معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر

برای آنکه بتوانید فروش بیشتری به دست آورید و مشتریانی وفادار داشته باشید، خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر را از دست ندهید. این اثر نسخه شنیداری سمیناری از سخنران مشهور، تونی الساندرا است که به شما کمک می‌کند تا با تاثیرگذاری بر دیگران، کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

درباره خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر:

هر فروشنده و مدیر کسب‌وکاری برای آنکه بتواند به درآمد و رشد بیشتری دست پیدا کند، باید همواره در حوزه بازاریابی و فروش آموزش‌های لازم را ببیند و مهارت‌های گوناگونی را بیاموزد. یکی از مهم‌ترین تکنیک‌هایی که هر فروشنده‌ای باید آن را بداند، روش‌های اقناع مشتری است. هر فردی شخصیت و حالات روحی گوناگون دارد و به تبع نحوه ارتباط‌گیری با او نیز متفاوت خواهد بود. در چنین شرایطی چگونه می‌توان کالا و خدمات را فروخت و به سود بیشتری دست پیدا کرد؟

تونی الساندرا به عنوان یک کارآفرین کهنه‌کار و سخنران حرفه‌ای در این سمینار صوتی به شما یاد می‌دهد که چگونه شخصیت، خصوصیات اخلاقی و الگوهای رفتاری مشتری را تشخیص دهید و بر این اساس با آن‌ها ارتباطی موثر و سودمند برقرار سازید. اگر شما بدانید که سطح توقع مشتری چه میزان است، در آن صورت می‌توانید تمامی خواسته‌ها و نیازهایشان را برآورده سازید.

خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر، یک قانون طلایی فروش را به شما یادآوری می‌کند؛ اینکه با مردم به گونه‌ای رفتار کنید که دوست دارند با آن‌ها رفتار شود. میزان اهمیت دادن شما به حرف‌های مشتری، گوش دادن و توجه نشان دادن به آن‌ها و اعتمادسازی همگی از جمله روش‌هایی هستند که می‌توانند استراتژی‌های فروش شما را شکل دهند و درنهایت به سود و پیشرفت کارتان منجر شوند.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر برای چه کسانی مناسب است؟

این سمینار به تمامی فعالان حوزه تجارت و فروش پیشنهاد می‌شود.

تونی الساندرا را بیشتر بشناسیم:

تونی الساندرا (Tony Alessandra) یک نویسنده، کارآفرین و سخنران مجرب و حرفه‌ایست که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با ایجاد ارتباط موثر با مشتریان بالقوه، آن‌ها را برای همیشه به مشتریانی وفادار تبدیل کنند. او علاوه‌بر مشاوره به سازمان‌های گوناگون، در دانشگاه‌ها نیز سمینارهای آموزشی مفیدی را برگزار می‌کند تا اصول تجارت و بازاریابی نوین و موثر را به آن‌ها بیاموزد.

الساندرا مدرک دکتری بازاریابی خود را در سال 1976 از دانشگاه ایالتی جورجیا دریافت کرده و تاکنون آثارش به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند. همچنین در سال 1985 به عضویت تالار مشاهیر سخنرانان NSA درآمد و در سال 2009 از او به عنوان یکی از شخصیت‌های افسانه‌ای در حرفه گویندگی نام برده شد. از دیگر افتخارات تونی الساندرا می‌توان به سال 2012 اشاره کرد، زمانیکه او بعنوان یکی از 50 شخصیت تاثیرگذار و برتر حوزه فروش و بازاریابی شناخته شد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر می‌شنویم:

و اما احساساتی‌ها! نکته اساسی در برخورد با اونا اینه که خوتون رو علاقه‌مند به موضوع نشون بدین و به اونا توجه کنید. یادتون باشه که اونا شنونده‌های بسیار خوبی هستند. پس از شما هم انتظار دارند که اینطور باشین. برای احساساتی‌ها مهمه که بفهمند چقدر به اونا گوش میدین. تا وقتی بهتون اعتماد نکنن، هیچ تصمیم کلیدی نمی‌گیرن و چیزی هم ازتون نمی‌خرن. پس به اونا زمان بدین تا بهتون اطمینان کنن. این موضوع خیلی مهمیه؛ به اونا ضمانت و اطمینان بدین.

پس برای متفکرها بنویسید و برای احساساتی‌ها حرف بزنید. یه نکته که توی رابطه با احساساتی‌ها به دردتون می‌خوره، اینه که بعد از فروش یا قبل از فروش به اونا بگید: ببینید اگه هر ایرادی پیش اومد، مطمئن باشین شرکت کاملا از این کالا پشتیبانی می‌کنه، حتی خود من هم کالایی که خریدین رو تضمین می‌کنم. بعد یه کارت ویزیت به اونا بدید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
85 دقیقه
هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویبابک مینایی
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر

مهدی خلیلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
اگر واقعا علاقمند به متقاعدسازی هستید حتما کتاب‌های رابرت چالدینی بخوانید و.... در حوزه آن ال پی NLP و هچنین زبان بدن جان ناوارا مطالعه و تمرین داشته باشید....
ابوطالب تمتاجی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
سلام علیکم
فوق‌العاده بود من پسندیدم دیدگاهم رو تغییر داد
تشکر از همه
محمدعلی امیان
۱۴۰۱/۴/۹
بد نبود اما به نسبت کتابهای زیگ زیگلار خیلی جالب و مفید نبود به نظرم
زهرا امیرپناه
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
خوب بود کلی ولی کاربردی نکات جالبی داشت
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی مشتری برای فروش بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.