معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی

علا الخانی در خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی که در واقع نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی یکی از سخنرانی‌های تد (TED) اوست، به آسیب‌های روانیِ والدین و کودکانِ مهاجر و یا جنگ‌زده پرداخته و راهکارهایی برای بازسازی و درمان ایشان ارائه نموده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی:

مطابق آمارها، امروزه حدود یک و نیم میلیارد انسان در جهان، جنگ و آوارگی را تجربه می‌کنند. واقعیت تلخی که نتیجه‌ی آن علاوه بر صدها هزار جانِ گرفته‌شده، به راه افتادن سیلی عظیم از پناهجویان از نقاط گوناگون دنیا به سرزمین‌های امن و مصون از جنگ است. آوارگی و بی‌خانمانی، طبعاً سخت‌ترین تجربه‌ای است که هر فرد انسانی‌ ممکن است با آن دست‌به‌گریبان شود. با این همه، تحمل این درد، برای همگان به یک اندازه دشوار نیست. در این میان، کودکان و بعد مادران ایشان، آسیب‌پذیرترینِ اقشار به شمار می‌روند.

علا الخانی (Aala El-Khani) در خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی (What it's like to be a parent in a war zone) به همین موضوع پرداخته است. او در این اثر نتیجه‌ی سال‌ها فعالیت بشردوستانه‌ی خود را در میان جمعیت‌های مهاجر و جنگ‌زده‌ی عموماً مسلمان در اختیار ما نهاده و بر مسئولیتی که تک‌تک انسان‌ها در قبال آلام این دسته از همنوعان خویش دارند تأکید نموده است.

خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به تمام علاقه‌مندان به علوم تربیتی و روانشناختی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی می‌شنویم:

به این ترتیب من و همکارانم پنج سال گذشته رو صرف کار کردن روی راه‌های مختلف برای حمایت از خانواده‌هایی کردیم که تجربه‌ی جنگ یا آوارگی دارن. برای اینکه بفهمیم چطور به خانواده‌هایی که وسط درگیری و نزاع بودن کمک کنیم، مشخصاً اولین سوال اینه که ازشون بپرسیم با چه مسائلی دست‌به‌گریبان‌ان؟

به نظر میاد که «خب معلومه که باید بپرسیم.» اما اکثر اوقات از کسایی که آسیب‌پذیرترین‌ها هستن و تلاش می‌کنیم کمکشون کنیم، در واقع سوالی نمی‌پرسیم. چند بار شده که فرض رو بر این گرفتیم که می‌دونیم درست‌ترین کار برای کمک به یه نفر چیه، بدون اینکه اول از خودش بپرسیم؟ به کمک پناهنده‌ها تو ترکیه و سوریه سفر کردم. پیش خانواده‌ها رفتم و به حرف‌هاشون گوش دادم. اونها از مصائبشون به من می‌گفتن...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
قسمت یک
5 دقیقه
قسمت دو
6 دقیقه
قسمت سه
8 دقیقه
قسمت چهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.