معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟

به نظر شما چگونه می‌توان سلامت جسم و روان را با یکدیگر داشت و زندگی سالمی را در پیش گرفت؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟ به شما یاد می‌دهد عادت‌هایی را در روزمره خود بگنجانید که کیفیت زندگی‌تان را بهتر می‌کند. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم:

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که وقتی می‌پرسند چرا به وضعیت سلامتی خود توجه نمی‌کنید در پاسخ می‌گویید «وقت نمی‌کنم.» اگر این‌طور است باید گفت این جمله بهانه‌ای بیش نیست برای فرار از موقعیتی که در آن گرفتار آمده‌اید. اگر شیوهٔ زندگی سالم را در پیش بگیرید و به‌سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید، تمام مسئولیت‌های روزانه‌تان نیز باکیفیت بیشتری انجام می‌شوند.

اصطلاح «خودمراقبتی» که به‌تازگی در میان افراد رواج پیدا کرده به معنی است که هر فردی باید اول از همه چیز سلامتی روحی و جسمی خود را در اولویت قرار دهد. اگر شما به‌عنوان یک عضوی از اجتماع به‌سلامتی و بهبود سبک زندگی خود توجه بیشتری نشان بدهید، جامعه نیز به طور کل سالم‌تر و کارآمدتر خواهد شد و بقیه نیز به وظایف شهروندی خود بهتر عمل خواهند کرد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟ به شما یاد می‌دهد با ایجاد عادات کوچک، تغییرات عظیمی در زندگی‌تان داشته باشید. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید برای همیشه بهانه‌ها را کنار بگذارید و روش درست زندگی را پیش بگیرید. 13 راهکاری که در این فایل صوتی در اختیار شما گذاشته می‌شود، به شما کمک می‌کند تا عادات مثبت را کم‌کم به فعالیت‌های روزانه‌تان بگنجانید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید زندگی سالم و با کیفیتی داشته باشید، شنیدن این فایل صوتی کمک زیادی به شما می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم می‌شنویم:

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه منظم بمانید و یا با برنامه پیش بروید و یک سبک سالم برای زندگی داشته باشید، برنامه‌ریزی است. تا آنجا که ممکن است با استفاده از لیست مطمئن شوید طبق برنامه کارهای مهمتان را پیش می‌برید. برنامهٔ زمانی تعیین می‌کند که چگونه وظیفه و کارهایتان را تکمیل کنید و چگونه فعالیت‌های مربوط به سبک زندگی سالمتان را در برنامه بگنجانید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟

Silent poet
۱۴۰۲/۸/۱۰
کتاب بسیار مفید و مثمر ثمری بود به نظر من هر کسی که برای بهبود سبک زندگی‌اش تلاش کند این کتاب بعنوان راهنما کمکش میکند.
ش ف
۱۴۰۱/۹/۲۸
جالب نبود انتظار بیشتری از محتوا داشتم
حامد فرزین
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
شامل نکات بسیار مفیدی بود.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه سبک زندگی سالم داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.