معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق

دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق، به بررسی خلاقیت در حوزه‌ی عمل پرداخته است. گاهی اوقات که از خلاقیت صحبت می‌کنیم منظورمان ایده‌پردازی‌های مختلف و مبدعانه است. اما در مراحل بعدی، از خلاقیت انتظار حل مسئله و پیشنهاد راهکارهایی عملی، مفید و جدید را داریم. این کتاب شیوه‌های مختلفی برای خلاق بودن در رسیدن به پاسخ مسائل پیشِ رو را پیشنهاد می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق

در تمام فعالیت‌های والت دیزنی به‌عنوان فردی کاملاً خلاق و موفق، رویاپردازی از اولین گام‌های رسیدن به هدف بود. پس از پرورش ایده‌های مختلف، او مدل واقع‌بینی را جایگزین می‌کرد و مانند منتقدی واقع‌بین، شرایط و محدودیت‌های پیاده‌سازی ایده‌ها را می‌سنجید. دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق چند مدل مختلف از فرایند پیشبرد کارها توسط افراد خلاق و موفق، ازجمله والت دیزنی را ارائه می‌کند. این کتاب درواقع بخشی از کتاب تفکر خلاقانه برای ابله‌ها (Creative Thinking For Dummies) است.

دیوید کاکس فکر می‌کند ایده‌پردازی بخش ضروری و بسیار جالبی از خلاقیت است، اما آنچه در نهایت اهمیت دارد رسیدن به یک راه‌حل عملی و واقعی است. در نهایت، ایده‌هایی ارزش و اهمیت دارند که بتوان آن‌ها را در جهان واقعی پیاده کرد. اما برای رسیدن به چنین ایده‌هایی باز هم فرایندی خلاقانه لازم است. برای پیدا کردن راه‌حل می‌توان از مسیرهای متعدد و انعطاف‌پذیری عبور کرد. نکته‌ی مهم این است که آن مسیر ما را به جایی که می‌خواهیم برساند. حتی شاید راه‌حل ما، چیزی باشد که تابه‌حال کسی از آن استفاده نکرده است. دیوید کاکس با اعتماد به روش پنج مرحله‌ای یانگ و استفاده از مدل هرمان تلاش می‌کند راه‌هایی برای استفاده‌ی خلاقانه از تمام توانایی ذهنی ارائه کند.

برای مثال والت دیزنی در پاسخ به پیچیده‌تر شدن هر روزه‌ی انیمیشن‌هایی که شرکتش تولید می‌کرد، استوری‌برد را ابداع کرد. امروز می‌بینیم که در ساخت بسیاری از انیمیشن‌ها و حتی فیلم‌ها، استوری برد مدلی کاملاً پذیرفته‌شده و کاربردی است. افراد خلاق و راه‌حل‌های خلاقانه‌ی آن‌ها چنین ویژگی‌ای دارند؛ با جسارت روشی جدید را ابداع می‌کنند که بعدها تبدیل به الگوی افراد بسیار زیادی خواهد شد.

خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق را نشر صوتی نوار با صدای محمدرضا علی‌اکبری و براساس ترجمه‌ی فیروزه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب که ازجمله کتاب‌های مجموعه‌ی فور دامیز هست را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده.

درباره‌ی مجموعه‌ی فور دامیز

مجموعه‌ی فور دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که دانش را ارزشمند می‌دانند. این بستر برای آموزش هرچیزی به روش آسان و تبدیل مسائل سخت‌فهم به مسائل ساده و کاربردی طراحی شده. این مجموعه با نگارش تخصصی، ارائه‌ی تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند در کتاب‌های خود، خوانندگان را یاری خواهد کرد تا با خیال راحت دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش به‌عنوان سوخت مناسب برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه‌ی فور دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های فور دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علوم آکادمیک، روان‌شناسی، تجارت و کسب‌وکار، درآمد و سرمایه، سلامت جسمی و روانی، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «تقویت هوش هیجانی»، «مدیریت مؤثر زمان»، «مهارت‌های مذاکره» و «ابرغذاها» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق برای افرادی که به دنبال موفقیت و پیشرفت در زندگی و کسب‌وکار خود هستند، راه‌حل‌های خلاقانه‌ی مناسب و قابل‌توجهی دارد. گوش سپردن به این کتاب را به مخاطبان کتاب‌های حوزه‌ی روان‌شناسی، موفقیت و خلاقیت توصیه می‌کنیم.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

دیوید کاکس از مشاوران مشهوری است که به شرکت‌ها و افراد مختلف برای استفاده‌ی مناسب از خلاقیت در کسب‌وکارشان مشاوره می‌دهد. کسب‌وکار خلاق و برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (NLP) از حوزه‌های تخصصی فعالیت او هستند. دیوید کاکس همچنین مدت زیادی را به تدریس در زمینه‌ی تکنیک‌های تأثیرگذاری و تغییر در نظرات و رفتارهای مشتریان پرداخته. او ابتدا در رشته‌ی هنرهای زیبا و سپس روان‌شناسی بالینی تحصیل کرده. اهمیت خلاقیت برای دیوید کاکس با تحصیل در همین رشته‌ها مشخص شد. مدتی بعد از اتمام دانشگاه بود که او مشغول فعالیت در حوزه‌ی بازاریابی شد و حرفه‌ی خود را در شرکت‌های مشهور آغاز کرد. «آماده برای خلاقیت»، «بازی کردن خلاقانه» و «کار کردن خلاق» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از دیوید کاکس منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق می‌شنویم

روش‌های مختلف زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند به پاسخ مسئله نزدیک شوید. در اینجا تعدادی از مفیدترین روش‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهم. برخی از این روش‌ها از دنیای تجارت آغاز شده است، اما در حل مشکلات زندگی شخصی و خانه نیز به یک اندازه کاربرد دارد. بنابراین چه بخشی از تلاش‌های بین‌المللی برای حل یک مشکل حیاتی باشید و چه سر میز آشپزخانه‌تان به دنبال روش انجام دادن کاری بگردید، نیاز به روشی دارید تا به راه‌حل نزدیک شوید.

فرایند کار کردن برای به دست آوردن راه‌حل، شکل‌های فراوانی دارد. بعضی روش‌ها بسیار نظام‌مند و ساختاری است و یک‌سری اعمال گام‌به‌گام را برای رسیدن به نتایجی مناسب دنبال می‌کند و برخی دیگر روش انعطاف‌پذیرتری دارد. هیچ جواب درست و نادرستی وجود ندارد. هر دو روش در زمینه‌ی مناسب، فواید مخصوص به خودش را دارد و هر کدام برای یک‌سری شرایط مناسب‌تر است. هر دو روش در مواردی با هم مشترکند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
73 دقیقه
نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نزدیک شدن به پاسخ؛ حل مسئله‌ی خلاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.