معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید

در کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید (میکرو کتاب)، اثر برند اشمیت می‌آموزیم که چگونه گاراژ خودمان را بسازیم و به عنوان یک مدیر، رشد سازمانی داشته باشیم.

تقریبا همه ما با شنیدن نام گاراژ یاد مکانی می‌افتیم که در آن اتفاقات بزرگ تکنولوژی در سال‌های بعد قرار است رخ دهد، یاد استیو جابز و بیل‌ گیتس که در گاراژ که محل کارشان محسوب می‌شد، بزرگ‌ترین اتفاقات دنیا را رقم زدند.

گاراژ شیوه جدیدی برای فکر کردن به کسب‌وکار است. تفکری که از مدل‌های محض مکانیکی، سلسله مراتبی و تحلیل درباره کسب‌وکار که بنیان مدیریت سنتی هستند فاصله می‌گیرد. بنابراین با شیوه گاراژ کسب‌وکارها تنها بر اساس اهداف عقلانی مدیریت نمی‌شوند، بلکه روی جهت، فرصت‌ها و انعطاف‌پذیری تمرکز می‌کنند.

کسب‌وکارهایی که با ابتکار به موقعیت‌های بزرگ رسیدند و در میان آشوب‌ها، کارهای بزرگی را آغاز کرده‌اند، همگی در درون یک گاراژ اتفاق افتاده‌اند. در میکروکتاب گاراژ خود را بسازید (Build Your Own Garage) می‌خوانیم که چطور گاراژ خودمان را بسازیم و به عنوان یک مدیر رشد سازمانی داشته باشیم.

گاراژها در فرهنگ کسب‌وکار به عنوان مکان‌هایی که ایده‌های خوب در آن‌ها رشد می‌کنند و تبدیل به کسب‌وکارهای جدید می‌شوند، شناخته می‌شوند. اما این فقط استارتاپ‌ها نیستند که به یک گاراژ احتیاج دارند، بلکه هر شرکتی به یک گاراژ درونی نیاز دارد (حتی اگر یک گاراژ استعاری باشد) تا در آن ایده‌های خلاقانه را پرورش داده و به طرح‌های خوب و موفق در آینده تبدیل کنند.

به این ترتیب شاید یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که باید به آن پاسخ داد این است که نکات کلیدی برای ساختن و راه‌اندازی یک گاراژ موفق در کسب و کار چیست؟ در بیشتر موارد باید بین جنبه سیستمی کسب‌وکار و جنبه خلاقانه آن تعادل برقرار کرد. اگه بیش از حد به جنبهٔ سیستمی آن توجه شود کسب‌وکار رشد و پیشرفت نخواهد کرد و اشتیاق به آن از بین خواهد رفت.

از سوی دیگر اگر بیش از حد به جنبهٔ خلاقانهٔ آن توجه شود، کسب‌وکار ایده‌های بسیار خوبی خواهد داشت که هرگز عملی نخواهند شد. بهترین شرکت‌ها به این دلیل موفق شده‌اند که توانستند تنش میان این دو بعد متضاد را شناسایی و کنترل کنند.

تقریبا همه سازمان‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک منابعی از خلاقیت دارند. رویکرد گاراژ باعث می‌شود تا ایده‌های خلاقانه خودشان را نشان دهند و هر کدام از ایده‌ها را تبدیل به یک مزیت رقابتی پایدار کنند. همچنین گاراژ رویکردی دیگری هم به شما می‌دهد تا علاوه بر استخراج ایده‌های جدید آن‌ها را تحت کنترل بگیرید و اطمینان حاصل کنید که بیشتر تلاش‌های خلاقانه به بهترین شکل پیاده‌سازی می‌شوند و تا مرحله اجرا رفته و به خوبی هماهنگ می‌شوند.

گاراژ شیوه جدیدی برای فکر کردن به کسب‌وکار فراهم می‌کند. تفکری که از مدل‌های محض مکانیکی، سلسله مراتبی و تحلیل دربارهٔ کسب‌وکار که بنیان مدیریت سنتی هستند فاصله می‌گیرد. به این ترتیب کسب‌وکارها تنها براساس اهداف عقلانی مدیریت نمی‌شوند بلکه بر روی جهت، فرصت‌ها و انعطاف‌پذیری تمرکز می‌کنند. کسب‌وکارهایی که معطوف به موقعیت‌های حساس و ابتکارها هستند و از میان آشوب کارهای بزرگی را آغاز می‌کنند.

برند اشمیت (Bernd Schmitt) پروفسور و مدرس تجارت در دپارتمان کسب‌وکار دانشگاه کلمبیا در نیویورک و مدیر اجرایی مؤسس تفکر مصرف‌ کنندگان آسیایی است که صندوق توسعه اقتصادی سنگاپور از او حمایت می‌کند. او تحقیقات و مشاوره‌های زیادی در مورد شناخت مشتری و نوآوری داشته است و نویسنده کتاب‌های پرفروش و تاثیرگذار بسیاری از جمله بازاریابی تجربی، استراتژی فکر بزرگ و مشتریان خوشحال است.

دکتر اشمیت معمولا در نوشتن کتاب‌هایش از تخصص خود یعنی روانشناسی هم استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کتاب‌هایش تدریس شوند. او در بیش از ۲۰ کشور به عنوان مشاور و سخنران در حوزهٔ کسب‌وکار فعالیت کرده است.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
4 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
فصل اول: نقش گاراژ در شرکت
7 دقیقه
فصل دوم: اجزای گاراژ - بخش اول
9 دقیقه
فصل سوم: اجزای گاراژ - بخش دوم
16 دقیقه
فصل چهارم: اجزای گاراژ - بخش سوم
10 دقیقه
فصل پنجم: شاکله مدیریت تجربه‌ مشتری
7 دقیقه
فصل ششم: نقش تنش خلاقانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید
نویسنده
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید

حامد صفری
۱۴۰۳/۱/۱۰
اگه دنبال یه کتاب هستید که یه نقشه راه دقیق و عملی برای نوآوری توی کسب و کارتون بهتون ارائه بده، این کتاب شاید یه ذره شما رو ناامید بکنه. اما اگه به دنبال یه ایده خلاقانه و یه جرقه برای شروع یه تحول توی کسب و کارتون هستید، خوندن این کتاب می‌تونه مفید باشه
Saeed Alvandi
۱۴۰۱/۵/۱۷
کتاب خوبه، ولی ضبط صدا راوی خیلی ضعیفه مثل اینکه فقط خودش بشنوه
لطفأ موسیقی متن رو هم بردارید، ۵۰ دقیقه کتاب که دیگه موسیقی نیاز نداره.
ممنون اگه به نظرات خوانندگان توجه کنید.
behzad astreki
۱۳۹۸/۴/۱۷
صدای لعنتی آهنگ رو از روی صدای راوی وردارین.. واقعا که...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی گاراژ خود را بسازید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.