معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم

خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم نوشتهٔ حسین مسعودی آشتیانی و فیروزه لطفی و مرضیه فلاح داستان هولناک و رمزآلود زوجی را روایت می‌کند که بعد از به ارث بردن پول زیادی تصمیم می‌گیرند خانه‌ای بزرگ بخرند. اما متوجه می‌شوند که در آن عمارتی که خریدند روحی مرموز زندگی می‌کند. این داستان دهمین اثر از مجموعه رادیو کابوس است.

دربارهٔ خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم:

یکی از محبوب‌ترین ژانرها در دنیای ادبیات و سینما ژانر «وحشت» و حوادث هولناک در آن است. این داستان‌ها در بعضی مواقع از تخیلات سازنده سرچشمه گرفته‌اند و گاهی اوقات نیز بر اساس مشاهدات افراد یا تجربه‌های ماورایی آن‌ها ساخته‌وپرداخته می‌شوند. این ژانر در ادبیات با عنوان‌های «ادبیات وحشت» یا «داستان ترسناک» نیز شناخته شده و در بیشتر مواقع در مخاطب احساس ترس، انزجار، تنفر یا وحشت ایجاد می‌کند.

داستان‌های کوتاه و بلند زیادی در ژانر وحشت نوشته شده‌اند. فضای این داستان‌ها را معمولاً موضوعات مرموز و ترسناکی مثل شکنجه، قتل، خودکشی، ارواح، آشفتگی‌های روانی، جن، بختک، خون‌آشام و جادو تشکیل می‌دهند. همچنین معمولاً شخصیت‌های آن‌ها توانایی‌های خارق‌العاده‌ای مثل قدرت نفوذ به ارواح و حرف‌زدن با اشیا یا حیوانات را پیدا می‌کنند.

داستان کتاب صوتی پسر گمشده بین سال‌های 2008 تا 2012 در پنسیلوانیا اتفاق می‌افتد. «جین» و «ادوین» بعد از اینکه پول زیادی از پدر جین به ارث می‌برند، تصمیم می‌گیرند با آن خانهٔ بزرگی بخرند. آن‌ها بعد از جستجوی فراوان عمارتی با سبک دوران ویکتوریایی پیدا می‌کنند. خانه‌ای با 26 اتاق که در سال 1875 ساخته شده بود اما قیمت بسیار پایینی داشت. آن‌ها علت این موضوع را جویا می‌شوند و مشاور املاک این پاسخ را به آن‌ها می‌دهد: این خانه شهرت خوبی ندارد و شایعه شده که در آن روح وجود دارد...

معرفی مجموعه رادیو کابوس:

اپیزودهای این مجموعه داستان‌های واقعی، دلهره‌آور و مهیجی را شامل می‌شود که بی‌تردید تا مدت‌ها در ذهن مخاطبین خود باقی خواهد ماند؛ این شما و این تجربه‌ای وهمناک! شنیدن اپیزودهای رادیو کابوس به دلیل برخورداری از محتوای ترسناک و هیجان‌انگیز، برای بیماران قلبی، افراد برخوردار از روحیهٔ حساس و کودکان زیر پانزده سال مناسب نیست.

خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده مناسب چه کسانی است؟

اگر به ژانر وحشت و داستان‌های ترسناک و رازآلود علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده می‌شنویم:

همهٔ کارهای خونه انجام شده و جین درحال تمیزکاری و چیدن وسایل هست. اون میگه: «داشتم ویترین و بوفه‌ها رو تمیز می‌کردم و ظرف‌ها و مجسمه‌هارو توشون می‌چیدم. تو حال و هوای خودم بودم که صدای مهیبی اومد. انگار که یه چیز خیلی سنگینی روی زمین افتاده باشه. هنوز تو بهت صدا بودم که بازم تکرار شد. صداهایی پشت سر هم که هر باز ترسناک‌تر از قبل شنیده می‌شد...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
44 دقیقه
پسر گمشده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم
نویسنده، ،
راویفیروزه لطفی، شهرزاد فتوحی، مرضیه فلاح
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم

هاله صبوری
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
زیاد جذاب نبود. یه مدتی بود که از خوندن و گوش دادن به داستان‌های ترسناک لذت می‌بردم ولی به نظرم در درازمدت روی ناخودآگاه انسان تاثیر میذاره. برای تفنن شاید بد نباشه ولی زیاد گوش دادن و دیدن و خواندن داستان‌های ترسناک سودمند نیست و حتی مضر است.
Samira Naraghi
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
سطح توقعات در حد قصه‌های رادیویی را به نظرم برآورده می‌کند! میشود خرده گرفت به صدا‌های پس زمینه که گاها بیشتر از انتقال ژانر وحشت گاها تنها با گوش خراش بودنش سر درد به شنوده بدهد اما در نهایت رادیو کابوس اسم خوبی بود برایش!
❤M❤
۱۴۰۱/۳/۱
داستان خیلی غم انگیزی بود و اولین داستان ایرانیشم واقعا ترسناک بود من همه اپیزودهاش رو گوش دادم واقعا رادیو کابوس خیلی خوب عمل کرد مخصوصا صدای خانم گوینده خیلی عالیه منتظر فصل دومش هستم لطفا زودتر تهیش کنین من عاشق داستانهای ترسناکم
غزل حسین زاده
۱۴۰۱/۵/۲۸
به نظرم داستان خیلی گیرا بود اما بهتر بود اگر انتهای داستان ظرف یک دقیقه آخر تموم نمیشد
سیده فاطمه جهاندیده
۱۴۰۰/۵/۵
همه‌ی قسمت‌های فیکشن خوبه ولی مشکلش صدای خیلی خیلی زیاد و گوشخراش موزیک‌ها هست
کیوان پیشکاری
۱۴۰۱/۵/۷
خوب بود موضوع جالب وگوینده فوق العاده ممنون
maryam arab
۱۴۰۱/۵/۹
خیلی خیلی ضعیف بود اصلا ترسناک نبود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پسر گمشده: رادیو کابوس - اپیزود دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.