معرفی و دانلود کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی

کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی از هفت داستان کوتاه تشکیل شده که در آن نویسندگان معاصر آمریکایی، موضوع تنهایی و ملال انسان مدرن را سوژه اصلی کار خود در نظر گرفته‌اند.

درباره کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی:

امروزه در تمامی جوامع تنهایی و فردگرایی بیش از پیش گسترش پیدا کرده و بسیاری از نویسندگان معاصر شخصیت‌های داستان‌هایشان را براساس این موضوع نگاشته‌اند. کتاب کوچک تنهایی نیز شامل هفت داستان کوتاه است که به ترتیب «خدا بیامرزتش، مهاجرت، هیولا، تاریکی، تاد، کارت پستال‌هایی از ناتالی و خودت انتخاب کن» نام دارند.

هر یک از این داستان‌ها شکل‌های متفاوتی از تنهایی را به نمایش می‌گذارند و گاه آن را مورد انتقاد قرار می‌دهند و گاه آن را می‌ستایند. همچنین با شنیدن هر یک از این داستان‌ها متوجه می‌شوید که دیگر تنهایی و انزوای انسان‌ها محدود به هیچ مرز جغرافیایی نیست و جوان، پیر، زن و مرد، درگیر تکرار و ملال هر روزه هستند.

جنسن بیچ خالق مجموعه داستان معروف سرمای بلعیده شده یکی از نویسندگان کتاب کوچک تنهایی است که داستان‌های «خدا بیامرزتش و مهاجرت» را نوشته و داستان هیولا نیز متعلق به مایکل سیتزفسکی است. همچنین داستان‌های «تاریکی و تاد» نیز از مجموعه داستان «تاریکی و چند عاشقانه دیگر» دبورا ویلیس انتخاب شده و ژان جونز نیز خالق داستان «خودت انتخاب کن» است. در نهایت داستان «کارت پستال‌هایی از ناتالی» نیز از کاری لابن موفق شد در سال 2016 به عنوان بهترین داستان کوتاه فانتزی، برنده جایزه شرلی جکسون شود.

کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به داستان‌های کوتاه آمریکایی علاقه‌مند هستید، این مجموعه جذاب برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی می‌شنویم:

شبیه بتی و ورونیکا بودیم؛ شخصیت‌های کتاب کمیکی را می‌گویم که همیشه آن را می‌خواندیم، در همه چیز شبیه آن‌ها بودیم جز رنگ موی سرمان. آندره‌اً مشکی بود و من بلوند. آندره‌اً پوستی چرب داشت و من همیشه خدا نگران بودم پوست خشکم دچار آفتاب سوختگی شود. اما هم‌قد و اندازه بودیم و اندام هردوی ما دخترانه بود.

اولین بار همدیگر را در کمپ تابستانی دیدیم؛ خیلی اتفاقی در قایق کانو هم‌تیمی شدیم. آندره‌اً در عقب قایق و من هم در دماغه‌اش نشستم. چندان از کنار دریاچه دور نشده بودیم که گفت: «به نظرت اگه تندتر پارو بزنیم، ازشون جلوتر می‌زنیم؟ می‌تونن بهمون برسن؟» این جملات دقیقا همان دلیلی بود که سبب شد در اولین برخورد با او دوست شوم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
18 دقیقه
خدا بیامرزتش
44 دقیقه
مهاجرت
22 دقیقه
هیولا
41 دقیقه
تاریکی
43 دقیقه
تاد
47 دقیقه
کارت پستال‌هایی از ناتالی
24 دقیقه
خودت انتخاب کن - بخش یک
29 دقیقه
خودت انتخاب کن - بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی
نویسنده، ، ، ،
مترجمحسین مسعودی آشتیانی
راویمنیژه قاسمی فرد، البرز صمدزاده، محمدرضا آلما، فیروزه لطفی، شکوه خسروی، سمانه شیرخانی، ویدا امین پور
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۳۴۰۰۰ ۲۳,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی

برای دریافت کتاب صوتی کتاب کوچک تنهایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.