معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل

ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل از یکی از وجوه معنوی موفقیت در زندگی شما سخن می‌گوید و بر نقش ایمان به‌عنوان یکی از پشتوانه‌های مهم زندگی‌تان تأکید می‌کند. با استفاده از تکنیک‌های آموزنده‌ی او در این اثر خواهید توانست زودتر به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدتتان برسید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل

ما معمولاً برای نشان دادن اعتقاد و اعتماد خودمان نسبت به یک اتفاق از واژه‌‌های ایمان و باور استفاده می‌کنیم. به همین دلیل واژه‌ی ایمان فراتر از بار معنوی خود در زندگی و امور روزمره‌ی ما نیز کاربرد دارد و می‌تواند بیانگر قدرتی باشد که در پس افکار و اعمالمان به آن تکیه می‌کنیم.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل از ایمان به عنوان یک وضعیت ذهنی یاد می‌کند که می‌تواند به تحقق خواست افراد در هر زمینه‌ای کمک کند و بخشی از قانون جذب را در برمی‌گیرد. مثلاً تصور کنید شما انتظار دریافت پیام از فرد خاصی را دارید و ساعت‌هاست منتظرید. طبق تکنیک نویسنده در چنین مواقعی باید چنان رسیدن پیام را در ذهنتان مجسم کنید که انگار در همین لحظه اتفاق افتاده است. آن‌وقت بی‌تردید این باور عمیق می‌تواند در دنیای واقعی نیز عیناً محقق شود.

شاید در قدم نخست این حرف‌ها کمی اغراق‌شده به نظر برسند، اما امتحانش ضرری ندارد. ممکن است در ابتدا نتایج اندکی دریافت کنید، اما به هر اندازه که نسبت به خود و خواسته‌هایتان باور بیشتری داشته باشید، جهان هستی نیز پاسخ شما را زودتر ارسال می‌کند. البته تغییر باورها به معنای تنبلی و توقع برآورده شدن آرزوها با خیال‌پردازی نیست. بلکه همه‌چیز در راستای تلاش و کوشش شما اتفاق می‌افتد و ایمان شما تنها کمک می‌کند زودتر به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید.

از دیگر روش‌هایی که ناپلئون هیل در این کتاب از آن یاد می‌کند تکنیک دعا کردن است. این روش اندکی با تصور رایج پیرامون موضوع دعا متفاوت است و نباید با شرایطی که شما از سر ناچاری و ترس و ناکامی به دعا روی می‌آورید قیاس شود. در همین راستا نویسنده‌ی اثر توصیه می‌کند دعاهایتان را با درنظر گرفتن آنچه مستحقش هستید و می‌تواند به رشد و تکامل مادی و معنوی شما منجر شود، انجام دهید.

گفتنی‌ست خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل بر اساس فصل‌هایی از کتاب عادت‌های موفقیت (Success Habits) همین نویسنده تنظیم شده و دربردارنده‌ی آن دسته از وجوه موفقیت فردی است که همان‌طور که از نامش پیداست می‌تواند زندگی شما را در عمل دستخوش تغییرات چشمگیری کند. درمجموع این کتاب برخلاف دیگر فصل‌های کتاب عادت‌های موفقیت بر وجوه معنوی شخصیت شما و اعتقاد به نیرویی فراتر از نیروی خودتان تمرکز دارد که در کنار عوامل دیگر، پازل موفقیت شما را کامل می‌کند. برای دانستن دیگر تکنیک‌های ایمان در عمل پیشنهاد می‌کنیم آن را از زبان ناپلئون هیل بشنوید.

خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل را نشر صوتی رادیو مثبت منتشر کرده و می‌توانید این کتاب را با صدای بابک مینایی بشنوید.

خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت با موضوع ذهن‌‌آگاهی و خودباوری توصیه می‌کنیم.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل، متولد 1883، روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی آمریکایی‌ست. کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» از شناخته‌شده‌ترین آثار اوست که با استقبال و فروش بسیار خوبی در سراسر جهان مواجه شده است. «شاه کلید ثروت»، «قانون موفقیت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» از دیگر آثار این نویسنده محسوب می‌شوند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل می‌شنویم

چند سال پیش دانشجویی داشتم که شدیداً به هزار دلار احتیاج داشت. به دیدنم اومد تا درباره‌ی چگونگی دریافت این مبلغ به اون کمک کنم. باید ظرف یک هفته این هزار دلار رو به دست می‌آورد. بهش گفتم بشین و دفترچه‌ت رو بیرون بیار و برای خودت چکی به مبلغ هزار دلار بنویس. شاگردم گفت فایده‌ای نداره. چک نوشتن ایده‌ی خوبی نیست. گفتم بسیار خوب، به‌زودی فایده‌ی اون رو خواهی دید. تاریخ نقد کردن اونو برای هفته‌ی دیگه بنویس. کاری رو که گفتم انجام داد و بعد به محل کارش رفت.

دو روز بعد با من تماس گرفت و گفت از جایی غیر منتظره هزار و پانصد دلار پول دریافت کرده. به عبارت دیگه اون پانصد دلار بیشتر از اون‌چه نیاز داشت به دست آورد. گفت دارم می‌رم چک رو نقد کنم. این کار رو کرد و امروز اون رو قاب کرده و توی کتابخانه‌ش گذاشته. چون این اولین شناخت واقعی اون از این واقعیت بود. وقتی چیزی رو باور دارید و طوری برای اون قدم برمی‌دارید که انگار از قبل اون رو به دست آوردین، این قدرت هوش بی‌کران مستقیماً به شما برمی‌گرده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بخش اول
18 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل
نویسنده
راویبابک مینایی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل

Hoori
۱۴۰۲/۵/۱۴
ایمان در عمل، یک نگرش ذهنی است که می‌تونیم تقویتش کنیم. در ابتدای کتاب تاکید می‌کنه که اینجا ایمان هیچ ربطی به مذهب نداره و توضیح میده که ایمان، وضعیتی از ذهنه که باید با استفاده از تکنیک‌هایی، پرورشش داد و چند تا از اون تکنیک‌ها رو در طول کتاب، آموزش میده.
بعد میگه ابتدا باید یک هدف داشته باشیم
و سپس با کمک تکنیک‌ها، ایمان به اون هدف رو تقویت  کنیم. یک اشتیاق درونی هم باید پشت این هدفِ مشخص در درون ایجاد کنیم.
در ادامه، دلیل اینکه چرا جواب اکثر دعاها منفی میشه رو توضیح میده که باید با باور و با احساس لیاقت دعا کنیم.
این خلاصه‌ای از یک کتاب هست که فصل پنجمش ایمان در عمل هست. هر فصلش یک خلاصه کتاب است که جداگانه به فروش میرسد.
Ali
۱۴۰۳/۱/۴
برای اینکه بخاهید برای همیشه نااُمیدیو تنها بزارید عالی‌ترین کتابه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ایمان در عمل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.