معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم

کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم نوشتهٔ حسین مسعودی آشتیانی و فیروزه لطفی، داستان زنی به اسم «مریلین» را تعریف می‌کند که در دل تاریکی شب یک‌مرتبه از صدای خندهٔ بچه‌ای بیدار می‌شود. اما هر چه می‌گردد کسی را پیدا نمی‌کند. این داستان ششمین اثر از مجموعه رادیو کابوس است.

درباره کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم:

یکی از محبوب‌ترین ژانرها در دنیای ادبیات و سینما ژانر «وحشت» و حوادث هولناک در آن است. این داستان‌ها در بعضی مواقع از تخیلات سازنده سرچشمه گرفته‌اند و گاهی اوقات نیز بر اساس مشاهدات افراد یا تجربه‌های ماورایی آن‌ها ساخته‌وپرداخته می‌شوند. این ژانر در ادبیات با عنوان‌های «ادبیات وحشت» یا «داستان ترسناک» نیز شناخته شده و در بیشتر مواقع در مخاطب احساس ترس، انزجار، تنفر یا وحشت ایجاد می‌کند.

داستان‌های کوتاه و بلند زیادی در ژانر وحشت نوشته شده‌اند. فضای این داستان‌ها را معمولاً موضوعات مرموز و ترسناکی مثل شکنجه، قتل، خودکشی، ارواح، آشفتگی‌های روانی، جن، بختک، خون‌آشام و جادو تشکیل می‌دهند. همچنین معمولاً شخصیت‌های آن‌ها توانایی‌های خارق‌العاده‌ای مثل قدرت نفوذ به ارواح و حرف‌زدن با اشیا یا حیوانات را پیدا می‌کنند.

کتاب صوتی زنی روی پله درمورد مریلین است که بعد از ازدواج با «مارک» به خانه‌ای می‌روند که همسر قبلی مارک در آن فوت شده بود. خانه‌ای قدیمی پر از مجسمه‌های کوچک و بزرگ به شکل فرشته که اصلاً حس خوبی به او نمی‌دهند. مریلین بعد از اینکه تمام مجسمه‌ها را از خانه جمع می‌کند، اتفاقات عجیب و هولناکی برایش رقم می‌خورد...

معرفی مجموعه رادیو کابوس:

اپیزودهای این مجموعه داستان‌های واقعی، دلهره‌آور و مهیجی را شامل می‌شود که بی‌تردید تا مدت‌ها در ذهن مخاطبین خود باقی خواهد ماند؛ این شما و این تجربه‌ای وهمناک! شنیدن اپیزودهای رادیو کابوس به دلیل برخورداری از محتوای ترسناک و هیجان‌انگیز، برای بیماران قلبی، افراد برخوردار از روحیهٔ حساس و کودکان زیر پانزده سال مناسب نیست.

کتاب صوتی زنی روی پله مناسب چه کسانی است؟

اگر به ژانر وحشت و داستان‌های ترسناک و رازآلود علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی زنی روی پله می‌شنویم:

علی‌رغم میل مارک، «جسی» که از صداهای توی خونه حسابی ترسیده، شبارو تو اتاق و پیش مامانش میخوابه. یه شب که جسی خوابه و مارک و مریلین در حال غذا خوردن هستند، یه مرتبه صدای جیغای اون انگار که صدمهٔ بدی خورده باشه بلند میشه. مریلین سریع خودشو به اتاق میرسونه. بچه وحشت‌زده درحالی‌که صورتش سرخه میگه یه خانم تو کمده. مریلین در کمدو باز میکنه تا نشونش بده هیچ‌کس اونجا نیست و فقط خواب دیده. اما درست همون لحظه جسی دوباره جیغ میکشه و میگه خانمه همین‌الان داره از توی کمد نگاش می‌کنه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
زنی روی پله‌

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم
نویسنده،
راویفیروزه لطفی، نسرین حمزه پور، حامد عابدینی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زنی روی پله‌: رادیو کابوس - اپیزود ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.