معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم

کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم نوشتهٔ حسین مسعودی آشتیانی، داستان زنی به اسم «آماندا» را تعریف می‌کند که مهندس بازنشسته ارتش آمریکا است. او بعد از جدایی از همسرش به زادگاه خود برای کار در شرکتی برمی‌گردد اما اتفاقات عجیبی برایش رخ می‌دهد. این داستان هشتمین اثر از مجموعه رادیو کابوس است.

درباره کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم:

یکی از محبوب‌ترین ژانرها در دنیای ادبیات و سینما ژانر «وحشت» و حوادث هولناک در آن است. این داستان‌ها در بعضی مواقع از تخیلات سازنده سرچشمه گرفته‌اند و گاهی اوقات نیز بر اساس مشاهدات افراد یا تجربه‌های ماورایی آن‌ها ساخته‌ و پرداخته می‌شوند. این ژانر در ادبیات با عنوان‌های «ادبیات وحشت» یا «داستان ترسناک» نیز شناخته شده و در بیشتر مواقع در مخاطب احساس ترس، انزجار، تنفر یا وحشت ایجاد می‌کند.

داستان‌های کوتاه و بلند زیادی در ژانر وحشت نوشته شده‌اند. فضای این داستان‌ها را معمولاً موضوعات مرموز و ترسناکی مثل شکنجه، قتل، خودکشی، ارواح، آشفتگی‌های روانی، جن، بختک، خون‌آشام و جادو تشکیل می‌دهند. همچنین معمولاً شخصیت‌های آن‌ها توانایی‌های خارق‌العاده‌ای مثل قدرت نفوذ به ارواح و حرف‌زدن با اشیا یا حیوانات را پیدا می‌کنند.

کتاب صوتی مهمان درمورد زنی به نام آماندا است که بعد از اینکه از همسرش جدا می‌شود، به زادگاه خود نزد خانواده‌اش برمی‌گردد و در یک شرکت راه‌اندازی سیستم‌های تصفیهٔ آب خانگی کار می‌کند. یکی از روزها که مجبور بود بعد از ساعت کاری به خانه‌ای یکی از مشتری‌ها برود، با خانه‌ای قدیمی و متروکه مواجه می‌شود که صدای فریاد کسی از آن به گوش می‌رسید...

معرفی مجموعه رادیو کابوس:

اپیزودهای این مجموعه داستان‌های واقعی، دلهره‌آور و مهیجی را شامل می‌شود که بی‌تردید تا مدت‌ها در ذهن مخاطبین خود باقی خواهد ماند؛ این شما و این تجربه‌ای وهمناک! شنیدن اپیزودهای رادیو کابوس به دلیل برخورداری از محتوای ترسناک و هیجان‌انگیز، برای بیماران قلبی، افراد برخوردار از روحیهٔ حساس و کودکان زیر پانزده سال مناسب نیست.

کتاب صوتی مهمان مناسب چه کسانی است؟

اگر به ژانر وحشت و داستان‌های ترسناک و رازآلود علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی مهمان می‌شنویم:

همون شب آماندا تنها توی خونه درحال تماشای تلویزیونه که میبینه یه چیز سیاه در اتاق روبه‌رویی حرکت می‌کنه و با سرعت رد میشه. اول فکر می‌کنه حیوون یا پرنده‌ای از راه شومینه یا پنجره‌ی باز وارد خونه شده. همه‌جارو می‌گرده. ولی چیزی پیدا نمیکنه. ولی اون چه که دیده انقدر واقعیه که نمی‌تونه فراموشش کنه. اتفاقی که آغازیه برای ماجرای عجیب آماندا...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
مهمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم
نویسنده
راویفیروزه لطفی، راشین فروزان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم

❤M❤
۱۴۰۱/۱/۳۱
داستانش معمولی بود و زیادم ترسناک نبود صدای گویندش و نحوه گفتنش خیلی خوب بود ولی آهنگهایی که حین خوندن داستان مدام پخششون میکردن گند زده بود به داستان اصلا خوشم نیومد حیف اون ۵ تومنم
هاله صبوری
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
خیلی ترسناک بود.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مهمان: رادیو کابوس - اپیزود هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.