معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم

خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم نوشته‌ی حسین مسعودی آشتیانی و فیروزه لطفی، داستان هولناک خانواده‌ای پرجمعیت را روایت می‌کند که به خاطر مشکلات مالی به خانه‌ای قدیمی و بزرگ می‌روند اما به مرور می‌فهمند که آنجا مکانی نفرین شده و ناامن است. این داستان نهمین اثر از مجموعه رادیو کابوس است.

درباره خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم:

یکی از محبوب‌ترین ژانرها در دنیای ادبیات و سینما ژانر «وحشت» و حوادث هولناک در آن است. این داستان‌ها در بعضی مواقع از تخیلات سازنده سرچشمه گرفته‌اند و گاهی اوقات نیز بر اساس مشاهدات افراد یا تجربه‌های ماورایی آن‌ها ساخته‌ و پرداخته می‌شوند. این ژانر در ادبیات با عنوان‌های «ادبیات وحشت» یا «داستان ترسناک» نیز شناخته شده و در بیشتر مواقع در مخاطب احساس ترس، انزجار، تنفر یا وحشت ایجاد می‌کند.

داستان‌های کوتاه و بلند زیادی در ژانر وحشت نوشته شده‌اند. فضای این داستان‌ها را معمولاً موضوعات مرموز و ترسناکی مثل شکنجه، قتل، خودکشی، ارواح، آشفتگی‌های روانی، جن، بختک، خون‌آشام و جادو تشکیل می‌دهند. همچنین معمولاً شخصیت‌های آن‌ها توانایی‌های خارق‌العاده‌ای مثل قدرت نفوذ به ارواح و حرف‌زدن با اشیا یا حیوانات را پیدا می‌کنند.

داستان کتاب صوتی خانه ساحره، در سال 1991 در ایالت کارولینای جنوبی اتفاق می‌افتد. خانواده جسکون به خاطر شرایط بد اقتصادی مجبور می‌شوند، از تگزاس به کارولینا بیایند و زندگی جدیدی را برای خود آغاز کنند. لیندا مادر خانواده و همسرش دیوید شش فرزند دارند و پس از جست‌وجوی فراوان خانه‌ای بزرگ و قدیمی پیدا می‌کنند. خانه‌ای با اتاق‌های زیاد و نمایی سرسبز که در حیاط پشتی آن یک کلبه کوچک چوبی وجود دارد و یک اتاق عجیب قفل شده در وسط خانه که به گفته ساکنین قبلی فردی در آن خودکشی کرده است.

معرفی مجموعه رادیو کابوس:

اپیزودهای این مجموعه داستان‌های واقعی، دلهره‌آور و مهیجی را شامل می‌شود که بی‌تردید تا مدت‌ها در ذهن مخاطبین خود باقی خواهد ماند؛ این شما و این تجربه‌ای وهمناک! شنیدن اپیزودهای رادیو کابوس به دلیل برخورداری از محتوای ترسناک و هیجان‌انگیز، برای بیماران قلبی، افراد برخوردار از روحیهٔ حساس و کودکان زیر پانزده سال مناسب نیست.

خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ژانر وحشت و داستان‌های ترسناک و رازآلود علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره می‌شنویم:

لیندا داره توی دستشویی مسواک می‌زنه و به تمام توهماتی که این چند وقت داشته، فکر می‌کنه. همه صداهایی که می‌شنوه... سایه‌های متحرکی که می‌بینه و از همه بدتر مردی که با طناب به تنها درخت خانه حلق‌آویز شده و آروم آروم در هوا تاب می‌خوره. توهماتی که از روزی که به این خونه قدیمی پا گذاشتند، سراغش اومدند و رهاش نمی‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
خانه ساحره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم
نویسنده،
راویفیروزه لطفی، زهرا هاتفی، ایمان واحدی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم

سیده فاطمه جهاندیده
۱۴۰۰/۵/۳
به نظر من این پادکست‌های ترسناک رادیو کابوس خیلیخوبه فقط تنها مشکلش اینه که صدای موزیک هاش خیلی زیادی بلنده و در طول کتاب خیلی شنونده رو اذیت میکنه
❤M❤
۱۴۰۱/۲/۲۸
این قسمتشو نپسندیدم هیچ کدوم از داستانهاش ترسناک نبود خود داستان هم جذاب نبود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خانه ساحره: رادیو کابوس - اپیزود نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.