معرفی و دانلود خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن

عکس جلد خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن
قیمت:
۴۸۰۰ 2400 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن

خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن نوشته‌ی یووال طبیب کتابی است درباره‌ی عادت و ترک عادت، اینکه چطور با چند راهکار ساده و البته عملی زندگی خود را در کمترین زمان ممکن تغییر دهیم. شادتر باشیم، با ذهن آگاه‌تری فکر کنیم، تصمیم‌های بهتری بگیریم و به احساسات خود بیشتر بها بدهیم.

درباره‌ی خلاصه‌ی کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن

دنبال تغییر زندگی خود هستید؟ می‌خواهید از شر بدبختی و بدبیاری‌هایتان خلاص شوید؟ دنبال زندگی شادتر با تصمیم‌های بهتر و درست‌تری می‌گردید؟ دست روی کتاب مناسبی گذاشتید. یووال طبیب (Yuval Tabib) درخلاصه‌ی کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن (Turning Dreams into Reality) به‌طور کاملاً عملی به شما نشان می‌دهد که 12 قانون زندگی چگونه می‌تواند زندگیتان را تغییر دهد.

قانون وحدت الهی می‌گوید همه چیز حتی رفتارهای شما نسبت به دیگران و هستی مرتبط هستند. قانون ارتعاش می‌گوید افکار و رفتار شما در دنیا فرکانسی تولید می‌کند. قانون عمل می‌گوید برای اینکه مطابق با میل و افکار و احساساتتان زندگی کنید باید دست به عمل بزنید تا نتیجه را ببینید. قانون تشابه و تناظر می‌گوید که باید یاد بگیریم چگونه افکار، احساسات و رفتارتان را کنترل کنید چون بازتاب دنیای درونتان در دنیای بیرونی مشخص می‌شود. قانون علت و معلول به شما می‌گوید که هر عملی عکس‌العملی دارد و صرف‌نظر از اینکه شما به چیز خوبی فکر می‌کنید یا بد، نتیجه عمل خود را خواهید دید.

قانون جذب می‌گوید هرچیزی فرکانسی شبیه فرکانس خودش را جذب می‌کند پس اگر شما فرکانس منفی بفرستید، فرکانس‌های مشابه را دریافت می‌کنید و بالعکس. قانون تبدیل دائمی انرژی به شما نشان می‌دهد که انسان‌ها توان کافی برای ایجاد تغییر اساسی در زندگی برخوردارند و می‌توانند آنچه را می‌خواهند به دست بیاورند.

قانون نسبیت به این جمله معروف پایان شب سیه سپید است اشاره دارد و می‌گوید حتی اگر با مشکلات و سختی‌های بسیار روبه‌رو شدید باز هم باید دنبال چیزهای مثبتی درون آن‌ها بگردید چون حتماً وجود دارد. و آخرین قانون یعنی قطبیت می‌گوید که اگر تمام عمر درحال منفی بافی بوده اید بهتر است از همین حالا آن را کنار بگذارید و زندگی را تغییر دهید.

یووال طبیب ادعا می‌کند این قوانین توسط فیزیک کوانتوم توضیح داده می‌شوند شما با رشد آن‌ها می‌توانید به درک درست‌تری از زندگی و نحوه‌ی کار آن دست بیابید. او اول به شما قوانین فیزیک کوانتوم را توضیح می‌دهد و بعد با ارائه‌ی تمرین‌های ساده و جذاب کاری می‌کند جهان خود را تغییر دهید. فقط با چند دقیقه در روز وقت گذاشتن در انتهای روز شاهد تغییرات دلچسبی خواهید بود. یووال طبیب به شما می‌آموزد چطور خودتان زندگی را در مشت خود بگیرید و به سمتی که می‌خواهید بکشید. در یک کلام خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن شما را به این باور می‌رساند که شما مرکز همه چیز هستید و توانایی انجام کارهای بزرگی دارید.

خلاصه‌ی کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کسانی است که می‌خواهند به طور علمی و ساده یاد بگیرند چگونه در زندگی خود تغییر مثبتی ایجاد کنند و به دنبال آرزوهایشان بروند.

با یووال طبیب بیشتر آشنا شویم

یووال طبیب سخنران، مشاور شخصی و ارائه دهنده‌ی روش «آهنربای فیزیکی، باعث خلق واقعیت می‌شود» است. این روش برگرفته از مشاهدات فیزیک کوانتوم است و نشان می‌دهد که هرکدام از ما چگونه می‌توانیم با فکر خود چیزی که می‌خواهیم را به دست آوریم. او به طور شخصی از مشتری‌هایش پشتیبانی می‌کند و تا اتمام دوره و دیدن نتایج همراه آن‌ها می‌ماند.

در بخشی از خلاصه‌ی کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن می‌خوانیم

علم بر این باور است که هر ماده‌ای در عالم هستی از اتم‌ها تشکیل شده است. اگر بخواهیم به تشریح خودمان بپردازیم در ابتدا باید بافت‌ها، سلول‌ها، مولکول‌ها و غیره را بررسی کنیم و در نهایت به اتم‌ها و ذرات زیراتمی می‌رسیم. باید بدانید که تراکم اتم‌ها و لرزش‌های سریع باعث می‌شوند که بتوانیم ماده را با حواس پنج‌گانه خودمان مشاهده و حس کنیم. فیزیک کوانتوم می‌گوید که ذره‌های موجود در اتم در خودشان فضایی دارند که یک صدم درصد از حجم آن‌ها را اشغال می‌کند. درون هسته اتم پروتون‌ها و نوترون‌هایی وجود دارند که به هم وصل هستند و به وسیله نیروی هسته‌ای بسیار قوی نگه داشته شده‌اند.

سرتاسر کیهان توپ مرتعش بزرگی است که انرژی نامحدود و به هم پیوسته‌ای دارد و از توانایی برقراری ارتباط به اندازه بی‌نهایت و بدون توجه به مکان و زمان برخوردار است. این انرژی‌ها به هم ملحق می‌شوند تا افکار و نیت‌های فرد را براساس شکل به وجود بیاورند.

چشم انسان قادر به دیدن آن ارتعاشات نیست و این مسئله به خوبی توسط نظریه کوانتوم ثابت شده است. علم می‌گوید آن چیزی که ما بعد از لمس یک شیء احساس می‌کنیم، همان میدان‌های الکترومغناطیسی هستند که از تماس ما با اشیاء به وجود می‌آیند. در واقع ارتعاش ما فرکانس‌هایی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود فرکانس‌های مشابه خود را جذب کند. شما در زندگی چیزی دریافت می‌کنید که دقیقا با فرکانس منتشر شده از خودتان هماهنگی داشته باشد. این موضوع می‌تواند یک موقعیت خوب یا یک موقعیت بد را برایتان بسازد. یادتان باشد که کائنات هر لحظه به انرژی که از خودتان می‌فرستید پاسخ می‌دهد، پس باید بیشتر مراقب باشید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: قوانین هستی
قانون جذب چیست؟
قانون جذب از دیدگاه علم
قدرت تفکر
ضمیر ناخودآگاه
مقیاس و فرکانس‌های احساسی
احساسات می‌توانند روی اعضای بدن تاثیر بگذارند
فصل دوم: ابزارهای مفید برای استفاده از قانون جذب
قدرشناسی
مراقبه
تجسم فکری
تلقین به خود
تاکیدهای مثبت
تابلوی آرزوها
چطور از تمایل بیش از حد دوری کنیم؟
پیام‌های ناخودآگاه
فصل سوم: پول
 «چطور توانستم به صورت موثر کنترل امور مالی خود را به دست بگیرم؟»
پول برابر است با انرژی
موانع مالی
بخواهید و باور داشته باشید
احساس
اگر احساس ثروتمند بودن داشته باشید، ثروتمند خواهید شد
دریافت کردن را بیاموزید
فصل چهارم: ارتباطات
باورهای محدودکننده
عشق به خود
آغاز یک رابطه به کمک قانون جذب
حلقه انرژی
بهبود ارتباطات فعلی
فصل پنجم: شغل و کسب‌و‌کار
کارمندان
خویش‌فرما
چطور تعداد مشتریان خود را افزایش دهیم؟
فصل ششم: سلامتی
خود درمانی «ابزارهای کارآمد»
کاهش وزن با قانون جذب
اختلالات غذایی
ترک سیگار با استفاده از قانون جذب
فصل هفتم: سایر کاربردهای قانون جذب
چطور می‌توان پیامی از یک انسان خاص دریافت کرد؟
چطور شخص خاصی را وارد زندگی خود کنیم؟
چطور می‌توانیم با قانون جذب در بخت‌آزمایی شرکت کنیم؟
اعداد فرشتگان
سخن پایانی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات201
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن

یوسف قلی پور
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
کتاب دوست ادم میباشد و مطالب این کتاب بسیار اموزنده چگونه زندگی کردن و تفکر جهت پیشرفت را میاموزد و کیه که از پیشرفت انهم سریع خوشش نیاد عالی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن

برای دریافت خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.