معرفی و دانلود کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی

عکس جلد کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی
قیمت:
۷۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی

با کمک قانون جذب و تغییر افکارتان به همه آرزوهایتان برسید! کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی نوشته‌ی یووال طبیب، به شما یاد می‌دهد روشن و دقیق بیندیشید، احساساتتان را تحلیل کنید و بهترین تصمیمات را بگیرید.

درباره کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت

وقت آن است تا تحولی عمیق در زندگی‌تان به وجود آورید و به رویاهایتان رنگ واقعیت ببخشید!

همه ما دوست داریم زندگی شاد و پرپول همراه با روابطی پرمهر و صادقانه داشته باشیم و در تمامی زمینه‌های زندگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موفقیت و شادکامی دست یابیم. با این حال، همه افراد نمی‌توانند شغل ایده‌آل خود را داشته باشند یا از نظر خانوادگی با هیچ مشکل و سختی روبه‌‌رو نشوند. با وجود این، بزرگ‌ترین مانعی که بر سر راه تک تک ما انسان‌ها وجود دارد، آن است که گمان می‌کنیم آرزوها و امیدهای ما قرار نیست هیچ وقت اتفاق بیفتد و در عمل نیز براساس همان افکار منفی و مسموم، یک سبک زندگی غلط را پیش می‌گیریم و هر روز بیش از پیش ناامیدتر و سرخورده‌تر می‌شویم. درواقع ما نمی‌دانیم که چگونه باید با مسائل گوناگون به درستی مواجه شویم!

پس اگر به دنبال پیدا کردن راه‌حلی برای این وضعیت هستید، کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی (Turning Dreams into Reality) ابزارها و دانشی را به شما منتقل می‌کند تا براساس آن‌ها اسرار جهان هستی را دریابید و بدون هیچ روشی پیچیده‌ای به اهداف خود دست پیدا کنید. به بیان دیگر هیچ مانعی وجود ندارد تا شما نتوانید یک زندگی با استانداردهای بالا و عشقی بی‌نهایت را تجربه کنید. چرا که خود جهان هستی و قوانین آن چنین چیزی را از شما طلب می‌کنند و امکانات آن را در اختیارتان قرار می‌دهند.

اکنون می‌توانید به این سفر هیجان‌انگیز بپیوندید و زندگی‌ای را بسازید که همیشه آرزویش را داشتید! زندگی‌ای که هرگز باور نمی‌کردید می‌توانید آن را داشته باشید!

شما در کتاب «برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی» یاد می‌گیرید:

- چگونه به راحتی در مدت زمانی کوتاه از شر موانع و مشکلات مالی خلاص شوید.
- چگونه فردی را پیدا کنید که برای رابطه عاطفی با شما مناسب است؛ بدون اینکه هر بار ناامید شوید.
- چگونه افکار، آگاهی و ناخودآگاه خود را تغییر دهیم.
- چگونه از تفکر مثبت برای رسیدن به رویاهایتان استفاده کنید.
- چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنید و در نتیجه مورد محبت اطرافیان قرار بگیرید.

کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت به چه کسانی پیشنهاد می‌‌شود؟

علاقه‌مندان به آثار خودیاری، به خصوص طرفداران قانون جذب از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد و نکات مفیدی در رابطه با زندگی شخصی و شغلی خود خواهند آموخت.

با یووال طبیب بیشتر آشنا شویم

او مشاور شخصی، سخنران و توسعه‌دهندۀ مفهوم PMCR است. این روش شواهدی را از فیزیک کوانتوم اقتباس کرده و بدین شکل نشان می‌دهد که هرکدام از ما می‌توانیم واقعیتی که می‌خواهیم را به‌وسیلۀ افکارمان خلق کنیم. یووال در سخنرانی‌ها و جلسات شخصی به مراجعه‌کنندگانش نشان می‌دهد که با درک سطحی از نحوۀ عملکرد این فرایند می‌توان تغییری اساسی در همۀ حیطه‌های زندگی ایجاد کرد.

یووال کسانی را که به او مراجعه می‌کنند، از جلسۀ اول تا آخر همراهی می‌کند تا مطمئن شود زمانی که آن‌ها به اهدافشان برسند به‌درستی قوانین را به‌کار گرفته‌اند و اشتباهی مرتکب نشده‌اند. بسیاری معتقدند وقتی بحث تغییر الگوهای رفتاری و تأثیر آن‌ها بر واقعیت روزمره پیش می‌آید یووال بهترین مشاور است.

در بخشی از کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت می‌شنویم

پول مانند انرژی نیازمند جاری‌شدن است. اگر پول دارید حریصانه ذخیره‌اش نکنید؛ منظورم این نیست که هرچه پول دارید را بی‌محابا و بیش‌ازاندازه خرج کنید و به پس‌اندازتان دست بزنید. بلکه با خودتان و با دیگران با بخشندگی و سخاوت رفتار کنید. کمی از پس‌اندازتان را خرج کنید، خودتان یا شخص دیگری را مهمان کنید و اجازه دهید این انرژی جریان پیدا کند. اگر پول دارید و سفت به آن چسبیده‌اید این فرض منطقی است که مانع جریان‌یافتن پول شده باشید. به‌عنوان مثال، اگر توانایی مالی خرید لباس نو را دارید اما هنوز همان لباس‌های رنگ‌و‌رورفته یا کفش‌های خراب را می‌پوشید برخلاف جریان انرژی عمل می‌کنید. اگر توانایی مالی دارید، بدانید که چطور خرج کنید و باعث لذت خود و عزیزانتان شوید. بدین شکل انرژی پولی را به جریان انداخته و گیر نمی‌افتید.

همان‌طور که قبلاً گفتیم، فرکانس پول فرکانس بالایی است و برای رسیدن به این فرکانس بالا باید از کارهایی که انجام می‌دهید احساس شادی کنید. اگر عاشق کاری باشید که می‌کنید پول آسان‌تر به‌سوی شما به جریان می‌افتد. اغلب افرادی که عاشق کارشان هستند پول بیشتری در جیبشان دارند تا کسانی که کارشان را دوست ندارند؛ بنابراین بسیار مهم است کاری که انجام می‌دهید را دوست داشته باشید، و اگر چنین نیست به‌دنبال چالش‌های دیگری در زندگی باشید؛ چالش‌هایی که شما را به هیجان بیاورند و باعث شوند با لبخند و حس رضایت به انجام کارهایتان بپردازید. شخصی که از کارش خوشش نمی‌آید، چه کارمند باشد و چه شغل آزاد داشته باشد، نمی‌تواند فرکانس بالایی از خود ساطع کند تا پول را در زندگی خود جاری سازد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
مقدمه / بخش اول
47 دقیقه
بخش دوم
54 دقیقه
بخش سوم
47 دقیقه
بخش چهارم
45 دقیقه
بخش پنجم
45 دقیقه
بخش ششم
44 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی
نویسنده
مترجمشادی حسن پور
راویکمیل سلیمان پور
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی

Hoori
۱۴۰۲/۵/۱۳
بسیار مطالب مفیدی بود و تمارین قانون جذب. در مورد اینکه ما خودمون و تنها خودمون با قبول کردن مسئولیت زندگی و به واسطه افکارمون، زندگیمون رو می‌سازیم. در کل آموزش قانون جذب و هدفگذاری و راه‌ها و تمرین‌هایی برای رسیدن به هدف مثل مثبت گرایی و تجسم و به کار بردن عبارات تاکیدی مثبت هست. اگر در مورد جذب قانون و راه‌های رسیدن به هدف، چیزهایی می‌دونید و در این زمینه، کتاب خوندید، این کتاب براتون تکراری میشه ولی یه چیزی هم در این مسیر مهم است و اون هم اینه که این مطالب باید تکرار بشه. چون تکرار این مطالب، نه تنها ضرری نداره بلکه باعث نزدیکتر شدن به خواسته‌ها میشه. صرفا دانستن این مطالب، باعث ایجاد تغییر در زندگی نمیشه بلکه تکرار و تکرار وسپس انجام تمارین و در نهایت، اقدام باعث ایجاد تغییر و گرفتن نتایج می‌شود. اگر دوست دارید از هرکسی و به هر زبانی، این مسائل براتون تکرار بشه تا بهتر بتونید بهش عمل کنید، پیشنهاد میکنم این کتاب را هم گوش بدید و ازش استفاده کنید.
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۷/۱۷
بعضی کتابها جدای از ارائه مطالب جذاب و کارامد میتونه یه کلید برای انسان باشه تا به صورت سریع بتونه به انچه نیاز داره و مطالب مهم دست پیدا کنه این کتاب از جمله کتابهایی بود که هم مطالبش خوب و جذابه و هم میتونه به عنوان مرجع استفاده بشه در ۷ بخش خیلی قشنگ به شما راهکار میده تا بتونید مشکلات و رو و در رفتارهاتون تشخیص تغییر بدین البته اگر قبل کتابهای این زمینه خونده باشین بهتر و مفیدتر خواهد بود. ممنون از کتابراه
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۵/۲۴
یکی از کاملترین کتاب هایی که تا به الان در زمینه موردنظر (دقیقاً در زمینه نام و عنوان کتاب) خوندم همین کتاب هستش و همه چیز رو یکجا و در یک کتاب گردآوری و عرضه کرده و راوی و گوینده عزیز آن نظر با لحن و بیان زیبا و دلنشین، جذابیت آن را دو چندان کرده و جمله به جمله کتاب، همگی کاربردی و کلیدی و مفید هستش.... پس حتماً در مورد تهیه و مطالعه اثر حاضر، هیچ تردیدی نداشته باشید.
رویا
۱۴۰۲/۶/۲
سلام و درود فراوان کتاب برای تبدیل روهایت به واقعیت را تغییر بده می توان گفت بیشتر مطالب شبیه کتاب نفوذ واژگان و فرکانس و نگرش همه چیز است می باشد، کتاب خوبی است و مطالبی که ارائه می کند مفید و ارزنده است. با سپاس از کتابراه
مریم جمالی
۱۴۰۱/۷/۱۵
اول تشکر میکنم از کتابراه به خاطر کتاب‌های خوبی که داره و من از خوندن و گوش کردن اکثرشون لذت بردم. این کتاب هم یکی از اون کتاب‌های مفید و باارزشی هست که بهتون پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید👍👍
احمدخبیری نژاد
۱۴۰۱/۶/۸
واقعا متشکرم از نویسنده کتاب و کسانی که زحمت کشیدن کتاب رو ترجمه و درنهایت صوتی کنند واقعا کتاب بی‌نظیری و قعا لذت بردم از شنیدنش و خیلی چیزهای جدید متوجه شدم خیلی خیلی سپاسگزام❤️🙏🙏
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۱/۱
سپاسگزارم از مترجم این کتاب عالی که ساده و روان برگردان را انجام داده‌اند. کتابی پر محتوا و انگیزشی که خیلی کمکم کرد. توصیه می‌کنم حتما شما هم بخوانید و یا گوش دهید. عالیه. تشکر فراوان از کتابراه
سعید قاضی
۱۴۰۱/۷/۱۳
خیلی جالب بود, فقط باید بهش عمل کرد تا ازش نتیجه بگیریم، که به نظر من خیلی سخته خیییییلی سخته، و عمل بهش جایزه‌ای داره و اون جایزه رسیدن به هدفه❤️
هدفی که اشتیاق‌ سوزان در ما ایجاد میکنه🌹
fatemeh jodayri
۱۴۰۲/۵/۱۷
بسیار عالی و انگیزه بخش بود انقدر که باید بیش از یکبار این کتاب را خواند یا شنید. اگر واقعا خپاستار یک تحول بزرگ در زندگی هستید این کتاب رو از خودتون دریغ نکنید.
پریسا خنجری
۱۴۰۱/۱۰/۴
امیدوارم بعد از شنیدنش تاثیر مثبتی روم براره، الان توی مرحله‌ای از زندگی هستم که نیاز به‌ی انگیزه قوی و اراده محکی دارم
ایشالا با خواندن و گوش دادن به این کتاب‌ها حالم خوب بشه
Reza132
۱۴۰۱/۶/۹
سلام..
کتاب انگیزه لازم رو میده. قسمت معانی عداد و آشنایی با فیزیک کوانتوم برام خیلی جالب بود.
ممنون
امین نباتی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
در کل کتاب خیلی خوبیه. البته بستگی به باور خواننده هم دارد. ولی در کلیت افکار ما تغییر لازم را ایجاد میکند.
لارا فرزاد
۱۴۰۲/۴/۷
کتاب خوب و ساده ایه، برای کسانی که گاهی مطالب قانون جذب براشون پیچیده اس میتونه مفید باشه. زبان ساده‌ای داره.
علی رستگاری
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بهترین کتابی که من دوست داشتم همین تغییر ذهنیت و قتی ما ذهن خود را اصلاح کنیم مشکلات دیگه حل شده است
Arezoo
۱۴۰۱/۹/۱۰
عالی بود واقعا به ادم کمک میکنه که بیهوده زندگی نکنه من عملی کردم و به همشون رسیدم
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی

برای دریافت کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.