معرفی و دانلود کتاب صوتی دریاچه متروک

عکس جلد کتاب صوتی دریاچه متروک
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دریاچه متروک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دریاچه متروک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دریاچه متروک

ریچل کین در کتاب صوتی دریاچه متروک، داستانی هیجان انگیز و جنایی را به تصویر می‌کشد که در آن زنی آرام و خجالتی برای نجات فرزندانش از قتل‌های زنجیره‌ای که دور و اطرافشان رخ می‌دهد، به نزدیکی یک دریاچه مه آلود نقل مکان می‌کند. این رمان پرفروش آمازون در سال 2017 نامزد جایزه گودریدز در بخش معمایی و دلهره‌آور‌ بوده است.

درباره کتاب صوتی دریاچه متروک:

ریچل کین نویسنده معمایی و جنایی نویس آمریکایی این بار نیز در کتاب صوتی دریاچه متروک (Stillhouse Lake) به سراغ زنی خانه‌دار و ساده به نام ژینا رویال رفته؛ مادری که دو فرزند دارد و از ازدواج و زندگی آرام خود راضی است.

داستان دریاچه متروک از جایی آغاز می‌شود که ژینا یک روز صبح مثل روال همیشگی بچه‌هایش را به مدرسه می‌برد اما وقتی باز می‌گردد با دیدن افسران پلیس و جسد تکه‌تکه شده‌ای در خانه‌اش در بهت و حیرت فرو می‌رود و متوجه می‌شود که شوهرش یک قاتل زنجیره‌‌ای است و او و فرزدانش به خاطر اعمال او در خطر انتقام و تهدید هستند. به همین خاطر او تصمیم می‌گیرد برای نجات فرزندانش همچون یک مادر جنگجو و قوی، با این قضیه مقابله کند و حتی برای ساختن یک زندگی جدید، نام مستعار گوئِن پراکتور را برای خود برگزیند و از شهر خود دور شود تا به نزدیکی یک دریاچه متروک و عجیب برود اما همه چیز آن‌طور که او انتظار دارد پیش نمی‌رود...

جوایز و افتخارات کتاب صوتی دریاچه متروک:

- رمان پرفروش آمازون در سال 2017
- نامزد جایزه گودریدز در بخش معمایی و دلهره‌آور

نکوداشت‌های کتاب صوتی دریاچه متروک:

- کتابی بسیار سرگرم کننده و فوق العاده جذاب و گیرا. (Novel Gossip)
- تا انتهای داستان دریاچه متروک استرس واقعی با شما همراه خواهد بود. (Fresh Fiction)
- در این کتاب ترسناک، ریچل کین قدرت عشق مادری و اعتماد به خویش را به تصویر می‌کشد. (Publishers Weekly)

کتاب صوتی دریاچه متروک به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

دوست داران رمان‌های جنایی و رازآلود از شنیدن این کتاب هیجان انگیز بسیار لذت خواهند برد.

ریچل کین را بیشتر بشناسیم:

رکسان لانگ استریت کنراد با نام مستعار و هنری ریچل کین (Rachel Caine) نویسنده پرفروش بین المللی و خالق بیش از پنجاه رمان محبوب و برجسته است. او داستان‌های فانتزی، هیجانی، ترسناک و علمی می‌نوشت و مجموعه داستان «خون آشام‌های مورگانویل، کتابخانه بزرگ و رمان شاهزاده سایه‌ها» از مشهوترین و پرفروش‌ترین آثار او به شمار می‌رود.

ریچل کین نوشتن و انتشار داستان را از سال 1990 میلادی آغاز کرد اما از سال 1999 در کنار نویسندگی به عنوان ویرایشگر، طراح وب و مدیر ارتباطی در یک شرکت بزرگ چند ملیتی کار می‌کرد.

او سرانجام پس از سال‌ها کار ادبی و هنری در سال 2020 به خاطر بیماری سرطان درگذشت.

در بخشی از کتاب صوتی دریاچه متروک می‌شنویم:

تلفن که زنگ می‌خورد از پشت میز بلند می‌شوم، گوشی‌ام همیشه در حالت لرزش و بعضی اوقات هم در حالت سکوت است. فیلم‌های زیادی دیده‌ام که در آن قربانیان با بی‌فکری تمام فراموش می‌کنند گوشی خود را خاموش کنند و صدای زنگ آن قاتل را به سمت‌شان می‌کشاند.

نام لنی را روی صفحه گوشی می‌بینم. «خدای من!» نمی‌گویم منتظر چنین تماسی نبودم. فکر کنم حالا دیگر دردسر جدیدی که لنی درست کرده است، وضعیت فعلی ما را هم بدتر بکند. پس بهتر است زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردم آماده‌ی ترک نورتون شویم. شهر بعدی که رسیدیم و ساکن شدیم، حتما سراغ مدارس خانگی را خواهم گرفت.

وقتی جواب می‌دهم لنی با صدای عصبی و غیر طبیعی می‌گوید: «مامان مامان! نمی‌تونم کانر رو پیدا کنم. » چند ثانیه چیزی نمی‌شنوم... مغزم با فرض بدترین اتفاق ممکن تمامی احتمالات دیگر را رد می‌کند. نفسم بند آمده است و روی قفسه سینه‌ام سنگینی می‌کند. انگار نفس کشیدن را از یاد برده‌ام.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
نمونه سه
24 دقیقه
مقدمه
44 دقیقه
فصل اول - بخش یک
39 دقیقه
فصل اول - بخش دو
15 دقیقه
فصل اول - بخش سه
45 دقیقه
فصل دوم - بخش یک
30 دقیقه
فصل دوم - بخش دو
46 دقیقه
فصل سوم - بخش یک
43 دقیقه
فصل سوم - بخش دو
46 دقیقه
فصل چهارم - بخش یک
31 دقیقه
فصل چهارم - بخش دو
43 دقیقه
فصل پنجم
40 دقیقه
فصل ششم
42 دقیقه
فصل هفتم
34 دقیقه
فصل هشتم
28 دقیقه
فصل نهم - بخش یک
24 دقیقه
فصل نهم - بخش دو
27 دقیقه
فصل دهم
32 دقیقه
فصل یازدهم - بخش یک
48 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دو
36 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش یک
19 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دو
34 دقیقه
فصل سیزدهم
21 دقیقه
فصل چهاردهم
8 دقیقه
فصل پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دریاچه متروک
نویسنده
مترجمحسین مسعودی آشتیانی
راویمتین بختی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دریاچه متروک

مهدی کامکار
۱۴۰۰/۱/۳۰
واقعا کتاب ضعیفی بود. داستان قابل پیش بینی و در خط سیر مستقیم بود. بسیار بی دلیل کشدار شد و بیش از حد به جزییاتی می‌پرداخت که نه تنها کمترین اثر رو در جذب مخاطب نداشت بلکه حوصله سر بر بود و صادقانه بگم اگر میدانستم چنین حوصله سر بره نمی‌خریدمش. شخصیت اصلی بسیار دچار تزلزل بود و عوامل اضطراب و دغدغه ذهنیش رو به کرات بیان میکرد که لزومی نداشت داستان در قسمت‌هایی مثل اعتماد کامل به شخصیت آبسولوم منطقی و معقول نبود و نهایتا همونطور که پیش بینی می‌شد پایان یافت و پایانش برای من خوشایند تر از ادامش بود. کلا نمره من از ده به این کتاب بیش از 3 نیست و مطالعش رو به کسی پیشنهاد نمیکنم.
ستاره
۱۴۰۲/۸/۱۰
کتاب دریاچه متروک ژانر جنایی و وحشت دارد. خانواده‌ای که در یک روز زندگیشان کاملا زیرورو میشود و از رازهای شومی پرده برداشته میشود. همسر و فرزندانی که نه تنها قربانی پدر خانواده میشوند از طرفی در دنیا مجازی و واقعی مردم با آنها دشمن میکنند. هدف نویسنده از این کتاب این است که نزدیکان ما چقدر خطرناک میتوانند باشند و هیچ وقت ما از بیماریهای‌ روانی آن‌ها خبردار نیستم و مردمی که انسانهای بی گناه یک خانواده را قضاوت میکنند و آن‌ها را مجرم حساب می‌کنند و غافل از این هستند که چه آسیبهای بیشتری به زن و فرزندانش وارد میکنند.
مریم مهرشاد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
واقعا عالی بود. تا لحظه آخر‌ نمی‌فهمی و حتی حدس هم نمی‌زنی که چه اتفاقاتی توی ماجرای داستان مهم بوده و مجرم اصلی کی هست. عاشق این مدل داستان هام.
فکر می‌کنم اگه کتاب رو می‌خوندم این قدر جذاب نبود که شنیدمش. چون صداهای بک گراند و آهنگی که روی کار گذاشته شده و همچنین صدای گوینده در قسمت‌های مختلف ‌کاملا احساس رو منتقل می‌کنه.
Monir Naghikhani
۱۴۰۰/۱/۳۱
بسیار جالب بود، نویسنده موضوع خوبی را انتخاب کرده، معمولا وقتی در خانواده‌ای یک همچین جنایتکار وحشتناکی وجود دارد، متأسفانه کمتر به فکر اینکه خانواده آن‌ها با چه مشکلاتی روبرو میشوند ومورد قضاوت قرار میگیرند میفتیم، ممنون از شما، اگر به این داستانهاعلاقمند هستید کتاب دختری در کابین شماره ده هم بسیار جالب است.
کتایون فرهمند
۱۴۰۰/۱/۱۹
کتاب نسبتا کشش خوبی داشت و پرونده‌های جنایی رو از دید خانواده قاتل سریالی بیان میکرد. زندگی این خانواده‌ها حتی با اعدام قاتل هم به اولش بر نمی‌گرده. خوانش و صداهای پس زمینه تا حد زیادی قابل قبول بود و فضای داستان رو منتقل میکرد.ممنون از مجموعه کتابراه
نازنین ش
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
بسیار عالی و پر هیجان بود، آسیب‌هایی که یک مجرم علاوه بر قربانی‌ها به اطرافیان خود هم میزند را به طور مشهود بیان کرده بود. خانم گوینده هم واقعا زیبا کار کرده بودند، ممنون از همه
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
ماجرای کتاب تقریبا مانند فیلم دکستر است. فوق العاده معمایی و جالب و ترسناک است.
گویندگی هم خیلی خوب و هماهنگ با متن است.
کاش موزیک‌های آخر هر بخش انقدر صداش بلند نبود.
Hadi Aghamohammadi
۱۴۰۳/۱/۵
داستان انگار زندگی اون زن بیچاره نفرین شده بود و خیلی به واقعیت نزدیک بود میشد حتی تو واقعیت تصور کرد اتفاقات رمان و ژانر جنایی عالیه وقلم نویسنده بی نظیر
نیره هندی
۱۴۰۱/۱۱/۳
فوق العاده بود مهیج وراز آلود همونطوری که دوست دارم.. وصدای گوینده وخوانش شون بسیار بسیار عالی بود وزیبایی کتاب رو برام صدچندان کرده بود ازشون تشکرمیکنم
حمیدرضا صدرائی
۱۴۰۱/۳/۳
داستان روان، ایجاد صحنه‌های دلهره آور به شکل زیبا و طرح معماهای جالب همگی باعث خلق اثری قابل قبول در ژانر کتاب‌های ترسناک، جنایی - معمایی شده است.
مجید محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
کتاب دریاچه‌ی متروک، رمانی پرهیجان و جذاب است؛ کتابی‌ست با موضوعی خاص و تاثیر گذار که در هنگام خواندن، علاقه‌ی بیش‌تری پیدا می‌کنید که به خواندن آن ادامه دهید.
الهام سلیمی
۱۴۰۰/۱/۲
واقعا داستان هیجان انگیز و فوق العاده‌ای بود. اصلا نمیشد زمین گذاشتش. اما قشنگتر از داستان گویندگی فوق العاده عالی این خانم بود. واقعا بهشون تبریک میگم.
نونا رسولی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
عالی، هر چه قدر که داستان جلوتر میره نتیجه داستان غیر قابل پیش بینی تر میشه، اواخرش سوپرایز میشید، صد در صد پیشنهاد میکنم.
بنفشه قلی پور
۱۴۰۱/۷/۱۰
داستان جذابی بود، فقط بعضی جاها توصیف اتفاق‌ها بیش از حد بود و خسته کننده میشد ولی در کل دوست دارم دوتا کتاب ادامه‌ی اینم بخونم
متین فروتنی
۱۴۰۲/۷/۲۷
داستان تا حدودی حوصله سر بر میشه و تا حدودی از وسط‌های داستان دیگه میفهمی هیجانش الکی و قابل و ویشبینی هست
مشاهده همه نظرات 38

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دریاچه متروک

برای دریافت کتاب صوتی دریاچه متروک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.