معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی

ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی به شما کمک می‌کند با یادگیری روش‌های کنترل ذهن و شناسایی قوانین طبیعی این جهان، مسیرهای دستیابی سریع به موفقیت و کامیابی را بیاموزید. این اثر یک راهنمای کوتاه و موثر است که کمکتان می‌کند قدرت ذهنتان را در طراحی مسیری ویژه برای زندگی جدی بگیرید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی

موفقیت پیش از اینکه یک هدف باشد، یک مسیر فردی است که برای لذت بردن از آن نیازمند توشه‌ی راه هستید. ممکن است ابتدا ورود به این مسیر آسان باشد، اما ماندن در آن و امتداد پیدا کردن راه، نیازمند هوشیاری کافی و پیدا کردن مناسب‌ترین راه است. ناپلئون هیل (Napoleon Hill) معتقد است یک قانون جهانی کلی وجود دارد که همه‌ی قوانین طبیعی با آن هماهنگ و یکی شده‌اند. در کتاب نیروی عادت کیهانی (Cosmic Habit Force) با نقش این قانون مهم در کنترل طبیعت آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید برای اثرگذاری مثبت آن در زندگی‌تان باید به چه راهکارهایی توجه نشان دهید.

قدم اول، توجه به قدرت کنترل ذهن است که به شما کمک می‌کند به ذهنتان نظم دهید و آن را برای جذب خواسته‌هایتان آماده کنید. شاید از خود بپرسید این فرآیند چطور باید انجام بپذیرد؟ در واقع از جمله اهداف نگارش این کتاب نیز راهنمایی شما برای تسلط یافتن بر ذهنتان و استفاده‌ی صحیح از قابلیت‌های آن است. ناپلئون هیل معتقد است نیروی عادت کیهانی به افراد کمک می‌کند از قدرت‌های برتر ذهنشان کمک بگیرند. او برای اثبات این موضوع مثال‌های متعددی ارائه می‌کند و داشتن تکنیک و برنامه‌ی مناسب را از شرایط استفاده از این نیرو می‌داند. البته لازم نیست خودتان برنامه‌ریزی کنید، چون در این کتاب صوتی از قبل برنامه‌ی مورد نیاز شما تدوین شده است.

مباحث خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی خلاصه‌ای از فصل 12 کتاب «عادات موفقیت (Success Habits)» است. این اثر مهم‌ترین اصول موفقیت از دیدگاه ناپلئون هیل، به‌عنوان یک نویسنده‌ی پرفروش را دربرمی‌گیرد. توجه به عادت‌های فراگیری که بر زندگی انسان و تمامی موجودات اثرگذاراند کمک می‌کند تا نیروهایی که گذشته، حال و آینده‌ی جهان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند را بهتر بشناسیم.

نویسنده در این خلاصه کتاب صوتی یک برنامه‌ی منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌کند که نام آن طرح «هشت شاهزاده‌ی راهنما» است. این شاهزاده‌ها که در حقیقت نمادهایی در مسیر موفقیت شما هستند، شامل موفقیت مالی، سلامت جسمانی، آرامش ذهنی و روانی، امید، ایمان، عشق، روابط عاشقانه و عقل و منطق می‌شوند. هرکدام از این شاهزاده‌ها به شما کمک می‌کنند که بتوانید ابزار نیروی عادت کیهانی را به‌شکل بهتری به‌کار بگیرید و با کمکشان از امکانات ویژه‌ی این نیرو استفاده کنید. خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی در 13 فصل تدوین شده و رهنمودهای موجود در آن برگرفته از برنامه‌های رادیویی و سخنرانی‌های ناپلئون هیل است.

خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی را نشر صوتی رادیو مثبت با صدای بابک مینایی و با همکاری گروه مترجمان منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی با موضوع روان‌شناسی و موفقیت قرار داده است.

خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت، خصوصاً مباحث ذهن‌آگاهی و خودسازی، از مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل از نویسندگان برجسته‌ی حوزه‌ی موفقیت است که تاکنون کتاب‌های پرطرفدار متعددی را در این زمینه به نگارش درآورده و از محبوب‌ترین نویسندگان انگیزشی آمریکاست. او سال 1883 در ویرجینیای آمریکا به دنیا آمد و به دلیل فقر مجبور شد از کودکی وارد بازار کار شود. هیل نویسندگی را در نوجوانی به عنوان خبرنگار روزنامه‌های شهرهای کوچک آغاز کرد و بعد از پروژه‌ی مصاحبه با افراد مشهور توانست این گفت‌وگوها را در قالب یک کتاب منتشر کند.

از دیگر عناوین شغلی او باید به سمت مشاوری فرانکلین رزولت اشاره کرد. «رهایی از ترس»، «بیندیشید و ثروتمند شوید»، «نردبان جادویی برای رسیدن به موفقیت»، «شاه کلید ثروت»، «دینامیت موفقیت»، «52 پله تا ثروتمند شدن»، «فریب دادن شیطان»، «با آرامش ذهن به ثروت برسید» و... از دیگر آثار ترجمه‌شده‌ی این نویسنده هستند که در این میان «بیندیشید و ثروتمند شوید» ازجمله پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های اوست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی می‌شنویم

نویسنده می‌گه عادت اولش مثل تار عنکبوت می‌مونه بعد اون‌قدر رشد می‌کنه که مثل یه طناب محکم می‌شه و آدما به خاطر زندگی خودشونو با اون طناب اسیر می‌کنن. چقدر این جمله درست و جالبه. هدف این برنامه و برنامه ی بعدی اینه که قانونی رو توضیح بدیم که از طریق اون عادت‌هایی رو به وجود میاریم. یه قانونی که قدرت و وسعتش خیلی عجیبه و فقط اونایی درکش می‌کنن که دانش کاملی از علوم داشته باشن. این قانون نیروی عادت کیهانی نام داره. عادت کیهانی یه اصل نهاییه و به جهان و قوانینی که اونو اداره می‌کنن مربوط می‌شه. این قانون تعادل کل جهان رو از طریق عادت‌های ایجادشده به شکل منظم حفظ می‌کنه. این قانون همه‌ی موجودات زنده و تمام ذرات هر ماده‌ی بی جانی رو مجبور می‌کنه که الگوی محیطی اون رو رعایت کنن و ازش پیروی کنن. اون عادت‌های جسمی و فکری بشر رو هم در بر می‌گیره. حالا می‌خوام چند تا از عادت‌های ثابت نیروی کیهانی رو بهتون بگم. اولین مورد اینه که ستاره‌ها و سیارات توی آسمون‌ها در جای ثابتی قرار گرفتن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بخش اول
18 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویبابک مینایی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی

بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
ناپلئون هیل نویسنده و مربی موفقیت فوق العاده‌ای هست من خیلی از کتابهای ایشون رو دنبال میکردم به زبان اصلی و ترجمه شده کتابهای ایشان خیلی کم بود داخل بازار ما ولی الان به یمن مترجمان و ابزارهایی نظیر کتابراه در دسترس عموم هستند. من علاقه به کتابهای شنیداری دارم و این کتاب همونیه که میخوام
مهدی اصغری
۱۴۰۲/۹/۱
کتاب خوبیه و نکات مهمی توش گفته شده، بهتره ازون نکات بصورت کلید واژه نت برداری کنین تابتونین با تکرارشون بصورت عادت دربیادبراتون
نیما جواندل
۱۴۰۳/۲/۳
خوبه بد نیست، یک بار دیگه این واقعیت که باید آرزو‌ها و هدفا رو تجسم کرد یادآوری میکنه ولی نه چیز بیشتری
امیر عباسی
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب زیبا و با ایده پردازی خوبی هست
صفیه جهانپور
۱۴۰۲/۸/۷
عالی و اثرگذار برای شروع روش‌های موفقیت
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نیروی عادت کیهانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.