معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم

عوامل بسیاری در تصمیم‌گیری درباره‌ی تغییر شغل و یا تجدید نظر در آن دخیل‌اند. اما از کجا می‌توانیم تردیدهایمان را به یقین تبدیل کنیم؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم راهکارهایی را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد. این اثر که گردآوری و ترجمه‌ی آن را مریم قریشی بر عهده داشته است، در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم

علایق و اهداف ما ممکن است در طول زندگی تغییر کنند. اما چگونه می‌توانیم مطمئن شویم که آیا برای تغییر شغل آماده هستیم یا نه؟ در اینجا چند شاخص وجود دارد که به شما کمک می‌کند بتوانید تشخیص دهید که چه زمانی می‌توانید برای تغییر شغل خود تصمیم بگیرید. با استفاده از راهکارهای خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم می‌توانید ضمن برآورد شرایط خود، نسبت به گرفتن تصمیمی درست در این زمینه اقدام کنید.

ممکن است شما زمان زیادی در شغل خود مشغول به کار بوده‌اید اما مدتی است که احساس می‌کنید انگار چیزی سر جای خودش نیست. شاید انگیزه‌ی شما در حال کم شدن است. شاید در محل کار خود شاد نیستید. ممکن است به اندازه‌ی کافی احساس چالش نکنید، یا شاید دورنمای درخشان و مثبتی را برای سمت شغلی کنونی خود متصور نیستید. شاید هم این احساس را دارید که دیگر در مسیری که می‌خواهید حرکت نمی‌کنید.

ممکن است وقتی درباره‌ی تصمیم خود به اطمینان می‌رسید، عملی کردن آن برایتان دشوار باشد. فراموش نکنید که مقاومت شما طبیعی است و ممکن است پروسه‌ی دشوار و زمان‌بری پیش رو داشته باشید. اما می‌توانید با تصور آینده‌ی بهتری که در شغل جدید دارید، این مسیر را برای خود هموارتر سازید.

مریم قریشی مطالب این خلاصه کتاب را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده، و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را در قالب کتابی شنیدنی تهیه نموده و در اختیار شما قرار داده است. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید که باید درباره‌ی شغل و کار خود تجدید نظر کنید اما سراسر شک و تردید هستید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما در رفع تردیدهایتان کمک خواهد کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم می‌شنویم

این سؤال را از خود می‌پرسید: همه‌اش همین بود؟ در میانه‌ی راه زندگی بسیاری از افراد از خود می‌پرسند: «همه‌اش همین بود؟» اگر همیشه درمورد آن چیز خاص زندگی رویاپردازی می‌کنید احتمالاً وقت آن رسیده است که در جست‌جوی آن باشید. ممکن است احساسات منفی وجود داشته باشند که شما را از شغلتان دور کنند. مانند احساس بی‌ارزشی یا تنفر از شغلتان. اما در کنار آن نیروی کششی به سمت یک چیز خاص دیگر هم وجود دارد. این پیش‌بینی پشیمانی است. اگر چیزی آن بیرون وجود دارد که روزی حسرت دنبال نکردنش را خواهید خورد، وقتش رسیده که به آن فکر کنید.

شغل کارمندی یا شغل دیگر؟ چه به هنگام انتخاب شغل و چه زمانی که مشغول کار هستید، بر روی نکات مثبت و منفی مختلفی از کار خود تفکر می‌کنید. این که باید در شغل کارمندی که آینده‌ی آن تقریباً تضمین‌شده است مانور دهم یا شغلی را انتخاب کنم که آینده و پیشرفت آن در دست خودم است. اینجاست که به‌صورت کلی بر روی دو انتخاب شک می‌کنید. انتخاب اول عموماً شغلی رسمی، دولتی یا کارمندی است که با گذشت زمان مقدار مشخصی در آن پیشرفت می‌کنید و درآمدتان درصدی مشخص، اگر امکان‌پذیر باشد افزایش پیدا می‌کند. از طرفی هم به‌واسطه‌ی بیمه و... دغدغه‌ی کمتری نسبت به آینده و شغل خود دارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.