معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نابخشوده: اپیزود سوم سینما داستان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نابخشوده: اپیزود سوم سینما داستان
قیمت:
۱۲۰۰۰ ۸,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نابخشوده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نابخشوده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نابخشوده: اپیزود سوم سینما داستان

خلاصه کتاب صوتی نابخشوده، نوشته‌ی یان آیریس داستانی با درون‌مایه‌ی انتقام، دشمنی و تحقیر است. این اثر ماجراهای مرد جوانی را به تصویر می‌کشد که بعد از قبول نشدن در یک مصاحبه‌ی کاری، در پی انتقام گرفتن از شرکت بر می‌آید... لازم به ذکر است که این اثر سومین اپیزود سینما داستان به شمار می‌رود.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی نابخشوده

این داستان کوتاه از زبان مردی روایت می‌شود که شغل خانوادگی‌اش را به دلیل تغییر کاربری بارانداز از دست داده است. ساحلی که در گذشته محل توقف کشتی‌های باربری بود حالا به محلی برای تفریح جوانان پولدار تبدیل شده و در مکانی که انبارهای بزرگ قرار داشت فرودگاهی مدرن ساخته‌اند. او سعی می‌کند برای حضور در مکانی که پدر و پدربزرگش کار می‌کردند در فرودگاه استخدام شود، اما شانس با آقای لیوینگ استون یار نیست. گروه مصاحبه با شنیدن انگیزه‌ی او شروع به تمسخر می‌کنند و مرد سرخورده، تصمیم به انتقام می‌گیرد... .

شایان ذکر است که یان آیریس داستان کوتاه نابخشوده (Unforgiven) با الهام از فیلمی به همین نام تألیف کرده است. این اثر سینمایی در سال 1992 توسط کلینت ایستوود (Clint Eastwood) کارگردان مطرح آمریکایی ساخته شده و یکی از بهترین نمونه‌های ژانر وسترن به شمار می‌رود.

درباره‌ی مجموعه‌ی سینما داستان

این مجموعه پیوندی هنرمندانه میان فیلم و قصه است که شنیدن آن برای هر فرد شیفته‌ی سینما لذت‌بخش خواهد بود. نویسندگان مجموعه‌ی سینما داستان با استفاده از نام فیلمی مشهور، ابتدا فضایی خاص را در ذهنتان خلق و سپس روایت خود را بر پایه این تصور بنا می‌کنند.

ده کتاب عضو مجموعه همگی در ژانرهای روانشناسی، ترسناک و جنایی تألیف شده‌اند. این سبک از ادبیات تنها قسمتی از سرگذشت شخصیت‌ها یا وقایع را به ما نشان می‌دهد و درست به همین دلیل باید شیوه‌ی هوشمندانه نامگذاری را ستود. با یادآوری هر فیلم سینمایی، خاطرات آن جسته و گریخته به حافظه‌تان مراجعه می‌کنند و ناگهان متوجه می‌شوید که با این قطعات پراکنده، در حال ساخت داستانی منجسم هستید.

خلاصه کتاب صوتی نابخشوده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌هایی در ژانر وسترن علاقه‌مندید، این اثر کوتاه و شنیدنی را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی نابخشوده می‌شنویم

بابام باربر بارانداز بود،‌ بابابزرگمم همینطور. هردوشون روی بارانداز زندگی می‌کردن و همونجا هم مردن. من اما هیچوقت شانس این کار رو نداشتم. می‌دونی، بیشتر باراندازهای اینجا هنوز هم سرجاشون هستن اما نه مثل قبل. تبدیل شدن به بارانداز قایق‌های مجلل. جایی برای تفریح بچه پولدارهای مزخرفی که تا حالا توی استخرهای بادکنکی شنا می‌کردن. هه... . انبارها و بازارها و کلوب‌ها و همه چیزایی که قدیما اینجا رو تبدیل کرده بود به یه جای درست و حسابی حالا از بین رفتن. زمین رو صاف کردن، طبقه‌بندی کردن، به فناش دادن، جایی که یه روزی توش پر از زندگی بود رو نابود کردن و جاش فرودگاه ساختن... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
نابخشوده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نابخشوده: اپیزود سوم سینما داستان
نویسنده
مترجمحسین مسعودی آشتیانی
راویشاهین علایی نژاد
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰ ۸,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نابخشوده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نابخشوده

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نابخشوده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.