معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟: 10 روش برای اینکه نق نزنیم و غرغرو نباشیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟: 10 روش برای اینکه نق نزنیم و غرغرو نباشیم
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟: 10 روش برای اینکه نق نزنیم و غرغرو نباشیم

آیا دیگران شما را به عنوان فردی غرغرو می‌شناسند؟ آیا در تلاش هستید تا این ویژگی آسیب‌زا را در خود از میان ببرید؟ مریم قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟ راهکارهای مفید و سازنده‌ای در این زمینه برایتان دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟

غر زدن یکی از عادت‌های منفی در ارتباطات اجتماعی است که بسیاری از ما ممکن است در خود یا اطرافیانمان آن را مشاهده کرده باشیم. این رفتار ناخوشایند پیامدهای منفی بسیاری را به همراه دارد. فرسایش اعصاب، پر شدن ظرفیت تحمل و به تبع آن پرخاشگری و بروز دلخوری و دلسردی در روابط تنها بخشی از تبعاتی است که غر زدن مداوم یک فرد می‌تواند برای اطرافیان او به همراه داشته باشد. مریم قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم مطالبی را از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید غرغرو بودن، این ویژگی ناشایست و مخرب را در خود از میان ببرید و به‌جای لعنت به تاریکی چراغی بیفروزید.

«باز هم یادت رفت زباله‌ها را بیرون بگذاری؟» «دوباره که یادت رفت ماشین را ببری تعمیرگاه!» «مگر نگفتی سیگار را ترک می‌کنی؟» مشابه این جملات را همه‌ی ما در زندگی دست‌کم برای یک بار هم که شده شنیده‌ایم. شاید هم خودمان گوینده‌ی این جملات به دیگران یا خودمان بوده‌ایم! این گزاره‌ها مصادیقی از غر زدن هستند. انسان غرغرو جز به شِکوه و گلایه لب به سخن نمی‌گشاید. او ترجیح می‌دهد به‌جای اتخاذ رویکردی مفید و سازنده در مواجهه با چالشی که با آن درگیر است، آسان‌ترین و ناکارامدترین راه را پیش بگیرد: ملامت کردن دیگران.

مریم قریشی در این خلاصه کتاب مطالبی را گردآوری و ترجمه کرده است که با به‌کار‌گیری آن‌ها و عمل به پیشنهاداتی که به شما می‌شود، خود را در دورترین فاصله‌ی ممکن با این ویژگی قرار دهید. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد و به‌همت نشر صوتی نوین کتاب تهیه و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به گواه دیگران انسانی غرغرو هستید و قصد تغییر خودتان را دارید، این خلاصه کتاب صوتی به کارتان خواهد آمد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟ می‌شنویم

کمتر قضاوت کنید. ما اغلب درمورد دیگران شکایت می‌کنیم. مدام از دیگران ایراد می‌گیریم و مدام ایرادهایی را به دیگران نسبت می‌دهیم‌ اما سؤال اینجاست: خود ما چطور؟ مدام فکر می‌کنیم که آن‌ها مطابق با استانداردهای ما نیستند. و اطراف یا اتفاق‌ها مطابق خواسته‌های ما پیش نمی‌رود. درمورد اتفاق‌ها، افراد و هر مورد دیگری بدون این که دلیلش را بدانید قضاوت نکنید. دلیل این اتفاق‌ها و رفتارها را از خودشان بپرسید و در نهایت مدام نیم‌نگاهی به خودتان داشته باشید و ببینید که خودتان در این زمینه چگونه رفتار می‌کنید.

امروز از مادرتان به‌خاطر غذایی که تدارک دیده و کیفیت لازم را ندارد شکایت می‌کنید و روز دیگر راننده تاکسی را به دلیل نداشتن مهارت لازم رانندگی متهم می‌کنید. از سوی دیگر برادرتان را به دلیل خوب لباس نپوشیدن زیر سؤال می‌برید و روندی که ادامه دارد. اما آیا می‌دانید که مادرتان چه روزی را پشت سر گذاشته است؟ خودتان تا چه اندازه در رانندگی مهارت دارید؟ قبل از خارج شدن از خانه نگاهی کلی به ظاهر خود دارید؟ چرا برای بهتر شدن کیفیت غذا کمی به خانواده کمک نمی‌کنید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
چگونه غر نزنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟: 10 روش برای اینکه نق نزنیم و غرغرو نباشیم
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه غر نزنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.