معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مرد مرده: اپیزود هشتم سینما داستان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مرد مرده: اپیزود هشتم سینما داستان
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مرد مرده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مرد مرده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مرد مرده: اپیزود هشتم سینما داستان

نمایی نزدیک از مرگ... . خلاصه کتاب صوتی مرد مرده نوشته‌ی ای. جی. هایس قصه‌ای جنایی است که ملاقات قاتلی حرفه‌ای با مقتولش را روایت می‌کند. این اثر هشتمین قسمت از مجموعه سینما داستان است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی مرد مرده

آخرین مکالمه‌ی مردی در حال مرگ با قاتلش چگونه خواهد بود؟ خلاصه کتاب صوتی مرد مرده (Dead Man) روایت مردی است که رییسش او را برای گرفتن جان شخصی غریبه به کوچه‌ای تاریک می‌فرستد. ماموریت با موفقیت پایان می‌یابد اما وقایع پس از انجام کار، زندگی او را برای همیشه دگرگون می‌کند.

ای. جی. هایس نام این داستان را از فیلمی معروف به همین اسم برداشته که در سال 1995 اکران شد. جیم جارموش کارگردانی آن را برعهده داشت و بازیگران معروفی مانند جانی دپ، رابرت میچام و جان هرت در آن هنرنمایی کرده‌اند. خلاصه کتاب صوتی مرد مرده توسط حسین مسعودی آشتیانی به فارسی برگردانده شده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سینما داستان

این مجموعه پیوندی هنرمندانه میان فیلم و قصه است که شنیدن آن برای هر فرد شیفته‌ی سینما لذت‌بخش خواهد بود. نویسندگان مجموعه‌ی سینما داستان با استفاده از نام فیلمی مشهور، ابتدا فضایی خاص را در ذهنتان خلق و سپس روایت خود را بر پایه این تصور بنا می‌کنند.

ده کتاب عضو مجموعه همگی در ژانرهای روانشناسی، ترسناک و جنایی تألیف شده‌اند. این سبک از ادبیات تنها قسمتی از سرگذشت شخصیت‌ها یا وقایع را به ما نشان می‌دهد و درست به همین دلیل باید شیوه‌ی هوشمندانه نامگذاری را ستود. با یادآوری هر فیلم سینمایی، خاطرات آن جسته‌وگریخته به حافظه‌تان مراجعه می‌کنند و ناگهان متوجه می‌شوید که با این قطعات پراکنده، در حال ساخت داستانی منجسم هستید.

خلاصه کتاب صوتی مرد مرده مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های جنایی-معمایی علاقه‌مندید، این اثر کوتاه و شنیدنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مرد مرده می‌شنویم

داشتم سر کوچه می‌رسیدم که مرد مرده صدایم کرد. گفت: هی! یه دقیقه وقت داری؟»
گفتم: «شاید.»

لبخند نصف‌ونیمه‌ای تحویلم داد. از سوراخ‌هایی که گلوله روی پیراهنش ساخته بود خون می‌ریخت: «میشه چند لحظه اینجا بمونی؟ می‌خوام باهات حرف بزنم.»

با خودم فکر کردم: «چرا که نه؟ کسی جز من و او این اطراف نیست.»

هوا به‌خاطر بارانی که قرار بود ببارد حسابی دم کرده بود. پس حتما مسابقه‌ی فوتبال لغو می‌شد یا دست‌کم به تاخیر می‌افتاد. اصلا حال و حوصله‌ی رفتن به بار را نداشتم.

گفتم: «حتما.»

و در حالی که تکیه‌ام به دیوار بود روی زمین کنار او نشستم: «درمورد چی می‌خوای حرف بزنی؟»

به‌سختی نفس می‌کشید. قطره‌ی خونی از بینی‌اش روی پیراهنش ریخت: «کی فرستادت اینجا؟»

جوابش را دادم چون هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد. مرگش نزدیک بود و نمی‌توانست واقعیت ماجرا را برای کسی تعریف کند: «رییسم. اسمش لنی بیه...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مرد مرده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مرد مرده: اپیزود هشتم سینما داستان
نویسنده
مترجمحسین مسعودی آشتیانی
راویمحمد نظری
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مرد مرده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مرد مرده

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مرد مرده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.