معرفی و دانلود خلاصه کتاب هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران

عکس جلد خلاصه کتاب هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هنر اغواگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هنر اغواگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران

تأثیرگذاری بر دیگران و اغوا کردن آن‌ها یک هنر است. رابرت گرین در خلاصه‌ کتاب هنر اغواگری، راه نفوذ در دل‌ها و تسخیر دیگران را با داستان‌های گوناگون تاریخی به شما می‌آموزد تا بتوانید در هر موقعیت، متناسب با شخصیت و منش طرف مقابل، استراتژی‌های مؤثر اغواگری و نفوذ را به‌کار گیرید و به موفقیت افزون‌تری دست یابید.

درباره‌ی خلاصه‌ کتاب هنر اغواگری

هنر اغواگری را می‌توان با چند قانون مهم و اساسی آموخت. در کتاب مدرن و مبتکرانه‌ی هنر اغواگری (The Art Of Seduction)، راهکار‌هایی ارائه می‌شود که پس از بکارگیری آن‌ها قادر خواهید بود همه‌ی افراد و عواملی را که به تحقق هدف‌هایتان منجر می‎شود به خدمت خود درآورید. رابرت گرین (Robert Greene) با ارجاع به شخصیت‌های تاریخی بسیاری مانند جان‌ اف کندی، اندی وارهول، ژوزفین بناپارت، فروید و انیشتن، شیوه‌های جذب و افسونگری را گام‌به‌گام به ما می‌آموزد. آشنایی با روش و منش شخصیت‌های تأثیرگذار تاریخ، بهترین راه برای یادگیری قدرت جذب است چراکه آن‌ها زیرکانه از فوت‌وفن اغواگری بهره می‌بردند تا خواسته‌های بلندپروازانه‌ی خود را عملی کنند.

خلاصه‌ی کتاب هنر اغواگری، شامل 24 روش اغواگری است. رابرت گرین «هنر اغواگری» را دنباله‌ای منطقی بر کتاب «48 قانون قدرت» می‌داند، زیرا اغواگری به همان اندازه که درباره‌ی عشق و عاشقی مؤثر است درباره‌ی کسب قدرت و اعمال نفوذ نیز کاربرد دارد. نخستین گام برای اغواگری، ورود به قلمرو روح دیگران و متقاعد کردن و برانگیختن احساساتشان است سپس باید با یادگیری افسونگری و تقویت تأثیرگذاری در روابط اجتماعی، همه‌ی افراد را به خود جذب کرد تا این‌گونه والاترین آرمان‌ها و آرزوها را تحقق بخشید و قابلیت‌های خود را به اثبات رساند. مهم آن است که ناامنی‌های پنهان‌شده در وجودتان را بروز ندهید و کاری کنید که مردم خواهان شما شوند.

گردآوری و ترجمه‌ی خلاصه‌ی کتاب هنر اغواگری، توسط گروه سبکتو انجام شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی میکروبوک‌ها

میکروبوک‌ها چکیده‌ای از کتاب‌ها هستند که عادت به مطالعه‌ی روزانه را می‌توان از طریق آن‌ها در خود پرورش داد. در میکروبوک‌ها، مطالب بنیادین کتاب حفظ می‌شود و فرصت یادگیری به‌هیچ‌وجه از دست نمی‌‎رود. از میکروبوک‌ها با عنوان کتابچه یا خلاصه‌ی کتاب یاد می‌شود.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب هنر اغواگری

  • بسیار روشنگرانه. (گاردیَن- روزنامه‌ی بریتانیایی)
  • جذاب... آموزنده... شگفت‌انگیز... یک راهنمای آموزش شیطنت‌آمیز برای افرادی که به‌شدت می‌خواهند در اوج باشند. (مجله‌ی مردم – هفته‌نامه‌ی آمریکایی)
  • گرین فهرستی از رفتار‌های جاه‌طلبانه تنظیم کرده ‌است. تنها خواندن فهرست مطالب هم کافی است تا حس قدرت‌طلبی را کم‌وبیش در ما برانگیزد. (New York magazine)

خلاصه‌ کتاب هنر اغواگری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر درپی موفقیت در کار و روابط اجتماعی‌ هستید و می‌خواهید همواره نقشی محوری ایفا کنید، این کتابچه راهگشای شما است.

با رابرت گرین بیشتر آشنا شویم

رابرت گرین در 14 می 1959 در لس‌آنجلس متولد شد. او نویسنده و سخنران آمریکایی است که کتاب‌های پرفروشی ازجمله «48 قانون قدرت»، «قوانین نفوذ» و «هنر اغواگری» را در زمینه‌ی استراتژی و کسب قدرت به چاپ رسانده است. وی نخست در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و سپس در دانشگاه ویسکانسین تحصیل کرد. او به‌عنوان سردبیر در مجله‌ی Esquire و مجلات دیگر کار کرده ‌است. گرین در سال 2021 برای سرمقاله‌نویسی، برنده‌ی جایزه پولیتزر شد.

در بخشی از خلاصه کتاب هنر اغواگری می‌خوانیم

در تاریخ 13 می‌سال 1958، فرانسویان راست‌گرا به همراه هوادارانشان در ارتش به شدت نگران این موضوع بودند که نکند دولت سوسیالیست فرانسه به الجزایر استقلال بدهد و کنترل این کشور را به طول کامل از دست بدهند. به همین دلیل تهدید کردند که به زودی فرانسه را تحت سلطه خود در خواهند آورد. در این لحظات امید همه مردم به ژنرال شارل دوگل «Charles de Gaulle» بود. او را به عنوان قهرمان جنگ جهانی دوم می‌شناختند که در آزادسازی فرانسه از چنگ آلمان نازی نقش بسیار مهمی برعهده داشت. البته او در 10 سال گذشته به خاطر رقابت‌های سختی که بین احزاب وجود داشت، از سیاست کناره‌گیری کرده بود. اما به خاطر محبوبیت بالایی که بین همه داشت، هنگام بروز بحران، همه به سمت او دست نیاز دراز می‌کردند. ژنرال دوگل یک محافظه‌کار بود به همین دلیل راست‌گرایان باور داشتند که در صورت دستیابی به قدرت از برنامه‌ها و نظرات آن‌ها حمایت خواهد کرد.

بعد از اینکه کودتای 13 می‌رخ داد، دولت فرانسه سقوط کرد و مجلس از خاندان دوگل برای تشکیل دولت جدید، کمک خواست. در این مدت دوگل برای مدت زمان 4 ماه به عنوان رئیس دولت موقت، اداره امور کشور را در دست گرفت. البته 4 روز بعد از اینکه به این قدرت رسید، به الجزایر سفر کرد.

فرانسوی‌های ساکن الجزایر از اینکه دوگل به قدرت رسیده بود، بسیار خوشحال بودند. چون تصور می‌کردند که او با کودتای آن‌ها به قدرت رسیده، بنابراین به الجزایر می‌آید تا به آن‌ها اطمینان دهد که الجزایر همواره مستعمره فرانسه باقی خواهد ماند.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: قانون اغواگری شماره یک: به قلمرو روح دیگران وارد شوید
قانون اغواگری شماره دو: برای متقاعد کردن دیگران، احساساتشان را برانگیزید
فصل دوم: قانون اغواگری شماره سه: درد و لذت را با هم همراه کنید
قانون اغواگری شماره چهار: هنر جذابیت و افسونگری را یاد بگیرید
نمونه تاریخی
فصل سوم: قانون اغواگری شماره پنج: نیروی کاریزمای خود را تقویت کنید
نمونه تاریخی
قانون اغواگری شماره شش: انزوا شما را به شدت ضعیف و آسیب‌پذیر می‌کند
فصل چهارم: قانون اغواگری شماره هفت: مواظب باشید که اصل موضوع در حاشیه‌سازی گُم نشود
قانون اغواگری شماره هشت: به صورت نمایشی با رقبایتان مبارزه کنید
فصل پنجم: قانون اغواگری شماره نه: با ایجاد میل و عطش، افراد را جلب و جذب کنید
قانون اغواگری شماره ده: از نفوذ طبیعی‌تان استفاده کنید
نمونه تاریخی
فصل ششم: قانون اغواگری شماره یازده: اجازه ندهید با ظاهرسازی شما را خام کنند
قانون اغواگری شماره دوازده: والاترین آرمان‌ها و آرزوهایتان را محقق کنید
فصل هفتم: قانون اغواگری شماره سیزده: کاری کنید که مردم خواهان شما شوند
قانون اغواگری شماره چهارده: در هنر القاسازی، مهارتی ویژه پیدا کنید
فصل هشتم: قانون اغواگری شماره پانزده: وسوسه‌های خودخواهی را جدی بگیرید
قانون اغواگری شماره شانزده: خود را فاقد عیب و نقص نشان دهید
فصل نهم: قانون اغواگری شماره هفده: حضور خود را شاعرانه کنید
قانون اغواگری شماره هجده: ناامنی‌های پنهان شده در وجودتان را بروز ندهید
فصل دهم: قانون اغواگری شماره نوزده: قابلیت‌هایتان را اثبات کنید
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات227
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب هنر اغواگری

Suli
۱۴۰۳/۱/۲
متنش کاملا روان بود، به راحتی می‌شد کتاب رو خوند‌. ترجمه هم عالی بود، منتهی من این کتابو بهتون پیشنهاد نمی‌کنم بخونید‌. من نسخه «بدون سانسور» ِ اورجینالِ انگلیسی این کتاب رو دارم و از باغ کتاب خریدمش‌. کلمات سنگین انگلیسی داره و خط اول، دقیقا قسمت پیش گفتارش داره این موضوع رو توضیح میده که: «در به زمان‌های قدیم، مردها راحتی با خانم‌ها رابطه جنسی برقرار می‌کردن و این وسط، فقط و فقط خانم‌ها ضربه می‌خوردن. پس اومدن از شیوه‌های کلامی و به اصطلاح بادی لنگویج (body language)، برای راه انداختن کار خودشون و اغوا کردن مردها استفاده کردن‌.» نکته‌ای که قبل خرید این کتاب میخوام بگم اینه که... من فکر می‌کردم بخش‌های مهم رو سانسور نکرده باشن ولی متاسفانه اینکارو انجام دادن و کتاب کاملا ناقصه. اما اون بخش‌هایی که حذف نکردن قابل درکه.
ابوذر
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
اگر از اینکه تو جمع ها بهتون توجه نمیشه، نمیتونید اون چیزی که میخواید رو روی بقیه اجرا کنید و ادم جذابی نیستید، خسته شدید، این کتاب برای شماست و بهتون راه حل هایی تاریخی (اثبات شده) میده که میتونید بازی رو برگردونید.اگر بنظرتون این کارا سطحی، شرورانه یا احمقانه ست، قرار نیست هیچوقت لذت توجه رو به و بچشید؛ قول خودتون گرگ تنها میشید اما مدام به شخص جذابی که می تونستید باشید فکر میکنید.اما اگر به نیازتون به قدرت توجه آگاه هستید و حاضر به عمل هستید، این کتاب اون نیاز رو براتون رفع میکنه.بر خلاف اینکه خیلیا فکر میکنن میکرو کتاب ایده بدیه و بیش از حد خلاصه ست، میتونید به خوبی متوجه موضوعات بشید و اونارو عملی کنید.
نگار رمضانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
خب اول ممنون از کتابراه
دوم که رابرت گرین واقعا نویسنده‌ی بی پرده و واقع بین و قوییه، کتاب قوانین سرشت انسان از رابرت گرین واقعا بهترین کتاب زمینه‌های روانشناختی و درک فطرت انسانه ک دقیقا همه چیزو‌ توضیح داده این کتاب از رابرت گرینم همون آرایش نگارش رو داره ولی چون میکرو کتابه کتاب کوتاه و کم شده
توضیح و اون زیباییه نویسندگیه رابرت گرین به چشم نمیاد، یا مثلا کسایی ک نسخه زبان اصلیش رو خونده بودن گفتن ک‌ توی این کتاب جانه کلام خیلی رسونده نشده و بیشتر اشاره ایه اما خب همون اشاره‌ها هم بالاخره بد نیست
Sara Asadpour
۱۴۰۲/۱۲/۲
کتاب دارای چند فصل است، در هر فصل چندین تیتر امده که با توجه به تیتر یک مثال از شخصیت‌های تاثیرگذار زده است. در کتاب روان شناسی زرد زیاد دیده میشود. و بعضی از داستان‌هایی که نویسنده از گذشته‌ها نوشته است زیاد به واقعیت نزدیک نیست مثلا ناپلئون عاشق ژوزفین نبوده است، بلکه عاشق دختری به اسم دزیره بوده است. و ناپلئون به خاطر موقعیت ژوزفین با او ازدواج میکند. راهکار خاصی یا توضیح رسایی من در کتاب ندیده ام.. برای من این‌کتاب‌مفید نبود.
Mirsiyamakb
۱۴۰۲/۷/۸
درود و عرض ادب خدمت تمامی خوانندگان این کتاب من طبق نگاهی که خودم به مباحث کتاب داشتم و البته مطالعه‌ای که کردم کتابی هست که میشود با بهره گیری از ان در زمان‌های مناسب به نتایج خوبی رسید ولی صد البته که روابط اجتماعی ملت‌ها و ملل‌ها بسیار متفاوت است و نمیشود تمام مباحث کلی کتاب را به عنوان کاربردی رفتار‌های بر تمام ملل جهان به کار گرفت ولی در کل کتاب خوبی برای خواندن و عمل کردن هست که شاید نتایج خوبی به ارمغان بیاورد.....
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۱/۱۰
نویسنده کتاب رابرت گرین بهترینه، هر کتابی داشته باشه میخونم و در مورد این کتاب دوست داشتم کاملش رو بخونم از کتابراه عزیز خواهش میکنم ترجمه کامل کتاب رو هم در دسترس قرار بده و موضوع کتاب هنر برقراری ارتباط با همه افراد هست یجور سیاستهای رفتاری که باعث میشه تو هر جمعی باشین بهتر دیده بشین، یا یجور سیاست برقراری ارتباط به بقیه افراد به نحوی که مورد پذیرش هر جمعی باشین در کل خوب بود
majid atamoradi
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
متن میکرو کتاب ساده و روان بود و علی رغم خلاصه بودن محتوا، مفهوم و منظور برای مخاطب قابل درک است. همراه شدن اصول کلی با داستان‌های تاریخی اشتیاق خواندن کتاب را دوچندان می‌کرد. توضیحات مطرح شده برای بهبود روابط انسانی و ارتباطات اجتماعی و کاربرد آن در زندگی روزمره مفید خواهد بود. در مجموع پس از کتاب خواندن دیدگاه مخاطب نسب به روابط اجتماعی تغییرات مثبت خواهد داشت و از نکات کتاب در ارتباطات خود بهره خواهد برد.
فاطمه حیدری
۱۴۰۲/۶/۱۰
اول از همه ممنون از کتابراه
کتاب خوب و‌مفیدی بود. منتهی درمورد بعضی از قوانین وتکنیک‌ها علی رغم اینکه سعی شده بود بااوردن مثال تاریخی به شفافیت موضوع کمک بشه اما متاسفانه گاها اشاره کردن به قوانین در لالوی داستان‌ها مطلب رو گنگ کرده بود. اگر راهکار‌های عملی در موقعیت‌های مختلف رو درکنار نمونه‌های
تاریخی قرار میدادن و درمورد نحوه‌ی درست به کار گیری هر قانون در موقعیت‌های مختلف توضیح میدادن کتاب خیلی بهتر میشد
mitra.mh. 46
۱۴۰۲/۲/۹
با درود خدمت مدیران و کارگزاران کتابراه که امکان دسترسی ما را به کتابهای ارزشمند آسانتر کردند. اما درباره‌ی این کتاب، کتاب خوب و ارزشمندی بودالبته اگر در پایان جمع بندی کلی از کل مطالب کتاب میکرد یا بصورت مختصر همه‌ی هنرهای اغواگری را در یک سطر توضیح میداد، من کتاب را در چندین نوبت خواندم و نتوانستم بطور منسجم و متوالی مطالب را به هم ربط بدهم. زیرا هر هنری مجزا از هنر دیگر بود.
Roya vahedi
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
من خیلی خوشم اومد تکنیک‌های زیرکانه‌ای بود و به نظرم نحوه نگارش استادانه انتخاب شده که داستانی گفته شده چون در داستان کوتاه میشه چندین نکته رو همراه باهم آموزش داد اما همون مطالب رو نشه در قالب جمله بیان کرد یا اگرم بشه به خیلی طولانی گویی نیاز باشه
و نکته بعدی اینکه بعضی قسمت هارو دوستان گفتن که
سانسور شده، درسته اگر سانسور نمیشد خیلیی عالی تر بود ولی دلیل نمیشه ما بقی نکات نابش رو هم از دست بدی و نخونی.
Maria
۱۴۰۲/۶/۲۹
کتاب خوبیه اما زیادی خلاصه شدس و بعضی قسمت‌ها توضیحات واضحی نداشت. نکته‌ای که وجود داره اینه که با توجه به فرهنگ و سبک زندگی و نحوه تربیت هر فرد هر تکنیکی روی اون شخص ممکنه جواب نده و استفاده از بعضی ترفند‌ها شما رو ساد لوح جلوه بده در دید اون فرد. به نظرم در کنار این کتاب حتما کتاب‌های رفتار شناختی هم مطالعه باید بشه
شکیب موری احمدی
۱۴۰۲/۳/۱۴
کتاب بسیار خوب و مفیدی هست ارزش خوندن داره حتما توصیه میکنم این کتاب رو کامل وزمانی که فکرتون آزاد هست بخونید واز حقایق مکتوب در این کتاب لذت ببرید حقایقی که در زندگی روزمره درگیرش هستیم ولی شاید نسبت به خیلی هاش توجه لازم رو نداریم با خوندن این کتاب میتونیم در ارتباطات آتی جهت تبدیل شدن به نسخه ایی بهتر از خودمون برسیم
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۲/۲۳
کتابی بسیار مفید بفایده می‌باشد..
و خواننده را برای جذب کردن ویا جذب شدن توسط افراد جامعه یاری می‌دهد.
نویسنده ذهنی بسیار باز و روشن دارد و خواسته‌اش این بوده که هرچه بهتر برای جامعه مفید باشد...
او بوسیله مثال از تاریخ و با نثری روان و ساده ایده هایش را به خواننده عرضه کرده که بسیار قابل تأمل است...
Raha Azimi
۱۴۰۲/۵/۲۹
به توصیه دوستان شروع کردم خوندن کتاب و برا م خیلی جالب اومد تقریبا هیچ کتابی نخوندم تاحلا که انقد صریح حرف بزنه و بدرد بخور باشه. انگار استادت نشسته و داره نصیحتت میکنه و نکات ریزی توی روابط یادت میده که تقریبا کسی یاد آدم نمیده و همه به صورت فشرده یجا جمع شده. من که زیر بیشتر خط‌های کتاب خط کشیدم
مصطفی اسکندری
۱۴۰۲/۲/۲۹
کتاب خوبیه و ترجمه روانی هم داره ولی چون میکرو کتابه باید خیلی ریز بین باشین و در بعضی از قسمت‌ها مطالب خیلی شبیه به هم بوده و بهترین بخش کتاب هم داستان‌های تاریخی اونه که یکی از ویژگی‌های اصلی رابرت گرین هست که باعث میشه از خوندن کتاب خسته نشین. ممنون از کتابراه.
مشاهده همه نظرات 84

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب هنر اغواگری

برای دریافت خلاصه کتاب هنر اغواگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.