معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راز: قانونی که هر چه می‌خواهید را برایتان فراهم می‌کند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راز: قانونی که هر چه می‌خواهید را برایتان فراهم می‌کند
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راز: قانونی که هر چه می‌خواهید را برایتان فراهم می‌کند

با شنیدن خلاصه کتاب صوتی راز قدرت درونتان را کشف کنید به هر چه می‌خواهید برسید! راندا برن در این کتاب به شما کمک می‌کند به بارو قلبی برسید و کاری کنید که افکارتان به واقعیت تبدیل شوند. این کتاب تاکنون به 50 زبان دنیا ترجمه شده و 30 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

درباره خلاصه کتاب صوتی راز:

چگونه می‌توان قدرت پنهان درون را کشف کرد و به شادی و خوشبختی رسید؟

شاید اصطلاح «قانون جذب» را بارها از زبان دیگران شنیده باشید. اما چقدر از این موضوع اطلاعات دارید؟ شاید فکر کنید این موضوع خرافه‌ای بیش نیست و تأثیر چندانی در زندگی شما ندارد. اما باید گفت این ذهن انسان است که همه چیز را تعیین می‌کند. این حرف به این معنی است که شما به هر چیزی که باور داشته باشید آن موضوع در زندگی شما و تصمیم‌گیری‌هایتان تأثیرگذار است.

پس اگر به قانون جذب باور داشته باشید، می‌تواند برای شما کار کند. ذهن شما با تلقین عمل می‌کند و هر چیزی را که برایش تکرار شود، می‌پذیرد؛ بنابراین اگر به این موضوع اعتقادی ندارید، هیچ اثری برایتان نخواهد داشت. مهم نیست قانون راز چقدر از لحاظ علمی تأیید شده یا صحت داشته باشد. مهم این است که شما به چه چیزی باور دارید و دوست دارید در چه مسیری قرار بگیرید.

راندا برن در کتاب راز (The Secret) درمورد قانون جذب و روش آن صحبت می‌کند. این کتاب برای کسانی نوشته شده که به این موضوعات علاقه دارند و دوست دارند زندگی خود را بر اساس تأیید کائنات و ارتباط با نیروی هستی پیش ببرند. تمرین‌های موجود در این کتاب بسیار ساده هستند و هیچ ضرری ندارند. می‌توانید به‌صورت امتحانی آن‌ها را انجام دهید و اطلاعات بیشتری درمورد آن کسب کنید.

در سال 2006 فیلم مستندی توسط این نویسنده تهیه شد که در آن افرادی داستان‌های واقعی خود را درمورد موفقیتشان از طریق قانون جذب روایت می‌کنند. به طور مثال افرادی بودند که از طریق این قانون بیماری خود را درمان کردند یا ثروتی عظیم به دست آوردند. پس از اینکه این مستند بارها دیده شد و توجه افراد زیادی را جلب کرد، برن تصمیم گرفت نکات تکمیلی آن را در قالب کتابی به مخاطبان خود ارائه کند.

کتاب صوتی راز به شما یاد می‌دهد در هر جنبه از زندگی‌تان از قانون جذب استفاده کنید و در زندگی خود یک تحول اساسی به وجود آورید. همچنین به این نکته پی می‌برید که افکار شما چقدر می‌توانند زندگی‌تان را تحت تأثیر قرار دهند. نویسنده عقیده دارد به هر چیزی که فکر کنید، افکار مشابه آن را به سمت خود جذب می‌کنید و احساسات مشابه آن را به جهان اطراف منتشر می‌کنید.

با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید با طبیعت همراه شوید و از قدرت ذهنتان برای داشتن زندگی بهتر استفاده کنید. اگر به دنبال روشی برای بهترشدن شرایط زندگی خود هستید و از روش‌های تکراری خسته شده‌اید، قانون جذب به شما کمک می‌کند که از روزمرگی خلاص شوید و به آرزوهایتان نزدیک شوید.

خلاصه کتاب صوتی راز مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید هرچه زودتر به آرزوهایتان برسید و زندگی شاد و موفقیت‌آمیزی داشته باشید، شنیدن این کتاب می‌تواند به شما در این راه کمک زیادی کند. همچنین کسانی که به کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی علاقه دارند، می‌توانند از مطالب کاربردی این کتاب استفاده کنند.

راندا برن را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی با خلق کتاب راز زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تغییر داد و به شهرتی جهانی رسید. او بعد از آن سه کتاب دیگر نوشت که همگی آن‌ها نیز پرفروش بودند. مجله تایم در سال 2007 راندا برن (Rhonda Byrne) را به‌عنوان یکی از بانفوذترین افراد جهان معرفی کرد.

وی زندگی پرتلاطمی را گذرانده و برای رسیدن به جایگاه کنونی خود سختی‌های زیادی کشیده است. برن در سال 2004 و بعد از مرگ پدرش به افسردگی مبتلا شد. کمی بعد به اصرار دخترش هیلی، کتاب علم ثروتمند شدن والاس دی واتلز را خواند و پس از آن تغییرات روحی‌اش آغاز شد. او به‌مرور تفکر مثبت، قوانین جذب و چگونگی دستیابی به موفقیت بیشتر را در زندگی خود کشف کرد و بعد از انجام تحقیقات فراوان کتاب راز را نوشت.

از دیگر کتاب‌های این نویسنده تأثیرگذار می‌توان به «قدرت»، «جادو» و «قهرمان» اشاره کرد هر سه آن‌ها به‌نوعی تکمیل‌کننده کتاب راز هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی راز می‌شنویم:

شما می‌تونید قوانین راز رو برای هر موضوعی در این دنیا به کار بگیرید. خلق کردن برای هر موضوعی روند مشابهی داره و نیازی نیست که برای هر کدوم از اونا راه متفاوتی رو در پیش بگیرید. حتی اگه موضوع موردنظر شما پول باشه بازم در اصل در ماهیت قانون راز تغییری ایجاد نمیکنه. برای اینکه پول رو وارد حساب بانکی و زندگی خودتون کنید، همواره باید باور و گفته‌های خودتون رو نسبت به پول تغییر بدید.

پول تنها در صورتی در زندگی شما سرازیر میشه که بتونید مدام به اون فکر کنید. تا زمانی که بگید من پول کافی ندارم یا من بی‌پولم، هرگز رنگ پول رویاهای خودتون رو نخواهید دید. با تغییر افکار خودتون درمورد پول علائم جدیدی رو به این دنیا مخابره کنید. اما یادتون باشه که افکار شما باید این مفهوم رو برسونه که همواره پول زیادی دارید و احساس بی‌پولی نمی‌کنید.

این باور رو هم داشته باشید که پول درخواستی خودتون رو دریافت کردید. با این بازی تظاهر شما احساس بهتری به دست خواهید آورد. از این رو با احساس بهتر به مرور زمان متوجه میشید که از هر سمتی به طرف شما پول سرایز میشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره کتاب
4 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: آگاهی عمومی از حقیقت راز
10 دقیقه
فصل دوم: قانون راز کارها را ساده کرد
8 دقیقه
فصل سوم: قانون راز چگونه کار می‌کند؟
9 دقیقه
فصل چهارم: فرایندهای قدرتمند
8 دقیقه
فصل پنجم: راز پول
5 دقیقه
فصل ششم: راز روابط
6 دقیقه
فصل هفتم: راز سلامتی
7 دقیقه
فصل هشتم: راز دنیا
5 دقیقه
فصل نهم: راز شما
5 دقیقه
فصل دهم: راز زندگی
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راز: قانونی که هر چه می‌خواهید را برایتان فراهم می‌کند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی راز

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 کتابی بود تاثیر گذار. توی‌نگاه اول منو یاد کتاب چهار اثر فلورانس نوشته‌ی فلورانس اسکاول شین انداخت. واقعا هر دو‌شبیه هم اند، با این اختلاف که اون کتاب از یه فکر آمریکایی میاد، و این از فکر استرالیایی! بعلاوه توی اون کتاب ما بیشتر بعد عرفانی رو می‌شناختیم، اما اینجا راندا برن تلاش میکنه که به ما بیشتر از بعد متافیزیک مسایل رو شرح بده. یه سری جملات کلیدی از ‌این کتاب یاد گرفتم؛ مثل:
- جهان هستی سرشار از شکوه هستش و همواره برای من چیزهای نیک به همراه می‌یاره!
- زندگی ساده و زیباست و همواره روی خوش‌اش رو به من نشون میده!
- جهان هستی برای من همون نقشی رو داره که غول چراغ جادو برای علاالدین داشت! حالا شاید اسمش‌ برای ما به فرشته یا نگهبان و یا هر چیزی که دوست داریم اونو بنامیم تغییر کرده.
- شما نمی‌تونید کسی رو تغییر بدید، و فقط خودتو رو می‌تونید عوض‌ کنید. پس تلاش کنید توی افراد، نکات مثبت رو پیدا کنید، الگوی زندگی‌تون کنید و تجربه کسب کنید.
قانون راز برای مراحل خواستن: ۱. خواسته هامونو باید از تمام ابعاد وجودمون بخواییم و به بودنش، دستور بدیم. ۲. باید به خواسته هامون ‌و قانون راز باور داشته باشیم. ۳. و مرحله‌ی آخر دریافت کردنه. و ما باید توی این مرحله با احساس خوب و‌مثبتمون، خودمون رو توی فرکانس‌های خوب قرار بدیم.
ما باید بعد از مثبت کردن احساسات و تفکر خودمون، باید منتظر اتفاقات خوب باشیم. ما می‌تونیم یه لیست از چیزهایی که دوست داریم، و برامون جز خواسته‌های ارزشمنده، برای خودمون بنویسیم. با این کار می‌تونیم سپاسگذار این دنیا و زندگی مون باشیم ‌وبا این کار فرکانس‌های خوبی به دنیا و کاینات بفرستیم. ما باید همه چیز رو توی‌ذهمنون تجسم ‌کنیم. ممنون دوست عزیزم کتابراه... ☘️
فرهاد برنا
۱۴۰۲/۴/۲۲
کتاب بسیار بسیار عالی است من سالها پیش با ویدیوی بینظیر راز خانم راندا برن آشنا شدم و این کتاب ارزشمند را بارها و بارها خوانده‌ام.. این کتاب بینظیر ارزش بارها و بارها و بارها خواندن رو داره.. تا بخشب و جزیی از وجود آدم بشه...
ابوالفضل نوری
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب‌های راندا برن عالی هستند و معجزه تفکر مثبت و فکر کردن و رسیدن رو بیان میکنه. منتها به نظرم این مدل کتاب‌ها رو کمی محتاط باید بهشون عمل کرد. در کنار تفکر مثبت، عقلانیت و عمل بر مبنای داشته‌ها هم مهمه. ولی مهم اینجاست که ذهن معجزه میکنه
سید حسن جهانمیر
۱۴۰۱/۷/۲۴
کتاب بسیار عالی البته میکرو کتاب خلاصه درباه قانون‌های زندگی روزمره توضحیح میده قانون راز را در زندگی توضیح میده گوینده هم بسیار شیوا وآرام صحبت میکنه یک تکه از کتاب میگه قانون راز مثل یک آهنربا میباشد وبا تشکر از کتابراه
روح اله خادمی
۱۴۰۱/۷/۲۷
کتاب خوب و شاهکاریه. در واقع ابداع و ایجاد راز بیان شده در کتاب اولین بار توسط راندا برن ثبت شده است. هرچند اساتید و نویسندگانی قبلا به آن اشاره کرده بودند.
زهرا عربلی
۱۴۰۱/۳/۲۹
واااااای عجب کتاب شگفت انگیزی. لطفااااااااااااا بخونین و لذت ببرید و کلی چیز یاد بگیرید از این یار مهربون
حسین عباسی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
این کتاب فقط توصیه نمیکنه تفکر و احساس مثبت داشته باشی بلکه روش این کار رو به شما یاد میده که چطور فکر کنید چطور حرف بزنید....
Zahra Bi
۱۴۰۰/۸/۲۲
مختصر و مفید، به نظر من ارزش داره روزی یک بار این کتاب رو گوش بدیم تا راهکار هاش ملکه ذهن بشه، سپاس ازکتابراه
مسعود شفیعی
۱۴۰۲/۵/۲۶
به نظر من روزی که تمام انسانها قانون جذبو یاد بگیرن و استفاده کنن جهان به حد کمال میرسه و اونموقع ست که اخرزمانه
Azade
۱۴۰۱/۸/۱۴
این کتاب واقعا عالیه آدم رو متحول میکنه
چیزهای جال و قابل تامل داره
به همه توصیه میکنم اینو بخونن
زبیح سعیدی
۱۴۰۱/۶/۱۶
سلام درباره کتاب راز چه بگم هرچه بگم کمه این از طرف دکترم روانشناسم پیشنهاد شد روحیه کلا تغییر کرد خیلی ممنون
بهمن ظهرابی
۱۴۰۱/۵/۲۱
با سلام
این میکروکتاب مختصر و مفید و بسیار عالی قانون جذب را تشریح نموده ‌موجب رشد و تعالی انسان‌ها گردد
حسین نظری ساریجلو
۱۴۰۱/۱/۲۸
من قبل این کتاب به صورت سطحی موندم
مستند آن را تماشا کردم
اینبار دارم کارم میکنم
انشاالله که خیره
ممنون
Afrasyab Roshan
۱۴۰۱/۱/۲۷
بی‌نظیر عالی بی همتا. هرروز هر ساعت در طول روز که کوچکترین وقت آزاد داشته باشم این کتاب روگوش میدم. ممنون از کتابراه
Rasta
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اگر توضیحات بهتری ارائه میشد می تونست تاثیرگذارتر باشه و مفهومات را کاملا بیان نمیکنه
مشاهده همه نظرات 54

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.