه بشه نه صوتی ولی پشیمونم حرصمم در اومد، اگر لحجه شدید دارید راوی نشید. ممنون
نغمه نجفیان پور
۱۴۰۱/۶/۷
با سلام، این کتاب بسیار کتاب خوبی هست واسه یاد گرفتن چگونگی برنامه ریزی ولی این کتاب صوتی خیلی خلاصه شده به نظر من یک بار کتاب رو بخونید نت برداری کنید و هر از چند گاهی این نسخه صوتی رو گوش بدید که مجددا نکاتش واستون یاد آوری بشه.
مروا هستم ✌️
۱۴۰۰/۱۱/۵
من انقدر شنیدم بولت ژورنال، این شد که صوتیش رو تهیه کردم چون حیفم میومد پول بدم. اینم تو تخفیف خریدم. واقعا میشه گفت چرته. به این دلایل:
عمری هرکاری خواستیم بکنیم رو‌ نوشتیم. وقتی هم‌انجام میشد کنارش تیک میزدیم.
دیگه این مسخره بازی علامت گذاری و اینا مال بچه هاست.
این کتاب رو بخونید: اگر تو و
عمرتون برنامه ریزی بلد نبودید. یا مدرسه‌ای هستید و نیاز دارید یاد بگیرید مدیریت کنید. در غیر اینصورت اگر ادم منظمی هستید و روش برنامه ریزی خودتونم دارید الکی هزینه‌نکنید.
اگر نظرم کاربردیه لطفا لایکش کنید.
فاطمه عندلیبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
کتاب خوبیه یرای افرادی که نمی‌تونن کارهای روزمره‌شون رو مدیریت کنن واقعا کارسازه. اگه شما هم فکر می‌کنید که همیشه کلی کار دارید و فرصت انجام همه کارها رو ندارید حتما این کتاب رو بخونید
مشاهده همه نظرات 70

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.