معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته

مارک منسون در خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته، با بهره‌گیری از روان‌شناسی، فلسفه‌ی رواقی و هنر مدرن نشان می‌دهد چطور جست‌وجوی همیشگی شادی، ما را از رسیدن به آن دور می‌کند و باعث می‌شود بیشتر از قبل احساس کنیم همه چیز به فنا رفته است. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز، از ما می‌خواهد با کنار گذاشتن امید و شادی‌های موقت، معنا را به زندگی‌مان برگردانیم.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته

اغراق نخواهد بود اگر بگوییم از نظر مادی، بشریت در بهترین حالتش به سر می‌برد. ما از همیشه آزادتر، سالم‌تر و ثروتمندتریم و علم و فناوری توانسته‌اند آسایش و امنیتی فرای تصور نسل‌های پیشین برای‌مان به ارمغان بیاورند. بااین‌حال، آنچه به نظر می‌رسد این است که اتفاقاً همه چیز یا به فنا رفته یا در حال نابودی‌ست. گرمایش زمین، تغییرات آب‌وهوایی، ناکارآمدی دولت‌ها، سقوط اقتصادها و فضای اعصاب‌خردکن شبکه‌های اجتماعی، همه به ما نشان می‌دهند هرقدر که از نظر مادی پیشرفت کرده‌ایم، از نظر معنوی یا روحی، دچار مشکل شده‌ایم. عصری که در آن زندگی می‌کنیم، به همان اندازه که عصر پیشرفت و تکنولوژی‌ست، عصرِ افسردگی، خودکشی، اضطراب و ناامیدی هم هست. مارک منسون (Mark Manson) در خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (Everything Is F*cked: A Book About Hope) نشان می‌دهد در چنین جهانی، چطور باید زندگی کرد و فلسفه، روان‌شناسی، موسیقی، مذهب و دموکراسی چه کمکی می‌توانند به ما بکنند.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته

مارک منسون که پیش از این در کتاب «هنر ظریف بی‌خیالی» به چیزهایی پرداخته بود که نباید به آن‌ها اهمیت بدهیم، در این خلاصه کتاب به چیز‌های می‌پردازد که باید به آن‌ها اهمیت بدهیم. او در خلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته با رجوع به آرای فلاسفه‌ای چون افلاطون نیچه بیان می‌کند ما نباید در زندگی فقط به‌دنبال شادی باشیم و از رنج دوری کنیم. از نظر مارک منسون، یک زندگیِ خوب به معنی یک زندگی بدون رنج نیست، بلکه به معنی رنج کشیدن به دلیل درست و با معنای درست است. رنج شاید تنها عاملِ مشترک بین تمامی انسان‌ها و شاید تمامی موجودات زنده باشد و به همین دلیل است که ما باید یاد بگیریم درست رنج ببریم.

خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته، توسط پریسا قشقائیان ترجمه شده و نشر مات آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب توسط نشر صوتی آوانامه و به گویندگی مهدی صفری تهیه شده است.

جوایز و افتخارات کتاب همه چیز به فنا رفته

  • نامزد دریافت جایزه‌ی وب‌سایت گودریدز در بخش غیرداستانی؛
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های واشنگتن پست؛
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز؛
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون.

نکوداشت‌های کتاب همه چیز به فنا رفته

  • کتاب مارک منسون شما را به زندگی و جهانی بهتر دعوت می‌کند و در بهترین زمان ممکن نوشته شده است. (رایان هالیدی، نویسنده)
  • مارک منسون به دقیق شدن در شادی و سلامت روان بشر به‌شکلی خلاقانه و غیرقابل‌انتظار ادامه می‌دهد. (اسکات بری کافمن، استاد روان‌شناسی در دانشگاه کلمبیا)
  • این کتاب شما را می‌خنداند، باورهای‌تان را به پرسش می‌گیرد و (احتمالاً) زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. (نیر ایال، نویسنده)
  • درحالی‌که همه از نیروهای شر و پلیدی که در جهان هستند می‌ترسیم، مارک منسون نشان می‌دهد چطور می‌توانیم از جنبه‌های تاریک وجودمان اجتناب کنیم. (شین پریش، پادکستر)
  • سرگرم‌کننده و تأمل‌برانگیز. (Kirkus Reviews)

خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های ژانر خودسازی علاقه‌مند هستید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته می‌شنویم

شاید داشتن 40 نوع مختلف غلات برای انتخاب کردن همچون داشتن آزادی به‌نظر برسد؛ اما در واقع فقط تنوع است. در نهایت، این یک انتخاب بی‌معنی و پوچ است. بیشتر انتخاب‌هایی که ما در زندگی روزمره انجام می‌دهیم و مهم به‌نظر می‌رسند؛ مثل «دفعه‌ی بعد باید به کدام تعطیلات ساحلی بروم؟»، در حقیقت فقط تنوعی از همان انتخاب هستند. چیزی که منسون از آن به‌عنوان آزادی دروغین یاد می‌کند. این نوع آزادی، ما را به سمتِ نزدیک‌بین و کودکانه شدن سوق می‌دهد و فراموش می‌کنیم که چه چیزی واقعاً بیشتر از آن چیز درخشان بعدی که در مقابل ماست اهمیت دارد. اینکه چگونه واقعاً آزاد می‌شویم با اعمال محدودیت‌هایی بر خودمان ممکن است. زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی محدود کنید یا زود از خواب بیدار شوید و به باشگاه بروید. این محدودیت‌ها به این معنی‌ست که شما در نهایت، با خود به عنوان هدف رفتار می‌کنید و نه وسیله‌ای برای رسیدن به شادی‌های ساختگی و موقتی دیگر.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
37 دقیقه
همه چیز به فنا رفته - قسمت اول
27 دقیقه
همه چیز به فنا رفته - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته
نویسنده
مترجمپریسا قشقائیان
راویمهدی صفری
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.